![]() |
Essssssssss gec onu :))
cekemiyenler catlasin :))
|
nix verstanden intellecta amca ??? o.T.
ohne Text
|
sen ne kuzum muzum yaziyorsun sen koyun
musun? ;)
|
var var!:-) yürek, dalak, onikiparmak
bagirsagi ve bilimum $akatat( I$kembe corbasi yapmaya uygun) organlarda var:-))))
|
Hz. Ömerdeki namus
sende olsa internete girmezdin.
|
Almanyadaki Türk kizlarin namusu
kisaca neye benziyor?
Cevap Hurdacinin namusuna benziyor, Calisan demir paslanmazmis, bizim türk kizlarida altan üsten yada önden arkadan, Insaat demiri gibi calisiyorlar. Bravo yani böyle demirler her insaata girerler ve her insaattan daha eski ve kullanilmis cikarlar, almanyadaki türk kizlarda iste böyle namus bulabiliriz. |
Sie hat kein "Glück" gehabt.?
Kusura bakma ama Allah a sükür sind wir alle mit einem Gehirn und Gewissen ausgestattet und wenn ein jener es nicht gewusst hat sich dem zu bedienen, dann hat er einfach nur keine Skrupel. Insanda migde olmali onu yapabilmek icin.
|
Cok güzel demissin..
(kasIt son cümlede)
|
??????
vallah kusura bakmayiniz,aber ihr verallgemeinert dieses Thema zu sehr.
Sicher gibt es viele Türkinnen,die ich kurz und knapp als "billig" bezeichnen würde,aber es gibt auch gaaaaanz andere,namuslu,efendi kizlar.Deshalb ist es auch falsch was hier einige von sich geben,von wegen "...türk kizlari batmis..." Also Leute,bitte verallgemeinert die Sache nicht zu sehr,ihr kennt nicht jedes türkische Mädchen,deshalb könnt ihr auch nicht behaupten,das alle billig wären!! |
hahhaha
yeter ulam bi kulagimizin arkasi kaldi :)))
beyindeki namus derken, beyin olarak namussuz olmayi anlatmak istedim chat odalarinda kac kisi namusluki? (erkek bayan olarak ayrim yapmiyorum) kim beyinsel iliskiye girmiyorki? namus illa cinsel iliski degildir! bunun altini bi cizelim önce! |
gercekten benzermiyiz?
Hep bir halli Turhalliyiz biz bize benzeriz
evet bir cok seyimiz birbirimize benzer arada farkliliklarimizda vardir tabi :) bu sarkinin cok tutulmasinin ideolojik bir yönü yoktur kesinlikle toplumsal :)) yada Cetin Alten´ca anlatalim Bir lise öğrencisi tarih öğretmenine soruyor: - Öğretmenim, Napoleon"un, yahut Churchill"in, yahut De Gaulle"ün ne gibi bir özelliği var ki, sık sık bitmez bir tantanayla geçip duruyor adları derslerde? Öğretmenin yanıtı: - Şey yani, bak açıklayayım sana... Bunlar o tür insanlardır ki, şayet doğmamış olsalardı, tüm dünyanın neden kendilerinin doğmadığını merak edeceğine inanarak yaşamışlardır. - Gerçekten insanlar merak ederler miydi neden doğmadıklarını? Öğretmen gülmüş: - Bu sorunun yanıtı ülkelere göre değişir; çağdaş uygarlık düzeyine varmak isteyen tek heykelli ülkelere göre "evet"; çağdaş uygarlık düzeyinin simgesi olan ülkelere göre de, sadece bir gülümsemedir. :) |
sen insaata calistinmi?
burda neden böyle 180derece dönüyorsun? kandirmak icin susturmak icin artik gec, ben burda dogrulari söylüyorum. Diese Verallgemeinerung müsst ihr in keinster Weise beweisen oder gerechtfertigen. Es sind einfach Tatsachen.
|
Bu yazdiklarini okudukca
senin yüzünün perdesi kalmamis diyebilirim. Bunu anlarmisin bilmem ama arif olan anlar diye düsünüyorum.
Yazdiklarin öyle yüz kizartici ki, mesaj verme hakkini yitirmis. Ondan ziyade verdigin mesaj ahlaksizliga devam edin dercesine. Umarim birgün yaptiklarinin farkina varirsin. Saygilarimla. |
Yazdiklarini, yazis tarzini
-kime hitaben yazdigini birdaha okumani rica ediyorum. Baska bir diyecegim yok.
|
ooo kimler arzi-endam edip te$rif
buyurmuslar efem...bizim dingil esra da burdaymis!:-))
en son din forumunda "ben üzerinde ehli beyt yazan tanga giyerim, ve weiss wein icip o cakirkeyf halimle sex yaparim diyen Fake-User dallam degilmisin sen?? |
ek olarak....
