![]() |
:))))))
KENDINI ELE VERDIN ELAZISPOR
|
du weißt nicht, was du tun sollst?
und erwartest von mir hilfe?
LÄCHERLICH. Du bist ein islamischer fundamentalist, der sich hier geoutet hat. glaub ja nicht, dass die texte hier nicht gelesen werden. hier ist niemand anonym. Feigling hat sich verschätzt, hast wohl geglaubt, hier kannst du dich HINTER einem NICK verstecken. Wie primitiv und ahnungslos diese islamischen extremisten hier sind. Dein scheiß Binladin steck dir sonst wo hin, er ist ein Schwein und hat mit dem Islam nichts zu tun. Er ist ein Beleidiger des Islam. Eine Schande. Und noch eins, Pseudo-Adanali: Lern erst mal Deutsch! |
ELAZIGSPOR
BU KADINDOKTORUNU HEP ANLATIP DURUYORDUN
SEN HARBIDEN SALAKSIN YA :)))) HARBI DEN SALAKSIN! ELLI BIN CESIT ROLLERE GIRERKEN NEYI VE KIME ANLATTIGIN HIKAYELERINI IYI HESAPLA! ALLAH SENI EBU LEHEB GIBI LANET ETSIN AMIN! |
schließ nicht von dir auf andere
Der Teilnehmer hier überragt dich um LÄNGEN!
Wenn du überhaupt verstehst, was das heißt. Ansonsten belüg dich ruhig weiter. |
TURBAN
ELAZIGSPOR
BU TÜRBANLI KIZLAR PEKTE SENIN ZORUNA GIDIYOR KARDESIM! SENI BIR TÜRBANLI KIZ MI TERK ETTI? YANI BIR YARAN MI VAR COK MERAK ETMEYE BASLADIM! BOZUKKKKKK KASET GIBI HEP AYNI HIKAYELER YOK TÜRBANMIS YOK ARAB HIKAYELERIYMIS ; YOK O AY MÜSRIKLERIN AYI YOK SÜNNETCILER MÜSRIKTIR :) ALOOOOO YANI ZATEN MSN DE 24 SAAT ONLINE SIN HAST DU NOCH EIN NORMALES LEBEN ODER BIST DU NUR NOCH IM CYBER ANWESEND??? JETZT MAL ERNSTHAFT WENN DU WIRKLICH UM DIE MUSLIME SO BESORGT BIST; DANN GEH ZU DEN MOSCHEEN IN DEINER UMGEBUNG UND KLÄRE SIE AUF DASS SIE MUSCHRIEKOON SIND! :) ABER DAFÜR HAST DU DEN MUM NICHT DU HEUCHLER |
Yargilamak?
Senin sahisligina aykiri birsey yazmadim.
:) Böyle yansimasini istemedim. ""Hangi cagda yasiyoruz? Man kann sich informieren."" ... evet, kizcagiz soruyor. :p Bu kendine bilgi edinmenin bir yolu. Ama arkadaslar elinden gelene yapmiyorlar, gibi. Sence? Babymörder. Davon habe ich hier nichts gelesen. Davon wusste ich auch nichts. Immer am Ball bleiben, nicht die vergangenen Offsite"s zählen :) Bis bald... |
Man müsste Dich verbannen!
in ein anderes Leben!
- basta - |
Frauensyndrom
Weisst du kes, yaptiklari kendi pisliklerini incine sindiremiyorlar ve karsindaki her kizinda kendi yaptigi pisliklerin onlarinda yapmis oldugunu düsünmek onlara huzur veriyor.
Bu adi mahluklar onun bunun namusun aleyhine laf atarak kötü zan ederek huzurunu buluyorlar. :) |
Adanalilara küfür etme. Onlar senin
kim oldugunu soruyorlar. Ve haysiyetli Adanalilar SENIN gibilerinden NEFRET ediyorlar.
Adanalilar Türkiye-Düsmani degil, senin gibi. Seriati savunmuyorlar. Senin gülünc ve hasta oldugunu söylüyorlar. Tedavi edin, senin ciddi problemin var. Hemen yarin doktora git. Yoksa seni devlet timarhaneye atacak. |
AN ALLE FRAUEN UND KURANIYOON
Selam hidayete tabi olana olsun
Bu forumda falan fulan kadina falan fulan kiza laf atmayi, kötü zan etmeyi ne kadar da cok seviyorlar :) Ve kuranci sapiklar, hadisleri kabul etmeyen mahluklar, sizlerede ayni bir ayet yazicagim iyi okuyun 11] O ihr, die ihr glaubt! Laßt nicht eine Schar über die andere spotten, vielleicht sind diese besser als jene; noch (laßt) Frauen über (andere) Frauen (spotten), vielleicht sind diese besser als jene. Und verleumdet einander nicht und gebt einander keine Schimpfnamen. Schlimm ist die Bezeichnung der Sündhaftigkeit, nachdem man den Glauben (angenommen) hat, und jene die nicht umkehren - das sind die Ungerechten. 12] O ihr, die ihr glaubt! Vermeidet häufigen Argwohn; denn mancher Argwohn ist Sünde. Und spioniert nicht und führt keine üble Nachrede übereinander. Würde wohl einer von euch gerne das Fleisch seines toten Bruders essen? Sicher würdet ihr es verabscheuen. So fürchtet Allah. Wahrlich, Allah ist Gnädig, Barmherzig. |
lol
sen git analin cezasini ögren
|
wer bist du?
