![]() |
korkut..birak ya..
fener her avrupa macina cikarsa 1996´daki galibiyetini ön plana cikariyorlar.
ve kötü gün gecirince...cimbomu 6-0 yendik diyorlar. yani yaklasik 100 yillik bir takimin tarihi iki macami bagli??? GERCEKLERI TARIH YAZAR TARIHIDE GALATASARAY |
Galatasaray maci´ndan bir yazi...
*BIZ DAHA IYISINI YAPANA KADAR, EN IYISI BU*
(supercup-uefacup) |
gut das einige stars von manu fehlten...
will garnicht daran denken, wenn einige spieler wie ronaldo oder smith spielen würden.
also power.ofensive pur...dann würde es nicht bei 6 bleiben. |
:-)
*kiskananlarcatlasin*
|
muahahaha :)) o.T.
ohne Text
|
was war...
...das nur für ein schöner tag gestern! :o)
|
na dann.....
bin ich auf das Rückspiel gespannt!!
Wer weis, vielleicht ist es dann Torreicher ;-) |
Bakiyorum Fener yenildimi..
..Fareler hemen deliklerden cikip Kedi hisediyor kendilerini hehe :))
|
sen fazla ucmasi yau
bizim sag ile sol defans kanati zaten eksik...Servetin cezalanmasi...3 lü defansla oynanilmasi bu skoru eldetti..
kes schau nicht immer auf ergebnisse schau mal auf die spielweise.. adamlarin sirf 7 sansi vardi alti da gol attilar..bunu ayni basin mensuplari söyledi... Nicht Fener wird abgeschlachtet sondern Fener wurde kalt erwischt an ihrer schwächsten stelle..die abwehr.. und wenn wir gegen den besten sturm der welt spielen dann ist das wohl klar das man chance hat aber das sie aus 7 sechs machen hat mich auch überrascht... Van Nistelrooy und Rooney sind der beste Sturm der Welt..und nicht Necati ile Hakan sükür :)) |
Sag ve Sol Kanat Defansi Yok bizde
Ali Günesin hizi eksik..
Toramanin kafalara top cikarmasi eksik.. Servet"de cezali durmunda hemen eksik oldugu gözüktü.. Ciddi diyorum bu 4 oyuncu olsaydi (incl.Luciano) als 4-er abwehrkette..dann wär dieses ergebniss nicht zustande gekommen hast du Bayern gegen Ajax gegen ajax gesehen ? oder kiev oder madrid ? gestern waren die spiele mit klaren ergebnissen.. Daum hata yapti aber die ganze Mannschaft auch..Die haben gedacht die spielen gegen Kayserispor oder Abcaabat :) Ich bin 100% sicher das diese niederlage nur gut für Feners kommende 4 ist..stell die mal vor das wär am letzte spieltag mit den selben spielern so gewesen ? man kann nur positves drausziehen indem man einfach sieht man taktische defizite hat.. Hele Sol Defans kanatin alternativi yok :( aber ich weiss wie stark Fener ist,deshalb seh ich das spiel als riesenglücksfall für manchester...7 chance 6 tore...und der beste sturm der welt.. Rooy ile Rooney |
hadi len sen maca ne zaman baktin =) o.T
ohne Text
|
ich war immer hier hahaha..
ama sen daha geliyonya sasiyom..
senin bir hafta futboldan mahrum kalman gerekir :ppp |
Man Utd yetmedi ama size bol bol yeter
bizim kadro..das ist das komische dabei :)
wir brauchen dringend jemand für die linke abwehr.. :( wir hatten mehr torchancen als Man U aber zu unerfahren und 2 reingemacht die hatten insgesamt 7 und machen 6 rein.. hey und kes VAN NISTELROOY ile ROONEY der beste sturm der welt.. da kann man im unterschied mal 4 mehr kassieren als man selber macht hat man gestern auch an Ajax Amsterdam gesehen oder Bayer Leverkusen oder rom.. |
also du willst alles schön malen..
sehe es doch ein...das fener nicht europa-tauglich ist. eine gute mannschaft, muss genug alternativen haben. nicht nur wegen einer position darf man doch niucht verlieren.
