Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Wissenschaften & Weltansichten (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=399)
-   -   Anilar (http://localhost/forum/showthread.php?t=10071)

22.05.2013 23:50

Anilar

hayatinizda yasadiginiz ilginc, güzel, aci anilarinizi anlatir misiniz?

benim yasadigim ilginc bir olayi anlatayim sizlere.
bir gece bir rüya görmüstüm, ertesi gün gördügüm rüyayi cok net bir sekilde hatirliya bilmistim, tuhaf bir rüyaydi...
hemen bayan arkadasimi arayip ona rüyami anlatmistim, rüyamda onuda gördügümü anlattim.
günüme kahvalti yaparak günaydin derken, ilerki saatlerde gördügüm rüya gerceklesti.
hersey cok ilgincti, rüyada gördüklerim ve rüyamda bulunan herkesi o günü gördüm ve yasadim...

rüya ile ilgili bir ufak anim daha olucak, bir kerede yasli bir dede rüyama gelmisti, ve bana rüyamda bir arkadasla ilgili bir haber iletmisti, bende ertesi gün o arkadasi arayip yasli dedenin bana anlattiklarini anlatirken, arkadasimin sesi solugu kesildi. kendisi sokdaydi :) acikladiklarim bir aile siriydi, benim bilmem imkansizdi.

o gün bugün kendimden korkmaya basladim. ;)

bir ilginc anim daha var, onuda baska bir zaman anlatirim.

24.05.2013 10:48

Zitat:

Zitat von Rake
mir ist mal was bei vaybee passiert.

ich hab mittags im chat eine tante angesprochen und ihr meine nummer gegeben.
5 minuten später hat sie angerufen.
ich hab sie überredet zu mir zu kommen damit wir uns näher kennenlernen können.
sie ist von bremen aus zu mir gekommen.
war ca. gegen 19 oder 20 uhr da.
hab mir bei nem getränk 2 stunden lang irgendeinen quatsch über reinkarnation angehört und hab dann gesagt ich geh jetzt und frag im nächstbesten hotel obs ein zimmer gibt.
hotel gegangen zimmer gebucht.

auf zimmer monopoly gespielt bis in die puppen

morgens noch gefrühstückt und weg war ich.
4 stunden später kommt ein anruf und die alte ruft an und will mitteilen dass sie heile angekommen ist. ich sag nur ich hör dich nicht, ich muss jetzt auflegen....

die hats dann noch einpaar mal versucht aber bin nicht drangegangen. auch ihre sms hab ich ignoriert.

einen monat später hat sie mal unbekannt angerufen und als ich dranging fragte sie weshalb ich sie nicht zurückgerufen habe und mich nicht melde.

ich hab ihr erzählt dass mein handy geklaut wurde ich ihre nummer nicht mehr hab.

daraufhin hat sie mir wieder sms und anderen kram geschickt aber ich hab sie wieder ignoriert.

wieder irgendwann hat sie mich mit ner unbekannten nummer erwischt und ich musste ihr erklären dass ich nicht ihr traumprinz bin sondern der berühmte azzitoni

die alte war geschockt und konnte es nicht glauben.
sie konnte sich auch jahre später nicht von dem schock erholen und geistert immer noch in irgendwelchen foren rum und behauptet den toni nicht zu kennen.

buda benim anilardan biri

dies dürfte auch andere interessieren

27.05.2013 11:53

bak seeeen....

vay seni oyunbaz,sinsi kadin seniiii....madame xAurumx

neden yazini sildin? dur sen zahmet edip gercekleri söyleme,ben senin icin söylerim. toni seni kast ettigini millte sanmasin diye.beni kast ettigi anlasilsin diye....

vay vay vay...gercekten sen cok yüzusüz ve karektersiz bir kadinmissin!!!

