Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Was denkt ihr gerade? (http://localhost/forum/showthread.php?t=8400)

03.05.2013 22:42

Zitat:

Zitat von Mutant07 (Beitrag 2063275)
dat gleiche problem habe ich auch, denke immer es ist montag.. :P

wie? du denkst immer es wäre montag!? hast du fieber? ;p

05.05.2013 22:56

ein leben ohne schokoladentorte könnte ich mir nicht vorstellen.

mmmhhh,das leben ist so leeeeckerrrr! :D

Monday 06.05.2013 18:25

Irgendwie habe ich das Gefühl... immer wenn ich hier angemeldet bin und schreibe, schreiben die anderen Mädels nicht mehr. Bis auf einige wenige.
Das ist ja wie im wahren Leben :-)))

07.05.2013 00:09

biraz "koklasarak konussak" olmaz mi? :D

su bitmek bilmeyen kelimeler beni cok yoruyor. ;)

07.05.2013 11:21

suriye muhaliflerin kurdugu hükumet ile antlasma imzalandi.

85 milyon dolarlik antlasmada iki türk is adami ve bir suriyeli is adami ile gerceklesti.
proje baslangici 2015 ve teslimat 2017.

vatan millete hayirli olsun.

BIZE DURMAK YOK

07.05.2013 11:35

sevgili vatandaslar,sinemamiza hosgeldiniz! ..... hahahaha

07.05.2013 12:08

ach nöööö...

das war aber ein kurzer besuch.schade...
isch wollt noch bissle länger mit ihm plaudern.

madame etepetete hast du ihn wieder mal verpetzt?

07.05.2013 14:20

hey leute!

der tony ist wieder zurück! wo seid ihr denn alle??? :D

07.05.2013 15:05

Hey Vaybee hört auf Mülltoni zu sperren. Auch er hat das Recht seine Unmeinung hier zu vertreten.
Wenn, dann soll er aus freien Stücken Vaybee verlassen und nicht weil er rausgelöscht wird..

07.05.2013 15:12

korrekt!

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2063463)
Hey Vaybee hört auf Mülltoni zu sperren. Auch er hat das Recht seine Unmeinung hier zu vertreten.
Wenn, dann soll er aus freien Stücken Vaybee verlassen und nicht weil er rausgelöscht wird..

der meinung bin ich auch.

08.05.2013 10:48

toni,toni,toniiilein....;p

Zitat:

Zitat von Toni_is_back (Beitrag 2063560)
bunlar ben yok iken konusur ama sahaya cikinca kivirirlar ;)

beni simdi cok iyi dinle! cok fazla yükselmeden havalarda uc! yoksa tencereleri kafana yersin. :D

hadi simdilik iyi günler dilerim sana.toplantiya katilmam gerek. ;p

08.05.2013 15:31

hahahahaha

ich brauch dringend URLAUB

ich flieg nächste woche für eine woche nach münchen. werdet glücklich ohne mich ;p

08.05.2013 15:38

Vaybee yi unutmusum yogunluktan. Demekki buraya katilanlar issiz gücsüz takimi

Dedikoducu kizlar cok cahil :-)

08.05.2013 15:50

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2063610)

kendinden mi bahsediyorsun?

tabi canüm,bizde yedik.. ;)

kiskanc kizlar'da birer zavallilar. :)

Toni_is_back 08.05.2013 16:05

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2063608)
ich brauch dringend URLAUB

ich flieg nächste woche für eine woche nach münchen. werdet glücklich ohne mich ;p

münchen ist ne schöne stadt, ich war in syrien und hatte 3 tage keine handyverbindung und kein internet.

Toni_is_back 08.05.2013 16:06

Zitat:

naber blinddate'ci onmyclown ;)

wie läufts mit den blinddates, oder bist du meinem rat gefolgt und triffst dich nicht mehr mit unbekannten kerlen aus dem internet?

Toni_is_back 08.05.2013 17:23

genug für heute,
ab gehts in ein sterne restaurant.

ps. arkadaslar gecelere kadar buralarda takilmayin. gercek hayat cok daha güzel.

08.05.2013 17:29

Zitat:

Zitat von Toni_is_back (Beitrag 2063641)
genug für heute,
ab gehts in ein sterne restaurant.

ps. arkadaslar gecelere kadar buralarda takilmayin. gercek hayat cok daha güzel.

Mülltoni du hast es echt nötig! Ich gehe jetzt auch Köfte essen und anschließend bisschen Boxen. Ein gesunder Geist in einem gesunden Körper!

