Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Gesellschaft & Soziales (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=398)
-   -   Religion & Glauben (http://localhost/forum/showthread.php?t=4272)

coach01 18.05.2004 18:50

sanmam

Ben yanlis anladigimi sanmiyorum galiba sen anlatacagin seyi yanlis anlattin.

coach01 18.05.2004 19:04

AllAizZzoNe78w

Du hast das Prinzip des hier seins glaub garnicht verstanden.
Warum bist du *AllAizZzoNe78w* den auf diese Welt gekommen ?
Bestimmt kannst du diese Frage nochnichtmal korrekt beantworten.

Islam ist natürlich nicht nur Kopftuch oder Schweinefleisch-Verbot.
Und man ist auch noch kein Mu´min wenn man *Ellahmdulillah Müslümanim*
sagt. Du bekommst doch auch keinen Lohn wenn du sagst ich bin Elektriker.
Du musst arbeiten. Damit du am Monatsende dein Gehalt bekommst oder ??

Selamlar Saygilar

hasan7575 19.05.2004 09:01

Paradoxie in sich ;o)

Hallo;
einerseits bittest du sie darum,sich nicht in dem glauben anderer einzumischen und zu beurteilen(glaube du hast sogar völlig überzogen das begriff "diffamieren"verwendet ;o) );andererseits glaubst du an eine religion;die jedem menschen seinen eigenen verstand abspricht;sprich,ihm die freiheit auf keinster weise einräumt;an nichts zu glauben oder an irgendwelche götzen zu glauben oder vom "richtigen" glauben abzukommen.soweit ich weiss;müssen solche bekämpft werden,wo immer man sie trifft;nicht wahr?
diese muselmannische doppelmoral ist immer wieder zu bewundern.solange man in der minderheit ist und selbst kritisiert,beleidigt oder ja sogar "diffamiert" wird tut man einen auf pseudoliberal,tolerant.doch wehe solche prachtexemplarische krieger Allahs;des barmherzigen, wie deinesgleichen nehmen mal die ruder in die hand.Au weiha
In der Türkei wurde vor nicht allzulanger zeit folgendes heftig diskuttiert;kann eine demokratie aus ihren eigenen überzeugungen aus auch gegenüber ideologien tolerant sein,die letzendlich als ziel haben;ihn selber(also die demokratie)abzusetzen?oder wäre dass an eine an naivitität kaum zu übertreffende dummheit?ne heikle frage;welches man eigentlich mit kleinen veränderungen auch auf die religion übertragen könnte;
kann oder sollte man überhaupt als Atheist,Deist,Buddist,Hinduist;Götzenanbeter oder weiss der geier was gegenüber dem islam tolerant sein dürfen?eine religion,die die oben genannten ohne auch nur mit der wimper zu zucken wenn nötig aufs brutalste auslöschen würde.

bitanem07 19.05.2004 10:53

Das Glauben - Das Wissen - Das Handeln

Es gibt einige Themen, wie z. B. die Familie, der Vaterland und die Religion, darüber möchten wir gerne diskutieren aber können es nicht. Weil jeder Mensch anders empfindet und denkt. Manche drücken sich provokanter aus als es uns lieb ist und der andere drückt sich primitiver aus als wir es gewohnt sind, somit gibt es hier im Forum nur ein durcheinander und kein verstehen. Die Vergleiche sind inkohärent und inkommensurabel zugleich.

Es ist nicht richtig Frauen als Vaterlandsverräterinnen abzustempeln nur weil sie sich dafür einsetzen mit Kopftuch anerkannt zu werden. Man sollte die Vorurteile bei seite schaffen und das Symbol des Kopftuches mal aus einer anderen persketive sehen. Nicht als symbol der Unterdrückung sondern ein symbol der emanzipation. Feministin haben dafür gekämpft dass es auch weibliche Berufszeichnungen gibt, hier kämpfen muslimas dafür dass sie mit ihren kopftüchern anerkannt werden. Beide haben um ihre Rechte als Frauen gekämpft...

Mir geht es nicht nur um das Kopftuch, dies sollte nur als ein Beispiel dienen. Seit dem 11.09. werden die Menschen die versuchen ihrem Glauben nachzugehen als Fundamentalisten abgestempelt. Man muss sich beleidigungen wie "Vaterlandsverräter, Yobaz etc." anhören. Kein Mensch möchte daran glaube, dass es wirklich Menschen gibt, die aus Freien stücken sich für den Islam interesieren und es ausüben möchten....

