![]() |
Gammel Döner... Domuz Etli Döner...
Türklerin kolay yoldan para kazanma istegi meshurdur !
Kolay ve ückagitcilikla ! Isci calistirirlar, maasini vermezler ! Döner fabrikasi acarlar, CÖP etleri, kullanma tarihi gecmis etleri kullanirlar ! müslümanlara helal kesim diye domuz etli döner yedirirler ! :-)) Domuz eti yedirenlerde kendilerini müslüman ilan edenler ! :-)) Bizim kösede bir haci var, Döner 2 Euro ! Sakalina gicik oldugum icin dükkani hic girmedim, girmemde ! 3.50 Euro verir, dönerini kendisi yapan dönercide yerim ! :-)) Son arastirmalara göre her 3. döner etinden domuz eti cikmis ! :-)) Afiyet olsun vatandas ! :-)) p.S.: Helal Kesim yazan yerlerden uzak durun ! Cünki onlarda genelde domuz eti cikiyormus ! Herhalde domuzlari keserlerken allahin adini aniyorlar ! Söyle:"allah bizi af etsin!" :-)) ee bu durumda domuz eti helal et olmus oluyor ! :-)) |
naja..rezept?
hast du niemanden in der verwandschaft,der das gut kann?
am besten ist das direkte lernen ;) |
o.T.
benim yegenim bir döner fabrikasinda calisiyor
ama söyledigine göre cok temiz bir yer e kesinlikle domuz eti yok ,tabiki cok baska fabriklarda var neler oluyor bitiyor bilemeyiz |
Wirsing
bu sebzenin türkcesi nedir? Bilen var mi lütfen? var ise hangi yörede..tarif marif filan :)
|
ben...
milano lahanasi diye biliyorum...
|
grippe
kann keine suppen und tee´s mehr sehen, was hilft gegen grippe noch?
|
schwarzbrot mit nutella! o.T.
ohne Text
|
oohh...
tam bir karadeniz lahanasi!
kiymali dolmasi olur! haslanip soganla kavrulur! corbasi olur! tursusu olur! salatasi olur!!! leckerrrr....;-) |
vaybee..neler varmis ta habeirmiz yokmus
vielen dank!
|
DIYET SEVMEYENLER DERNEGINDEN
DIYET ve PERHIZ
Diyet, perhiz, rejim gibi faaliyetler hedefte Türk delikanlilarinin ve genelde de Türk milletinin devamini engellemek icin dis mihraklar tarafindan gündeme getirilmis bir düzmecedir. Gaye, eskiden bir koyunu, bir oturusta götüren dev gibi babayigit atalarimizi ve tarlada dogum yaptiktan sonra bebegini kundaklayip, elde orak tarlada calismaya devam eden Türk kadinlarini; kalori hesaplayan, hapsirinca yataga giren, fitness ve aerobik yapan citkirildim tiplere dönüstürmek ve büyük Türk irkini Cinliler, Japonlar gibi siska, zayif ve sagliksiz bir irk haline getirmektir. Icabi halinde 240 kiloluk top mermisini tek basina namluya süren bir babayigidin, kalori hesaplayan, yogurtlu kebabi reddeden bir züppe haline getirilmesinden daha büyük bir soykirim olabilir mi? Ic yaginin, kuyruk yaglarinin, öz Vita yaginin kolestrol yaptigi palavradir.Inanmayin. Kolestrol, o leziz kebaplari yedikten sonra iki sise soda icerek ayarlanabilecek bir gaz durumudur. Sakin bu oyuna düsmeyin. Feminizm, kadin haklari, cevre suuru ve esitlik adi altinda Türk kizlarinin akillari celinerek, yemek yapmayi bilmeyen, bizim istikbalimiz olan yavrularini, abuk subuk yiyeceklerle yetistirecek, damak zevki gelismemis, sunta kilikli basit diyet bisküvilerini yiyecek sanan zavalli bir hale getirmislerdir. Ayrica kör olasi dis mihraklar, bu kizlarimiza kebap, sogan, cig köfte vb. lezzetleri yiyen, bardak bardak salgam suyu icen yigitlerimize hanzo-kiro gibi sifatlar takmayi ögretmislerdir. Ayrica son yillarda moda gibi gösterilmeye calisilan Cin mutfagi diye birsey yoktur. Bu sözde mutfak, acaip zerzevat ile acaip mahlukatin, wok adi verilen bir tencerede yari pismis yari cig olarak hazirlanip insanlara eziyet olsun diye sopalarla yenmesinden ibaret bir hokkabazliktir.Sakin kanmayin, sakin yemeyin. Helal degildir! Unutmayin su uyur, düsman uyumaz! |
kaynak_
Sislide bir dönercinin reklam brosüründen alinmistir.
