![]() |
SO ist es Koran eben...
Am besten sollte man deswegen keine strenge Gebote und Regeln für weltliche Leben aus den Koran ableiten..
Das ist das schlimmste,was man mit Koran tun kann |
ALLAHA ve peybamberine itaat ??
Kur?an?in pek cok ayetinde ?Allah?a itaat?yanýnda ?Resul?e itaat?in de ayrica vurgulanmasinin manasi nedir?
|
Nur zu dem einen Teil...
zu deinem Zitat:
"Ist der Gott und die Religion so einfach? " Vielleicht ja... und wir machen es uns schwer... Bekanntlich ist es "menschlich" schwer sich jemandem total anzuvertrauen und manchmal das so zu nehmen, wie es ist... Dass der Kuran nicht jeder einzelne seiner Worte nochmal definiert, ist irgendwie... Naja... ich weiss nicht was ich dazu sagen soll. Deine Haltung, dass alles definiert sein soll, ist blödsinnig bis schwachsinnig. "cirkin yer" kannst Du sogar wort wörtlich nehmen... Denn : - Kuran/ Bibel nennt Gottesgeschöpfe als von natur aus "schön". - Kuran / Bibel erzählt von der Vertreibung "Adam und Eva"s/ Adam und Hava"s aus dem Eden... und in der Geschichte wird schon erklärt, was die "beiden" Sündenden "beschämend" versucht haben zu decken... Aber, alles mit allem zu definieren ist wie gesagt blödsinnig.... |
Simdi nolcak mi?
Ihr wolltest eine Sure, ein Ayeh", wo klar steht, dass die Frau sich zu bedecken habt. Ich zeigte euch die Stelle, und was machst Du jetzt?
Sind Deine Übersetzungen etwa das NEIN FRAUEN SOLLEN NACKIG RUMLAUFEN-These? Lül. Ich sehe keien Gegensötze... in diesen drei bzw VIER Übersetzungen wird KLAR gesagt, dass SIE sich zu bedecken hat. - basta - ____ Hem, ich wusste nicht, dass nur DREI Leute den Kuran übersetzt haben. Reg Dich bitte ab! Ich kann Dir gerne meine Quellen aufzeigen: <a href="redirect.jsp?url=http://enfal.de/m_diyanet_index.htm" target="_blank">http://enfal.de/m_diyanet_index.htm</a> <a href="redirect.jsp?url=http://www.kurandaara.com .... DIYANETIN" target="_blank">http://www.kurandaara.com .... DIYANETIN</a> meali"si bunlar ... Ama haklisin, bi kac meali okumakta yarar var... |
ne ötüyorsun ozaman
ikide bir illada laikligi benimsememizimi istiyorsun
|
Laikligi begenmiyorsan benim din
anlayisimi benimseyeceksiniz...
Ja genau... bundan sonra san böyle... Bneim ve benim gibilerin din anlayisini benimsemek zorundasin... yoksa dinsiz syilirsin.. Artik Laiklik falan yok..... sadece ben ve benim gibilerin din anlayisi var.... Derhal tövbe et ve Müslüman ol... |
Ayri ayri yerlerde var
Ayet ver Tefsire bakalim ve yazalim.....
Öyle karaborsa bir sey denilmez... yeri zamani ve sosyo-külterel olaylar her Ayettte ayri ayri oldugundan manalarda degisebilir... Ver Ayetl Numaralarini yardimci olalim.... Kuran senin zannettigin gibi basit olay degildir.... |
Dünyada ciplak gezen insanlar zaten yok
also komm mir nicht mit solchen Bemerjkungen ..... "ciplakmi gezsin yaziyor"
Haqyir yazmiyor... Diyroki Örtünün ..... nix mit ciplak..... kapische ????? Sen ortama göre örtün fertig..... Bundan daha basit ne olabilirki ????? Ich verstehe die Türkischen Frauen manchmal nicht... Jahtausende sklaverei haben euch irgenwie von der Realität abgebracht..... Medeniyeti anlayan ancak medeniyet icerisinde yasayabilir, ama medeniyetten uzak olanlar ancak neyi yasayip görmüsseler o kadariyla kalirlar.. gelisememzler ve sonuc olarak dünya kadinlari siralamasinda alt kademede kalirlar |
Zu Lang... keine Lust es zu Lesen
und ausserdem schreibts du nur Schrott
|
Türk karilari neden geri kalmis ????
