Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Aktuelles (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=390)
-   -   "Wenn nicht jetzt dann nie" Die zweite Hilfskonvoi muss sich auf den weg machen ! (http://localhost/forum/showthread.php?t=7102)

Sandalye 03.06.2010 18:02

"Wenn nicht jetzt dann nie" Die zweite Hilfskonvoi muss sich auf den weg machen !

Ich denke wenn man jetzt einen rückzieher macht gibt es keine chance mehr für die Menschen im Gaza.Deshalb bin ich der meinung das es ein zweiten ,dritten oder vierten versuch gemacht werden muss,ohne rücksicht auf verlusste ! Auch wenn es 100 tote gibt oder 1000 ,wenn nicht jetzt dann nie.

Allahdan basimizda AKP var Chp Mhp yada baska partiler olsaydi su an ezik kalirdik !

Artik bunun barisi marisi kalmadi " Ya Istiklal ya ölüm "

03.06.2010 20:46

Zitat:

Zitat von Sandalye (Beitrag 2018261)
Ich denke wenn man jetzt einen rückzieher macht gibt es keine chance mehr für die Menschen im Gaza.Deshalb bin ich der meinung das es ein zweiten ,dritten oder vierten versuch gemacht werden muss,ohne rücksicht auf verlusste ! Auch wenn es 100 tote gibt oder 1000 ,wenn nicht jetzt dann nie.

Allahdan basimizda AKP var Chp Mhp yada baska partiler olsaydi su an ezik kalirdik !

Artik bunun barisi marisi kalmadi " Ya Istiklal ya ölüm "

Hahahaha,

Recep Tayyip Erdogan, hatte seinen Auftritt gehabt. Macht euch keine unnötigen Hoffnungen. Er hat schon alle seine Möglichkeiten ausgereizt. Mehr ist nicht drin. Ya istiklal ya ölümmüs Hahahaha! Sen gercekten kafayi siyirmissin! Türkiye Cumhuriyeti kanla, terle ve gözyasiyla istiklalini elde edeli 87 sene oldu!

Haaaa Filistinliler mi? Onlar yaptiklarinin bedelini cekiyorlar. Bazen Allah insanlarin yaptiklarini torunlarindan da cikarabiliyor!

Sandalye otur oturdugun yere, ya siktir ol git, Filistinle mi, Gazze'ye mi nereye istersen oraya. Ama Türk Milletinin yakasindan düsün artik!

Sandalye 03.06.2010 23:18

Ben senin ve sizin gibi Laik kismina gülüyorum Türkiyeyi batiya satamadiniz ya ölüyorsunuz ama sizin sonunuz geldi bu Ülkede birdaha aslada söz sahibi olamayacaksiniz ! Bütün oyunlariniz teker teker günisigna cikdi Millet uyandi artik laiklik dedigin batinin usakligi baska hic bisey degil.Dindüsmanligindan baska bisey yapdiginiz yok bu Milletin Dini Islam kitabi Kuran bunu böyle bilin !!! Ve bunu böyle bilen Dünyanin neresinde olursa olsun bir Dinkardesinin burnu bile kanasa ayni aciyi ceker o bize zamaninda bunu yapmis su bize bunu yapmis bunlar bizi baglamaz BIZ INSANLIGIMIZDAN VAZGECMEYECEGIZ ! Osmanlinin basarisi Adaleti ve Insaniyetiydi ve ayni bu cizgide gidecegiz .

03.06.2010 23:57

Türk Milleti Neanderthal hortlaklarinin yaptiklarini bir bir yaziyor

Zitat:

Zitat von Sandalye (Beitrag 2018292)
Ben senin ve sizin gibi Laik kismina gülüyorum Türkiyeyi batiya satamadiniz ya ölüyorsunuz ama sizin sonunuz geldi bu Ülkede birdaha aslada söz sahibi olamayacaksiniz ! Bütün oyunlariniz teker teker günisigna cikdi Millet uyandi artik laiklik dedigin batinin usakligi baska hic bisey degil.Dindüsmanligindan baska bisey yapdiginiz yok bu Milletin Dini Islam kitabi Kuran bunu böyle bilin !!! Ve bunu böyle bilen Dünyanin neresinde olursa olsun bir Dinkardesinin burnu bile kanasa ayni aciyi ceker o bize zamaninda bunu yapmis su bize bunu yapmis bunlar bizi baglamaz BIZ INSANLIGIMIZDAN VAZGECMEYECEGIZ ! Osmanlinin basarisi Adaleti ve Insaniyetiydi ve ayni bu cizgide gidecegiz .