08.05.2013 17:32

Ich frage mich jetzt allen Ernstes, was für Leute sich hier eigentlich noch so bei Vaybee rumtummeln? Ist Vaybee eine Art virtuelle Narkose für gescheiteter Persönlichkeiten oder warum wird differenziert man zwischen Vaybee und "echtem Leben"?

Vaybee ist echtes Leben, wie auch überall auch kann man sich hier auch selbst aussuchen mit wem man zu tun haben will und mit wem nicht!

08.05.2013 17:49

Ýçimden öyle bir çýðlýk atmak istiyorum ki..

Dünya sallansýn..

Kötüler yerin dibine girsin..

Billy73 08.05.2013 18:57

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2063642)
Mülltoni du hast es echt nötig! Ich gehe jetzt auch Köfte essen und anschließend bisschen Boxen. Ein gesunder Geist in einem gesunden Körper!

http://www.youtube.com/watch?v=oK5SrBGQgtY

08.05.2013 19:41

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2063643)
Ich frage mich jetzt allen Ernstes, was für Leute sich hier eigentlich noch so bei Vaybee rumtummeln? Ist Vaybee eine Art virtuelle Narkose für gescheiteter Persönlichkeiten oder warum wird differenziert man zwischen Vaybee und "echtem Leben"?

Vaybee ist echtes Leben, wie auch überall auch kann man sich hier auch selbst aussuchen mit wem man zu tun haben will und mit wem nicht!

Vaybee ist wie ein sackmännchen, wo man schlagen kann.

08.05.2013 19:47

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2063457)
das war aber ein kurzer besuch.schade...
isch wollt noch bissle länger mit ihm plaudern.

madame etepetete hast du ihn wieder mal verpetzt?

wer sonst.

08.05.2013 21:21

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2063643)

haaaay,agzina saglik! aynen öyle.

sikayette bulunanlar genelde iki üc niklerle 24 saat burda olurlar,sonra gelip bize hava atarlar.amaaaaaan bosver,gel biz seninle sarki söyleyelim ;)

Monday 09.05.2013 13:18

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2063659)
Vaybee ist wie ein sackmännchen, wo man schlagen kann.

Ich nutze vaybee nur bei Langeweile und wenn ich sonst nichts besseres zu tun habe. Manchmal muss man eben alles abschalten, das klappt hier ganz gut.

Monday 09.05.2013 13:26

Zitat:

Vaybee yi unutmusum yogunluktan. Demekki buraya katilanlar issiz gücsüz takimi. Dedikoducu kizlar cok cahil :-)

Canim benim, demek ki nihayet bir is bulabildin sonunda. Demek ki bu yüzden zamaninda sabah aksam buralarda yaziyordun.
Sevindim.

09.05.2013 14:13

Hallo Monday, jetzt bin ich hier.
Komm putputput.

Monday 09.05.2013 14:17

Zitat:

Zitat von Akademix (Beitrag 2063769)
Komm putputput.

uyyyyyyyy...fangen spielen. Ich denke eher, dass Du MICH verfolgst. Ben sana burada yazmadim ki. Akillim.

09.05.2013 14:25

Warte lieber auf diese Aurum, allein hast dus nicht so. Zur Not nimm diesen Dallas.

Monday 09.05.2013 14:34

Zitat:

Zitat von Akademix (Beitrag 2063781)
Warte lieber auf diese Aurum, allein hast dus nicht so. Zur Not nimm diesen Dallas.

Deine Antworten sind so vorhersehbar. Habe es nur bei einem viertel davon geschafft, wach zu bleiben.

09.05.2013 15:01

ihr zwei seid echt süß :-)))

monday,warum nicht sunday? ;)

09.05.2013 15:55

Hast du sonst nichts anderes zu tun? Warum meldest du dich immer wieder an? Wenn ich irgendwo rausfliege würde ich bestimmt nicht wiederkommen. Unsinn schreiben, kann man auch woanders.

09.05.2013 15:57

Zitat:

Zitat von Akademix (Beitrag 2063769)
Komm putputput.

Komm putputput diyon hemde kaciyon.

Monday 09.05.2013 21:25

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2063792)
ihr zwei seid echt süß :-)))

monday,warum nicht sunday? ;)

Toni liegt fast richtig mit seiner Vermutung.

Monday 09.05.2013 21:27

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2063799)
Komm putputput diyon hemde kaciyon.

Dabei ist er derjenige, der mir in jeden Thread folgt. Bak simdi yine sinirlenecek Schätzken, olmadik sözler sayacak yine.

10.05.2013 12:58

Agressionsbewältigungstherapie braucht er.