|
So macht Abwaschen spass
Hallo liebe Hausfrauen,
Seit neuesten habe ich ein Schwamm der richtig schön schäumt. Damit macht auf einmal das Abwaschen riesig spass! Das wollte ich mitteilen! Also, Mädels, falls Euch Abwaschen keinen Spass macht, dann entweder einen schäumenden Schwamm kaufen, oder mich zusammen mit meinem Schwamm zum Abwaschen einladen ;) :P |
och wie
süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüss, der kahn mit seinem schwamm, dazu auch noch ein von der norm abweichender übermässig schäumender schwamm. das erinnert mich irgendwie an die liebliche naivität von spongebb schwammkopf, und da ich eh ein mann wie spongebob haben will, kämest du ja an für sich in frage ;)
motto: schlag zu, solange es noch schäumt! |
och wie
süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüss, der kahn mit seinem schwamm, dazu auch noch ein von der norm abweichender übermässig schäumender schwamm. das erinnert mich irgendwie an die liebliche naivität von spongebb schwammkopf, und da ich eh ein mann wie spongebob haben will, kämest du ja an für sich in frage ;)
och wie
Re: och wie
Ja ja, Tülay ohne ü, mir erst Hoffnung machen und dann den Account abmelden ;( Aus dem Googlecache konnte ich zumindest noch dein Profil einsehen :P
Also, zu wem soll ich mit meinen Schwamm kommen? :P |
Tatlici oder pastane
Hi,
kann mir jeman einen guten tatlici oder pastane im Ruhrgebiet empfehlen? Ich meine sowas in der Art Damla in Köln, venloer strasse (falls es jemand kennt), halt etwas wo man sich auch schön hinsetzen kann. Vieln Dank im Voraus |
Damla in Düsseldorf o.T.
ohne Text
|
und in HH? o.T.
ohne Text
|
AyseNisaHoca
Du kleines, dickes Ding.
Hör auf mich zu belästigen. Das nennt man in Deutschland Stalking. Liebe Grüße Wolfgang |
Halal-Kesim Döner
meine lieben götten-bacak muselmann brüder und heilige turban-guccitanga schwester, ich fühle mich geehrt euch mitzuteilen, dass der dönerfleisch mit fifty-fifty schweinehacken mit "bismillahirrahmanirrahiym" geschlachtet wird.
fiii emanillah... |
o.T.
und ich muss euch leider verkünden, dass alles Fleisch haram ist. Denn sie wussten nicht, was sie tun....
|
halb so wild, ein ganzes Schwein hat
schon sicher jeder gegessen.. wenn man bedenkt, was unter den E-Nummern sich alles verbirgt und wenn ihr wüßtet, was man so leckeres und pharmazeutisch wertvolles aus Schlachtabfällen u.a. so alles herstellen kann :)
Tipp: schaut mal in Aachen beim Patentamt vorbei! |
Gefrohrene Bananen
Hallo Bananenliebhaberinnen,
Mein Tipp: legt eine geschaelte Banane fuer ein paar Stunden in die Tiefkuehltruhe. Schmeckt wunderbar! |
Salz und Zucker
An alle Hausfrauen - bitte unbedingt lesen:
Salz und Zucker sehen zwar gleich aus, schmecken aber ganz anders! Bitte nicht verwechseln. Gestern habe ich naemlich festgestellt dass Kornflakes mit Salz nicht schmecken! |
Hallo derkahn!
