![]() |
Zitat:
Noch weiter zurück? Ist ja ganz schlimm mit dir? :D |
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
Und hast du heute genug verdient um nach langer Abstinenz endlich mal wieder eine zigeunische Nutte in einem Puff zu prellen? |
Zitat:
Das solche verlogenen Leute sich den Islam auf ihre Fahnen schreiben und vor den anderen Lueten den Moralapostel machen, passt nur gut ins Bild.. |
Zitat:
immer diese phobie gegen irgendwelche gruppierungen. wirst du dich denn nie weiterentwickeln? lass doch deine andichtungen und bleib bei der wahrheit. lastosch leider bist du immer noch ungebildet, hast kein diplom, keine ausbildung und wohnst mit 40 noch bei mama. wenn du diese punkte irgendwann mal änderst kannst du mich bestimmt verstehen ;) |
Zitat:
Isik evlerinden kerhaneye gidersen iste kafayi böyle siyirirsin.. Bei dir ist alles erlogen und erstunken. Vor allem was du über mich gerne versuchst zu verbreiten.. Wenn ich deine Phantasterein und Geschäfte und und so weiter alles durchlese, dann denke ich wirklich dass es sich bei den Geschichten von den Gebrüdern Grimm nicht um Märchen sondern um Tatsachenberichte handelt :D |
Zitat:
* kein abgeschlossenes studium * keine abgeschlossene ausbildung * keine berufserfahrungen * wollte jahrelang ein handyladen eröffnen, aber hats nicht geschafft * in deutschland hat er beim bruder gelebt und ist ständig der yenge auf den sack gegangen * als der bruder in die türkei gezogen ist hatte er keinen mehr auf dessen kosten er leben konnte * er musste wegen mittelslosigkeit in die türkei zu mama ziehen * lebt immer noch bei mama * hat bei vaybee noch kein einziges mal nen schuss gelandet. * hat 2 mal derbe abfuhren von vaybeefrauen kassiert, wovon eine sich im forum über seine lügen geäussert hat. * er kennt yusuf, cenk, kemal und barbaros nicht. diese herren behaupten er wäre ein lügner und ein h....sohn. ich habe ihn im persönlichen gespräch beschütz und gesagt dass keiner wissen kann was die mutter ist. * später hat lastosch zugegeben diese herren zu kennen also was von denen stimmt nicht lastoschlein? merke deir eins lügen haben kurze beine ;) |
Zitat:
sana 50 kere söyledim,kendine ceki düzen ver artik. ADAM OL! |
Zitat:
Will mit meinen Kumpanen aus dem Boxverein gesprochen haben. Die hätten dich als punchingball gebraucht und anschließend da rausgeworfen :D Und wie lebt es sich als Vergwaltiger und Inzüchter mit der cousine? |
Zitat:
|
Zitat:
in welchem meiner aussagen habe ich denn unrecht? anstatt etwas zu den wahrheiten zu sagen fängst du an überall zu beleidigen. deine kumpanan cenk barbaros und kemal sehen aber garnicht nach boxern aus. pek birseye benzetemedim. ama lastoschun anasina benim varligimda orospu demeyin diye cikisinca hicbiri birsey diyemedi. ama yusuf'un dedigi konuyu düsününce sana öyle tarif etmelerini hakli buluyorum. sen gercekten annenin reklamini mi yapiyorsun? yok bilemem anam güzel, anam soylu, anam vücut hatlari iyi..... ve benzer seyler anlatilir mi? demek evden aldigin ar bu kadarmis. |
Zitat:
karar verilen birsey degil bunlar, sadece beceriksiz tembel ve üc kagitciliktir. kendisi karar vererek degisebilse bu yasa kadar coktan degisirdi ;) |
Zitat:
Anana orospu demiyorum, senin gibi bir evlat doguran bir orospudan on beter hissediyor kendini.. |
Zitat:
|
Zitat:
Ne oldu simdi Said-i Kürdü'ye Türk Milleti enine boyuna kaymis mi oluyor? |
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
baskalarini kendi gibi bilme. herkes senin gibi olmadigini bu yasa kadar ögrenmedigin icin üzgünüm. |
Zitat:
|
Zitat:
cok dengesizsin. kendine ve annene niye bu kadar agir küfür ediyorsun? |
