O halde ben yazayim...
Arkadaslarin Mezhep Kabullerini yazmaya elleri varmadi demek ki:
Kuran in hayiz halini düzenliyen ayetin de Bir tek yasak vardir o da erkege yöneliktir:
Hayizli kadinla temas yasagi Demistim.
Kuran düzenlemeyi böyle Yapmisken hic bir yasaga muhatab kilinmayan Kadina Mezhepler tarafindan bir dizi yasak getirilmistir )
Öte yandan ayet de erkege getirilen yasagi delip hayizli kadinla cinsel temas saglamak icin Akil almaz oyunlar sergilenmistir.Bu yasagi delen erkege HAD ( Nasla belirlenmis ceza ) yok , tazirden eden yok, azarlanmasi gerektigini bile söyleyen yoktur. Hic olmassa kefaret öngörülsün o da yoktur .Bu yasagi delen erkek,Allah dan affini diler yarim dinarlik bir sadaka verir ( Ibn Kudame;el-mugni,1/335; Halifi,71 )
erkegi rahatlatmak icin baska oyunlarda sergilenmistir :O)
Bu oyunlari gösterirken Her kesin bas vurabilecegi bir kaynaga gönderme yapalim:
el-Ceziri nin el-FIKIH ale"l-mezahibi"l-Erbaa adli ünlü eserine..
Gelenegin HAK (!) MEZHEP diye andigi fikih ekollerinden HANBELILIK in görüsü su:
Hayiz halindeki kadinla cinsel iliskiye girmek,kücük bir günahtir )
Bu günahi isleyen kisi tövbe eder ve bir veya yarim dirhemlik sadak verir kurtulur.Eger maddi durumu müsait degilse bu sadakayi da vermez )
Devam edelim Bakara 222 de belirtilen yasagi asmaya yönelik farkli icadlari görelim )
Dört hak mezhep den HANEFILIK in kadin hayiz gördügünde SIKISAN erkege Care getiren FETVASI su:
Hayizli kadinla cinsel temas istegi duyan erkek Günaha carpilmadan bu isi yapmak icin kanin iki namaz arasi kadar kesildigi bir zamani kollar.. )
Hak mezheplerden MALIKILER in SIKISIK durumda olan erkekleri kurtarmada cözümleri daha LIBERAL ve daha Hosgörülüdür.
Söyle fetva veriyorlar:
Hayiz halindeki kadinla cinsel temas icin kanin iki namaz arasi kesilmesi sart degildir,Bir namaz kilinacak zaman kadar kesilmisse erkek cinsel temasda bulunur ve günah a girmez )
Bu Hos görülü Malikiler de daha da hos görülü cözüm getirenler vardir
Onlara Göre adet halindeki kadinin kani,Cinsel birlesme icin yetecek bir süre kesilmisse Cinsel temas yapilabilir ;o)
Malikiler dahada isi ileri götürmüslerdir...
Söyle derler: Bunlarin hic birine gerek yok Adet kanin kesilmesi bir CIHAZ ya da ilacla saglanarak da erkegin yolu acilabilir ( Ceziri 1/ 123-124 )
Bu Cözüm getirici ( !) Hak (!) Mezhep Görüslerini siraliyan ezherli FAKIH el-Ceziri son görüsü belirttikten sonra Su Müthis eklemeyi yapiyor.
Tahammül gücü olmayan SEHVETLI erkeklere,Cinsel temastan önce Kanin akmasini kesmek icin bu son görüsün actigi yolda hareket etmelerini öneririz.
Gördügünüz Gibi Kadinin saci ile yillarini Kaybeden Hak mezheplerin KURAN AYET ini etkisiz birakmak icin ürettikleri cözümlere modern zaman ulemasida katkida bulunmakta SEHVETINE hakim olamayan GÜCLÜ ERKEKLERIN Allah rizasi icin (!) YARDIMINA KOSMAKTADIR !.
Oyun hep cinsiyet Hep sehvet oyunudur.Ve Din Özellikle Uydurma hadislere dayanan Din yani satanizm Bunun araci yapilmistir.
Bu Cinsiyet ve Sehvet oyunlarinin hangi anlayisla sergilendigine tipik bir örnek de HADIS adi ile Sahnelenen Su HERZE dir:
**Herhangi bir kadin kocasinin izni olmadan oruc tutar,kocasi ondan bu halde iken cinsel istekte bulunur da kadinda buna olumlu cevap vermez ise Allah o kadina ÜC BÜYÜK KEBIRE ( en büyük Günah ) Yazar ( Elbani;ez-zaifa,5/494 )
Hayizli kadinlar,Isterlerse her türlü ibadetlerini yapabilirler.
Namaz kilarlar
Oruc tutarlar
Kuran okurlar
Maabet e cemaatle giderler.ama Islam onlara o hallerinde iken bu yükümlülüklerini yerine getirmeme izni vermistir.Isterler ve gerek görürlerse bu izni kullanabilirler..
FIkih ekollerinin hükümleri Tosuruktan TEYYAREDIR !..
Hüküm ve fetva nin en Hayirlisi HAK tan gelir.
Bundan süpheye düsenlerden olma...
HAKKIN DISINDA SAPIKLIKTAN GAYRI NE VARDIR ! ( Yunus;32 )
|