Das Handeln hängt leider nicht immer vom Wissen und vom Glauben ab....

peren 19.05.2004 13:39

emanzipation

Du hast in deinem obigen beitrag einen vergleich gezogen, einen vergleich der fehl am platz ist???
Feministen haben für eine weibliche berufsbezeichnung gekämpft und müslima kämpfen für ihr recht das kopftuch zu tragen??? So what? Wo siehst du hier ähnlichkeiten, dass feministen und müslima weiblich sind und kämpfen? Es gibt auch Ameisenstämme und Menschenstämme die kämpfen, also sollten wir die ziele der Ameisen instrumentalisieren und zu den menschenstämmen als ziele vorsetzen. WOW:-;
Meines Erachtens sollte der Islam die Demokratie nicht als ein Werkzeug benutzen um irgendwelche antidemokratische Ziele zu realisieren. Das gegenteil ist nicht relevant; die demokratie nutzt religionen (wie islam) nicht um ziele zu erreichen.
Islam und Demokratie wiedersprechen sich doch ein bisschen oder besser gesagt stehen die nicht als konkurrenz zueinander?
Woran die feministen glauben weiss ich nicht und interessiert mich auch nicht aber es verträgt sich meines Erachtens besser mit der demokratie. Erklärung: Was meinst du wie viele frauen waren gegen eine weibliche berufzbezeichnung und wie viele frauen sind für das kopftuch (z.B. prozentual gesehen?).
Ich kann leider das kopftuch nicht mit der demokratie vereinen, nicht als eine frau, nicht als mutter. Es ist und bleibt das zeichen der islam um die frau von männern zu trennen (zu welchem zwecke auch immer). Mich wird es immer wundern warum frauen sich freiwillig dazu entscheiden mit einem sinnlosen! Zeichen hervorgehoben zu werden. Ich brauche mich als frau nicht von den männern zu abstrahieren, ich weiss wozu ich fähig bin und wozu nicht, um mich als eine frau identifizieren zu können brauche ich keine zusäztliche zeichen. Die die es brauchen sollten es meiner meinung nach im rahmen ihrer religion tun und nicht im namen der demokratie. Denn das eine hat mit dem anderen nichts zu tun oder sollte es zumindest nicht.
Saygilar

haydut007 19.05.2004 13:56

Emanzipation...

ist genauso gut ein zeichen für die feministische Frau wie für ein muslima ein Kopftuch... wenn man von deiner aussage vorrausgeht.

Ich finde es blöd das eine Frau sich nicht NUR als Frau bezeichnend auf dem weg machen kann und sich so ein bescheurtes Wort wie emanzipiert vor ihrem Geschlecht stellt. Eine Frau ist eine Frau und ein Mann ein Mann, nicht mehr und weniger.

Ich nenne mich auch nicht Machomann oder sonst wie um mich irgendwie abheben zu wollen oder mich in ein bestimmtes Kreis vorzuschieben.

Ich sage es nochmal ... im Islam gibt es keinen Unterschied zwischen Mann und Frau... Wie war denn die Situation der Frau bevor der Islam kam ??? Nachdem der Islam kam hatten dir Frauen ein Wahlrecht ja und das schon vor 1400 Jahren wobei unsere lieben westlichen Ländern erst seit etwas mehr als nem Jahrhundert das Wahlrecht für Frauen erkämpft haben :))

Ich möchte jetzt auch keine Beispiele von der heutigen welt hören, bitte erspart mir das ok !!! Ich rede nur was der Islam vorschreibt also bitte lasst eure geschichten für euch, ich kenne sie auch :)

Nochwas zur Demokratie... sie ist ein gutes system was aber nicht mehr so sehr stabil ist, vorallem seit den neusten geschehnissen... Die demokratie ist in meinen Augen ein nicht so ganz gerechtes system... gut die mehrheit entscheidet aber nicht immer hat die mehrheit recht. Ich finde die Demokratie ist ungerecht, weil nicht jedes einzelne Individium gerecht behandelt wird.

Beispiele gibt es millionen die sich jeder malen kann bitte nicht jetzt auch noch nachfragen, möchte keine nicht das Thema sprengen.

Selamlar

Fatih

blntatlisi04 19.05.2004 15:37

o.T.

hayir canim gusul abdes alinmiyor cünkü,gusul abdes aldiginda bütün vücudun temizlenmek gerekiyor!!
baksana g.a. alirken bile oceyi silmek gerekiyor....
yani es darf nichts auf deiner haut sein,terzemiz olcak veya takma tirnaklan da kabul olmuyor hele tattoo hic olmaz
glaub mir ....
selamlar :)

blntatlisi04 19.05.2004 15:40

o.T.

ehhh kina da weiß ich nicht hoca degilim ya
aber das ist keine theorie das ist die tatsache... $ekerim
kann sein das es gültig ist ,weil kina eine tradition ist d.h. sie wird ja meißt bei traditionen angewendet yani ich sag nur das es so sein kann

blntatlisi04 19.05.2004 15:48

o.T.