27.05.2013 12:28

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065831)
vay seni oyunbaz,sinsi kadin seniiii....madame xAurumx

neden yazini sildin? dur sen zahmet edip gercekleri söyleme,ben senin icin söylerim. toni seni kast ettigini millte sanmasin diye.beni kast ettigi anlasilsin diye....

vay vay vay...gercekten sen cok yüzusüz ve karektersiz bir kadinmissin!!!

dilek yüzsüz ve karaktersiz olmasa ben onu burada desifre etmezdim.

onun yalan söylemesini kabul etmeyip düzeltmeler yapinca bu olaylar bu hadde geldi.

ama malesef bu grup hep ayni oyunlar pesinde. bunlar serefsizliklerinin ispatini daima siliyorlar.

ps. sen üzme kendini herkes onlarin ne oldugunu ya anladi yada anlayacaktir.

27.05.2013 12:29

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065844)
Ganz toll. Du bist der ehrlichste hoca den es gibt. Wir beten dich alle an. Eine anhängerin hast du ja schon.

ich bin kein hoca aber trotzdem ehrlich.

08.10.2013 12:49

hic yok mu basinizdan gecen anilariniz? hiiiiic mi yooook? :)

09.10.2013 10:53

Sen yaz biz dinliyoruz.

1978salih 09.10.2013 11:33

yakisirrrrrrrrrrrrr Toniye

Acin burdan geliyormus !!

Evet tahminlerimde hic de yanlis düsünmemisim !

HOCAMIYDI TONI :-)))))))

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072676)
Sen yaz biz dinliyoruz.

Alıntı:
Rake´isimli üyeden Alıntı
mir ist mal was bei vaybee passiert.

ich hab mittags im chat eine tante angesprochen und ihr meine nummer gegeben.
5 minuten später hat sie angerufen.
ich hab sie überredet zu mir zu kommen damit wir uns näher kennenlernen können.
sie ist von bremen aus zu mir gekommen.
war ca. gegen 19 oder 20 uhr da.
hab mir bei nem getränk 2 stunden lang irgendeinen quatsch über reinkarnation angehört und hab dann gesagt ich geh jetzt und frag im nächstbesten hotel obs ein zimmer gibt.
hotel gegangen zimmer gebucht.

auf zimmer monopoly gespielt bis in die puppen

morgens noch gefrühstückt und weg war ich.
4 stunden später kommt ein anruf und die alte ruft an und will mitteilen dass sie heile angekommen ist. ich sag nur ich hör dich nicht, ich muss jetzt auflegen....

die hats dann noch einpaar mal versucht aber bin nicht drangegangen. auch ihre sms hab ich ignoriert.

einen monat später hat sie mal unbekannt angerufen und als ich dranging fragte sie weshalb ich sie nicht zurückgerufen habe und mich nicht melde.

ich hab ihr erzählt dass mein handy geklaut wurde ich ihre nummer nicht mehr hab.

daraufhin hat sie mir wieder sms und anderen kram geschickt aber ich hab sie wieder ignoriert.

wieder irgendwann hat sie mich mit ner unbekannten nummer erwischt und ich musste ihr erklären dass ich nicht ihr traumprinz bin sondern der berühmte azzitoni

die alte war geschockt und konnte es nicht glauben.
sie konnte sich auch jahre später nicht von dem schock erholen und geistert immer noch in irgendwelchen foren rum und behauptet den toni nicht zu kennen.

buda benim anilardan biri
dies dürfte auch andere interessieren

1978salih 09.10.2013 11:35

Pardon Zerrecıkler

AMA Bu KAPAGI BULMUSKEN , SÖYLEEEEE SIRRRAAAAAAAAAAKKKKK DIYE BI KAPATAYIM DEDIM.

