![]() |
Seytan bu yaziya cok kizacak(5)
Diyorum ki; Insanin imaniyla beslenen, cahennemde kendisine komsu/arkadas/dost arayan ve bizleri hic ama hic sevmayen seytan henüz emekli olmadi…
T: Allah“in; “Nicin sede etmedin?“ sorusuna verdiginiz;“Ben onda üstünüm“ cevabindan sonra ne oldu? S: Allah bize söyle sesledi; "Öyle ise oradan çık! Sen, artık kovulmuş birisin. Kıyamet gününe kadar lanet senin üzerindedir."15:34 -35 Öyleyse oradan in, orada büyüklük taslamak senin haddin değildir. Çık, çünkü sen aşağılıklardansın." 7:13 "Hemen çık oradan, artık sen kovuldun. Ve elbette lanetim ceza gününe kadar senin üzerindedir." buyurdu. 38:77 -78 T: Allah”in secde merini dinlememekle bak bakalim hakkinda kac dosaya acilsmis! Kibirledin. Kibirledigin icinde; Kovuldun, Kücüldün, Kinandin, Asalandin, Kiyamete kadar Allah”in lanetini üzerine aldin. (Bugün insalari bir cogu gibi) Hangi sebepten dolayi kovuldugunu biliyordunuz degil mi? S: Elbette ki Adem yüzünden. Ademe olan kinimizi de söyle dile getirdik; "Öyleyse, dedi, beni azdırmana karşılık, and içerim ki, ben de onlar (saptırmak) için senin doğru yolunun üstüne oturacağım. Sonra (onların) önlerinden arkalarından, sağlarından sollarından onlara sokulacağım ve sen, çoklarını şükredenlerden, bulmayacaksın." 7:16-17 "Şu benden üstün kıldığını gördün mü? Yemin ederim ki, eğer beni kıyamet gününe kadar ertelersen, pek azı hariç, onun zürriyetini kendi buyruğum altına alacağım." 17:62 (Bari) bana (insanların) tekrar diriltilecekleri güne kadar süre ver." 7:14 T: Aman Allah“im bu ne kin! Insanlarin tekrar dirilecegi güne kadar süre istemissin bari bu istedin kabul oldu mu? S: Allah bu istegimize karsi söyle cevap verdi; "Haydi sen süre verilmişlerdensin." 7:15 "Haydi git! Onlardan kim sana uyarsa, şüphesiz ki, cezanız cehennemdir, hem de mükemmel bir ceza. "17:63 : Bizde Allaha söyle yemin ettik; "Öyle ise izzet ve şerefine yemin ederim ki, ben onların hepsini mutlaka aldatır, saptırırım." 38:82 T: Bu kin kokan cevabindan sonra nasil bir tepkiyle karsilastin? S: Gelen cevap cok setti; "Haydi, sen, yerilmiş ve kovulmuş olarak oradan çık. And olsun ki,onlardan sana kim uyarsa, (bilin ki) sizin hepinizden (derleyip) cehennemi dolduracağım."7:18 T: Allah”in seni ve sana tabi olanlari “cehenneme koyma” tehdidine ramen hala seytanlik yapacak misin? S: Benim kinim hic azalmadi ki? Nerede bir insane görsem “Adem” aklima gelir… Hep onu görürüm karsimda… Safima dahil ettigim an rahatlarim. T: Senin insanlarin imaniyla besledigin biliyorum. Peki kovulduktan sonra ne yaptin? S: Bu soruna daha sonra cevap veririm. Simdi gitmem gerek. T: Nereye? Bir kac sorum daha var. Hem ne isin var ki? Seytan hem konusup hem yanimdan uzaklasirken gözlerinin feri isildiyor ve söyle mirildaniyordu; “Daha önceden yaptigim gibi, insanlardan olan askerlerimi sana karsi kiskitmaya.Tahimin ederim seytan son cümleleri ya agzindan kacirdi veya duymuyacagim zanneti. Yoksa beni sevdiginde degil her halde… |
o.T.
