Einzelnen Beitrag anzeigen
  #28971  
Alt 12.08.2006, 21:47
Benutzerbild von xbaburx
xbaburx xbaburx ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard çok kısa ve çok öz:)

kişisel saldırı saldırısıyla kendi edinimlerinin kendi kişiligin ve buraya aktardıkların oldugunu inkar edemezsin sanırım.ben perenle konusuyorsam peren acık yureklilikle bana evet ben buyum ve bu nedenlerden otru buyum diyebilme yurekliliğini de gösterebilmelidir.herhalde bir software ile konusmuyorum.karsımda bir insan var ve bu insan omrunun bu safhasına kadar edindigi kurturel birikimlerden hareketle bana bazı acıklamalarda bulunuyor.ve bende o sahsın soylediklerini kulturel birikimlerinden hareketle degerlendiriyorum.söylediklerin sen degilse neden yazıyorsun.söylediklerin senin dusuncelerin olduguna ve bunları kabul etmedigime göre dusuncelerini ve kurturel DAYANAKLARI nı sorgularken seni de sorgulamak zorunda degil miyim?sen le konusurken SENİ NE KADAR NESNELESTİREBİLİRİM Kİ ben den nesnel bir yaklasım umuyorsunuz?siz nesnel mi yaklasıyorsunuz?siz beni NESNELESTİRDİGİNİZİ Mİ zannediyorsunuz?ne hakla?şimdi ben sizden hareketle dusunce ikliminizi dusunce ikliminizden hareketle sizi yorumlaya calısmayacaksam İLETİSME gibi bir durum mevzu bahis olabilir mi?

asıl sizin yaptıgınız sey kuru saldırıdan oteyegecmiyor.insanların herseyleri ile kabullenip yasadıgı seyler hakkında yani DİNİ MUBİNİ İSLAM hakkında dilediginiz gibi ileri geri konusup bunu nesnellikle yaptıgınızı iddia edecek ve ben din hakkında konusuyorum senin hakkında konusmuyorum diyeceksiniz ve bu durumun gercekliğini sorguluyorum diye bana saldırgan diyeceksiniz.yoooo.ben asırı durustum.yani bu kavramlar yani din kultur ideoloji gibi hayat tarzlarını her seyiyle donatıp belirleyen kavramlar insanların kişilikleri karakterliyle ayrı degildir.kişilik karakter gibi olusumlar bunların urunudur.dolayısıyla ASLA VE ASLA NESNEL BİR YAKLASIM LA DEGERLENDİRİLEMEZLER.yani ben sizin hayat tarzınızı elestirirken ki sizin de yaptıgınız odur-sizi eleştirmekten baska bir sey yapmıs olmam.

BİR USLUB CANBAZLIGINA SOYUNUP NESNEL BİR YAKLASIMLA DAHA KOMPLİKE BİR ASAGILAMA YOLUNU SECECEGİME DOLAYSIZ BİR YOLLA OZNEL BİR YORUMLA NE OLDUGUMU VE SİZİN NE OLDUGUNUZU VE NEDEN VE NASIL O OLDUGUNUZU ACIKLAMAYA CALISIRIM.aynı seyi siz de yapıyorsunuz ama beni hice sayıp beni ben yapan dinimi sanki tepesindeymiş gibi belirleme ve TANIMLAMA hakkına sahipmişsiniz gibi benden koparıp beni bir hice dini de hicin hici kuru bir malzeme yıgınına itmeye calısıyorsunuz.ve buna nesnellik demeye kalkıyorsunuz.ben bunu yapmıyorum cunku sizle konusuyorum.sizi adam yerine koyup soylediklerinizi sizden ayrı gormuyorum.sizi soylediklerinizden koparmaya calısıp guya hem sizi gem de soylediklerinizi NESNELESTİRMEYE CALISMADAN yani kabaratuar faresi haline getirmeden.anlatabildim mi?sanmıyorum.o kadar ince dusunebilemediginiz yukarıdaki metne verdiginiz cevapta belli ediyor kendisini.bakın ne kadar acık sozluyum dolandırarak daha bir asagılama yoluna basvurmuyorum.dolaysız asagılıyorum.yukarıda tum sosyokulturel edinimlerinizin kaynagını ve bunu edinme hakkınızın temelinde yatan dusunceyi sorgulayıp siz kendinizde bu hakkı goruyorsanız ben de bu hakka sahibim demeye calısmıstım.eger arapları peygamber arap diye asagılıyorsanız yukardaki sorulara cevap vermelisiniz bunu talep etmek hakkım demek istemiştim.tabi ben ve hayat tarzımı belirleyen etmenler birer nesne oldugu için bir sey talep etme hakkı bulunmuyor.sadece sizyorumlayabilir siz belirleyebilirsiniz.bu da modern aklın kendisini ialhlastırmasına baglı geliştirdigi zihni ustunluk bir baska deyisle İFLAH OLMAZ KİBİR fenomeni.