Ben gözetleme hastasiyim, yani bazen oturu etrafi söyle gözetlerim... hele hele Yazlari, söyle bir kenarda oturup insanlari gözetleme en büyük hobbylerimden bir tanesei....
Yillardan beri gözetledigim sey sudur, bizim annelerimiz yada genel olarak ALmanyada veya TR de yasanlarida icine alabiliriz, bu hanimlar iste Alman hanimlarindan daha alt seviyede... Hem kültürel alanda, hem siyasal, alanda, hemde egitim alanda... einfach in allem sind sie den Deutschen unterlegen...... Acaba neden ?????? Kanaatimce TR erkeklerinin yobazligindan, yani erkeklerin geri kafali yada sexomanyak olmalarindan..... Türk erkekleri Avrupa erkelerine göre cok geri kalmis insanlardir..... Evet arkadaslar... medeniyet demek, karilara iyi davranmak demektir... eve tikayip cahil kalmalarini saglamak degil..... Mesela bazi babalar kizlarini yüzme derslerine yollamazlar... sanki kizlarini baskalari yüzmede sey edecek... yahu bu ilk okuldan beri baslayan bir olay.... Türk kadinlari, kanaatimce belki bundan sonra, yani nesiller degistikten sonra bir yere gelebilirler... erklerin ve yobazligin dominanat oldugu toplumu artik kirdik... sökmüyor... bir genc artik bir yasliya.. arkadas senin dedigin yanlis, yobazliktir isyankarlik diyebiliyor..... eger diyemiyorsa Demokrasi yada evrensel insan görüsleri calismiyor demektir..... Düsünün bir Türk kadinini simdi aniden Dünyanin en büyük medeniyetleri icerisine sokarsak ne olur... ne olacak gar nichts.... SIE WEISS DOCH DAMIT NICHTS ANZUFANGEN..... Mesela bir Afrikali Buschmann... parayi ne yapsin, onlarin yasam ortamlarinda para yokki.... also was soll er damit..... Ayni sey Türk kadini icin ALmanyadada gecerli... mesela sokakta el ele tutusmak, yada bir dondurma alip yemek.. bunlar bile olnlara abest geliyor, aman kimse görmesin.. hele hele komsular görmesin.... Demekki, su anki annelerimizden bu saydigim kategoriye girmis insanlardan bir sey beklememek lagzim..... Bizler yeni nesil olarak artik önümüze bakmamiz lagzim.... anne babalarimiz yanlis aliskanliklarini terk etmemiz lagzim, kadinlarimiza deger vermemiz ve onlari eve tikayip beyinlerini öldürmememiz lagzim..... Artik ben sahsen eski nesilden bir sey beklemiyorum..... medeniyet couk edip sokaklara birakip cahil kalmasini saglamaksa, ben böyle medeniyeti kabul edemem..... Yazmaya basladigim zaman cogu kez bir düsüncem var onu yazmaya baslarken, aklima sölemek istedigim bin bir sey geliyor ve cogu kez mekalaerim anlasilmaz hal aliyor, benimde bundan sonra düzeltmem gerekende bu olsun...... genel olarakta bizlerin düzeltecegi sey, kadinlarinda gezip tozmasi ve etrafi hayati ve medeniyeti görmelerini saglamaktir.... Ya kendin gezdir, yada arkadaslariyla gezsinler, benyinleri ufuklari acilsin.... anne babalari gibi dar görüslü insanlar olmasinlar.... Hele hele Alman toplumunda bir Türk kadini kendisini cok acik sekilde 2 snif vatandasi hissediyor ve bunu her yerde unbewusst belirtiyor |
Basina Türk bayragi tak ve vatan icin
olsun de......
gercekten Elazispormus bu Hirbo....... Küfürbaz olmasan adam sayilirsin ve bilginde fana degildi aslinda, ama iste hal ortada.... fitnelik ve Forumu toz duman etmek tek amacin...... Sen yine zina yapmaya devam et.... bos ver bizleri... bildigin gibi yasa |
Forum unter Manipulationsverdacht der...
Schiedsrichter.