BIR ANI BORCUM KALSIN SANA !!

selam

salih

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065066)
hayatinizda yasadiginiz ilginc, güzel, aci anilarinizi anlatir misiniz?

benim yasadigim ilginc bir olayi anlatayim sizlere.
bir gece bir rüya görmüstüm, ertesi gün gördügüm rüyayi cok net bir sekilde hatirliya bilmistim, tuhaf bir rüyaydi...
hemen bayan arkadasimi arayip ona rüyami anlatmistim, rüyamda onuda gördügümü anlattim.
günüme kahvalti yaparak günaydin derken, ilerki saatlerde gördügüm rüya gerceklesti.
hersey cok ilgincti, rüyada gördüklerim ve rüyamda bulunan herkesi o günü gördüm ve yasadim...

rüya ile ilgili bir ufak anim daha olucak, bir kerede yasli bir dede rüyama gelmisti, ve bana rüyamda bir arkadasla ilgili bir haber iletmisti, bende ertesi gün o arkadasi arayip yasli dedenin bana anlattiklarini anlatirken, arkadasimin sesi solugu kesildi. kendisi sokdaydi :) acikladiklarim bir aile siriydi, benim bilmem imkansizdi.

o gün bugün kendimden korkmaya basladim. ;)

bir ilginc anim daha var, onuda baska bir zaman anlatirim.

09.10.2013 11:55

Zitat:

Zitat von 1978salih (Beitrag 2072683)
AMA Bu KAPAGI BULMUSKEN , SÖYLEEEEE SIRRRAAAAAAAAAAKKKKK DIYE BI KAPATAYIM DEDIM.

BIR ANI BORCUM KALSIN SANA !!

selam

salih

rica ederim, buyur, istedigini yaz ciz kopyala ;)

09.10.2013 13:16

Salih, der gläubige moslem ist wieder damit beschäftigt seine hobbies nachzugehen. Über Frauen die ihm querkommen und widersprechen, gute nacht geschichten über dritte zu verbreiten. Das nenne ich ultra religiös.

Mit meine vermutung über sein charakter und seine freunde lag ich schon richtig. Er ist ein durchschnitts musel türke mit komplexen. Die habe ich ihm wohl zertrampelt.
Träumt nur weiter, ich mag keine muselmänner, weder lasse ich euch in meine nähe.

Geh doch mit zerrecik essen, die hats nötiger als ich und benekalice.

1978salih 09.10.2013 14:13

Hahahah

YA NEDEMEZSIN ,BENDEN KAHRIMDAN ÖLDÜM GEBERDIM SENINLE BIR YEMEGE CIKAMAYACAGIZ DIYE..

Sen kahvaltini yapmisin , karnin toktur dimi !
Monopoly oyununu kim kazandi o gece ! Cok merak ettim :-)

Yahu aurum, inanki sen tas kafalisin, illaki kendine yakistirmalar bulmama calisiyorsun!

Ben sana ben söyle müslümanim böyle alimim böyle hocayim diye bir söz ettim mi !
Hatta yanilmiyorsam kendimin namaz kilmadigini oruc tutmadigini ifade etmistim burda.

ben sadece bildigim ISLAM ALLAH gercegi hakkinda , yapmis oldugun yalan propagandalara kizdigimi belirtmistim.

ki defalarca , dogru bildigini yaz ama , bazi kisiler böyle yaziyor, bazi devletler böyle yapiyor diye ISLAM ve ALLAH adina hakaretler veya yalanlar söylememeni rica ettim !

yok sen daha yalanlari savundun!

HEM senin o otel odasinda monopoly oynadigin kisinin yalancisiyim.
O kisi söyledi bende sadece onun yazdiklari yalanlari kopyaladim yapistirdim :-)

hosuna gider düsüncesiyle, anilarini tazelersin diye !
yoksa hic bir baska cikarim yok yani !

Birde sunu söyleyim, yani profilim de resmim var !
Yani en azindan kendime güvenim sonsuz.
kendimi koruyacak kadar akilliyim.

Ama senin bukadar acik dürüst ve hatta laik ileri görüslü olmana ragmen, profilinde bir resmini yayimlamaman senin benim zaten eksenimde dolasamayacak kadar cirkin olabilecegini gösteriyor !

söyle güzel bir atasözü ile lafimi bitireyim :

KEDI ,ULASAYAMAYACAGI ETE , MINDAR DERMIS !!

MINDAR (mundar) = yenilmesi yasak olan et !!