jaykay ich bitte dich, nur weil es manu ist, darf sich fener abschlachten lassen?? ümit özat: evimizdeki maclari alirsak grubdan cikariz madem öyle kardesim...deplasmana gitmeyin 0-3 yenilmis sayilirsiniz. also manu wird auch in istanbul gewinnen....demedi deme |
kes ich lese deine beiträge schon lange,
,,ich bin voller zuversicht das du auch mal ein spiel analysierst und nicht nur guckst :)
z.Z. hast du das noch nciht drauf :)) dann kannst du viel vom fussball lernen..das ist wie schach du musst wissen was deine spieler können.. abschlachten sieht gaaaaaaaaaanz anders aus.. aufgeben ist abschlachten lassen.. hat Fenerbahce gestern aufgegen ? Die haben nur einen Fehler gemacht gestern und sich dann um ihre/n Punkt(e) gebracht.. Nach dem 3:1 hätten die das Spiel verlagern müssen auf die rechte Seite...Links komplett zudecken..auf Konter lauern oder Ergebniss halten..Anders gehts nicht bei nem Stand von 3:1.. zaten 57 dakika...kalmis 30 dakika...orda bir gol atsan bir gol yesen fark etmez.. die erste halbzeit war einfach nur schlecht.. yozgatlinin veya akinin eksikligi acayip belli oldu...und fabiano von links.. über die flügel angreifen..Man U hat die einzigste Schwäche in der Abwehr,sonst hätten wir auch nicht soviele tor chance gehabt und die hatten wir aslan :) ama dün ACEMIYDIK..Daum anladi bunu o bile hata yapti bastan.. Als ich schon die Austellung der Abwehr gesehn hab dachte ich mir..wasn das ? Luciano,Fatih und Ümit als 3-kette..Serkan kannst du nicht dazu zählen.. gegen Rooy und Rooney ??? das geht nicht gut....noldu yarim saat sonra 3:0 junge lern etwas über fussball dann machts auch spass :) |
also das fussball-wissen von mir..
solltest du nicht in frage stellen :)
|
noch was deine tipps.. in meinem gb
sollen die so bleiben? oder machst du es selber hehe
|
ich werde diese WE ein kurztripp machen
sen en iyisi yaz onlari kann sein das ich früher abhaue..
sagolasin |
dann frag ich dich
warum wurde das Tor von Nobre zum 2:1 nicht gegeben
aus welchem grund ? :) |
hast du doch selber gehört..
top disardan iceri girmis.
hakem zaten top havadayken bayragi kaldiriyor. simdi hakem yüzündenmi fener dagildi? hahahaha |
FB kann nicht jedes Spiel gewinnen
Hakem olsun olmassin
das ist unmöglich,,, FB spielt seid einem erfolgreichen fussball...verliert einmal und alle geier melden sich bei wort.. hier merkt man wer charakter hat und wer nicht :) Bunu yüzünden ÖMÜR BOYU FENERBAHCE CÜNKÜ ÖMÜR BOYU EFENDI |
Bugün silip süüpürrceez ortaligi :P
...ALLE Macht dem Werder Bremen :)!!
|
acimayin :) o.T.
ohne Text
|
tam eziksin sen
burda forum birkac dönek var ama senin gibi kisiye savasda bile sirtimi dönmem vallahi
|
Vor dem Spiel hat er mich angeschrieben
nach dem Spiel war plötzlich sein GB geschlossen. Das erste mal überhaupt :))))
|
Maca bakmayanlar icin, macin golleri
<a href="redirect.jsp?url=http://www.antifenerbahce.net/manufb.htm
hat" target="_blank">http://www.antifenerbahce.net/manufb.htm hat</a> mir jemand ins gb geschrieben :) |
beitragi kirmiziladim
yinede yesilendi
schu mu yapti ? o mu ? belli degil kesin bi ezik birisi yapmistir |
hmm o.T.
ohne Text
|
ach türkiye liginde herkes basarili..
fenerbahce degilmiydi...ceyrek finali 100% banko gören???
|
abartiyorsun ama! o.T.
ohne Text
|
willkommen in der CHAMPIONS LEAGUE
muahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
schade hätte mir gewünscht das fener gewinnt, hab sogar auf die getippt wegen der 8 er quote aber naja was lernen wir daraus????? |
TAHMIN YARISMASI -> 08. Hafta:
Vaybee! Futbol Tahmin Yarismasinda yeni sezonun ilk haftasi icin tahminlerinizi bekliyoruz.