Aslinda milletimiz Akape ve tayfasinin ne madde oldugunu cok iyi görüyor! Korkunun ecele faydasi yok! Bittiniz artik bittiniz! Laiklige gelince, laikligin ne oldugnu senin ufacik beynine sokamam malesef. Ama laiklik herseyden önce dinleri ve dindarlari, sizin gibi din tüccarlarindan koruyor!
Laiklik olmasaydi Atatürk olmasaydi birak Türkiye Cumhuriyeti'nin varligini, 50 seneden beri yobazlar tarafindan baltalanmasina ragmen, islam ülkelerinin en güclüsü olmasini! Türkiye diye birsey kalmazdi!

Ya da samar oglani olurdu. Sanli Ürdün gibi, sanli Misir gibi, sanli Fas gibi, sanli Iran gibi, sanli Irak gibi, sanli Yemen, sanli Oman gibi! Vay vay vay!!! Tehtehteh!
Haklisin milletimiz her seyi görüyor! Ve sizin bu millete karayi AK diye yutturmaya calistiginizi hele hele görüyor! En gec sandikta hesabi sorulacak! Ama bu sefer Ankara'da, ne tessadüf cereyanlar kesilmeyecek ve 550 bin oy kaybolmayacak! Sahtekarliginiza karsi milletimiz cok sert bir tavir sergileyecek! Neanderthal hortlaklarina, penguinlere ve diger ilkelige ve ilkellere gereken ders verilecek!

04.06.2010 00:12

Ich glaube an keine Zufälle in der Politik. Der Konfrontationskurs wird bewusst angesteuert. Wieso ??? One-Minute, die tiefe Sitzposition des türkischen Botschafters und jetzt der Angriff auf das Hilfskonvoi. Alles nur Zufall?? Aktion und ReAktion?? Die Öffentlichkeit nimmt diese Inszenierungen als zufällige aufeinanderfolgende Geschehnisse war. Aber für mich verbirgt sich dahinter etwas größeres. Diese Folge von Ereignissen, die eher ungewöhnlich sind und eine Verschlechterung der türkisch-isrealischen Beziehungen anstreben, sind gewollte Änderungen. Die Bevölkerungen werden mit diesen Vorfällen nur darauf vorbereitet.

Sandalye 04.06.2010 08:20

Zitat:

Zitat von Virtual_Reality (Beitrag 2018294)
Aslinda milletimiz Akape ve tayfasinin ne madde oldugunu cok iyi görüyor! Korkunun ecele faydasi yok! Bittiniz artik bittiniz! Laiklige gelince, laikligin ne oldugnu senin ufacik beynine sokamam malesef. Ama laiklik herseyden önce dinleri ve dindarlari, sizin gibi din tüccarlarindan koruyor!
Laiklik olmasaydi Atatürk olmasaydi birak Türkiye Cumhuriyeti'nin varligini, 50 seneden beri yobazlar tarafindan baltalanmasina ragmen, islam ülkelerinin en güclüsü olmasini! Türkiye diye birsey kalmazdi!

Ya da samar oglani olurdu. Sanli Ürdün gibi, sanli Misir gibi, sanli Fas gibi, sanli Iran gibi, sanli Irak gibi, sanli Yemen, sanli Oman gibi! Vay vay vay!!! Tehtehteh!
Haklisin milletimiz her seyi görüyor! Ve sizin bu millete karayi AK diye yutturmaya calistiginizi hele hele görüyor! En gec sandikta hesabi sorulacak! Ama bu sefer Ankara'da, ne tessadüf cereyanlar kesilmeyecek ve 550 bin oy kaybolmayacak! Sahtekarliginiza karsi milletimiz cok sert bir tavir sergileyecek! Neanderthal hortlaklarina, penguinlere ve diger ilkelige ve ilkellere gereken ders verilecek!

Biz hic bir zaman ne Ürdündük ne Misirdik ne Fasdik Ne Irandik ne Irakdik bunu kafaniza sokun,sizi bazi zihniyetler Beyinlerinizi yikadi yillar boyu biz anli sanli Osmanliydik kardesim ! 3-5 tane yobazi Inancli Insanlara maal edemezsiniz.Sizin basariniz ortada toplumu ne hale getirdiginiz ortada Dindüsmanligi yaparak propagandalarinizla yeni nesli Islam düsmani yapmaya Dinsiz Imansiz bir nesil yaratmayi görev bildiniz bunun tohumuda senin gibi aslini inkar eden zavallilar ! Akp sahtekarmis yok 550 bin oymus vs sacmalayip duruyorsun ne uyduracaginizi sasirmis zavalilar,senin Reisinin ve Vekilinin kapali Hotel kapilari arkasinda ne halt yediklerini bütün Türkiye gördü.Sizin Ahlakiniz ortada ! Siz kimseye Ahlak dersi verecek konumda degilsiniz herkes hatdini bilsin.Ve buraya yaziyorum gelecek secimde yine acik ara Akp önde bitirecekdir !