Bu arada benim arabulucukla kiz aradigim yok !
Ben biraz yenicagda uygar bicimde cikacagim bayani kendim seciyorum!

yani bana cöpcatanlik yapman gerekmez !

salih

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072688)
Salih, der gläubige moslem ist wieder damit beschäftigt seine hobbies nachzugehen. Über Frauen die ihm querkommen und widersprechen, gute nacht geschichten über dritte zu verbreiten. Das nenne ich ultra religiös.

Mit meine vermutung über sein charakter und seine freunde lag ich schon richtig. Er ist ein durchschnitts musel türke mit komplexen. Die habe ich ihm wohl zertrampelt.
Träumt nur weiter, ich mag keine muselmänner, weder lasse ich euch in meine nähe.

Geh doch mit zerrecik essen, die hats nötiger als ich und benekalice.

09.10.2013 14:26

Boah schon wieder soviel geschrieben. Wer soll das alles lesen?

Dazu sage ich nur eins; bla bla bla. Ab jetzt nenne ich dich so.

1978salih 09.10.2013 14:47

Sen Okumusundur !!

ama, cevap olarak verecek bir seyin kalmadi sanirim !!

kedi misali mindar et yemezsin sen degilmi ?? ( baglanti bir önceki yazimda )

:-)))

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072697)

1978salih 09.10.2013 14:48

Kısa Yazayım !!

bilinen gece bilinen otel odasinda , oynadiginiz monopoly oyununu kim kazandi ?

HOCA mi , ? Sen mi ??

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072697)

09.10.2013 17:03

Bilmem, ben orda degildim. Oyunlari pek sevmem, öyle seylere zamanim yok. Herhalde sen ordaydin ki, kimin ne oynadigini biliyorsun.

Peki sen kazandinmi? Yoksa hocadan ders mi aldin? :-) Zerrecikte ordaymis. Anlat ne yaptiniz oyundan sonra?

09.10.2013 18:31

hadini asiyorsun!

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072707)
Bilmem, ben orda degildim. Oyunlari pek sevmem, öyle seylere zamanim yok. Herhalde sen ordaydin ki, kimin ne oynadigini biliyorsun.

Peki sen kazandinmi? Yoksa hocadan ders mi aldin? :-) Zerrecikte ordaymis. Anlat ne yaptiniz oyundan sonra?

sen orda degilmiydin? pes! hey gerizekali kadin seni, aylar önce sen forumda bizlere, toni ile bulustugunu uzun uuuuuuzun yazmamismiydin !? yazdin tabi! nerde o yazin? sildin mi?

sen gercekten cok pislik bir kadinsin. neyini kurtarmaya calisiyorsun?
daha önceki yazdiklarimda ben ve diger arkadaslar söylemislerdi, senin toni ile ne yaptiklariniz bizleri ilgilendirmez. sizler anlattiniz, bizlerde ister istemez bilgilendik.

aramizdaki fark nerde biliyormusun, ben bugüne kadar senin kendi agzinla burada yazdiklarina ve hareketlerine karsi (hakli bi sekilde) hakaretlerde bulundum. sen ise, karsima iftira atarak ciktin. ve halen iftira atarak bana camur atmaya calisiyorsun.

bir insan bu kadar mi yüzsüz olur. toni yerden göge kadar hakliymis. insallah yakinda gelirde, sana tekrardan anyayi ve konyanin nerede oldugunu gösterir.

09.10.2013 18:47

Senin gibi her gecen trene atlamiyorum, nede her anlatanilan herseye inanmiyorum, sirf dedikodu yapmak icin. Sonra ordaymis gibi konusup duruyorsun. Birde önüme cikmis, bana camur atiyor diyorsun. Ben degil, sen benim pesimde geziyorsun, bana durmadan laf atiyorsun. Anormallik var sende. Yada lezsin. :-)

Senin icin de uzun bir hikaye yazabilirim istersen, salihle nereye gittigini. Bir insan bu kadar mi laf pesine düser.

Sana bir tane koca lazim. Diyorum ya, salih tam sana göre, maillesiyorsunuz zaten benim sayemde. Tesekkür etmen lazim aslinda. O da sana anyayi konyayi gösterir merak etme.