Erstmals seit 2003 steht in dem Forum die Diskussion über Religion und Türban unter Manipulationsverdacht. Viele Fragen sich ob es der Schiedsrichter Hoyzen war oder der Erst-Foren Moderator Jansen. Es wird noch viel passieren, die Schillerstrasse. |
aha. Jetzt bin ich die TÜRKISCHE Frau?
Das ist mir zu bieder.
! |
Ein Eigentor!
bravo Enis"cim...
|
Heee ???? o.T.
ohne Text
|
Es ist egal wer oder was du bist
amacim sorulardan belki faydalanlar olur dogru bilgilendirilsinler.....
Evet Kurandan öncede insanlar örtünüyordu hatta HZ Meryemin basi bagliydi... Git bir kiliseye HZ. Meryemin basina bak... da wirst du ein Kopftuch erkennen..... Nur so nebenbei |
Keine Ahnung was man hier denken
soll......
Ich mag vielleicht zwar nicht sehr lange hier sein, aber man kann sicher sein, das ich immer das selbe rede und eine klare Linie Fahre.... Türk kizlari bile bazen erkek gibi küfür salladiginda, ister istemez aklimiza Elazizspor geliyor.... |
seni gidi röntgenci seni :-) o.T.
ohne Text
|
Aman Allah"im...
Belki ben yeterince bilgi edinemedim,
yada birileri bana bunu aydinlatmasi gerek! "Camici erkek arkadasim" --> Bu nasil bi hitaben??? "türban takmazsan seninle evlenmem" --> Demek böyle baski da varmis. Hayret. "alevi<im nasil türban takayim ?!" --> Alevilikte türban yasak mi ??? --> Türbanla, bas örtüyü kast etmiyorsun, odeR? "hoca nikahi var" + "sex yaparken" --> Hoc anikahiniz varda, seninle yatip kalkiyorda, seninle EVLENMEM mi diyor!? "sex yaparken illa türban tak diyor" --> Coraplarinida giyseydin. Ne bileyim. Hayret yaaa "cok iyi biri kendisi 5 vakit namazda" --> iyi insanlar tehdit ederse, bende ici insanlar degiller. --- Ya ben ne cahilim ya... bunlari ilk defa duyuyorum! Manset benim icin adeta...! |
ich finde es auch sehr enttäuschend
von einem türkischen Mann sowas zu hören -
aber Deinem Eindruck müssen Erfahrungen voran gegenagen sein, dies wiederum zeigt, dass die Kreise in denen Du Dich bewegst bzw.die türk.Damen, die Du kennenlernst einen besonderen Biöldungsstand haben und/oder sich in Deinen Augen ziemlich unqualifiziert verhalten. Du kommst mit knallharten Anschuldigungen und scherst alle türkischen Frauen über einen Kamm als wüsstest Du über alle türkischen Frauen beschweid. Ich kann nur hoffen, dass Du keine türkische Frau abbekommst, denn jemand, der sowas mieses über seine eigenen Landsfrauen loslässt, verdient keine türkische Frau in meinen Augen. Anstatt nachzuhaken woran das liegt oder feedback zu geben wie man so etwas beheben kann, klagst Du gnadenlos an. Aber jedem das seine ! |
valla haci teyze
herhalde pek cirkinsinki adamda en az senin kadar cirkinki ne seni kimseye göstermeye cesaret edebiliyor nede kendisi akli basinda birisini bulabiliyor. ne yapalim!?
|
Medeniyet demek:
Evet arkadaslar... medeniyet demek, karilara iyi davranmak demektir... eve tikayip cahil kalmalarini saglamak degil.....
altini cizmek istedigim medeniyet abidesinin kullandigi yani medeni bir ESSE"gin ne kadarda medeniyetsiz oldugunun emmaresi: "karilara iyi davranmak" karilara iyi davranasin haa ama argo hitab edebilirsin. |
Hic sorma kardes üzüntüden 15kilo verdim
kalcalarim eridi mahvoldum annem beni modern bir türk kizi olarak yettistirdi ben nasil türban takip yobazlasayim ?
ahh neler cekiyorum bir bilsen onun ailesinde basi acik kimse yokmus bende öyle olmam lazimmis! bumu insanlik bumu allaha kulluk ? |
hayir sevgilim die wahrheit tarikatindan
disarda grillhänchen hamburger döner bile yemiyor..haram diyor
sevismeden önce cüz okuyor seytanlar kacsin diye zaten aramizda muta nikahi var ne zamana kadar allah bilir... bu gidisle türbani takicagim cünkü cok seviyorum ama dini hosuma gitmiyor |
bist du dumm oder dumbass ?