JAAA GÖRDÜNÜZ MÜ?
BENIM DEDIGIM DOGRU CIKDI,SEMRA KANNS ES AUCH BESTÄTIGEN,WIE SIE ES SCHON GESAGT HAT....
YOK NEYMIS ONLAN ALAKASI YOKMU$ MU$ MU$ MU$ ...
MOR

roman 19.05.2004 16:11

Ancak bir erkek beyni bu kadar

saçmalýðý bir araya getirebilir

19.05.2004 16:26

Cok cok yazik

Arkadasim bu seninki tamamiyle bilgi eksiliginden kaynaklaniyor.

Cünkü bu Senin kasinlikle algilamak istedigin sahsi anlayisin.

Bakalim bu konuda Kuran ne diyor?

Ehlikitap insanlarýn kestikleri hayvanlar hiçbir þart aranmaksýzýn yenebilir.

„Bugün temiz nimetler size helal edildi. Kendilerine kitap verilenlerin yemekleri size, sizin yemekleriniz de onlara helaldýr.“ (Mâide,5)

Simdi Yüce Allahimiz bize böyle söylerken Sen ne hakla kalkip, böyle sacma sapan seyleri ortaya atiyorsun.

Sen Kurani nicin okumuyorsunda geri Zekali Islam adinda Polikayla kar cikarma pesinde olan gruplarin pesinden kosuyorsun.

Sen biliyormusun Hiristiyanlarin, Musevilerinde cennete gideceklerini Kuran acik ve net bir sekilde söyledigini????
Inanmiyorsan acta bak (Bakara 62, Maide 69)

Rica ediyorum burada Ideolojileri anlatmayalim.

Gördügün gibi ortaya attigin hikaleri Kuran aninda cürüttü.

Is cok sarih ve basittir.

19.05.2004 16:41

Cok dogru

Ideoloji olarak tam isabet.

Zaten bunlari bas olmak isteyen gruplar cikarmislardir.
Adamlar kendilerine Müslüman yerine Alevi, Sünni, Sii, Hanefi, Erbakanci, Süleymanci, sapikyi etc. söylüyor.

Öyle demesi lagzimki kendi Ideolojisini yürütsün.
Mezhep veya istikamet aramak istiyorsak, Peygamberin gittigi yoldan gitmemiz gerek.

Bir kisi kendisine Müslümandan baska ne derse desin bu bölücüktür ve bunu Peygamber kesinlikle yasaklamistir.

Bana ne Senin ve Onun Sünniliginden, Aleviliginden etc..
Ben Kurana bakarim. O ne söylerse o yolda ilerlerim.

Cünkü bütün bu bakis acilari az veya cok istikameti sasiriyor.
Dediklerine bakiyorum, birde Kurana bakiyorum.
Söylenenlerlen Kuran bagdagmiyor.

Fertig.

betonbayram 19.05.2004 17:01

naja

ganz gleich sind frauen und männer nicht im koran... hast du mal das erbrecht gelesen?

19.05.2004 17:03

Eines ist mir nicht klar

Irgendwie verstehe ich diesen Satz nicht:

„Es ist und bleibt das Zeichen der Islam um die Frau von Männern zu trennen“

Derjenige der der Meinung ist das Kopftuch ein muss des Islams ist soll erst mir im Kuran zeigen wo das steht.
Ganz objektiv gesehen (egal wer) derjenige soll es nur zeigen.
Den lesen können wir alle.

Ich habe nichts gegen den Kopftuch, den meine Mutter und all meine verwandten tragen Kopftuch, gut sollen Sie ruhig, das ist Demokratie und Freiheit ohne den anderen zu Schaden.

Tatsache ist im Kuran steht nichts über Kopftuch, da kann jeder sagen was er will oder selbst einen Kuran erfinden, wie auch immer.

Als beweis gebe ich folgendes zur Protokoll.

Sagen wir Sinn und Zweck des ganzen soll zur Schutz der Frau sein. OK.

1.) Ist das Gesicht einer Frau UNEROTISCHER als Ihre HAAAARE. Das man Ihre Harre verstecken muss aber nicht Ihr Gesicht???????

2.) Hat heut zu Tage und auch in der Vergangenheit eine Frau ohne Kopftuch nachteile ???

Oder sind es die Harre, die die Männer anmachen und nicht Ihre Lippen, Ihre Augen usw.…….

Wer kennt darauf einen Antwort, der das ganze widerlegt ????????

PS.: Bitte keine Ideologien von irgendeinem Sekte oder Hoca oder was was ich von irgendwem, sondern klare aussagen des Kuran und nicht was die Eltern sagen, den das höre ich von meinem zu genüge.

19.05.2004 17:20

Sende haklisin.

Haklisin, ama Domuz eti konusunda arkadasimiz hakli Kuran bunu kesinkes yasakliyor.

Soru: Domuz eti yenmesini yasaklayan ayetler hangileridir?

Cevap: Bunlar: Bakara 173, Maide 3, Enam 145 ve Nahl 115’tir.

Yüce önderimiz konusuna gelince:

O biz Türklere Allahin bir lütfü bir nigmetidir.

