![]() |
leider schon gelöscht!
hätte ich aber gerne gesehen!
auf was für ideen menschen so kommen?! |
re...
Hi GaraKedi!
Du schriebst: "Würde die Türkei in die EU beitreten, müssten wir, Bürger (Türken) in Deutschland, den Aufbau der Infrastruktur in der Türkei, durch höhere Steuern bezahlen". Das ist schlichtweg falsch! Nach den EU-Verträgen ist die Finanzierungsobergrenze auf 1,27% des EU-BSP festgelegt. Derzeit wird diese Grenze sogar noch weit unterschritten. Die Projektionen sagen sogar voraus, dass im Falle der beschlossenen Erweiterung dies sich auch nicht ändern wird. Gruß, AbuAyyas |
o.T.
Das Böse an der Situation ist doch: Um in die EU aufgenommen zu werden, muss sich die Türkei soweit verändern lassen, das diese am Ende die EU garnicht mehr braucht. Das EU-Bürokratie-Monster wäre für die Türkei nur ein Hinderniss im Ausschöpfen und Koordinieren des vorhandenen Potentials.
Deine Idee mit dem Alternativbündnis halte ich für eine eher schlechte Idee. Die sogenannten orientalischen Länder bekommen doch momentan nichtmal das geradeaus Laufen richtig auf die Reihe. Als hervorstechendes negatives Beispiel sei Saudi-Arabien genannt. Die einst reichsten Erdölvorkommen der Welt sind am Arsch. Das Land ist durch die Gier des Königshauses bis unters Dach verschuldet. Dann die Hurerei mit der westlichsten Teufelsnation (USA), bei gleichzeitig unkontrollierbarem Islamismus im eigenen Land. Dann doch lieber unabhängig, neutral und erfolgreich. Ich denke die wahren Beitrittsbremsen liegen schon in der Türkei selbst. Diese tief verwurzelte, allgegenwärtige Staatsideologie geprägt von Nationalismus, Feindbildern wo man nur hinsieht, und dann diese uneingeschränkte Loyalität dem Militär-/Staatsapperates gegenüber. Die Türkei ist heute nicht mal auf dem Papier eine Demokratie. Oder seit wann werden die Mitglieder des Nationalen Sicherheitsrates direkt/indirekt vom Volk gewählt? Das Thema Vergangenheitsbewältigung wird nicht mal im Ansatz angegangen. Zypernproblematik, Völkermord an Armeniern, die "Verschwundenen" Angehörigen der Samstagsmütter. In jedem 0815-Teehaus wirst du für solche Äusserungen sofort als Terrorist, Kurde oder als irgend ein sonstiges linkes staatsfeindliches Etwas niedergemacht. Da ist noch viel zu tun. Zu Berlusconi,Hayder oder Belgien im Fall Dutroux und sonstigen Auswürfen innerhalb der EU gilt, dass diese Länder halt dem Verein schon dazugehören. |
Beitrag zu Zeki`s Beitrag :))
Merhaba Zeki
Oldu Zekicigim ben sana simdi bir seyler anlatayim :)) Hamd olsun ben müslümanim ve bunu demeye de hic utanmiyorum... ve senin islama yada herhangi bir dine bir bagin olmadigi beni bir sekilde sinir etmiyor sadece üzüntü duyuyorum, ama herhalde senin icin neler daha iyi olur neler daha iyi olmaz kendin daha iyi bilirsin :)) Zekicigim sen dinde kan döküldü ve dökülüyor dedigin zaman bu Islam icin gecerli degildir. Islam huzur ve baris demekdir. Islam aleminde hicbir zaman Islam devleti bir baska devleti savasa davet etmedi, herzaman Islam devletlerine Savas acildi. Tabii ki Islam ülkelerinin yaptiklari savasta kanlar döküldü ama dedigim gibi bu dökülen kanlari ve yasanan acilarin sorumlusu Islam alemi yada Müslümanlar degildir. Lütfen zekicigim inkar etme oldu mu, ben Islam da birseyden bahsettigim zaman Peygamberin söylediklerine ve yasadigi tarzina güvenerek söylüyorum, bilmem Allahin en sevimli Kulu kötü bir Insanmidir??? takdiri sana birakiyorum, 1,5 Millar Insan o kisinin yollunda ilerler mi yol dogru yol olmasaydi??? Zekicigim Dünya Insani ne