allah seni belki bu foruma elci olarak yollamis insanlari aydinlatasin diye neden böyle küfür ediyorsun allahin elcisine yakisiyormu ?
|
eh gülü seven dikenine katlanir
sen sex yapmadan önce dus al yeter. kokundan olumsuz etkilenmesin. muta nikahi fazla tutan bir olay degil haberin olsun. hamile kalmamak icinde gereken önlemleri al.
ne olur nolmaz. |
o.T.
danke ist echt nett
nur eniskaya was du sagen willst verstehe ich nicht... ich wollte keine diskussion öffnen ob laizismus besser ist oder nicht... und die zeit im mittelalter mit heutugen moslems zu vergleichen ist dumm.. guck dir doch mal an was die moslems in 800 jahren in spanien gemacht haben sowas gab es noch nie in der geschichte... obwohl dort die hocas regiert haben... also das war zwar nicht meine frage trotzdem musste ich dazu meine meinung äußern... noch ne frage: weiss jemand ob atatürk diese worte von atatürk waren?? "Der Islam, diese absurde Gotteslehre eines unmoralischen Beduinen, ist ein verwesender Kadaver, der unser Leben vergiftet." ist sehr wichtig... bitte wieder mit qullenangabe... danke |
haci sülü ya okut onu :=)))
üfürügü kuvetlidir hirhirik deresinde kerpicten bir villasi var hirponun yaninda bozuk parada bulundur :=)))
|
Ich kenne alle Kreise
von dem kleinsten bis zu den höchsten.... deshalb kann ich ja das beurteilen... ich hbae auch Türkishce Frauen kennegelernt, die alle höchts klasse und auch die Bildung hatten... Studiert usw..
Genau aus diesem Grund kann ich den unterschied erkennen...... Wie sollte ich den unterschied zwischen den Fareun beshreiben, wenn ich die Schichten nicht kennen würde..... ???? Ich will doch nur das unsere Damen aus der Kriese rauskommen..... mehr nicht |
yandan aut o.T.
ohne Text
|
Du wirst da keine Quelle finden
da es nicht von Atatürk stammt.....
Wahrscheinlich wieder eine Erfindung der Mollas oder so... Spanien... yani Emeviler zamani...... Isin gercegine bakarsak... was such ein Araber oder ein Osmane in Europa... oder umgekehrt.... Senin anlaman gereken seyse, din adina Polirika yapan veya dini kendi sahsi Amellerine göre yakip yikanlardan nasil kendini kurtarmalisin, onu ögrenmek... Laiklik sadece bir korunma mekanizmasidir.... develet bir degerler toplulugudur... nicht mehr und nicht weniger.... |
Ögretmen olarak gönderseydi daha iyi
olursu .....
kannst du mir mal sagen wo hier küfür sein sollte... ??? Keine Ahnung was man hier denken soll...... Ich mag vielleicht zwar nicht sehr lange hier sein, aber man kann sicher sein, das ich immer das selbe rede und eine klare Linie Fahre.... Türk kizlari bile bazen erkek gibi küfür salladiginda, ister istemez aklimiza Elazizspor geliyor.... |
dann weiss ich ya bescheidt....
naya ist gut, dass das nicht von atatürk stammt...
trotzdem kann ich dir nicht zustimmen was laizismus angeht.. naya ist ya egal also ich hab mir die seiten angeguckt und hab nicht viel gefunden... kann mir nicht irgendjemand hier reinschreiben was er woanders gefunden hat??? wär echt nett.. danke |
Was ist für dich Laizusmus
Du musst das so annehmen wie es die erfinde verstanden haben...
Falls du es anders verstehst, dann musst du es anders nennen |
Warum redet hier keiner über RELIGION?
seit wochen lese ich hier beiträge die mit religion nix zu tun haben.
wir haben so viele andere diskusions gebiete, wo jeder seine meinug äußern kann. geht es um türkische mädchen..dann hat es doch wenig mit religion zu tun? geht es um sex? dann bitte ins sex forum. usw. jeder soll sich auf seine nase packen..und es richtig machen.,..was ayse ahmet mehmet falsch macht interessiert weder mich noch EUCH. vorurteile über andere zu machen, fällt jedem sooo leicht...aber niemand denkt selber nach *wo er /sie den fehler macht* so das müsste für den anfang reichen .... |
Religion ist langweilig geworden
da erstens wir keine Experten sind und zum zweiten, viele im Forum scheinbar alles über Religion wissen......