Nedenmi? Cünkü o bizleri din yobazlarindan kurtardi ve su anda cagdas evrensel kanunlarla süslenmis bir anayasasi olan bir Türkiye devletiyiz.
Düsmanlardan kurtulmamizda önderlik yaptigini tartismiyorum bile, o olmasaydi simdi bir devletimiz bile olmayacakti, üstelik dünya capinda bir devlet olmaya en yakin aday.

Laik (Secular) sistem bizi Atalarimizin dininden korududa su anda Islam devletlerinin en ehliyetli devleti haline geldik.

Atatürk’ü sevmeyenler Imam ve Hoca kesimleridir.
Cogunluk olarak bunlarin hicbiri bir Üniversite bitirmemistir. Bunlar ne dinden ne devletten ne insan haklarinda anlarlar.
Dünyayi gezmeyen dünyayi görmeyen, dünyadan evrenden zaman üstü olan Kurandan ne anlasinki????????

Selamlar

19.05.2004 17:29

O iste bir hadis degil vahyi

Eger bilsen onun bir hadis degil Kuranda KÂFÝRÛN (109/18. sure) Sresinin son ayeti oldugunu bilirdin.

Rica ediyorum bir oku bak.

Kuran ne mükemmel bir kitap, her sey apacik ve net.
Tamamiyle zaman üstü bir kitap, zaman kavrami yok, bütün dünyadaki güzellikleri görüp yasayabilmemiz icin gereken evrensel anayasalari icnde bulunduruyor.

Kisacasi Kuran zaman üstü Ilahi bir Anayasadir.
Devletimizin Anayasasi hemen hemen yüzde yüz Kurana uygundur, zaten onda esinlenerek hazirlanmistir. Bu bütün dünya icin gecerlidir.

Selamlar

19.05.2004 17:39

Wo steht es geschrieben

In vilen stellen des Kuran wurde Prophet Muhammed auf seine fehler aufmeksam gemacht.
(Wenn Du willst suche ich es dir raus)

Sogar der Yunus Peygamber wurde bestraft.
Musste im Bauch eines Wals rein.
Deshalb sagt man zu einem Delphin auch Yunus-Baligi.

Prophet Musa (Moses) wurde wegen seines zeitweise zweifeln an Allah, damit bestraft das er nicht in das bersproche Land Jordan eintereten durfte und es von einem Berg nur besichtigen konnte, wo er auch gestorben ist.

Keines wegs sind Propheten Sünden frei, das ist keiner auf dieser Welt.
Die haben auch Ihre Sünden, den Sie waren auch nur Menschen.

Nur Gott alleine ist vollkommen......

19.05.2004 17:47

Sünnet adinda yürütülen

Hikayeler Islamiyetin basina bela olmustur.

Sünnet Kuranin peygamber tarafindan yasanis seklidir.

Ebu-Hanefide zaman zaman bunu terk edip, vahyide yeri olmayan teravi namazini din adinda Islama monta etmistir.
Kuranda bunun hic bir yeri yok.

Peygamberde böyle yapmamistir, eger yapsaydi Kuranda yeri olurdu.

Sünnet adinda uyduranlarla ve uyduruk hadislerle dolu Islam dini altina gizlenmis bir din var ve halkimizin cogu böyle bir dini yasiyor.

donvonramses 19.05.2004 17:54

Kopftuch der Demokratie.......

ich würde dir im prinzip grundsätzlich zustimmen,besonders was die Instrumentalisierung der demokratie von der seiten der müslimische kopftuchbefürworter angeht,und was deren demokratievorstellung anbetrifft..
-jedoch diese zurückhaltung sollte es mir(als einer,der von demokratie fester überzeugt ist) nicht erlauben,eine solche pauschale Äußerung zu treffen: "das Kopftuchverlangen habe nichts zu tun mit demokratie"..
-meines erachtens stellt das verlangen nach kopftuch ein problem der moderne praktiziernde demokratie..und westliche demokratie versucht seit gewisser zeit sich mit dem problem auseinanderzusetzen.( siehe zurückhaltung der deutsche justiz gegenüber kopftuchstreitigkeiten, und kritik an die umgehung von frankreich mit der sache..)..

die moderne demokratie ist der sache wirklich fremd,und das problem ist noch nicht ausdiskutiert..
- es gibt ein nicht unerheblicher zahl der frauen,die kopftuch nicht als reine politisch-religiöse symbol, oder zu liebe ihrer männer tragen, sondern als ein zeichen ihrer identifikation, sich so in der öffentlichkeit zu präsentieren,was ihnen im rahmen der demokratie zusteht und wie jedes andere demokratische verlangen darauf beruht,seine eigenartigkeit und anderssein wahrzunehmen und auch dies in der öffentlichkeit zu präsentieren..
Dies bedeutet aber nicht,dass ich eine bloße gleichstellung mit der frauenbewegungen,die gleichberectigung der faru mit dem man anstreben, zutreffend finde..das kopftuchproblem ist ganz neu und komplex..das ist weder bloß ein klasiches symbol der religiösität noch ein klasiches Verlangen im rahmen der demokratie..( üniversitede türbani takmak bal gibi demokratik bir taleptir..ama bir ögretmenin derse türbanla girmesi tartismali, es gibt wesentliche demokratische argümente die dagegen sprechen)

Saygilar

19.05.2004 18:08

iyi kötü yanyana

Giki cikmayacak, cünkü cikamaz onlarda Erbakan okulundan mezunlar ve onun Ideolojisiyle yetismisler.

