Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Foren Archiv (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=402)
-   -   Popstar Türkiye (http://localhost/forum/showthread.php?t=4418)

kes 13.01.2004 12:35

wow :))) das ist es hehe...

das könnte grad von mir stammen..ok würde es anders ausdrücken...

z.b. er hat ne stimme wie daniel kübleböck...hehe

oder eifach nur....er ist SCHEISSE!

kes 13.01.2004 12:37

also..´beyhan wird nicht gewinnen....

habe mit dir show noch nicht angeschaut, außer halt auf nachrichten.

beyhan ist echt nur für die einschaltquoten gedacht...er wird auch nicht gewinnen..aber denke er kommt unter den ersten 2 bzw. 3

er wird also die ganze show dabei sein...weil es nur noch um den geht..ob er gewinnt oder verliert...o cikarsa...programin tadi kacar..ve cok kisi bakmaz

kes 13.01.2004 12:38

hey habe dein beitrag jetzt gelesen...

und der inhalt ist wie meiner...habe es auch nicht abgeschrieben hehe

:)

1985elif 13.01.2004 14:38

o cocugun neler cektigi önemli

degil sesi önemli popstar adi üstünde katil olmus zavalli bayhan showu degil....

kes 13.01.2004 17:00

bayhan nicht beyhan...

ist ja auch egal..

13.01.2004 17:06

o.T.

kann es sein, dass du dir mal meinen text nicht durchgelesen hast? wann hab ich jemals behauptet, dass nez und petek & co gut singen können?

bzgl. deniz kann ich nur sagen helal olsun cok iyi yapti :)

catlayanlar da catlasin :oP

13.01.2004 17:07

mein mitgefühl ist für bayhan, weil

ich es nicht verstehen kann, welches spiel die jury mit ihm spielt, da die juroren an erster stelle ihn in die show eingewählt haben, in der zweiten etappe haben die zuschauer die möglichkeit, die jenigen raus zu wählen. und jetzt hacken alle auf ihm rum, hey leute dass ist doch gemein und unfair zugleich! erst pushen sie ihn und dann sehen sie zu wie bayhan von den medien richtig gedrillt wird!! scheiss ist das echt!!

13.01.2004 17:53

hass den

also ich hasse diesen typen der soll alles andere als ein sänger bitte werden.ist die türkei denn so tief gesunken um so jemandne gewinnen zu lassen?!

elagoezluem 13.01.2004 18:03

dät:)

armagna laf yok o benim adami:) dermisim:)

popstar baris veya abidin olur:):)

bayhani sevmem ama acirim cocuga hayat hikayesinden dolayi:)

elagoezluem 13.01.2004 18:04

o.T.

ja hast schon recht aber
iste onun degisik bi tarzi vardi
ve reytik olsun diye secdiler onu jüriler
simdi ise yine reytik olsun diye haken die auf den rum

elagoezluem 13.01.2004 18:07

hmm

musst ihn nicht möge ich tu es auch nicht aber der ist auch nur ein mensch bissen show bissen aufpepen und dann sieht alles übertriebner aus

bin der meinung türkei (ist nicht tief gesunken gar nicht) milletimizi wählen den weil sie was gegen den armagan haben und weil er auf den rum hackt.
was war leztens wo elena die türkische fane raus geholt hat
hat sich armagan aufgeregt sie zu sau gemacht und dann wurde sie 2. aber nur weil viele hass gegen armagan haben.

also weil er bayhan immer so dumm anmacht ist er 1 geworden und englisch hat er wirklich nicht schlecht gesungen meine meinung:)

elagoezluem 13.01.2004 18:12

ama

ona bakarsan cogu duygu sömürsü yapiyor hem milletimizi SESE VE PERFORMANSA göre oy kulansaydi simdiye kadar cok baska insanlar cikmisdi ama bizimkiler maalesef
hayat hikayesine
veya jürye karsi oy veriyorlar

denizkizi82 13.01.2004 18:49

Diese Woche hat"s Bayhan verdient

Ich bin auch kein Bayhan-Sympatisant, aber diese Woche fand ich ihn zum ersten Mal gut. Das Lied hat er wirlich gut gesungen. Allerdings stellt sich die Frage, ob das gut genug war um den ersten Platz zu belegen.
Die Stimmen bisher hatte er nicht verdient im Gegensatz zur letzten Show.
Nichtsdestotrotz hätten diese Woche Firdevs und Elena die ersten beiden Plätze belegen müssen.
Bin mir sicher, dass nächste Woche Firdevs rausfliegen wird, weil sie weiblich ist. Am Voting nehmen größtenteils Frauen teil und die wählen fast nur die männlichen Kandidaten..Schade. Ich denke Firdevs hat das Zeug zum Popstar.

yaren16 13.01.2004 19:05

en iyi popstar SELCUK!!

en iyi popstar SELCUK ama selcuk cikti ve cikincada en iyi popstarin ABIDIN oldugunu düsünüyorum.bayhanin birinci olmasi haksizlikti elena da sonuncu olmayi hak ediyordu ABIDININ 1 OLMASI LAZIM!!AMA BU HAFTA BIRINCI OLACAK!!