namus eger bacak arasindaysa :)
ülke namusu! denir, o neresi oluyor simdi? :))) ya mahalle namusu? bak simdi yaaa kafam iyice karisti :P memleketi yillardir ´kücük´amerika yapmak icin ugrasiyorlar, eski basbakanlarin agzindan da cok duymustuk bu ´kücük´amerika sözünü?! basbakan dedimde aklima geldi tam konuya uygun :) özalin basbakanligi sirasinda erdal inönü özalla ugrasiyor, özalda diyorki ona söyleyin ´kücük´özalla ugrassin (cogunuzun anladigi gibi cinsel organini kasdediyor) inenönün cevabi ise :))) ´bir sorun var ise o konunun ozmanlari var´oluyor ne diyorduk :))) kücük amerika :)))) oldukmu peki? namus? :))) bakalim daha neler olacagiz basimizda bunlar varken......... |
? o.T.
ohne Text
|
seningibi insaatci kizlara yazdim o.T.
ohne Text
|
pamukesra
kim oldugunu forumdakilerin cogu tahmin edebiliyor!
yasadigin ülkede malum... sana tek sunu soruyorum, kiz kardesin varmi? yazdigin baslik tüm almanyayi kapsiyorda onun icin sordum! |
insaatanmi geliyorsun? o.T.
ohne Text
|
Evet ideolojik yönü yoktur süphesiz
ama sarki nedense cem karacanin da vurguladigi gibi özellikle sol tarafindan cok tutulmustur..
cem karacaninda dedigi buydu zaten: Hayati degistirmek ülkü ve ideali ile yola cikan bir ideolojinin böyle ilkel-geleneksel- bir halin tasvirleyen bu sarkinin solun sembol türküslerinden olmasina sasirdigini söyler.. ama ben katilmiyorum tabii kendisine..bir sarki veya türkünün sevilmesinde ideolojik konumlanis cok da önemli degil... Bunun disinda türkünün tutulma sebebinin toplumsal oldugu dogru süphesiz... bir gerceklik halini cok güzel bir ezgiyle resmetmis... Cetin altan üstada da saygilar..allah cok ömür versin daha..:-)) |
Cevap
vermek istemiyordum ama bana neden iftira attigini anlayamadim.
Sana bu yazmis oldugum cümleden nasil benim ne tarz bir kiz oldugumu bilircesine bana bunu yazdin bilmiyorum. Saglik olsun. O herseyi biliyor nasilsa. |
Okumani rica etmemin sebebi
yalniz ve yalniz "almanyadaki türk kizlari" diyerek herkesi ayni kefeye atmandan rahatsiz olusum.
Yaptigin ayip Cünkü (bahsetmis oldugun o) istisnalar kaideyi bozmaz. |
o dedigin kim?
insaataki ustalarmi?
|
Hayir
O ile Allah i kast ettim.
|
yazik - cok yazik
benim sana tafsiyem :
konusmak bakir susmak altin .... Camura tas atma - üzerin kirlenir anliyan anladi seninde demirin paslanmamasi dileyiyle mutluluklar dilerim sana |
Onu neden hurdacilara karistiriyon ?
insaat ustalarini karistirsan daha iyi !
|
hz aysenin namusunu bilseydin
internete girmesdin o zaman demirci hurdacimi vardi ?
|
diese sprüche stehen auf
verschiedenen Baustellen, aber seid och wenigstens etwas respektvoller gegenüber anderen.
Wieso beleidigst du hier mit diesen Sprichwörtern deine Mitmenschen? Nur weil du eine Devrimci bist und den Deniz Gezmis nett und als Vorbild hälst, ist es noch lange kein Grund hier Propangas zu verteilen. Dönme artik geriye, seni istemiyoruz. Seni vurdular artik gül degilsin dikenli cimento haline gelmisin. Git git insaata vur vurul ortadan önden, gelme artik kirilmis gül yazik o demirlere arkana önüne. |
sen beni demirci kizkardesinle
karistirdin galiba..ehlibeyt tangasidami var ?
tövbe tövbe |
Die Ehre der Tangaträger
ist unüberwindbar, sie ist das einzig wahre was den Frauen an Freiheit verschafft. Freiheit die keine Religion keine Demokratie wegnehmen kann. Dafür kämpfen wir nicht nur im Islam sondern auch in der Moschee, wieso immer verstecken was jeder weiss und kennt?
Freiheit für die schwarzen und weissen Tangas, erhebt euch und zeigt das ihr noch da seid. Auf den Spuren von Cem Özkaya und Turan Cakmakci, streift sie nicht ab sondern zeigt sie immer und überall. Das ist der erste Schritt zum Ziel. |
was ist Ehre? hier nachlesen.
Die Tage sind gezählt, die Sonne scheint noch aber wo sind die Türkischen Mädchen? Sie sind auf dem Wege zur Sonne, dem täglichen Ziel.
