Buralarda tartisildiginda da aciklamistim yine acikliyayim

)
Kuran da " Kadinlari Dövün " seklinde bir ayet yoktur.
Peygamberin Sünnetin de de yoktur.
Kadinlar ! Kendinize saygili olun
Fikihlarin Mezheplerin elinde Köle ye dönüsmeyin :
Kadini dövmek :
Simdi Kuran a Bakalim nisa 34.ayete de Iffetsizliklerineden düsmanliklarindan Kusku Duyulan
kadinlara ön görülen cezalar icinde DÖVME yoktur ! daha dogrusu Nisa 34 de öngörülen bir ceza yoktur
alinmasi gereken bazi tedbirler vardir.
DAYAK BIR MÜESSIR FIILI dir: DAYAKDAN TEDBIR OLMAZ CEZA OLUR !
Nisa 34 de ki ** DARB ** kelimesi Kuran da ki kullaniminin disina cikarilarak Bir Oyun oynaniyor ve
kadinin en kücük bir itirazi bile MAHKUM edilerek ERKEGIN DAYAGI ile cezalandiriliyor.Tam bir
yargisiz Infaz..Yargisiz ve SADIST bir infaz Tam Mezhep alimlerine yakisacak bir CINSTEN... Kadin bir
tür köle haline getiriliyor..
Peki dogrusu nedir ? Pek madrabaz mezhep alimlerimizin Icinden "dövün" diyerek ciktiklari isin esasi
nedir .o)
iste:
Önce Nisa 34 de gecen "darb" sözünün Kuran da ki kullanimlarini görelim
1) örnek vermek,örneklerle anlatmak ( ibrahim 24;Nahl 75-76;Rum,28 )
2) gezip dolasmak seyahat etmek ( Nisa 94 Maide 106 )
3) Yol acmak ( taha 77 )
4) uzaklastirmak uzakta tutmak ( zuhruf,5 )
5) Mühürlemek damgalamak tikamak ( Bakara 61 kehf 11 )
Darb sözcügünün "" VURMAK "" anlaminda kullanimlari ise söyle:
6) Yüze ve sirta vurmak : Bu kullanim Vücuh ( yüzler ) ve edbar ( sirtlar ) sözcükleri ile Daima
birliktedir (Enfal 50, Muhammed,24 )
7) elle vurmak: Bu Kullanim ** CAR ** edati ( Ba ) iledir (Saffat,93 )
8) Boyun ve parmaklari vurup ucurmak: bu Kullanim a#nak ( Boyunlar ve benan ( Parmaklar )kelimeleri
ile kullanilmistir (Enfal 12 )
9) Bir alet ile sopa ile vurmak: Bu kullanim da ** CAR ** edati (ba ) iledir ( Bakara 60;A"raf
160;suara,63;Sad,44 )
Nisa 34 deki kullanim vurmak anlamindaki Kullanimlarin Hic birine uymamaktadir
** DARB ** kelimesi burada tasidigi 20 yi askin anlamdan biri olan ** Barindigi yerden Uzaklastirmak
**(Sülasi den kullanim ) ,Yolculuga cikarmak
( If al Kalibindan kullanim ) anlaminda kullanilmistir.
Cünkü diger Kullanimlarin hic biri ayet in amaci ve icerigi ile bagdasmamaktadir..
Özellikle uzaklastirmak anlamindaki kullanim hem icerik hem de filolojik acidan cok uygun
düsmektedir Cünkü Bu kullanimda sülasi fiil ( derabe ) mef ulüne ( tümlecine ) Hic bir edata ihtiyac
duymadan Dogrudan ulasmaktadir ki geleneksel okuyuslara da Tamamen UYGUNDUR !
Buna göre nisa 34 deki "FADRIBUHUNNE" emrinin anlami ** Onlari bulunduklari yerden UZAKLASTIRIN **
OLUR ! )
Kullanimin ** VURMAK ** Anlaminda olmasi filolojik acidan Mümkün görülebilir ama Bu anlamda
alinmasini engelliyecek ** DINSEL KARINELER **,Hatta deliller vardir.
1 ) Kesinlesmis ZINA sucuna dövme cezasi verilmesi
2) IFK olayinda Hz.Aise nin dövülmeyip ikamet yerinden uzaklastirilmasi
3 )Veda Hutbesindeki sözün,Kadinlari dövmeyi kesin ZINA sucu sartina baglamasidir ( her ne kadar
Ulema RECM edip kan icmak istesede )
IFK olayi Bildiginiz gibi Hz.Aise ye ZINA iftirasi atilmistir. ve Olay aciga cikana kadar Ne dayak
atilmis ne attirilmis Babasi Hz.Ebubekir in evinde oturmaya mecbur edilmistir..
Buradan yola cikarsak sevgili Kardeslerim:
Nisa 34 de Kadinin dövülmesini emreden bir beyan yoktur..
Kadinin sedakatsizlik veya iffetsizlik kuskusunu doguracak bir durum varsa:
Olay aciklikliga kavusana kadar Bulundugu yerden uzaklastirma vardir.
ayrica iki tedbir daha var ki Bunda Müsterekiz )
Ögüt vermek ve yatakta yanliz birakmak..
Simdi Mezhep alimlerinin bu Meseleyi KURAN ic dinamiklerini calistirarak cözmemelerine SASTIM
dogrusu..

)
Acaba ARABCA mi Bilmiyorlar KURAN dan mi anlamiyorlar..
Yoksa Niyetleri mi BASKA ??
Öyle Olsa gerek Cünkü sayisiz alimin KURAN dan bu sonucu cikarmamasina Imkan yok..
Öyleyse Kadinlari sindirme gibi bir Düsünce Söz Konusu olabilir.
Pekiii " Kuran Hasa Allah in kitabi degildir diyen Aydinlarimizin Bu ayeti arstirip gercegi Ortaya Cikarmamalarin da sasilacak bir durum var mi ?..
YOK !..
Cünkü Bu Durum Onlarin Isine yariyor

)