Ich weiss nur, das es keinen Sinn macht darüber zu reden, da ja jeder seine eigene private Religion hat.... Aber Politik und Sex sind natürlich Interessanter auch für die Tüsckischen Mädels, vor allem für die.... Und du musst auch zu geben, das zumindest das Wort Laiklik viele Rechtsextremisten und möchte gern Propheten auf die Palme bringt und gewollt oder ungewollt, aus Religion ein Politisches Spiel wird....... Schlag mal was neues vor worüber es sich lohen würde über Gott und die Welt zu reden..... |
Du klagst alle türkischen Frauen an !
Bevor Du gegen eine türkische Frau etwas sagst, solltest Du Dir bewusst sein, dass dieser Schuss nach hinten losgehen könnte, denn Du bist Sohn einer türkischen Frau.
Soviel zur Abstammungstheorie. In Deinem Prolog klagst Du an- ich lese in keiner Zeile nur die geringste Hilfestellung damit diese Frauen (um es in Deinen Worten auszudrücken) aus der Krise herauskommen. Gerade zu diesem Thema habe ich Dir bereits schon einmal etwas geschrieben - zu intelligente Frauen, zu kluge Frauen bzw. die die ihre Intelligenz und Klugheit zeigen haben kaum Chancen bei türkischen Männern, weil die meisten türkischen Männer so eine Frau zwar gerne als Bekannte vorzeigen aber nie heiraten würden, weil sie einfach mit so viel Emanzipation nicht umgehen können. Auch wenn der gebildeteste türkische Mann herkommt ist er doch im Kern der alteingessene Jäger, der jede Frau erst mit seiner Mutter vergleicht und dann Panik hat, wenn er merkt, dass türkisch Weibchen Köpfchen hat- denn diese Frauen haben soviel Mumm ihre Meinung zu sagen, Konsequent zu sein und einen Mann zu verlassen - und genau an diese Dinge denkt ein Mann, wenn eine gebildete Frau kennenlernt. Eine Frau, die ihre Meinung sagen kann ist sofort in den Augen eines Mannes kreine reine Seele mehr, kein guter Mensch mehr, eine Schlampe etc ... oder kürzen wir es so ab - jede Frau, die in den selben Kreisen (ausserhalb der Familie) war/ist wie ein Mann, kann keine heiratstaugliche Frau sein. Isn"t it ?! Ich finde, dass viele Männer sehr oberflächlich denken und dass sie sich dabei sehr stark irren.Aber das ist ihr Pech - sollen sie letztendlich mit einer Frau heiraten, die sie strohdumm einschätzen mit einem geilen Arsch einem Paar Bunnys und ein Barbygesicht. Zum vorzeigen der familie & Freunde sehr gut ! Zum unterhalten haben die Männer jedoch dann ihr "Freundinnen" aus dem Internet, aus der Arbeit oder sonst wo ..., weil man mit ihnen "REDEN" kann. |
haci abla ben de camici bir kiz arkadas
ariyom..nerde bulabilirim?
|
Nun gut...
ZITAT
"Yani bizler sidi kalkip HZ Muhammed SEX stilimi cikaralim...... Acaba HZ Muahammed sex yaparken yaninda olanmi vardi ki... kalkip Resül sunu yapmis bunu yapmis..." "Ne 9 kari almis.." ZITAT ENDE Sehr geehrter Bruder im Islam, Selamunalaykum! Darf ich dich dann höflich fragen, wem die Muslime solche "SAHIH"-Überlieferungen zu verdanken haben, die a) versuchen Gottes unverfälschtes Wort das Wasser zu reichen und b) den Islam seit 1400 Jahren im Form einer bunten Kollektion des absoluten Schwachsinns darbieten? MfG |
Abi Türk karilarini sirtindan
sopayi karnindan sipayi eksik etmeyeceksin!!
-türk kadinina iyi muamele yaramaz hemen tepene biner..cahil hapsi..birak cahil kalsinlar |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 08:43 Uhr. |