Dann kauf Dir doch direkt gesüsste Cornflakes...so besteht auch keine Gefahr das Salz mit dme Zucker zu verwechseln! Viele Grüße... |
Zitat:
|
Guten Abend derkahn,
ja, weisst Du für das nächste Mal Bescheid und sei nicht sooooo grantig : ) VlG |
schlichten?
hallo leute, ich hoffe ich muss diesen streit hier jetzt nicht schlichten ;)
|
Herkesin Kurban Bayramini kutllarim.................
Saygilar |
Einladung
Zitat:
|
ja, genau....
derkahn würde mich bestimmt nur zu Mäckkes (Mc Donald) einladen....... oder derKahn? |
Big Macs geben Kummer
Zitat:
|
hi derkahn,
bitte nicht...... und bloss kein big mac, dann wenn schon crispy chicken bei burger king.... ach ja, der grund warum ich jetzt erst antworte ich habe deine antwort erst heute gelesen, sorry! Tja, da uns niemand zum Essne einläd, musst du wohl ran........:) bis bald, aber lass dir bitte was richtiges einfallen...... viele liebe grüße |
upps...sorry
die aufforderung euch zum essen einzuladen, habe ich erst jetzt gesehen....äähhmm, ja gerne. wie wärs mit folgendem fünferlei?
1 Gelbes Paprika-Riesling-Süppchen mit gebratenen Zucchini-Würfeln und Baguette 2 Geräuchertes Forellenfilet mit Sahne-Meerrettich und Buttertoast 3 Blätterteig-Pastetchen mit Steinpilz-Füllung auf Rucola-Bett in Zitronen-Thymian-Vinaigrette 4 In Rotwein geschmorte Lammkeule mit Semmelknödel und Wurzelgemüse 5 Vanille-Mandel-panna-cotta an exotischem Obstsalat-Chutney na, wär das genehm für die dame und dem herrn? |
Kochen mit derkahn
Ich habe vorher mal wieder in erfuerchtiger Demut die Lasange-Nudelpackung in die Hand genommen. Die liegt naemlich schon seit einiger Zeit in meinem Schrank weil ich bis Heute nicht weiss wie man Lasange zubereitet.
Dabei fiel mir auf das das Haltbarkeitsdatum schon 2003 abgelaufen ist ;( |
2003 - peh..macht nichts, einfach ignorieren :-) Denk an die Seefahrer (oostindische kompagnie....)die hatten auch nur abgelaufenes seemannsbiscuit.
|
Lasange fuer Holland
Zitat:
|
Lasagne nein Danke. Für Holländer gibt es nur den einzig wahren Genuß:
Patat met Majonaisse oder Speciaal Pindakaas Kaas Zoute Drop und Matjes natürlich... Ich rauche nicht, sonnst käme hier noch ne tüte hin..hahahaha |
Neden
-Baklava 'to go' yok? 2 dilim baklava, cikolata gibi bar seklinde?.. -Tük kahvesi makinasi yok?..fos hep espresso zikkimlanmaya mahkum mu ?--ah.. -Curry-li sucuk yok?.. (ghaark) -Karpuzlu yoghurt..yok, ama frambuazlisi var.(ne gicik mir birlesim..bögghk) -Gazli ayran yok.. -Özcan cikletleri artik yok? -Tulumba tatlisi neden brezel-cilerede (ditsch)satilmiyor.. -Magginin-Knorrun Mantisi yok..suyu dök ye, mis gibi sarmisakli..soslu neyli..oh sicacikhic bir türk gida müendizzy yok mu?hepsi..Verpackungslinie de mi ..aloww.. -Tahin-Pekmez 70-30% karisimi kanseri önlüyor(atiyorum) bu neden beynelmilel bir üne sahip degil? -neden son kullanim tarihi gecmeden bana sms gelmiyor? -neden derin dondurucudaki hamsieler kyimaiyorum?..seffaf olmayan ambalaj olsa, gözlerinin icine bakamam ve hemen dogru yagin icine ativerirdim, ama böyle olmuyor..hayvanlar.."abi bizi yakma" diye bakiyorlar.. neyse ben bir kahve iceyim.filitre..melitta..(neden melahat marka filtre yok..) |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:23 Uhr. |