10.05.2013 13:36

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2063830)
Agressionsbewältigungstherapie braucht er.

und du brauchst dringend eine analytische psychotherapie!

10.05.2013 13:45

Ladys and geistige Omis - der Himmel ist Blau.

10.05.2013 13:47

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2063834)
und du brauchst dringend eine analytische psychotherapie!

Hatte ich schon. Ich wurde für gesund erklärt.

10.05.2013 14:05

Yok abi, yok olmaz böyle bir sey. Bu millet, enayi yurduna konulmaktan haz aliyor. Istanbul yasanmaz bir yer, Ankara'a da cahil cühela takimi. Birileri ciksa ve din adina dese ki, artik helaya gitmeyeceksiniz, altina sican cok orda.. Malesef insan memleketini secemiyor. Tam olarakta terk edemem. Ya Iskenderun'a, ya Mersin'e, ya da Adanya'ya ya da Hatay'ya bilemedim, ya Bakü'ye gidecegim... Kuzey Kibris Türk Cumhuriyeti malesef kup kuru bir yer.. Yunanlilar Trodos Daglarini ne güzel yesillendirmis. Türklerin oldugu yerde de nedense hep cöl ortaya cikiyor. Insanin zikri neyse fikri de odur..Bedevi zihniyettinden biktim usandim... Son Selanik valisinin torunu olan Nazim Hikmet Ran, ölürsem beni Anadolu'da bir köye gömüm diye vasyiyet vermis.. Erozyona karsi mücadele de kendimce de bir seyler yapmak istiyorum. Bugünün kücükleri yarinin büyükleri olan bir kac cocuga agac sevgisini asiladim.. Ben bir dal kirdigimda, tessadüfen bir ögretmen görmüstü ve bana bir tokat atmisti, biz bu agaclari önce bülbüler konsun sonra siz faydalinin diye dikiyoruz de ve küt bi tokat yemistim :D Gel zaman gec zaman o günün cocugu bugünün resit bir adami.. Siddete karsiyim, ancak savas ve baska yolu yoksa kendimi korumak icin kullanirim. Yilmaz Güney misali, öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam misali, ama en son care olarak, ayni bir askerin savasi bildigi icin insanlari savasa karsi uyarmasina benziyor bu izahim, bos tenekeler tangur tungur öterler, eh ne de olsa askerler onlarin bir seyi sayilmaz, kardesi degil, abisi degil, oglu degil babasi degil.. El elin atini türküy söyleyerek ararmis misali..
Eve geliyorum parkinin önünü cöp dolmus ve bir cocuk bir agacin gülünü koparmak istiyor..
Neyse cocuklari yanim cagirdim, önce attiklari cöpleri temizledim, sonra agaclarin ne kadar önemli bir sey oldugunu onlara anlattim..

Gel bakiyim yanima tosun adini ne senin bakalim.. Benim adim Mert amca, kac yasindasin Mert, 7 amca.. Orda bir kizi cagirdim, senin adin ne güzelim, Canay, kac yasindasin Canay, 5 yasindayim.. Bakin cocuklar, tuttugunuz banaysa ögrendiginiz kendinize derdi benim annem bize. Bu sözü de ben simdi size söylüyorum. Önce arkadaslarinizla beraber su cöpleri toplayin..

Sonra bak Mert, gün gelecek büyümüs bir delikanli olacaksin ve örnegin Canay'a gönlünü kaptiracaksin. Adini andikca icin o kadar yanacak ki, bu adi icinde tasiyamayacaksin ve bir bicak alip, paramparca oklanmis bir kalbi, bir acaga kazacaksin. O agaci simdi den dik ki, ileride aradadiginda bulunsun.. Canay icin icin gülüyor, Mert'te erkeklige bok sürmeden cöpleri toplamaya gidiyor.. Ucurtmayi kirmasinlar, ucan kusu vurmasinlar, yarinlarin tarlasina simdiden tohumlarini atsinlar...
Dünya dedelerimizden bize kalan mirazdan ziyade, torunlarimiza daha güzel bir sekilde birakmak zorunda kaldigimiz bir miras degil mi cocuklar...Evet amca.. Diyorum ya aslinda benden cok iyi bir edebiyat, mathematik, yabanci diller, Türkce vs. cok güzel bir ögretmen olurdu... Insanligin sirin tatli meyvesi, toplumlarin özü olur cocuklar.... asik yüz görünce boynunu eger, yel vurmus gülgibi solar cocuklar...

Öf be gene neler düsünmüssüm, neler :D

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 16:23 Uhr.