Ama türkiye söyle bir seyde var.
Hüriyetini kendi eline almis bir toplumuz ve bunu hic bir kimsenin Ideolijisine geri degistirmeyiz.

Cünkü bir Müslüman hic bir zaman kendi dinini hicbir kimseye dayatmaz, bunu ancak dinden bey haber uzak olan kisiler yapar, oda Ogolarini tatmin etmek icin.

Ben sahsen Devletimizin Basbakani olarak ve yiyi bir Politikaci olarak Erdogani cok seviyorum, oda bir sartla.
Kendi Erbakanci kimligiyle kendi dinini bize Islam dini diye satmaya kalkmamasina bagli.

Son zamanda bu istikametide sasirdi gibi gözüküyor.
Imam-Hatip Liselerine öncelik tanima pesinde, nedenmi mürit lagzim onun din anlayisini tatmin etmek icin.

Imam hatip-Liseleri dine ve topluma cok cok zarar veriyor, hele birde kiz erkekleri ayiriyorlar.
Oysa bütün diger okullarda kiz erkekler derse beraber gidiyor ve öyle olmasi lagzim.

Din azmanligi olmasa Sayin Erdogan cok cok kaliteli bir devlet adamidir.
Arada sirada azman damari sahlaniyor ne yapsin, nede olsa kirk yil o yolun adamiydi.

Ama dedigim gibi „ERDOGANIN HAKKINI ERDOGANA VERELIM“ ve yanlislarini kinayalim.

19.05.2004 18:12

Kendilerini Allah zenneden

Seni sevgili Araplarin ne hakla bizden yardim dileniyorlar, dilenebilirler lütfen sen buna bir cevap yaz.

Biz Türkiye Cumhuriyeti olarak bizi Insan bile saymayan Araplar icin neden herseyimizden olalim ???????

haydut007 19.05.2004 20:23

ANCAK BIR UTANMAZ KADIN ...

KADIN ERKEK AYRIMI YAPMA GEREGI DUYAR.

haydut007 19.05.2004 20:25

Was ist denn mit dem Erbrecht ???

Was passt dir da nicht ???

Die Frage kann ich auch gleich wieder zurücksenden und dich fragen !!!

Hast du das überhaupt richtig verstanden ???

Sen söyle ben sana cevabi verririm korkma :))

Bin im Stress ondan simdilik yazamiyom!

Selamlar

Fatih

19.05.2004 20:26

TOP BEITRAG ! Danke ! !! !!! !!!! o.T.

ohne Text

haydut007 19.05.2004 20:38

WO liegt das PROBLEM ???

KOPFTUCH ??? Ein für eine gläubige muslima zu tragendes stück Tuch ??? Deswegen haut ihr eure Köpfe ein (mit ihr sind nicht nur die im Forum gemeint)

Seit ich zur Schule, ach quatsch selbst im Kindergarten hingen und hängen immer noch Kreuze und abbilder von Jesus usw. ... es störte mich nicht und es stört mich immer noch nicht... Ein Kopftuch ist eine sache für den einzelnen ... wenn die westliche welt und ihre Demokratie versucht das Kopftuch als Symbol für den Islam darzustellen ist das ihre intoleranz und unakzeptanz ihrer eigenen werte und des eigenen Systems, sprich ihre Demokratie!

Es kotzt mich dermaßen an wenn ich höre dass die Frauen nicht zur Uni gehen können nur weil sie einen Koptuch tragen... usw.

Jetzt schwabt die ganze scheisse aus der Türkei in den ach so schönen westen und wird plötzlich als gefahr angesehen ...uuuuuuh die POWERFRAUEN mit den Kopftüchern die total ungebildet und mit drei wörtern deutsch einen Gottesstaat in der Bundesrepublik Deutschland mit ihren SUPERLANGBART SCHEICHS gründen wollen.

Hallo alles klar da oben ??? Noch vor einigen Jahren wussten die achso schlauen deutschen (westlichen) noch nicht mal wie man Islam schreibt und was das ist und jetzt wo sie ihren neuen Feind endlich gefunden haben können sie auf etwas aufbauen und so tun als würde man etwas tun.