04.06.2010 09:35

Synergie

Was spielt es für eine Rolle ob es inszeniert ist oder nicht? Die Leute in Gaza werden wie Juden damals in D im Getho gefangen gehalten. Man, die Zionisten haben den Hitler-System 1:1 kopiert und Ihr angebliche Laizisten findet das auch noch "wunderschön".

Zitat:

Zitat von Synergie (Beitrag 2018295)
Ich glaube an keine Zufälle in der Politik. Der Konfrontationskurs wird bewusst angesteuert. Wieso ??? One-Minute, die tiefe Sitzposition des türkischen Botschafters und jetzt der Angriff auf das Hilfskonvoi. Alles nur Zufall?? Aktion und ReAktion?? Die Öffentlichkeit nimmt diese Inszenierungen als zufällige aufeinanderfolgende Geschehnisse war. Aber für mich verbirgt sich dahinter etwas größeres. Diese Folge von Ereignissen, die eher ungewöhnlich sind und eine Verschlechterung der türkisch-isrealischen Beziehungen anstreben, sind gewollte Änderungen. Die Bevölkerungen werden mit diesen Vorfällen nur darauf vorbereitet.

04.06.2010 09:59

Sandalye

güzel konustun vallah.. Aber was Du auch nicht erkannt hast. Es gibt/gab in der Türkei niemals einen Laizismus. Nein, es war/ist eine Diktatur. Simdik Türk halki aslinda kime laik? Kime? Tarihi bilen bilir. Hakikatten "zionisme laiktir", denn das türkische Militär ist durch und durch von den westlichen Mächten gemachtes Macht. Ohne den Westen hätten die Türken "z.B. Canakkale" garnicht überlebt. Und dies geht bis in die Gegenwart. Und die Geschichte zeigt, dass Staaten langfristig verloren haben, wenn diese sich von anderen Staaten abhängig gemacht haben. Eine absolute Unabhängigkeit kann es nur geben, wenn ein Volk nicht von fremden Mächten regiert wird. Nur so kann ein Staat langfristig überleben.

Ich meine: Was verstehen die Türken oder auch Kurden(Nordirak) unter Nationalismus? Sie verkaufen doch dass eigene Land an fremde Mächte. Da brauchst Du nur hier Deutschland anschauen.

Deutschland ist ein Paradebeispiel wie ein Staat zu einem amerikanischen Staat gemacht wird. Überall sieht man zwar die deutschen Fahnen, aber hat sich mal jemand die Mühe gemacht sich mal recht und links zu schauen?

In den Kneipen spielt man Rock Roll
In den Diskotheken spielt man Rock Roll, usw
An jeder Ecke gibt es McDonalds
Die Medienlandschaft ist fast in den Händen der Ami-Zionisten
Internetlandschaft wird von Google regiert. Wer ist Google? Informiert euch..
In der Schule ist Englisch ein Pflichfach
Opel gehört den AMis und viele andere große deutsche Firmen..
Eurovision Song (Lena) singt auf englisch, usw
usw
usw

Was ist eigentlich deutsch? Ich sehe nichts.. Leutet seht Ihr was? Wenn ja, saget mir..

Und genauso wird es mit der Türkei sein und Kurden und Araber..

Und da kommen angebliche Laizisten erzählen mir, dass Sie "Türken" sind. Na da lach ich mich schon längst schlapp.. Die Frage ist: Ob auch die nächste Generation in der Türkei noch türkisch bleibt oder ob die auch wie Amis mit Fettpolster im McDonalds Cola trinken werden..

Mahlzeit

Zitat:

ot 04.06.2010 11:42

Zitat:

SIZDEKI problem,

dinle,politikayi,devleti karisdirmak,, sorun bu !

baska sorun yok!

bizim düsmanimiz, dinle devleti karisdiranlardir!
dinle devleti,bir tutmak,en büyük dinsizlikdir!

04.06.2010 14:01

Zitat:

Zitat von xcemkaraca (Beitrag 2018304)
Was spielt es für eine Rolle ob es inszeniert ist oder nicht? Die Leute in Gaza werden wie Juden damals in D im Getho gefangen gehalten. Man, die Zionisten haben den Hitler-System 1:1 kopiert und Ihr angebliche Laizisten findet das auch noch "wunderschön".