Önceki sezonlarda oldugu gibi yine üc dalda birinci secilecektir: 1. Toplam puanlamada 2. Ortalama puanlamada 3. En fazla birinci olanlar Iste 08. haftanin maclari: B.Ş.Ankara-G.Saray Ç.Rize-Malatya F.Bahçe-Denizli D.Bakır-Sakaryaspor A.Gücü-G.Antep İstanbul-Kayserispor Trabzon-Beşiktaş Samsun-A.Sebat Konya-G.Birliği Herkese bol sanslar! airdem & BratPitt & kes |
o.T.
B.Ş.Ankara-G.Saray 1:2
Ç.Rize-Malatya 1:1 F.Bahçe-Denizli 2:0 D.Bakır-Sakaryaspor 2:0 A.Gücü-G.Antep 2:2 İstanbul-Kayserispor 4:0 Trabzon-Beşiktaş 1:2 Samsun-A.Sebat 2:0 Konya-G.Birliği 1:2 |
benimkiler
B.Ş.Ankara-G.Saray 1:3
Ç.Rize-Malatya 2:1 F.Bahçe-Denizli 1:2 D.Bakır-Sakaryaspor 1:0 A.Gücü-G.Antep 1:2 İstanbul-Kayserispor 1:1 Trabzon-Beşiktaş 2:0 Samsun-A.Sebat 1:0 Konya-G.Birliği 0:1 |
beitragi kirmizilamak isterdim ama bir
yerde haklisin kes :))
fazla havalarda ucunca böyle oluyor... fenerin yenmesini isterdim ama böyle bir futbolla da yenmek imkansiz |
ezikler ortada, ben ama dahil degilim.
ben herzaman milli duygularla bakarim maclara!!
galiba yazdigim yazinin son cümlesini okumadin sen veya anlama kapasiten okadar iyi degil... ben fenerbahce oynarsa fenerliyim yabanci takima karsi, bu döneklikse ozaman dönegim, ama fenerbahcenin fanatikleri gibi bir baska türk takimi yabanci takimina karsi oynarken karsi takimi tutmuyorum!!! bu size ders olsun! gercek dönekler galatasaray avrupa sahnelerinde destan yazarken ortaya cikti! ama ben bunu hosgörüyorum... ortada cekememezlik var! |
bei dem spiel lief jeder
manchester spieler frei rum, ben sinir krizleri gecirdim maca bakarken...
bazi arkadaslar burada benim DÖNEKLIK yaptigimi söylüyor!!!!! Ama ben macta en icten söyleye birimki, fenerbahcenin kazanmasini cok istedim gercekten, cünkü bir fenerbahce taraftari degil, TÜRK oldugum icin, ve birazda ingilizlere karsi nefretim var bunu da söylemek lazim... her türk takimina avrupada sonsuz destek veririm, bugünde gencler ve trabzona !!!!! |
muahahhahaaa.... ya yapma beeee :) o.T.
ohne Text
|
revans maci fener- manu
sizce neolur, kim kazanir hangi skorla??
valla ben saka maka biryana fenerin kadiköyde kazanacagina inaniyorum... bunud da herzaman söyledigim gibi bir fenerli olarak degil, cünkü denizli liyim, bir TÜRK olarak söylüyorum |
o.T.
B.Ş.Ankara-G.Saray 0:4
Ç.Rize-Malatya 2:1 F.Bahçe-Denizli 1:1 D.Bakır-Sakaryaspor 1:2 A.Gücü-G.Antep 2:1 İstanbul-Kayserispor 1:3 Trabzon-Beşiktaş 1:3 Samsun-A.Sebat 3:1 Konya-G.Birliği 2:1 |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 04:24 Uhr. |