denizkizi82 13.01.2004 19:08

Sorry, mein PC hat gespinnt

Kann der/die Moderator/in die überflüssigen Beiträge bitte löschen

denizkizi82 13.01.2004 19:12

Sen sesini degil tipini degerlendiriyors

Cok yanlis bu!
Selcugun sesi hic güzel degil. onu nasil ilk 13"e aldilar anliyamiyorum.
Abidine lafim yok. onun seside güzel kendiside

kes 13.01.2004 19:47

ja haben dich verstanden :P o.T.

ohne Text

girldeluxe 13.01.2004 20:24

bayhani sevmiyorum

nedeni yok sadece benim icin hic sempatik degil
ilgilendirene

aliconda 13.01.2004 20:30

ich habs verdient!

bitte peinigt mich mit eurem scheiss bobschdaaaar!
das ist so mega-ober-affengeil !!!!!!!!
boah!!!
absolut fulminant!!!!

Ihr habt die deutsche Masse überholt!!!!
gratuliere!
die Türkei hat somit die letzte hürde für den EU-Beitritt übersprungen!!!

Ich bin stolz auf auf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

losmuertos 13.01.2004 23:09

Iki Satir cevap

1. Satir : Ne gecmiski basindan , birden öyle kader kurbanlari gözünüzde büyüyormu ? Geriye kalan binlerce kahpe kaderler ne durumda , tinerci cocuklar , payvan kadinlari ne durumda ...Häää ? Ist es jetzt seit dogus und co per mitleid jemanden zum star zu machen ? das zu dem einen thema .

2. Satir : Tarzina gelinca , Onun ben Tarzini Mikeym , ne tarzindan bahs ediyorsun yau sen ? Heheheheh allahallah

14.01.2004 08:19

Bende Eser cok iyidi:(ama....

simdi firdevsin veya abidinin popstar olmasini
istiyorum.
ama sakin bayhan olmasin!!!!!!!!!!

14.01.2004 08:20

upss:-)BENCE sollte das heißen:) o.T.

ohne Text

14.01.2004 08:24

?????

Niye hic diger adaylar icin yorum yapmiyorsunuz?hep bayhan!!!bu ne ya???!!!
baska adaylarda var orda!

14.01.2004 10:36

bitmeyen sorular....

arkadaslar...simdi bu konuyu gercekten objektiv bir sekilde ele alininca...:)

format aslinda tüm dünyada basarili ve izleyen kitle aslinda gercekden de sok edici haberler bekliyor...eee bu durumda ne yaparsin bir prödükter olarak...alirsin cok satan bir formati...uygularsin yarim yabalak tr.ye (ki yayin akisindan ve düzenlemesinden bakilirsa en berbati tr.de yapiliyor...polonya bile daha hos bir format sergiliyor:)...üc dört catlak adam koyarsin oraya jüri olarak...bu arada katilimcilari da iyi secersin...yani özgecmisi temiz olmicak...anlatmaya deger bir iki acikli konusu olmali...cart curt iste...yok biri cinayet islemis digeri annesiz büyümüs baskasi kalp hastasiymis...v.s. .... sonra karistirirsin ortaligi...biraz formata ve programa promosyon olmasi icin dizersin paparazileri kapiya...ve skandala doymayan halki bi nevi gecici süre doyurulmaya calisilir...bu arada millet unutur tüm derdini...is yok güc yok ama sonucda tv de popstar var...yine cikar bir takim insan sokaklara bir kac ay sonra...ve bende popstar olucam tutkusuna kapilir...bu arada ne aile kaldi ne is nede akil...neyse önemli degil...popstar olucagiz ya...girdik elemelere...aaaaa benim gecmisim temiz derseniz hic katilmayin bence...öylelerin kontenjani cabuk doluyor...ama vurdum kirdim döktüm diyorsaniz...hemen katilin...sayenizde tüm türkiye dertlerini unutsun...haaa bu yetmiyorsa...sebeb icin tüm dünyayi örnek alabilirsiniz...nedenmi...eeeee tutmus bir popstar kavgasi yorumlari gidiyor ve herkez hayatindan memnun...bazen biraz kiskaniyoruz katilanlari ama...nasilsa biz onlardan daha iyiyiz...dimi?...ama tabi katilma geregi duymuyoruz...cünkü kapimiza bile gelseler o uzakdan o kadar tatli gelen dünyaya girmek icin (aslinda can atariz) hic mi hic ilgilenmeyiz...cünkü biz hepimiz onurlu gururlu insanlariz ve popstarlarla isimiz olmaz....:)

yasasin bu formati satin alanlar yasasin yayinlayanlar....tskler...cünkü konusucak konu bulduk yine aksam yemeklerinde...

surup:)

1985elif 14.01.2004 14:10

elena birinci olmaliydi ne o bist du

rassistisch oder was????

bayhan hic güzel söylemedi abidin ise ikinci olmaliydi....bayhan gitmeliydi düsünüyorum

aliconda 14.01.2004 14:38

bobschdari begenmeye siliniyor!

DANKE SCHÖN ELIF !!!