Es spielt schon eine Rolle, ob das zunehmende Engagement der türkischen Politik bestimmte politische Ziele verfolgt oder nicht. Frage: Sind die türkischen Politiker sensibler gegenüber Menschenrechtsverletzungen geworden ??? Oder verbergen sich hinter den schrittweisen Eskalationen wichtige politische Interessen?? Regierungspolitiker können es sich nicht leisten gegen ihre Staatsinteressen zu handeln.

04.06.2010 14:23

OT

Ist zwar schön, dass Du hier aktiv mitmachst, aber auf halbherzige Sachen stehe ich überhaupt nicht. Und Du bist halbherzig..

Schau mal.. Diese halbe Welt wird von paar Menschen regiert. Sie haben einen Ziel: Die Welt so zu steuern wie Sie es wollen.. Es geht nicht um Schleiertuch oder nicht. Es geht um die Machterhaltung paar Menschen und nicht um Glauben. Wenn Du den Islam als Religion betrachtest, dann müsstest Du auch den "Türkentum" als Glaube betrachten. Letztendlich ist der Nationalismus(Milliyetcilik) auch ein Glaube. Und dieser Nationalismus wird von paar Menschen ausgenutzt um die eigene Interessen durchzusetzen. Und das wäre:

1. Den Menschen zu einem Individuum umerziehen, um die Interessen der Weltherrscher beizubehalten.
2. Den Menschen zu einem Produkt machen, denn jeder Mensch ist in den Augen der Weltherrscher ein Produkt. (kleiner Tip: Paypal, Digitaler Personalausweis)
----------------------------------------------------------------

OT: Wenn Du denkst, dass diese westliche Welt den Staaten gehört, dann bist Du in diesem Forum falsch. Alles wird von paar Menschen gesteuert, auch alles. Griechenlandpleite, usw sind alles keine Zufälle. Und es wird auch kein Zufall sein, wenn demnächst "Spanien" von kaltblütigen(ungläubigen) Weltherrscher ins Bodenlose gebracht wird.

Um diese kaltblütige Menschen den Stirn zu bieten wäre in der islamischen Welt von nöten. Europa gehört denen schon und das nächste Ziel ist die "islamische Welt". Und Sie haben es fast geschafft. Da muss nur noch Iran bekriegt werden und dann seit Ihr alle besiegelt.
Dann seit Ihr nicht Türken, Kurden, Araber, Iraner sondern "PRODUKTE".

Verstehst Du? Aber brauchst erstmal nicht zu verstehen..

Zitat:

Zitat von ot (Beitrag 2018312)
SIZDEKI problem,

dinle,politikayi,devleti karisdirmak,, sorun bu !

baska sorun yok!

bizim düsmanimiz, dinle devleti karisdiranlardir!
dinle devleti,bir tutmak,en büyük dinsizlikdir!

ot 04.06.2010 14:40

ich glaube du bist der falsche partner für mich,zum diskuttieren,so wie du schreibst,

fangen wir erst garnicht an,denn es würde kein ende nehmen;)

und worauf du stehst,interessiert mich im geier nicht:D

Sandalye 04.06.2010 19:18

Zitat:

Zitat von xcemkaraca (Beitrag 2018305)
güzel konustun vallah.. Aber was Du auch nicht erkannt hast. Es gibt/gab in der Türkei niemals einen Laizismus. Nein, es war/ist eine Diktatur. Simdik Türk halki aslinda kime laik? Kime? Tarihi bilen bilir. Hakikatten "zionisme laiktir", denn das türkische Militär ist durch und durch von den westlichen Mächten gemachtes Macht. Ohne den Westen hätten die Türken "z.B. Canakkale" garnicht überlebt. Und dies geht bis in die Gegenwart. Und die Geschichte zeigt, dass Staaten langfristig verloren haben, wenn diese sich von anderen Staaten abhängig gemacht haben. Eine absolute Unabhängigkeit kann es nur geben, wenn ein Volk nicht von fremden Mächten regiert wird. Nur so kann ein Staat langfristig überleben.

Ich meine: Was verstehen die Türken oder auch Kurden(Nordirak) unter Nationalismus? Sie verkaufen doch dass eigene Land an fremde Mächte. Da brauchst Du nur hier Deutschland anschauen.

Deutschland ist ein Paradebeispiel wie ein Staat zu einem amerikanischen Staat gemacht wird. Überall sieht man zwar die deutschen Fahnen, aber hat sich mal jemand die Mühe gemacht sich mal recht und links zu schauen?