Diese ganze Argumentation von Schilly bis hin zu Blair und Powell... mein Gott wie erbärmlich dass solche großen Mächte sich an Menschen vergreifen die gerade mal die Mittel haben sich und ihre Familie zu ernähren.

Diese ganze Koptuchdebatte reicht mir, jeder der aber auch jeder der den Kopftuch als Symbol sieht ist so behämmert dass er oder sie den Titel Nagel Gotttes verdient.

Frage an die "modernen" Türken hier, wenn das Kopftuch verboten wird von heut auf morgen, werder ihr dann eurer 85 jährigen Oma den Kopftuch abnehmen ???

DEMOKRATIE, WESTLICHE DENKWEISE, MENSCHENRECHTE alles firlefanz alles verarscherei ihr habt schon alle die falsche Pille geschluckt... viel Spass in der Matrix!!!

Saygilar

Fatih

haydut007 19.05.2004 20:39

SAna yazmis gibi olduk ama ...

war nicht an dich gedacht, sorry!!!

kerio 19.05.2004 20:55

demokratielehre

Staatsform, in der die Staatsgewalt vom Volk ausgeht ("getragen" wird) und direkt oder indirekt von ihm ausgeübt wird. quelle wissen.de

wir muslime leben in diesem demokratischem land und dürfen urplötzlich nicht die instrumente dieser demokratie anwenden um rechte zu erlangen, die uns zustehen.

Warum?

weil irgend etwas instrumentalisiert werden würde. wenn eine horde affen eine partei gründen möchte, dann ist dies erlaubt und keiner würde sich darüber aufregen, aber wenn menschen mit muslimischer identität dies tun dann spricht so manch einer von instrumentalisierung.

dies hat methode. es fehlt schliesslich an charakter. menschen die keinen besitzen müssen sich derartige pamphlete einfallen lassen.

ob demokratie und islam sich beißen oder nicht beißen, dies hier als argument darzulegen zeugt von einer gähnende wissenslücke und ignoranz. dies würde schlicht weg bedeuten ihr fügt euch meiner weltanschauung an oder ... dies traut sich nun keiner auszusprechen, zumindest in europa, soviel menschlichkeit ist noch geblieben.

wie dem auch sei. irgendjmd so einen blödsinn vorzuwerfen, weil man rechte fordert ist schon ein ding. sich darüber derart aufzuregen ist ein weiteres.

es ist weniger die frage ob sich islam u. demokratie beißen sondern wie versch. weltanschauungen unter einem dach zu bringen wäre. alles andere ist leeres geschwätz. denn alles andere bedeutet meine weltanschauung und keine andere. dies haben wir bei der rede von frau schawan hören können, die sich als islamexpertin noch zu profilieren versuchte.

coach01 19.05.2004 21:08

@peren

Mein lieber Freund peren.
Das Kopftuch ist kein Symbol des Islams oder kein Symbol um sich von den Männern zu unterscheiden. Wieso kannst du die Demokratie mit dem Kopftuch nicht vereinen`? Meinst du die Männer zwingen die Frauen einen Kopftuch zu tragen`? Das ist die Entscheidung der Frau ob sie ein Kopftuch trägt oder nicht. Wenn sie es nicht trägt sündigt sie. Das ist gehört nunmal zu unserer Religion. Und das als undemokratisch abzustempeln, finde ich persöhnlich für nicht akzeptabel. Das was du hier von dir gibst ist für mich nicht demokratisch. Religion darf in der Demokratie nicht angefasst werden !!!
Saygilar Selamlar

Ps: Gehe lieber in den Politikforum da bist du besser aufgehoben.

coach01 19.05.2004 21:11

Frage an donvonramses

Was verstehst du unter Modernen Demokratie ??

Was hat das *modern* vor *Demokratie* zu bedeuten ??
Ist das das selbe wie das *modern* aus *moderner Islam* ??

coach01 19.05.2004 21:14

Kuranda: Basörtü ve Örtünemek

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

"Mümin kadinlara da söyle: Gözlerini korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler.Görünen kisimlari müstesna olmak üzere, zinetlerini teshir etmesinler. Bas örtülerini, yakalarinin üzerine (kadar) örtsünler. Kocalari, babalari, kocalarinin babalari, kendi ogullari, kocalarinin ogullari, erkek kardesleri, erkek kardeslerinin ogullari, kiz kardeslerinin ogullari, kendi kadinlari (mümin kadinlar), ellerinin altinda bulunanlar (köleleri), erkeklerden, ailenin kadinina sehvet duymayan hizmetçi vb. tâbi kimseler, yahut henüzkadinlarin gizli kadinlik hususiyetlerinin farkinda olmayan çocuklardan baskasina zinetlerini göstermesinler. Gizlemekte olduklari zinetleri anlasilsin diye ayaklarini yere vurmasinlar (Dikkatleri üzerine çekecek tarzda yürümesinler). Ey müminler! Hep
birden Allah"a tevbe ediniz ki kurtulusa eresiniz."
(Nur: 31)