Das Ziel der Mädchen, erschaffen von Ihren Gehirnzellen und dem Zwang der Anpassung an die Gesellschaft. Die Postmoderne Gesellschaft dient als Ziel für die türkischen Mädchen und Ihre Ehre. Die Ehre der türkischen Mädchen, ist das Leben so zu leben wie es andere vorgeben. Eine Ehre gibt es in keinster Weise, sie ist nicht mehr zu retten. Was verstehen Sie heute unter Ehre und Stolz? EHRE ist das Empfinden vom Wert der eigenen Person, verbunden mit dem Willen, ihn zu erhalten und zu mehren. Sie steht in enger Beziehung zur SCHAM, während man Scham jedoch eher im nachhinein empfindet, wenn man einen Fehler begangen hat, ist es nicht nur eine Frage der Klugheit, sondern auch der Ehre, daß man einen Fehler erst gar nicht begeht. Fehler die die türkischen Mädchen jeden abend begehen, wenn sie in die Disco gehen und tangas anziehen und Bier und Alkohol trinken. Wollt ihr noch eure Ehre retten? Welche Ehre, Ihr hattet nie eine, greift zu der Ehre, greift zu der Sonne. |
cart curt
ne alaka senin bu ele aldigin konuyla ve yazdigin tez ile ?
Neyden bahsediyorsun sen ? Deniz Gezmis falan .... ne devrimcisi ? Kim kimi burada agir itamlarla yargiliyor ? Bunu yapan sensin - ben degilim ...ama üzerine alinman yazidiklariminin yanlis olmadigini tespit ediyor .... |
die Gedanken der tr. Gesellschaft
Mädchen: „Also, ich träume von einer wahnsinnigen VERLIEBTHEIT mit Haut und Haaren! Und natürlich gehört dann auch SEX VOR DER EHE dazu! Wenn ich einmal das so richtig wahnsinnig erlebt habe, dann hat sich das ganze Leben schon gelohnt – was nachher draus wird, ist egal. Natürlich ist auch egal, ob ich den Betreffenden heirate, vielleicht ist das ja auch gar nicht sinnvoll. Ich übernehme für alles die VERANTWORTUNG!“ Und was heißt das auf Deutsch? „Also meine ganz besonders große Veranlagung zu den bedeutendsten positiven GRENZERFAHRUNGEN, die es überhaupt gibt, die verpulvere ich notfalls mit einem Hallodri – so wie man sich seine Erbschaft in 500-Euro-Scheinen auszahlen lassen kann und diese in einem tollen Feuer verbrennt – und für das lange Leben hinterher mit dem Alltag wird schon ein anderer gut genug sein, und der soll dann auch noch mir sein ganzes Gehalt abliefern, für mich da sein in guten und schlechten Tagen, in Gesundheit und Krankheit, mit mir zusammen Kinder aufziehen und alt werden…“
Ob diese Einstellung nicht eher etwas mit Unverschämtheit zu tun hat als mit Ehre? Junge: „Natürlich will ich eine wirkliche PARTNERSCHAFT mit einer Frau und es ist doch selbstverständlich, dass zur echten LIEBE auch SEX VOR DER EHE gehört.“ Auf gut Deutsch heißt das doch: „Ich mute meiner Frau oder dem Mädchen, das es einmal werden soll, die Phase einer GELIEBTEN zu, also einer Art Mätresse, PROSTITUIERTE…“ Und das soll etwas mit „Liebe“ zu tun haben? Mit Ehre ganz bestimmt nicht… Schaut euch diese Gedanken von tr. Mädchen und Jungen an, wo bleibt da die Ehre? Sex vor der Ehe ohne den Kuran, worauf seid ihr denn Stolz, auf eure benutzten Condome im Park? |
non delicious meal
ich mag muscheln, aber ich esse Sie nur wenn sie roh sind, lebendig, wie GOTT sie erschaffen hat.
Ich hab das Gefühl das du im moment sehr viel Alkohol im Blut hast, wieso regst du dich so sehr auf? Zeige mir doch die Seiten deiner Ehre deines Stolzes, damit ich mich mit dir normal unterhalten kann, ohne das du hier politische Themen aufwirfst. Sei einfach sachlich mit deiner Zahnstocher Ehre und nicht wie eine Tasse kalter Kaffee. |
Sanirim birileri..
birilerine neyin dogru neyin yanlis oldugunu hakaret ve iftira yoluyla bildirmeye calismakta...
|
ÖYLE MI DERSIN?!?! ;-)) o.T.
ohne Text
|
AHA..UND WAS IST WOHL DEIN ZIEL??? o.T.
ohne Text
|
DANN BORGEN WIR UNS WELCHE VON DIR...
UM SIE ANSCHLIESSEND ZU RETTEN!
GEHT DAS??? ;-)) |
WAS DU ALLES ZU WISSEN GLAUBST!?!? o.T.
ohne Text