In den Kneipen spielt man Rock Roll
In den Diskotheken spielt man Rock Roll, usw
An jeder Ecke gibt es McDonalds
Die Medienlandschaft ist fast in den Händen der Ami-Zionisten
Internetlandschaft wird von Google regiert. Wer ist Google? Informiert euch..
In der Schule ist Englisch ein Pflichfach
Opel gehört den AMis und viele andere große deutsche Firmen..
Eurovision Song (Lena) singt auf englisch, usw
usw
usw

Was ist eigentlich deutsch? Ich sehe nichts.. Leutet seht Ihr was? Wenn ja, saget mir..

Und genauso wird es mit der Türkei sein und Kurden und Araber..

Und da kommen angebliche Laizisten erzählen mir, dass Sie "Türken" sind. Na da lach ich mich schon längst schlapp.. Die Frage ist: Ob auch die nächste Generation in der Türkei noch türkisch bleibt oder ob die auch wie Amis mit Fettpolster im McDonalds Cola trinken werden..

Mahlzeit

Cem Karaca
Evet kesinlikle Atatürk cok büyük bir komandandi Allah razi olsun ama onun yani sirada bir Diktatördü kesinlikle katiliyorum ! Aynen dedigin gibi bazi degerlerimizi teker teker elimizden alip bizleri batiya yönlendirdi halbuki bugün tartislilir bunlar dogrumuydu yararlimiydi bizim kendi cizgimiz varken bunlardan vazgecip misal giyimlerimizi bile degisdirme durumunda kaldik misal diyorum neden Fes degilde Sapka ? ben bunu sadece misal verdim !

ot 04.06.2010 22:42

atatürkü kötü elestirenlerin,dünyadan,görgüden haberleri yok!

hepiniz gericisinz!

ve öyle kalacaksiniz!

ve "biz" sizlere hep yukardan bakacagiz!:D

ot 04.06.2010 23:01

Zitat:

Zitat von Sandalye (Beitrag 2018361)
Cem Karaca
Evet kesinlikle Atatürk cok büyük bir komandandi Allah razi olsun ama onun yani sirada bir Diktatördü kesinlikle katiliyorum ! Aynen dedigin gibi bazi degerlerimizi teker teker elimizden alip bizleri batiya yönlendirdi halbuki bugün tartislilir bunlar dogrumuydu yararlimiydi bizim kendi cizgimiz varken bunlardan vazgecip misal giyimlerimizi bile degisdirme durumunda kaldik misal diyorum neden Fes degilde Sapka ? ben bunu sadece misal verdim !

bilmeden konusma!
cahil,cahil!
der kalifat stellt eine islamische regierungsform da,atatürk hat es deswegen abgeschafft,weil er religion und staat getrennt hat!

religion und staat zu trennen,ist das logischste,was ein gesund denkender mensch tun kan!

Sandalye 05.06.2010 00:10

Zitat:

Zitat von ot (Beitrag 2018368)
bilmeden konusma!
cahil,cahil!
der kalifat stellt eine islamische regierungsform da,atatürk hat es deswegen abgeschafft,weil er religion und staat getrennt hat!

religion und staat zu trennen,ist das logischste,was ein gesund denkender mensch tun kan!

Saman inan bana ben senden daha cok Türkce okumusumdur senden daha uzun Türk sinifinda bulunmusumdur senden fazla Istiklal Maasini okumusumdur ve emin ol senden fazla Atatürkü sevmisimdir ve Komandan olarakda hala sevmekdeyim hizmetleri asla inkar edilemez ! Ama Türkiyeyi bazi konularda cizgizinden cikarmisdir bu benim sahsi düsüncem kendi kendime yillar icinde mantigimla sahsi arasdirmamla kendi düsüncemdir.Ben simdi neden bu degisimi yasadim nasil ideolojim degisdi dersen burda satirlar dolu yazmam gerekir herkesin takdiri kendine ama benim artik düsüncem bu ! Sana tavsiyem birde Mehmet Akif Ersoyu oku ;) Ve asil Istiklal Maasinin bazi kitalarinin neden cikartildigini ve okunmadigini sor kendi kendine !

ot 05.06.2010 00:15

herkes,neyi dogru buluyorsa,ona inansin.

Und das ist auch gut so!

Türkiyede okuman,daha cok biliyorsun,ve zeki oldugun, anlamina gelmez!

Sandalye 05.06.2010 00:17

Ben Türkiyede okudum demedimki,en zeki benim hic demedim.
Miss ich weiss alles besser :)

ot 05.06.2010 00:21

pardon, türk sinifinda bulunman.