ben ilahi adaletin her zaman ve her yerde tecelli ettigine veya edecegine inaniyorum. ancak senin anlattiklarindan degisik bir sanaryo ortaya cikiyor... iblisin isyan ettigi icin lanetlendigi kendin yaziyorsun ama hemen akabinde onun aslinda ilahi gerceginin bir kutbunu temsil ettigini de kaydetmeyi ihmal etmiyorsun... yine insanlarin secimlerinde hür oldugunu, ama bütün gelismelerin peygamber ve seytan arasinda aksettigini belirtiyorsun. bu nasil hürriyet ki, eli ayagi bagli olsun? tahminime göre yazdiklarina ya kendin inanmiyorsun, veya konuyu tam olarak, en azindan ikna edebilecek kadar ihata edebilmis degilsin. iki ihtimalde de saglikli sonuc beklenmez degil mi?
ayrica cercevesinden koparilmis, bir basina daha farkli manalandirilabilecek ifadelerin dikkatle ele alinmasi gerektigini zannediyorum... (imam-i gazali)nin (TEVHID i IBLIS den Ögrenmeyen ZINDIK tir) dedigini yaziyorsun. sayet gercekten ona ait ise ne anlamda ve baglamda söylenmis hicbir bilgi aktarmiyorsun... mesela: (terbiyesizligi en iyi terbiyesizden ögrenirsiniz) deyimine müsavi bir ifade olabilir, veya: izahi pek mümkün olmayan konulari bazen tersine ele almak kolaylik saglayabilir ve mesela (ask nedir?) sorusu (nefret degildir) gibisinden yanitlanabilir, ki (imam-i gazali) konuyu böyle ele almis olabilir. senin getirdigin anlamsa tamamen farkli; adeta (siz gelin de gercek tevhidi, islam davasini iblis de görün) der gibisin. bu ifadenin (islam davasi)na göre hicbir tutarli yönü olmadigini vurgulamama gerek var mi? referans olarak gösterdigin eserleri tanimiyorum. iyi, güzel, faydali olduklarina inanirim. yalniz onlar cok kücük, hatta eliter bir kitleye hitap ettigi icin titizlikle incelenmesini tavsiye ediyorum. bu konularda fikir yürütmek birazda kil yarmaya benzer. sen, ben veya baskalari bir kili diyelim ki ikiye, hadi cok zekiyiz ya, dörde, bese bölerken, (imam-i gazali) ve (ibn-i arabi) gibileri bunu kirk, elli bine kadar cikarabiliyor. yani diyecegim su ki, onlarin gibi kas yapalim derken hem gözümüzden, hemde imanimizdan olmayalim. aklima gelmisken, bir anektot aktarayim... adamin biri kalabaligin icine dalmis ve söyle haykirmaya baslamis: (mümin kardeslerim, beni dinleyin! hepinizin tanidigi filanca mübarek zat su ölcüyü koymustur: namaz kilmayiniz!). tabi hemen ortalik (nasil olur?) gibisinden karismis, tartismalar, kavgalar falan filan. ama daha sonra ortaya cikarki, o zat gercektende (namaz kilmayiniz) demis ama sunu ilave ederek: (eger sarhos iseniz). saygilarla, vesselam. |
Seytan bu yaziya cok kizacak(6)
Diyorum ki; Insanlarin fitratina uygun ser ameller pazarlama ticaretiyle mesgul olan seytanin göndermis oldugu zarfi acan herken, ticaretinde zarar etmistir…
T:Kovulduktan sonra ne yaptin? S:Önce Adem ile Allah”in konusmalarina kulak verdim. Allah ademe söyle sesledi; "Ey Âdem! Sen ve eşin cennette durun, dilediğiniz yerden yeyin; fakat şu ağaca yaklaşmayın, yoksa zalimlerden olursunuz."7:19 dedi. T:Senin kovulmus olaman Adem“in cennete kalmasi sende nasil bir duygu olusturdu ve neler düsündün? S:Kinimze kin katti ve Adem“in cennete olmasini gururumuza yediremedik. Onun bir sekilde cezalandirilmasi lazimdi… Biz tam tuzak kurmusken, Allah Ademi uyararak tuzagimizi bosa cikarmak istedi ve ademe söyle sesledi; "Ey Âdem! Şüphesiz bu (İblis) sana ve eşine düşmandır. Sakın sizi cennetten çıkarmasın, sonra bedbaht olursun (sıkıntı