demek ??? Bu ne bicim bir kelime yani ben Müslümanim ve ben bu dünyadan degilmiyim ??? Beni gibi olan ve beni gibi düsünen bir cok kisi var, onlar da mi Mars Insani??? Islam Alemi zayif olsaydi böyle bir hizla büyümezdi, dedigim gibi 1,5 Millar ve bu sayi gün gectikce artiyor. Islam Alemi diyorsun, degil mi ??? Simdi bu iki kelimeden hangisini kritik ediyorsun ??? Islami mi yoksa ona bagli olan Alemi mi ??? Tamam alemi yani Insanlari kritik edebilirsin hatta et cünkü onlar da sadece Insandirlar ve onlarda hata yapabilirler, ama eger sen gidip de Islami kritik edeceksin sana dur kardesim derim, sana her dinden olanlar dur der cünkü Islam gibi Dinler Allahin eseridir. Seni yaratani, sana hayat vereni sen nasil Kritik edebilirsin Zekicigim ??? SU Islam Terrörü denilen Tiyatro cok gülün bir olusum nekadar aci da olsa nekadar kaddar da olsa nekadar yazik da olsa cok gülün bir olusum. Neden dersen zekicigim, ben bu olaylari neye benzetiyorum biliyorumusun ??? Hani 20. vardiya Hitlerin basa geldigi zaman aynen ozaman benzetiyorum, ozaman Hitler ne yapmis ??? Kendisine bir düsman yaratmis, hicbir sey yokken kendisine ve almanlara yahudileri düsman edinmis ve bügün de aynisi Islama yani Müslümanlara yapiliyor ve bu olaylari bas karakterleri USA ve Israeldir. Islam terrörü demek yanlisdir olsa olsa Müslümanlarin Terrörü denilebilir cünkü Islama bagli olanlar harhalde terrör degildir yoksa bende birisiyim :)) hehe ama Allah korusun bu kelimeler bilerek kullaniliyor cünkü insanlari kafasinda öyle yerlessin (dedim ya ayni SS zamaninda). Sana bir örnek vereyim, Irakda yasiyan insanlar kac yildir embargonun icinde yasiyorlar, kac yildir yemeksiz ac yasiyorlar, kac yildir ilacsiz hasta yasiyorlar. Ve ben bir Irakli olsaydim ve benim kücük 3. yasindaki kardesim kucagimda normal bir atesden(ilac yoklugundan) ölseydi beni kim tutabilirdiki kendimi amerikalilarin yaninda hava ucurtmaya??? Bu soruyu bir cevapla Zeki arkadas ??? Bu olayi bir gözün önünde bir izle ve nekadar aci ve nekadar yazik olacagini sende karar vericeksin, buna inaniyorum. Baska bir örnek veriyorum,hani nerdeyse hergün Israelde patlayan filistininler varya, ben pek zannedmiyorum ki filistilinler hergün kendilerini havaya ucurtmaya can attikarini. Tabii ki öyle yapanlar vardir ama bence bunlar yani Israelliler buna da biraz yardim ediyorlar. Israel Hapishanelerinde kac tane filistinliler duruyor ??? bilmiyorum ama yüzlerce insanlar vardir hatte binlerce kisiler, ve bence Israelliler bu kisilerden birini alip adamin beline bombayi takip hadi kocum sen bu yere git derler eger gitmessen seni havaya ucuracagiz derler ve bu olayin sonucu da herhalde hepimizin bilincinde. Bunlar tabi ki örneklerdir ve gerceklerin nasil oldugunu bir tek Allah bilir ama ben sahsen inanmiyorum hergün birilerin kendilerini havaya ucuracagini. Gelelim Islam adiyla terrör yapanlara. Zekicigim sen nerden biliyon bu Insanlarin Kurani cok iyi bildiklerini??? Hic gördüm mu onlari onlarlar bir gün gecirdim mi ??? Ne sen nede ben onlari taniyoruz zekicigim. Hicbir Müslüman yasanilan olaylari yapmaz HICBIR MÜSLÜMAN cünkü islamda terrör islamda sucsuz insanlari öldürmek yokdur. Su Islam terrörü denilen konu cok aktüel bir konudur ve bunun sorumlulugunu Islama yöneltmek bence yanlis, Islamin bir tek sorumlulugu oldugu yer bu olaylarin önlenilmesinde idi. Dedigim gibi bu terrör saldirilari bence ABD ve ISraelin sorumlulugu ve eminim ki birgün hersey aciga cikacakdir. Bak sadece ben bunu demiyorum kac tana taninmis yazarlar bunu yazdilar sana