Bana akil vermeye calisdigna göre,,

kendini zeki görüyorsun demekdir!;)

und,ich habe nicht gesagt ich weiss alles besser,,,

"ich bin intelligenter" würde besser passen,,,;)

05.06.2010 13:38

Zitat:

Zitat von Sandalye (Beitrag 2018361)
Cem Karaca

Sandalye zamanin sartlarina ve gereklerine göre Atatürk devrimciligin ruhunda yatan bir sekilde sert kararlar almak zorunda kalmisti. O dönem Mussolini Italya'da iktidardi, Hitler Almanya'da basta idi, Rusya'da Stalin ve digerleri. Her biri milyonlarca insanin canina mal olmustur. Bunu Atatürk'ten de diyebilirmiyiz? Atatürk demokrasinin ve cagdas bir medeniyetin tohumlarini sacmisti Anadolu'nun tozlu kiracli topraklarina. Tohumlar nerdeyse 80 sene oldu daha yeni yeni yesermeye basliyor.
Erdogan'ninda iyiligi dokundu ona bakarsan. Yanilmiyorsam her cuma namazindan sonra öfkeli kalabaliklarin meydanlarda protestolari devleti verimsizlestiriyordu. Iyi olan kararlar bile protesto ediliyordu, Erdogan'la bu gerilimle bitti artik. Ancak bazi cevreler Recep Tayyip Erdogan'nin ve cevresinin 1 milyar Amerikan $ dollarini asan bir serveti oldugunu tespit etti. Bir memur basbakan bile olsa memur maasiyla nasil milyarder olur, onu bana birisi aciklayabilir mi? Buna benim aklim ermiyor! Ancak terrör yine hortladi. 1999-2002 arasinda terrör bitme noktasindaydi simdi günde 5-10 arasinda gencecik genclerimizi topraga düsürüyor.
Artik futbol takimi tutar gibi siyasak bir hooliganizimle parti tutma kültürünü terk etme zamani geldi de gecti bile. ADAMINA GÖRE IS DEGIL ISINE GÖRE ADAMA GÖREV VERME VAKTI GELMESI lazim.

Cogulcu demokrasi, parti ici demokrasiyle baslar. Parti ici demokrasi de genel baskanlar delegeleri degil, ön secimlerde belirlenmis delegeler genel baskanlari belirler.
Güclü bir Türkiye yurtta da dünya'da da barisa katki da bulunabilir! Ama önce kendi menfaatini düsünmek zorunda. Birakin filistini filistinde kalsin, Gazze Gazze'de kalsin!
Milletimize gina gelmis, cocuklar ac yatiyor, analar babalar issiz!

05.06.2010 21:42

Liste der Anhänge anzeigen (Anzahl: 1)
Zitat:

Zitat von AssiToni (Beitrag 2018431)
Cok komik bir hikaye...
Türkiye'yi bilmeyen ve gitmeyenlerden ne beklenirki baska....

Ben Türkiye'de is yapan birisi olarak cok iyi gidiyor diyebilirim.........

CeHePe icine kapanik, dispolitika yapabilecek bir tek adami bile kalmayan bir parti haline geldi....

Önder Sav utanmadan Kilicdaroglu ile nasil sinsi plan yapip Baykal'i kandirdiklarini bile anlatiyor :D

Bak Assi Toni, su assiligini bir kenera birak ve insan gibi bir birimizle iletisimde bulunalim. Bende dünya capinda is yapiyorum ve elbette ki kendi memleketime de bir sekilde faydali olmak istiyorum. Ticarette imaj bir ve psikoloji iki bunlar en önemli unsurlardir! Imajimiz orta dogululasiyor! Bizim hedefimiz daima ve her zaman muassir medeniyetler seviyesine yükselmektir bu seviye de Bati aleminin seviyesi! Mars'ta uzay icin yenilecek "space food" yemek isterim ve cölde kasiksiz catalsiz kuskusu degil.

Gerilimleri, ic ve dis gerginlikleri asmamiz lazim. Bunu theorikratik rejimlerle isbirligi yaparak degil onlara heveslenerek degil ancak gercekci ve akilci bir siyaset yaparak uygulayabiliriz!