09.10.2013 18:47

Aurum bilir, onu hic bir zaman onaylamadim...
Bana ettigi hakaretlere cogu kez dogru düzgün cevap vermedim. onun bana ettigi gibi hakaretlerde bulunmadim.
Lakin, yine de, böylesine seyler yaptigini ortada sergilemeyelim lütfen.
istedigi kadar saldirsin, hakaret etsin, insanlarin inandigi degerleri kötü gösterip uzaklastirmaya calissin, yine de baska bir cevap sekli bulunmalidir. bu mümkün..

09.10.2013 18:54

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072720)
Senin gibi her gecen trene atlamiyorum, nede her anlatanilan seye inanmiyorum, sirf dedikodu yapmak icin. Birde önüme cikmis, bana camur atiyor diyorsun. Ben degil, sen benim pesimde geziyorsun, bana durmadan laf atiyorsun. Anormallik var sende. Yada lezsin. :-)

Senin icin de uzun bir hikaye yazabilirim istersen, salihle nereye gittigini. Bir insan bu kadar mi laf pesine düser.

Sana bir tane koca lazim. Diyorum ya, salih tam sana göre, maillesiyorsunuz zaten benim sayemde. Tesekkür etmen lazim aslinda. O da sana anyayi konyayi gösterir merak etme.

ay ay ay, her trene atlamiyormus. gözlerimiz ama baska seyler görüyor/okuyor. salaksin iste. zerre kadar beyin yok sende.

sen burada o cirkef oyunlarini oynadigin müdetce, bende senin o pesini birakmayacagimmmm.
buranin pisligini temizlemekle görevliyim! :-)))

yine benim yazdiklarimdan hic bir sey anlamamissin. sen kendin bizlere ne haltlar yedigini anlattin. SALAK KADIN

09.10.2013 18:59

dedikodu

dedikodu ne demek oldugunu biliyormusun? dediklerine yada yaptiklarina eklemeler yapilirsa. bunun hic birini yapmamisimdir. hem bu dedikodu nerden cikiyor? ben burda acik acik herseyi senin yüzüne söyledim. söyleyecegimdeeeeenokta

yeni rumuzlarin hangisi? mirro? öncekiler hangileriydi? ;)

09.10.2013 19:36

Mirror? Evet ben mirroyum. Lol. Yeni bir dedikodu yine cikardin. Bakalim biraz sonra ne dicen.

O zaman sende salihsin, yada toni.

09.10.2013 19:46

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072730)
Mirror? Evet ben mirroyum. Lol. Yeni bir dedikodu yine cikardin. Bakalim biraz sonra ne dicen.

O zaman sende salihsin, yada toni.

tam üc kez yazini degistirdin. neden? hasta oldugun icin mi? :-)))))

diyene bakin hele hele hele. bu yaziyi kim yazdi?

Das sieht nach Salih aus. Der eigentliche der hier angst hat, ist der verfasser, dass er sich mit einem neuen Nick tarnt. :-)

canim benim arkadasimiza resmen iftira atiyorsun. ben ise soru isareti ile sormustum. :-))))

09.10.2013 19:56

Ich glaube echt du langweilst dich. Hast du keine katze zu hause?

09.10.2013 20:00

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072734)
Ich glaube echt du langweilst dich. Hast du keine katze zu hause?

Jaaaaaa, mir ist sooooo laaaangweilig.

Nein. Ich besitze zwei Hunde, zwei Vögel, zwei Löwen.

UND DU?

09.10.2013 20:08

Habe ich alles nicht. Da muss ich passen.

10.10.2013 15:57

Zitat:

Zitat von 1978salih (Beitrag 2072700)
bilinen gece bilinen otel odasinda , oynadiginiz monopoly oyununu kim kazandi ?

HOCA mi , ? Sen mi ??

sence kim kazanmis olabilir? :))))))

sence bu kari niye muhafazakarlara karsi bu kadar nefret etmektedir? :)))))))

hersey ortada....