bir örnek vereyim git kendin bak daha güzeli git kendin o kitabi ol ve oku, benden öneri olsun hemi zekicigim???!!! <a href="redirect.jsp?url=http://www.ndrinfo.de/ndrinfo_pages_std/0,2758,OID143312_REF720,00.html burda" target="_blank">http://www.ndrinfo.de/ndrinfo_pages_std/0,2758,OID143312_REF720,00.html burda</a> görürsün ve insallah o kitabi alip okursun. Gelelim senin soruna:)) Islam alemin bence Lideri var. Bence bu Lider de hepimizin tanidigi bir kisi. Hz.Muhammed (sav.) ondan baska bir Lider yokdur! Tabii ki ondan sonra gelen "Liderler" vardir ama onlarda Peygamberimizin yollunda gitmisler, gitmeye calismislar. Son cümlelerine hak veriyorum ve herzaman ben bunu bizim yani Islam alemin yani biz müslümanlari eksigi olarak görüyorum. Yani neden bu daginlik neden bukaDAR ayirim var ??? sadece bizim TRye bakarsan yeter ya ve dedigim gibi bizim en büyük problemizlerden birisi odur, bölünmüs olmamizdir ama bu da bizi bölmek isteyenlerin cabasidir. Zekicigim yazdigim icin tesekkürler genede sevinirim ama cok geldi yaw :)) würde lieber reden :)) oder chatten hadi kendine iyi bak... saygilarimla Fatih |
Klarstellung
Madem ütopist küfür degil bende küfür etmis olmadim dolayisiyla benim özür dilemem de gerekmez.
|
Du kein Kanak ??? :))
Nein ich habe keine verständnisschwierigkeiten :))
DU ??? oder IHR ??? Habe ich jemanden beleidigt ??? Habe doch nur gesagt dass dein Vater ein Utopist ist, was ist dabei ??? Wenn du das recht hast mich als einer der letzten Utopisten der welt zu bezeichnen dann würde ich gerne deinen Vater noch mitnehmen :)) Bilmem beleidigung mu oldu ??? Wahrscheinlich habe ich genauso wenig das recht deinen vater so zu nennen wie du mich oder ??? Oder doch nicht, also wenn das was du mir gesagt hast nicht schlimm ist, ist das was ich gesagt habe auch nicht schlimm ???!!! :)) na na verflixt und zugenäht :)) hehe Ich weiss ganz genau was eine Utopie ist, habe eventuell etwas übereilig reagiert aufgrund privater probleme aber du mein Freund lerne erstmal was Kanake bedeutet dann erst benutze das wort und danke für das Kompliment. Arm ist es mit worten umher zu jonglieren dessen bedeutung mann nicht kennt oder glaubt zu wissen. Guten Abend veehrte Vaybee Fraktion :)) Selametle Fatih |
So siehts aus ...
nicht umsonst scherzt jeder dass in geraumer Zeit (2050) deutschland nicht mehr von deutschen besetzt ist sondern von Türken
Im Jahre 2003 leben 80 mio. deutsche in Deutschland im Jahre 2080 werden das 30 Mio. menschen WOOOOOO SIND DIE 50 MIO. hin ??? Das sage nicht ich dass sagen die deutschen experten. |
wieso gelöscht ??
die Seite besteht nach wie vor.......
das Problem ist nur, dass Vaybee auch nach DREI JAHREN immer noch kein hot-linking hinkriegt; also den link kopieren und pasten, statt nur draufzuklicken, dann funktioniert er auch. ach ja, zum Produkt: das Bild auf dem Schal ist nicht Osama bin Ladin, sondern Ayatollah Khomeini <a href="redirect.jsp?url=http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2770027605" target="_blank">http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2770027605</a> |
Ist jutt Junge.......
.....rede Dich nicht durch fadenscheinigen Mist raus........
|
Sakndalöser Artikel bei Ebay
<a href="redirect.jsp?url=http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2770948845&category=18 683
Hier" target="_blank">http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2770948845&category=18 683 Hier</a> ist der Artikel nochmal! |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 02:30 Uhr. |