Sandalye 06.06.2010 12:21

Zitat:

Zitat von Virtual_Reality (Beitrag 2018420)
Sandalye zamanin sartlarina ve gereklerine göre Atatürk devrimciligin ruhunda yatan bir sekilde sert kararlar almak zorunda kalmisti. O dönem Mussolini Italya'da iktidardi, Hitler Almanya'da basta idi, Rusya'da Stalin ve digerleri. Her biri milyonlarca insanin canina mal olmustur. Bunu Atatürk'ten de diyebilirmiyiz? Atatürk demokrasinin ve cagdas bir medeniyetin tohumlarini sacmisti Anadolu'nun tozlu kiracli topraklarina. Tohumlar nerdeyse 80 sene oldu daha yeni yeni yesermeye basliyor.
Erdogan'ninda iyiligi dokundu ona bakarsan. Yanilmiyorsam her cuma namazindan sonra öfkeli kalabaliklarin meydanlarda protestolari devleti verimsizlestiriyordu. Iyi olan kararlar bile protesto ediliyordu, Erdogan'la bu gerilimle bitti artik. Ancak bazi cevreler Recep Tayyip Erdogan'nin ve cevresinin 1 milyar Amerikan $ dollarini asan bir serveti oldugunu tespit etti. Bir memur basbakan bile olsa memur maasiyla nasil milyarder olur, onu bana birisi aciklayabilir mi? Buna benim aklim ermiyor! Ancak terrör yine hortladi. 1999-2002 arasinda terrör bitme noktasindaydi simdi günde 5-10 arasinda gencecik genclerimizi topraga düsürüyor.
Artik futbol takimi tutar gibi siyasak bir hooliganizimle parti tutma kültürünü terk etme zamani geldi de gecti bile. ADAMINA GÖRE IS DEGIL ISINE GÖRE ADAMA GÖREV VERME VAKTI
GELMESI lazim.

Cogulcu demokrasi, parti ici demokrasiyle baslar. Parti ici demokrasi de genel baskanlar delegeleri degil, ön secimlerde belirlenmis delegeler genel baskanlari belirler.
Güclü bir Türkiye yurtta da dünya'da da barisa katki da bulunabilir! Ama önce kendi menfaatini düsünmek zorunda. Birakin filistini filistinde kalsin, Gazze Gazze'de kalsin!
Milletimize gina gelmis, cocuklar ac yatiyor, analar babalar issiz!

Sadece öldürenlere Diktatör demezler ! Atatürk her zaman yanliz Hüküm sürmek istedi.Partiler kapatti o partilerin basina gecen Parti baskan ve yöneticilerini ve hatta o partilerde görev alacak olan kendi arkadaslarini bile tutuklatti.Atatürk onun icin benim gözümde Diktatördür ! Ve hic kendi kendine sordunmu acaba neden herkes Atatürkden uzaklasdi.Neden soruyorum sana ? Cünki yapdiklarini en yakin cevresindekiler bile onaylamiyordu,ve yapayanliz kaldi.Ve Arjivlerden daha yeni cikmis olan bir konusmasindan dolayi sok oldum ( Bu konusmalar bile bile saklanmis belirli gücler tarafindan) Konusmasinda Atatürk aynen su sözleri söyüyor; " Göya gökden inme Kitaplara degil,bizim yazdiklarimiza inanacaksiniz " bu sözleri canli konusmasinda duydugumda tüylerim ürperdi.Erdoganin milyari varmis vs calmis yada calmamis bunlar beni ilgilendiren en son konular,ortaya belgeler ispatlar cikar bu Millet ona göre fikir olusdurur ve bunlar oylara yansir ve öyle bisey varsa yargiya gider.Cogu götürdü biseyler Ecevit haric umarim Erdoganda temiz olarak terihe gecer Bülent Ecevit gibi.Ama ona bakilirsa Gandi Kemalin bile taninmis Ressamlardan degerli Resim koleksiyonu varmis ;)

En son konuya gelince büyük Ülke olmak icin büyük isler yapacaksin.Ülkemizde fakirlik mutalaka vardir,ama Gazede olanlari gözardi etmek bizim Ulusumuza yakismaz.Büyük bir ülke heleki Türk Devleti mutlaka Dünyapolitikasinda rol almalidir!

07.06.2010 10:13

Tilki

He? Welche Leute mussten denn für solche Wahrheiten ihren Hut nehmen müssen?

Zitat:

Zitat von Tilki1977 (Beitrag 2018412)
Lieber Cem, Lösch das bitte, das kann dir richtig ärger einbringen. Oder formulier das um.

Genau für diese Äußerungen haben andere Leute schon ihren Hut nehmen müssen.