1985elif 14.01.2004 14:44

hey ich lasse alles drin was kommt.... o

ohne Text

aliconda 14.01.2004 14:57

dann mein fehler!

muss beim abschicken was passiert sein ...
*tschulligung*

14.01.2004 14:58

o.T.

aussehen ist nicht alles ja mein freund, ich scheiss drauf..........

14.01.2004 15:02

3 satir cevap

Los murtos , habe keine lust mich mit dir jetzt zu unterhalten ama kisa bir konusalim.
ben sana demedim, er hat ein schone stimme oder er sieht gut aus.siz ustunde hampeln yapmaya devam edin , inadina turk halki onu sececek, die sendung ist doch nicht mehr Popstar, cokdan rayindan cikdi o show.

Beni sms ler yine sabaha kadar bayhana gidecek........

14.01.2004 15:04

o.T.

merak etme firdevs fliegt nicht raus, ich unterstuzte sie mit 100 sms pro nacht.............. :)

14.01.2004 15:05

o.T.

bende seni sevmiyorum deluxe.......

1985elif 14.01.2004 15:11

entschuldigung angenommen :-) o.T.

ohne Text

aliconda 14.01.2004 15:16

Sehr gnädig :-P

LOL ;-)

originalgueler 14.01.2004 15:35

Es gibt wichtigere Dinge im Leben

Man sollte sich nicht über einen Popstar definieren.

Die eigentlichen Probleme der Welt (Hunger, Armut, Umweltverschmutzung, Tyrannei, Krieg, etc.) sollten gelöst werden.

Das geht aber nur, wenn sich alle für die Lösung interessieren. Ich sage noch nicht mal sich dafür bemühen, sondern viel wichtiger ist das Interesse daran.

Dummheit schützt vor Strafe nicht. Wenn wir so weiter machen und uns Scheuklappen aufsetzen, uns Politik, Bildung, Soziologie, Wissenschaft und Wirtschaft völlig egal ist, es andere machen lassen, dann werden wir zum Schluß durch unsere eigene Ignoranz und Inkompetenz im Leben bestraft durch Kriege und Ungerechtigkeiten.

Leute macht mal die Augen auf! Es passieren zu viele grausame Dinge auf dieser Welt, die euch tatsächlich interessieren sollte. Wir sollten endlich damit aufhören, andere nachzuäffen, zu kopieren und unsere eigene Kultur durch Oberflächlichkeit, Arroganz, Opportunismus, Dummheit und Faulheit zu vernichten.

Hoch lebe die echte Kunst. Denn ein Volk ohne Kunst ist wie ein Körper ohne Seele.

originalgueler 14.01.2004 15:53

harika yazmissin Surupcugum :)

hayranlikla okudum, düsüncelerine aynen katiliyorum ... evet, senin son sözünde dedigin gibi, hic olmakdansa aksam yemeklerinde mevzumuz var :)))

Bazen düsünüyorumda acaba gelecek nesillerde, örnegin 100 yil sonra, Popstar yerine kimler gelecek? Hologramlara ne dersin? Belki tüm filimlerde insan sanatci yerine insan kiliginda robotlar oynayacak veya esas gözüken Hologramlar ... iste o zaman onlarla seyirciler icin istedikleri gibi akil almayacak bicimde skandallar uygulayabilirler.

Önemli olan insanlarin kendi esas sorunlarini unutabilmeleri dimi yani :)

14.01.2004 16:22

cok dogru fakat....

senin degindigin konular hepimizi ilgilendiriyor...az veya cok...yani isin ucu bize er yada gec dokunuyor dimi?...iste isin kötü yani da o ya...isin icinde oldugumuz icin sonucda ilgilenmiyoruz....bilmem anlatabildimmi...ama karsit konuya bakarsak ...yani popstar...eee orada duran biz degiliz isin ucu da dokunmuyo...nasilsa ün ve san elde eden bi baskasi...bu yüzden yorumlar kolay ilgiler cok...nerde gördün arkadasim kendinle veya kendini ilgilendiren konular hakkinda milletin yorum yapabildigini...cok ararsin cünkü yok...saptiriyoruz gercekleri...kendimizi yani ortamimizi, gelmisimizi gecmisimizi anlatirken bile saptiriyoruz konulari anneye babaya...suclarimizi yanlislarimizi gercekci gözlerle görmemeye umut ediyoruz...

simdi biz nasil ilgileniriz gercek sorunlarla?...yok öyle bisey arkadas:)

surup:)

14.01.2004 17:21

Wer ist hier der POP Star?

Wer poppt am meisten???

Na? Ihr könnt ruhig vortreten!
:)))

Selam ve saygilarimla

pinsel 14.01.2004 17:21

Popstars TR - Spiegelbild einer Nation

Ich muss es einfach loswerden, kann nicht anders. Habe mich tagelang überwunden, keine Stellung dazu zu nehmen, aber es muss jetzt einfach raus. Ich kann nicht mehr. Ich halte es nicht mehr aus...

just ;-pinsel

originalgueler 14.01.2004 17:38

hahahaha Allah iyiligini versin :) o.T.

ohne Text

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 09:01 Uhr.