yukarda peygamberliği kabul etmeme nedenleriniz dinin kendisinden mi yoksa peygamberin arap olmasından mı demiştim.sanırım arap oldugu için demeye calısmıssınız.yanılıyor muyum?yani islam yahudilik gibi bir ulusal dindir ve evrensel degildir dolayısıyla kabul edemem.demek istemişsiniz.yani islam evrensel olsa kabul edecek msiniz?yukarda insanların BASKIN BELİRLEYİCİ KULTURLERE teslim olmasının kacınılmazlıgına ve kendi milletlerinden gelen ozellikleri tasımaya devam etseler dahi baskın kurlturlere uymaktan kurtulamayacaklrına da dolaylı olarak deginmiştim.yani peygamber bir millete mensupsa o dine mensup olanlar da o milletin hayat tarzlarından ister istemez etkilenir cunku peygaöberin hayat algılayısı o millet uzerinde gelişir demiştim ve BUNUN NE SAKINCASI VAR siz de birlesik avrupa kulturunu yasıyorsunuz demeye calısmıstım.sizse burdan cıkıp islamın arap dini oldugunu kanıtlamaya calısıp yine islam kaynaklarından bazı metinler aktarıp ispata girismişsiniz.SÖYLEDİGİNİZ HADİSLERİN HEPSİ YALAN HADİSTİR.EMEVİ DONEMİ LAİK ARAP EMEVİ HANEDANLIGININ KENDİ YONETİMLERİNE DAHİL OLAN ARAP DISI UNSURLARI MUSLUMANLASTIRIRKEN KOLELEŞTİRMEYE SES ETMEMELERİ İÇİN UYDURULMUS BİR KISIM YALAN HADİSLERDENDİR.

islam arap dini olsaydı peygamber pers karakına bizans kralıına cin hukumdarına ve digerlerine gelin musluman olun diye mektup yazmaz gelin arap olun derdi dimi.mektupları okumak istiyorsan zahmet et netten bul oku.burda yaptıgınız tek sey mevzu hadisleri sıralayıp bak işte bu benim dedigim gibi diyip saldırmak.ayet de versene.mumkunse iniş sebebiyle birlikte.bakalım verebiliyor musun.biz kuranı arapca indirdik ayeti haricinde.ingilizce de inse kabul etmiyecegine gore neden arapca diye sorgulama hakkına sahip degilsin sözunu yukarda da etmiştim.

cok oz cevap.verdigin hadisler mevzudur.hangi devirlerde turedigini de soyledim.kaynak verebildigine gore kaynaklara ulasabiliyorsun demektir.bu hadislerin mevzu oldugunu soyleyen bircok kaynak var.hatta aldıgın kaynaklarda bile mevzu oldugu cogunlukla belitiliyor.ama tabiki goremiyorsunuz cunku siz asıl kaynaklardan degil sırf asagılamak amaclı yazılan 10. kişilerin kaynaklarından kaynak adlarını alıyorsunuz.ve bak bu kaynakta bu yazıyor diye bize satmaya kalkıyorsunuz.bizden de benzer bir sahtekarlık bekliyorsunuz.simdi ben bir suru kaynak ismi verecegimde gidip okuyacak mısın?bibliyografya savurmak bilmek ve okumus olmak anlamına mı geliyor?sanmıyorum.

hasılı kelam peygamber araptır.dini ise evrenseldir.kuranda daha onceki peygamberlerin kavimlere gonderildiği soylenmiştir.evet cunku oyledir.aynı anda komsu kavimlere kardes peygamberler gonderilmiştir mesela.bu onların ayrı ayrı seyler soyledigi anlamına mı geliyor?yoo.kuranda hepsinin aynı seyi soyledigi cok acık ifade ediliyor.ve kuranda asra yemin olsun ki insanlar husrandadır.iman edenler ve salih amel işleyenlerle hakkı ve sabrı tavsiye edenler mustesna deniyor.burda bir arapcılık gorebiliyor musun?alak suresi ilk ayetler demişsin.oku yaratn Rabbinin adıylaoku. o insanı bir embşryodan yarattı diyor dimi. o ,,arabı bir altından yarattı demiyor.

islamın kaynaklarını kuranı sunneti ve hadisleri muslumanlardan daha iyi ozumseyip kaynakların eminliğinden hareketle bu dini bu din arap dinidir deme cur etini gosterecek kadar iyi bildiginizi mi iddia ediyorsunuz?bunu mu soyluyorsunuz?hadis olarak aktardıgınız metinler yalan hadis kapsamındadır ve kuranda bahsini ettiginiz anlama gelecek tek bir ayet yoktur.kuran ın arapca indirilmesine donuk ayeti de acıkladım.Allah oyle istemişse istemiştir.siz begenmiyorsunuz diye Allah tarihi tersine cevirip kuranı bir germen soyu aracılıgıyla almanca indirecek degildir.siz arapları sevmiyorsunuz diye de arapları ve yasam tarzlarını kucumseyecek degilim.ve peygamber arap tı diye arap dusmanlıgı korukleyen fsist yaklasımlara kapılıp PEYGAMBERİN HAYAT TARZI OLAN SUNNETİNDEN yuz cevirecek degilim.bu sizin kendi gorusleriniz.ve bu goruslerle benim aptalca bir iş yaptıgımı da soylemiş oluyorsunuz.bunu soylemiyorsanız bu gorusleri ileri surmenin ne anlamı var?forum sayfasında bir mesele uzerinde yorum yapılıyorsa yapılan bundan baska bir sey degildir.istediginiz kadar kuru saldırı diyin.saldıran sizsiniz.