lol
sen git elazigla anals... muhabbettini et |
senin ruhsal tedaviye ihtiyacin var
sen kendini filimde mi zanediyorsun herkes ananym bilmem ne sen üsütmüssün hastaneye daha bir soruma cevap vermedin lafi uzatmayi nekadar seviyorsun
sen islamin ne oldugnu bilmiyorsun kendi kendine burda zaman geciriyorsun hergün birine ters cevap veriyorsun ben senin nasil biri oldugnu yavas yavas anlamaya basladim sen özgürlük diye bagrirsin ama sadece senin icin gecerli bu özgürlük sen nasil yasiyorsan öbürlerininde öyle yasamasini istiyorsun cücük bak herkez kendi karar verir nasil yasiyacagni ben daha kimseye zarar vermemisim istedigmle konusurum istemedigmlede konusmam benim icin özgürlükte bu unutmadin umarim benim soruma dahada cevap vermedin nasil biri oldugnu kendin bile bilmiyormusun yoksa ? |
Hadi oradan senin yaptiginda düpedüz ...
HAKARET. Allah hakaret edenleri severmi? Sevmez o zaman sende bana hakaret etme.
Sen bana din dersi vermeye kalkma özgürlügü karinin kicini göstermesinde arayanlardan din dersi alacak kadar seviyem düsük degil! |
bebek
nasilsin bebek aglama aglama biraz utan
|
sen sapik sin
ben türkiye düsmani asla degilim ve hic demedim
munafikliktir senin bu yaptigin munafik kafirde daha kötüdür laflari orandan burandan uyduruyorsun millete hakaret ediyorsun |
hast du dir meinen text durchgelesen?
bevor du irgend einen schwachsinn von dir gibst, solltest du lieber mal lesen was die user schreiben.
der einzige der sich krank nennen darf das bist du.in meinem beitrag ist nix faschistisches. ich habe nur darum gebeten ein wenig nachzudenken ! |
Seriat"in anlami ne biliyormusun?
Güzel Kardesim.
Seriat"in anlamini yanlis biliyorsun. Bunu ama suc olarak göremeyiz, cünkü bir cok kisi seriat"in esas anlamini bilmiyor. Seriat, Allah"in (c.c.) müslümanlara gönderdigi kurallarm degildir! Seriat sadece zamaninda Arap müslümanlarin kendi kurallaridir! Tabiki bazi bölümleri Islam dininden kaynaklaniyor! |
türban almanyada yasaklansin !!!
almanya gibi modern bir ülkede sakalli yobazlarla onlarin kadinlari türbanli kizlari ve ikiyüzlülükden biktik..
bakin fransa türbani yasakladi.oooh ne güzel oldu..bu örümcek beyinliler aglarini hertaraf atiyor kücük yastan insanlari kandiriyorlar.. fransada müslüman cocukalarin cok gittgi okullarda universitelerde türban üzerine anket yapmislar.. 12-18 yasindaki cocuklara türban diyince akliniza ne geliyor diye sorulmus.... cocuklarin verdigi cevab su % 42 islam 11 eylül ve afganistan % 28 arab ve kadinlarin sömürülmesi tasla öldürmek % 17 cami ve kadin özgürlügü--(cuvalin icinde özgür kadin ilginc!!!! ) % 13 Analsex ..tja 13 prozent neyin ne oldugunu cok iyi anlamis gibime geliyor.. eminim bu almanyada daha yüksektir.. evet müslüman bacilar basörtüyü takip anala devam !!! |
selam
aslinda ben bu foruma bildiklerimi size ögretmek ve bilmediklerimide sizden ögrenmek mahsatiyla geldim
ama sonucda gördümki burda kavga ve öfkeden baska birsey yok herkez birbirne hakaret halbuki hakaret seytanin büyük bir silahidir bizi birbirimize düsürüp düsman etti bende katildim bu kötü kavgaya kontrolümü kaybetim ve arkadaslara olmadik verilmiyecek cevaplar verdim sanki her konu üzerine cok bilgim varmis gibi pismanim ve hepinizden özürdiliyorum kalbinizi kirdiysam aff edin hepiniz selametle kalin adanali |
lächerlich...
wie schon in deinem gb bemerkt: lächerlich, überflüssig und unverschämt....
|
genau das ist es...
her pisligi yiyorlar..sonrada utanclai azalsin diye...iftira atiyorlar..