07.06.2010 10:17

Synergie

Da brauchst Du dir keine Sorgen zu machen. Die Erdogans vertreten die Türkei 1000 mal mehr als Ihr Laizisten. Wer sagt denn, dass die Erdogans auch nicht den westlichen Weltherrscher gehören? Sie werden schon für die Türkei sich einsetzen. Der Plan steht schon in den Schubladen, da brauchst Du dir keine Sorgen zu machen...

Zitat:

Zitat von Synergie (Beitrag 2018329)
Es spielt schon eine Rolle, ob das zunehmende Engagement der türkischen Politik bestimmte politische Ziele verfolgt oder nicht. Frage: Sind die türkischen Politiker sensibler gegenüber Menschenrechtsverletzungen geworden ??? Oder verbergen sich hinter den schrittweisen Eskalationen wichtige politische Interessen?? Regierungspolitiker können es sich nicht leisten gegen ihre Staatsinteressen zu handeln.

08.06.2010 10:21

Zitat:

Zitat von xcemkaraca (Beitrag 2018584)
Da brauchst Du dir keine Sorgen zu machen. Die Erdogans vertreten die Türkei 1000 mal mehr als Ihr Laizisten. Wer sagt denn, dass die Erdogans auch nicht den westlichen Weltherrscher gehören? Sie werden schon für die Türkei sich einsetzen. Der Plan steht schon in den Schubladen, da brauchst Du dir keine Sorgen zu machen...

Ich mache mir keine Sorgen. Wieso sollte ich auch? Die Administration der AKP pflegt engen Kontakt zur der Gülen-Sekte. Und die letzten Kommentare von Fettullah Gülen bzgl. des israelischen Angriffs haben die MilliGörüs-Leute und die radikalen Islamisten verärgert. Und Bülent Arinc hat daraufhin versucht die Worte von Gülen zu korrigieren bzw. zu recht zubiegen. Man sagt, dass sich hinter allen großen Sekten Geheimdienste verbergen und hinter der Gülen-Sekte verbirgt sich die CIA bzw. die USA. Deshalb wundert es auch nicht, dass Erdogan seinen MilliGörüs-Hemd ausgezogen hat und sich dem gemäßigtem bzw. moderaten Islam zugewendet hat, wie es die Amerikaner verlangt haben.

08.06.2010 23:29

Zitat:

Zitat von AssiToni (Beitrag 2018711)
Dann würd das ja bedeuten das alle parteien in der türkei für ausländische geheimdienste arbeiten!!!!!

Die Weltanschauung des Neo-Osmanismus der Gülen-Sekte und die Pläne der USA im nahen und mittleren Osten sind relativ kongruent. Diese Sekte bildet eine religiös ausgerichtete Kaderelite aus und diese Elite regiert heute die Türkei.

ot 08.06.2010 23:33

hitler demis: Birgün ben öldükden sonra bana küfür edeceksiniz,,,,,

bütün yahudileri öldürmedim diye!

adam hakli görünüyor,,,yani,,:D

Sandalye 08.06.2010 23:55

Hat er das echt gesagt ?

:)

ot 08.06.2010 23:56

Zitat:

Zitat von Sandalye (Beitrag 2018782)
Hat er das echt gesagt ?

:)

bilmiyorum,,,öyle duydum,,

demisde olabilir yani:D

Sandalye 09.06.2010 00:00

dedimi demedimi bilmiyorum cok karizmatik ve yakisikli bir Liderdi :)

ot 09.06.2010 00:03

Zitat:

Zitat von Sandalye (Beitrag 2018785)
dedimi demedimi bilmiyorum cok karizmatik ve yakisikli bir Liderdi :)

bencede,,,

ich schwärme heimlich für ihn:D

Sandalye 09.06.2010 00:12

Ja bide sairruhluydu ,er war ja künstler.
EEr wollte ja Kunst studieren ama degerini bilemediler almadilar uniye ich meine Wien :)
Ich habe parr bilder von ihn gesehen ,nackte Männerkörper hat er gezeichnet bleistiftzeichungen oder landschaften in postkartenformat :)

ot 09.06.2010 00:24

Zitat:

Zitat von Sandalye (Beitrag 2018796)
Ja bide sairruhluydu ,er war ja künstler.
EEr wollte ja Kunst studieren ama degerini bilemediler almadilar uniye ich meine Wien :)
Ich habe parr bilder von ihn gesehen ,nackte Männerkörper hat er gezeichnet bleistiftzeichungen oder landschaften in postkartenformat :)

evet haklisin,
az cekmemis adam cocuklugundan beri,

insan durduk yerde,"hitler"

olmuyor,,

neyse ben yatmam lazim,baska zaman devam ederiz,,
iyi geceler,,:)

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 07:31 Uhr.