Zitat:
|
Zitat:
hatirliyormusun sen bir zamanlarda ayni yalanlarla mail aldim ve resmin var elimde diyordun. ben haftalarca senin bu yalanina ses cikartmayip sonunda senin o cok sevdigin küfürlerden alinti ile cevap vermistim. "o resmi aciklamayan ve burada herkese göstermeyen o.....cocugu olsun" saklanacak delik arayip sonra baskalarida resmi görmek isteyince kivirip kactin. birak bu mahalle kadini taktiklerini. bir afsar karisi bile senin kadar kivirmaz. ps. merak eden arkadaslar icin: lastosch resim yayimlayamadi, bunun ne anlama geldigini kendiniz düsünün. |
Zitat:
Sen annene niye bu kadar darginsin Mülltoni? hergün tipine baktiginda annene mi öfkeliniyorsun?Bir orospu da olsa senin annen. Kabullenen.. Burda Ferdi Tayfur gibi ucuz arabeskcilik yapma.. Hani su aglayarak söyleyen adam var, kizdim getirene beni dünyaya, anama Allah'ima günahkar oldum.. Bu dünya iste böyledir kimisi Karayilan misali, annalar da böyle yigit dogrur, diye san alir, kimisi de ferdi tayfur'dan esinlenerek anasini inim inim aglatir :D |
Zitat:
yanlis anlasilma oldu bende resim yok demistin lastik. annelere küfür etmekle ne kadar aciz ve caresiz oldugun ortada. bizim burada birak mahalle kadinlarini afsar karilari bile senin yaptigini yapmaz. sana etek giydirip dansöz gibi burada oynatmak yaramamis. |
Zitat:
|
Zitat:
annelere küfür etmekle ne kadar aciz ve caresiz oldugun ortada. bizim burada birak mahalle kadinlarini afsar karilari bile senin yaptigini yapmaz. sana etek giydirip dansöz gibi burada oynatmak yaramamis. |
yaziklar olsun size!
salak tartismanizin icerisinde annelerinizide söz konu etmissiniz.....
tartismanin'da bir edebi,adabi olmali. BRAVO! |
Zitat:
Benim dediklerimi bana söylemekle bir yere varamazsin. Ehh ne zaman geliyorsun? |
Zitat:
ben lastoscha o kadar küfür ettigi halde hakkettigi cevabi vermedim. öyle herkese hakketigi cevabi versem bir zaman sonra onlardan farkim kalmaz. bu lastosch kaybedince böyle kiviriyor. @all küfür etmesini bende bilirim. lastoschun anasina babasina bende her türlü hakaretler ederim ama terbiyem buna müsade etmiyor. hatta lastoschun kendi arkadaslari bunun annesine küfür ettiginde ben bu salagi korudum. |
Ilk küfüre o basladi---
Zitat:
Küfür bile yerinde güzeldir demisti Aziz Nesin... Ben böyle seylere baslamam ama böyle seyleri bitiririm.. Almanya'ya geldigimde seni elbette bulurum. Türk dernekleri ile aram iyi ondan uzaktan küfür etmenin bedelini sana cok agira mal ederim.. Düsseldorf'ta bana karsi kimseye koyamaz.. Seni Derendorf caminin üzerine kementle yukari ceksem ve sonra minarenin üstüne bile oturtsam, imam bile bildigini okuyacak ama "agzindan" gik cikmayacak!... |
Zitat:
sen bu küfürlerle aile ici baglarinizi anlatiyorsun ama farkinda bile degilsin. arkadaslar bunun yaptigini mahalle karisi degil afsar karisi bile yapmaz. |
Zitat:
sollten wir nicht mal einen deutschkurs belegen? trolli versuch doch lieber mal türkisch zu schreiben ;) |
|
bababababababaaa
Zitat:
senin o oyunlarini yesinler! cok igrenc bir kadinsin sen. iiiiiiiiiii... demokrat olmayi unutmayalim lütfen. :-))))) |
Bald steht das Opferfest vor der Tür. Es geht hier nicht um Politik, sondern um Ethik und Gewissen. Davon sieht man hier leider nichts.
Ignorante Völlerei ist die Folge. |
Veganerin sind dumm!
Zitat:
|
Lass uns zusammen beten. Ich bete extra für dich, damit du zur Besinnung kommst. Du armes verwirrtes Schaf.
|
Also ich find an Veganer sein abselut nichts verwerfliches!
Darein seine Religions-Anthipathie zu provuzieren, das ist für mich nicht minder Dumm. |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 19:09 Uhr. |