çeker, perişan olursun)."20:117 T:Ne mutlu Ademe ki Rabbi tarafinda uyariliyor. Önce düsmaninin adi veriliyor sonrada düsmaninin saldiracagi cepenin adini (cennet)... Kisi sevdigin uyarmaz mi? Buna ramen Ademi nasil kandirdin ? S:Biraz zorlanir gibi oldum ama sonunda emelime ulastim. Allah”in Ademe olan uyarisini dikkate aldim ve ona göre tuzak menüsü hazirladim. Allah Ademe yasak agactan yememesini emretti… Yedigi an oradan kovulacak ve bizim seviyemize düsecekti… Cenneteki nimetleri tek tek tatmaya baslasa bile yinede siranin o yasak agaca gelmesine imkan yoktu… Ve bende hemen harekte gecerek usulca yaklasip; "Ey Âdem! Sana sonsuzluk ağacını ve çökmesi olmayan bir saltanatı göstereyim mi?" 20:120 dedim. T:Allah tarafindan kendisine düsman oldugun bildirildigi halde nasil olduda seni dinlemek icin vakit ayirdi? Ben olsam seni muhatap bile olamzdim? S:Bu adem”in (haliyle insanoglunun) unutkan özeligindendir… Ademin yerinde degil sen, baban bile olsa kandirirdim… T:Sonsuzluk ve saltanat… Bu iki hayat seklinin mi oltanin ucuna taktin? S:Ebedi ve en güzel bir sekilde yasamak insanin fitratindandir… Biz bir kisiyi kandirmak istedigimizde muhatabimizin deger yargilarini, ideallerini, özel zevklerini ve yasam bicimini hesaplayarak tuzak kurariz. T:Tamam da Ademi nasil kandirdin? S:Ademe “sonsuzluk ve saltanat“ zarfini attigimizda zarfi acmak icin bir anlik tereddüt edince tuzagin ikinci asamasina gecerek; "Rabbiniz, başka bir sebepten dolayı değil, sırf ikiniz de birer melek ya da ebedî kalıcılardan olursunuz diye sizi şu ağaçtan men etti." 7:20 dedim T:Yani avimizi hic bos birakmayiz mi demek istiyorsun? S:Avimizin kendisiyle bas basa kalmasini, kalbinin sesini ve yapacagi eylemin hayir mi ser mi oldugunu düsünmesini bile istemeyiz… Onun icin her yolu deneriz… Zaten bize azicik kulak veren %80 kandirilmis demektir. T:Bu vesveselerinize Ademin karsiligi ne oldu? S:Bir defa kurdugumuz tuzagin manyetik alanina girmisti… Kurtulmasi cok zordu… Daha sonrada sicagi sicagina tuzagin ücüncü asamasina gectik; "Elbette ben size öğüt verenlerdenim." 7:20 diye de yemin ettim. T:Yalan yer yemin ha? Yeminden sonar Adem ne yapti? S:Gerekirse evet!.. Bana güvendi ve o agactan yedi… T:Ademi kandirmakla eline ne gecti? S:Hem Adem”den daha güclü oldugumu kanitladim, hem Adem yüzünden kovuldugum icin ondan intikamimi almis oldum, hem de Rabbine karsi mahcup düsmesini sagladim… T:Halt etmisisin!.. |
düzeltme:
(terbiyesizligi en iyi terbiyesizden ögrenirsiniz) degil de, (terbiyeyi en iyi terbiyesizden ögrenirsiniz) olmasi gerekiyordu.
|
Beschneidung! Ja o. Nein?
Mein Freund und ich haben beschlossen zu heiraten :-)
Er ist Deutscher,nicht beschnitten,ich bin Türkin und mich stört es nicht.Vielleicht deswegen,weil ich in der Medizin tätig bin und sehr gut informiert bin und vor allen weil er sauber ist. Meine Familie versucht meine/unsere Entscheidung nicht zu akzeptieren. Mein Freund verlangt doch auch nicht das ich meine Religion wechsele, und es hat nicht mit Liebesbeweis zu tun wenn er sich nicht beschneidet. Wir llieben uns, weshalb macht man uns das Leben schwer und das mit fast 30 Jahre, ist man denn nicht alt genug? Selamlar |
Ab damit ...
gab es da nicht ein Lied von den Ärzten ?
hehehhehehehehhehe |
Worauf basiert die Wirtschaft?
Ist es rein mathematisch und strategisch emotionslos kühl kalkulierbar oder basiert es auf Religion und Ethik?