10.10.2013 15:59

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2072716)
sen orda degilmiydin? pes! hey gerizekali kadin seni, aylar önce sen forumda bizlere, toni ile bulustugunu uzun uuuuuuzun yazmamismiydin !? yazdin tabi! nerde o yazin? sildin mi?

sen gercekten cok pislik bir kadinsin. neyini kurtarmaya calisiyorsun?
daha önceki yazdiklarimda ben ve diger arkadaslar söylemislerdi, senin toni ile ne yaptiklariniz bizleri ilgilendirmez. sizler anlattiniz, bizlerde ister istemez bilgilendik.

aramizdaki fark nerde biliyormusun, ben bugüne kadar senin kendi agzinla burada yazdiklarina ve hareketlerine karsi (hakli bi sekilde) hakaretlerde bulundum. sen ise, karsima iftira atarak ciktin. ve halen iftira atarak bana camur atmaya calisiyorsun.

bir insan bu kadar mi yüzsüz olur. toni yerden göge kadar hakliymis. insallah yakinda gelirde, sana tekrardan anyayi ve konyanin nerede oldugunu gösterir.

dilek g. aka aurum kendi söylediklerini bile yalanlayabilen salak birisi.

cahil oldugu icin sadece bir kere kullanip bir daha ona yüz vermemistim. bu yaptiklari onun kuyruk acisi :))))))

10.10.2013 19:42

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2072736)
Jaaaaaa, mir ist sooooo laaaangweilig.

Nein. Ich besitze zwei Hunde, zwei Vögel, zwei Löwen.

UND DU?

also bist du gut zu Vögeln?

10.10.2013 20:02

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2072862)

Spinnst du jetzt? Nur weil der Toni wieder da ist, brauchst du nicht deine Frust an mir auslassen.

10.10.2013 20:05

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2072872)
Spinnst du jetzt? Nur weil der Toni wieder da ist, brauchst du nicht deine Frust an mir auslassen.

tja der toni bringt die leute hier zum verzweifeln :D

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2072872)

wieso frust du sagst, dass du zwei vögel hast, und ich habe dich gefragt ob du gut zu vögeln bist.

Also ich verstehe echt nicht was du hast????

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2072862)

eyy schlappi leg dich mit richtigen männern an!!!

10.10.2013 20:11

Zitat:

Zitat von TheToni (Beitrag 2072875)
eyy schlappi leg dich mit richtigen männern an!!!

hast ja recht, ich lass dich schon in ruhe

10.10.2013 20:12

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2072879)
hast ja recht, ich lass dich schon in ruhe

du bist auch nur so ein waschweib was droht und später nen rückzieher macht.

ist ja nicht das erste mal kleiner ;)

10.10.2013 20:15

Zitat:

Zitat von TheToni (Beitrag 2072880)
du bist auch nur so ein waschweib was droht und später nen rückzieher macht.

ist ja nicht das erste mal kleiner ;)

Ich denke du suchst wieder aufmerksamkeit!

http://www.youtube.com/watch?v=RntKnDC12y8

bitte benim dich nicht mehr so!

10.10.2013 20:18

Baldrian beruhigt!

Oh man...

Dallas du bist ein Schwein. ;p

10.10.2013 20:19

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2072881)
Ich denke du suchst wieder aufmerksamkeit!

http://www.youtube.com/watch?v=RntKnDC12y8

bitte benim dich nicht mehr so!

ich verstehe dass du nicht mehr dazu sagen kannst.

demnächst solltest du nur das ankündigen wozu du imstande bist.

jetzt sei wieder nett zu aurum und benek damit sie dich unterstützen können du schwachmat.

ps. weshalb rettest du deine ehre nicht? wir wissen doch beide dass ich sie benutzt habe :)

10.10.2013 20:20

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2072882)
Oh man...

Dallas du bist ein Schwein. ;p

dann solltest du dass wirklich visualisieren finde ich!

10.10.2013 20:26

tamam.

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2072884)
dann solltest du dass wirklich visualisieren finde ich!

Okay. Okaaaay...

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 01:45 Uhr.