"Ey Peygamber! Hanimlarina, kizlarina ve müminlerin kadinlarina (bir ihtiyaç için disari çiktiklari zaman) dis örtülerini üstlerine almalarini söyle. Onlarin taninmasi ve incitilmemesi için en elverisli olan budur. Allah bagislayandir, esirgeyendir."
(Ahzab: 59)

"Ey Ademogullari! Size avret yerlerinizi örtecek bir elbise, bir de giyinip süslenecegniz elbise indirdik. Takva elbisesi ise, o hepsinden daha hayirlidir. Bu Allah"in ayetlerindendir. Ta ki iyice düsünsünler."
(Araf Suresi 26)

"Seytan Adem ile Havvanin avret yerlerini açmak için onlara vesvese verdi ve dedi ki: Rabbinizin size bu agaca yaklasmanizi yasaklamis olmasi yalnizca sizin iki melek olmaniz ve ebedi yasayanlardan bulunmamaniz içindir ve "Gerçekten ben size ögüt verenlerdenim "diye yemin etti. Böylece onlari aldatti, agaca tattiklari anda ise avret yerleri kendilerine beliriverdi ve üstlerine cennet yapraklarindan yamalar örtmeye basladilar. Rableri seslendi: "Bensizi bu agaçtan menetmemismiydim? Ve seytanin da size düsmaniniz oldugunu söylememismiydim?" Dediler ki "Rabbimiz, biz nefislerimize zulmettik, eger bizi bagislamazsan ve bize merhamet etmezsen gerçekten hüsrana ugrayanlardan olacagiz."
(Araf Suresi20-23)

"Ey Adem Ogullari! seytan ana ve babanizi, avret yerlerini kendilerine göstermek için,elbiselerini soyarak nasil cennetden çikardiysa, sakin size de bir fitne (tuzak)kurmasin. Çünkü o da, kabilesinden olanlar da sizi, sizin kendilerini görmeyeceginiz yerlerden muhakkak görürler. Biz seytanlari,iman etmeyenlerin dostlari yaptik"
(Araf suresi 27)

"Ey Adem ogullari! Her mescide gidisinizde zinetli elbiseler giyin"
(A"râf, 7/31)

coach01 19.05.2004 21:16

Feministen ALARM !!! o.T.

ohne Text

19.05.2004 21:17

Türkiyede 2 Milyon Alman yasasaydi..

ister isci olarak ister herhangi bir nedenden dolayi.

Sizce nasil olurdu?

- Dinlerine
- Müziklerine
- Yemeklerine
- Kiyafetlerine
vs..vs..vs

ne kadar tolerans gösterirdik? gercekten merak ediyorum. Yabancilara burada taninan serbesti
acaba Türkiyede gösterilirmiydi?

19.05.2004 21:57

allahin bilgisiz cahil yobazi..

yani bu yobazligina birde anlamadigin o kuran ayetlerini karistirmisin ya gülmekden öldük yani..
oglum sen okudugunu bile anlamiyorsun..
ayrica sen karimisin oglum sanane karilarin takacagi veya takmiyacagi basörtüsünden cükünümü kestirttin nedir bu karilarin basörtüsü saplantisi.. karilar basörtü takmasa cükünmü kalkiyor ..o yüzden basörtümü takmalari lazim.....kendini müslüman bekcisi zanneden dangalak yobaz !!!
gelmis burda peygamberin esleriyle ilgili ayeti yaziyor---lan oglum senin bacin anan peygamber zevcesimi ?
nedir bu pis yobaz oyunlarina kurani alet ediyorsunuz ..istediginiz gibi yorumlayip karilarinizi basörtülü birer gerizeka yapiyorsunuz ..utanmiyormusunuz ?
o kadar basörtü seviyorsan sen kendin ört basörtüyü....eskiden basörtü takmiyan erkekleri adam yerine koymazlardi sahitligi bile kabul olmazdi.. örümcek kafali kafasina hadis micmis PUTPEREST !!!
her ne naneyi yiyorsniaz yiyin ama bu pislik yobazzlginiza kuran ayetlerini katmayin cünkü cok komik oluyor..valla burda ihtilal yaparim..dininizi babanizi sasirirsiniz ..acikca tehdit bu ;)

coach01 19.05.2004 21:57

Türklerin Tarihini Oku !?!