von wegen die kopftuchräger machen es von *hinten* baoh solche aussagen kann ich nicht hören... herkesin altina yat..sonra sucsuz kizlari kendi yapdign pisliklerle ortak yap NERDE BU DEVLET NERDE PYJAMALARIM :) |
hattest du schon analsex ???
kennst dich ja echt gut aus...
können wir auch den forum wechseln und rüber zu erotic/sex gehen,.. kann dir dann auch paar geschichten von dummen frauen/mädche wie dich erzählen. |
ich habe schon verstanden...
und deinen beitrag habe ich genauso gut verstanden und kann nur sagen, dass da welten dazwischen liegen...
ich habe nichts dagegen wenn man die meinung vertritt, dass es nicht nur den 11.09. gibt wo viele unschuldige menschen sterben mussten sondern ständig (und vor allem mit der hilfe der verdammten ami´s) menschenleben vernichtet werden aber ich habe was dagegen wenn der islam bzw. muslimische opfer über alles gestellt wird. da gibt es nichts falsch zu verstehen... in erster linie geht es hier um unschuldige menschen... egal ob moslem oder nicht! kaum stimmt man so fanatischen menschen nicht zu, heisst es "du hast nicht verstanden" oder "du bist ein ungläubiger" usw. warum? |
ich habe nicht behautet
das diese tex mir gehört wen du mit meinem artikeln probleme hast geh bei deinen muttie und blase sie den titen richtig? :=)))
|
Sibel Kekili tam isine yarar
modern Atatürkcü yatakta tarlada spor yaparken heryerde kullana bilirsin?
ne mutlu türküm diyene |
hehehehehehhee
hehehehhehe
|
wieso hat "er"o. "sie" einen mädchennick
ohne Text
|
ich wettee
dass die summe aller dieser prozente gleich "dich" ergibt!
|
Istatiklere ilginc yorum
Bu istatiklerin sorumlusu müslümanlarmi? yoksa senin gibi sapitilmis kizlari medya üzerinden yapilan baski, degisiklik, mode, modernize deyipde ahlak birakilmadigi bir ortama sokmak degilmi?
Herkes senin gibi düsünse, hep beraber "modern" olsak, bu dünyada ne dinler farkliligi kalir, ne kültür, ne görünüs, ne düsünce, halimize aglamak geliyor icimden, inanki buna |
das ist die türkische
discussionskultur.. ist in jedem forum gleich...
|
sen aglama..bunu yazan o deli-kiz
aglasin..ve halinden utansin bence
:) |
harbiden ilginc
gercekten cok ilginc, foruma bakiiim dedim
ve "kopftuch" özel baslikta bilmiyorum neden rahatsiz etti bu belki önemsiz gördügüm, ve bu kelimenin "religion ve glauben" altindada olabilidigini düsündüüm icin, ama yinede ilginc ... |
und was ...
dem moderator nicht gefällt wird einfach gelöscht, soviel zur freien meinungsäußerung
|
o.T.
simdiden özür diliyorum, yanlis görüyorsam forum sistemini anlamadigim icin, simdi from vienna sen cecenkizin yazdiginami cevab yazdin?
yani öyleyse oha derim, kiz ne diyor sen ne anliyorsun, ne alaka modernlesmek namusuzluk anlamina mi geliyor cecenkiz galiba türbanli kizlarin böyle oldugunu gördügü icin yazmistir, tabii ispati falan yoktur, ama bu modernlesmenin sucu ise pes yani... |
bis auf...
"O senin anlattigin türbanli kizlarin yaptiklari Allah (c.c.) tarafindan mi emredilmistir? Bizim dinimiz mi bu kiselere böyle seyleri yapin diyor?? "
ist das was du geschrieben hast müll |
du hast es wirklich nicht verstanden..
..vernichtet werden aber ich habe was dagegen wenn der islam bzw. muslimische opfer über alles gestellt wird.
[Zitat ende] hier stellt keiner die muslimischen opfer über alles.er versucht nur einiges klar zu machen. heutzutage wird auch geglaubt dass jeder moslem gleich ein terrorist wäre. das kann man ebenfalls nicht anzweifeln.nur dank den medien weil sie ständig von radikalen islamisten berichten. er versucht nur klarzustellen dass es auf seiten der moslem´s mehr opfer gibt als auf seiten der "anderen". immerhin geht es um den konflikt amerika/israel/russland gegen terroristen.überwiegend aus islamistischen ländern. deswegen spricht er die hohe anzahl der opfer aus islamistischen regionen an. wenn er alle opfer aufzählen würde die auf dieser welt täglich sterben, hätte er nicht genug platz um zu schreiben gehabt. also..nochmal lesen.. |
Terbiyesiz herif !! O dinimizde yasaktir
Belki senin düsündaslarin yapar onlari !
Bir bes parcanin arkasindan bu kadar korktuguna göre sen cok büyük bir sapik olman gerek. |
Ne alakasi var
Ya insanlarin nasil bu kadar cahil ollabildigini aklim almiyor.
Sen doya doya ZINA edersin artik |
Amin o.T.
ohne Text
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 13:08 Uhr. |