Türkiye vatandaslarin % 1 müslüman degildir.
Ve Türkiyede cok Kiliseler mevcuttur. Dinlerini hür bir sekilde yasiyorlar. Domuz eti zaten mevcuttur Türkiyede. Onca Domuz cifligi var belki haberin yok. Kiyafetlerinede karisan yok. Zaten biz onlara uymaya calisan bir ülke olarak onlar icin hic bir sorun olmazdi. Sen Osmanli Tarihini okumus olsan bu soruyu sormazsin. Cünkü Osmanlida herkes inandigi dini yasiyorlardi. Tolarans dedinde Osmanli hükümdarligindan geri kalan Bosna Kosovo gibi müslüman türk asilligi insanlara zülüm eden kimlerdi ?? Türkiyenin tarihi bembeyazdir avrupalilar gibi diri diri gömmedik biz yahudileri. Siyah insanlara yapilan zülümleri sizde duymussunuzdur. Bunlari Türkler degil simdi goya insan haklarini savunan avrupalilarin dedeleri yapti. Tarihi bil ve ona göre Türkleri ve Müslümanlar hakkinda böyle yorum yapmaya kalk.
Selamlar Saygilar ...

19.05.2004 21:59

lan evladim almanya türkleri

ile türkiyedeki sehirli türkler birmi.. burdakiler biraz magara kackini..
bu gün alanyada 30.000 yerlesik alman var ..git bak hergün deniz kenarindaki evlerinde raki oile tassak kebab yiyorlar..
sordugun soruya bak...

19.05.2004 22:01

ufak atda civcivler yesin..

ulan burda kültür ve bilgi sevyesi bviraz normal adam yokmu biraz tartisalim burdakiler hep biraz cahil biraz yobaz..nede olsa köyden gelme insanlarin komplexli torunlari bunlar...atip tutup ütopyada yasiyorlar..osmanli tarihi bembeyazmis muhahahaha

19.05.2004 22:08

Bence bosuna kafani yoruyorsun

tak basina bir türban alttanda bir tanga..bak nasil hemen dini bütün bir cengaver koca buluyorsun...ohh sonrada gel keyfim gel :)
cennetde yerinizde hazir zaten,,,, usama bin laden le karsi karsiya villalarda oturaacaksiniz ...senin simdiki kocana 70 tane türbanli huri sanada 70 cennet erkegi...
heyy agziniz simdiden sulandi bile sizi köftehorlar sizi...

coach01 19.05.2004 22:11

Ahlaksiz !

Sende utanma duygusu olamdigni kendin isbât etmis bulundun. Ahlaksizligin bu kadarida cok yani. Onlar Ayeti Kerimelerdir. Ve tevsirde degildir. Mealidir. Bu ayetleri kabul etmeyen sen cok yanlis yoldasin. Alayla konustugun icinde kafirlige dogru gittigin apacik.

Asil kimin yobaz oldugu ortada. Bunu sana ikide bir aktarmama gerek yok. Sen Kuran Ayetlerini kabul etmeyen nasil burada utanmadan Sünnete hakaret edersin. Islami bilgin sifirdir bunu bil. Sen *Elhamdülilah Müslümanim* diye gecinen ElazizSpor kardesim, sen nasil Ayetlere küfür ederek Müslüman oldugunu söyleyebirsin?

Benim Türbanla gezmeme gerek yok sen Mini etekle gez sana iyi yakisir ElazizSpor. Ne ve neye inandigni söyle ondan sonra yaz buralara.

Senin gibileri cok gördük biz. Münafik sey !!

19.05.2004 22:18

oglum okudugunu dötten anlama

yobazligin yaninda birde aptallik var galiba..
oglum ne alakasiz alakasiz ayetleri buraya yazip bak basörtü var diyebiliyorsun? salakmisin sen yoksa sapikmisin ?
ayrica kurana hakaret ettigimi nerden cikardin..yoksa sen kendini kuranmi zannediyorsun..
galiba sen cok fazla hocalarin kucagina oturmussun...
yazdigin ayetler nur süresi haric hic biri direkt veya indirekt basörtüyle alakasi yok..
SAPIK yobaz....
kurani anlamak hocalarin kucagina oturmaya benzemez..
ama bunu sana anlatana kadar deveyi hendekden atlatrim daha iyi..kuranda basörtüsü takiniz diye acikca bir ayet yoktur..kadinlarin ve erkeklerin cinselligi ile alakali ayetler vardir..basörtü takmayan günah islemedigi gibi TAKANda sevab islemez sadece insan deri solunumunun ücte ikisinin gerceklestigi kafayi kapatarak yobaz olur ..baska birsey degil..
hem senin dötüne ne ates düsmüs karilarin absörtüsüyle tangasiyla südyeniyle ugrasiyorsun..sen hocamsiin..yoksa karilik komplexli olan yumusagin tekimisin ????SANA ne oglum karilarin takacgi tkmiyacagi cuvaldan ?

coach01 19.05.2004 22:21

Kültürsüz sensin ...

Kültürsüz avrupaliya uymak icin anasini, bacisini, karisini Alman erkeklere nin bunlar modern türkler desinler diye soyunduran mayolarla yüzme havuzlarina gönderenlere denir. Kültür lafi senin agzina bile yakismiyor!

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 13:45 Uhr.