Wenn ja, frage ich mich, warum gibt es Kuweit, welches superreich ist und die Glaubensbrüder in Asien und Afrika und auf der ganzen Welt, welche Hunger und Armut erleiden? Weshalb gibt es obdachlose Kinder in Istanbul und weiteren Städten, die unter Brücken schlafen, mißhandelt werden und hungern und weshalb gibt es Freudenhäuser, in welchem Frauen muslimischen Ursprungs ihren Körper verkaufen müssen, um zu überleben? Weshalb versucht man in einem vom Erdbeben bedrohten Land Atomkraftwerke zu gründen und weshalb werden sinnlos immer neue Staudämme gebaut, obwohl es bereits bewiesen ist, dass es mehr Schaden anrichtet als Nutzen? Weshalb wird in einem muslimisch fundierten Land eine kranke Person vom Krankenhaus abgewiesen, auch wenn sie dabei sterben müßte, weil er/sie keine Krankenversicherung oder kein Geld hat? Weshalb können in einem Land, wo es über 90% Muslime gibt, die Menschen zwischen ihren Arbeitszeiten nicht beten? Weshalb gibt es für sie in den Arbeitsstätten keine Gebetsräume? Und weshalb gibt es hingegen für Angestellte mit PC-Arbeitsplatz alle 2 Stunden gesetzlich geregelt 10 Minuten Pause? Will es die Wirtschaft so? Wer ist die Wirtschaft und wer bestimmt die Wirtschaft? Auf was basiert Wirtschaft? ... Weshalb wird Religion und damit verbunden das Beten als ein gefährliches Machtmittel seitens der Wirtschaftsträger gesehen? ... Haben nicht alle Menschen das Recht zu beten? = Eine gefährliche Frage? |
ich glaube er war Christ :)
aber das ist ja wohl nichts neues, dass die katholische Kirche seit Jahrhunderten gegen Türken eine Art Lobby gegründet hat und unseren Ruf schändet.
Dies kann man in den Geschichtsbüchern und in der Vatikansbibliothek nachlesen. |
Eine Gegentheorie seiner Aussagen ...
Bir toplum nasil basarili olabilir ve dolayisiyla asirlar boyu nasil ilerler?
Bence toplumun her üyesi önemlidir ve katkida bulunmaktadir. Bir toplumun basarili olabilmesi icin, kisilerin saglikli olmalidir, yani ruhsal dengeyi kast ediyorum. Kisinin yasadigi cevre ve toplumla ters düsmeyen, inandigi degerleri ve inanclari olmalidir. Hic kimse toplumun törelerini, gleneklerini, deger yargilarini ve ahlak kurallarini tümden yadsiyamaz; ya da kenini onlarin disinda ve üstünde göremez. Ancak kisi yeniliklere de acik olabilmeli, toplumun cagdisi yasalari ve deger yargilari önünde eli kolu bagli kalmamalidir. Baska bir deyisle, toplumun basi egik bir üyesi olmak calismalidir. Örnegin, irk ayrimi, din ayriligi konusunda cevresine önyargilariyla baglanip kalmamalidir. Bunun yaninda baskalarinin inanclarina, paylasmasa da, saygi ve hosgörülü olmalidir. Ruhca saglikli bir insanin, meslegi disinda eglendirici, dinlendirici ve kisiyi gelistirici ugrasilari olmalidir. Bu ugras sanat, spor ve toplumsal yardimlasma alanlarinda olabilir. Büyük ruh hekimi Sigmund Freud, ayrintiya girmeden, ruh sagligini >Sevmek ve Calismak< diyerek iki sözcükle özetlemis. Gercekten sevebilen ve caliskan bir toplum daima ruhsagligi güclü ve basarili olabilecektir. |
Da Du ja selbst auch in der Medizin
involviert bist, sollte diese Frage Dir keine Kopfzerbrechen bereiten .... ich denke mal, dass Deine Frage eher einen psychologischen Hintergrund verbirgt.
Was passiert nach der Heirat, wenn ihr Kinder habt? Werden sich Deine Eltern dann genauso wieder einmischen in eure Ehe? Werden sie Mitbestimmungsrecht hinsichtlich der Erziehung fordern? Sollte das nicht ausschließlich eure eigene Entscheidung sein? Wenn Du Dir jetzt schon Gedanken darüber machst, was andere oder was Deine Eltern über persönliche Dinge und Entscheidungen sagen, z. B. die Beschneidung Deines Mannes, welches nur ihn zu interessieren hat und sonst keinen, nicht mal Dich, dann wird es sehr schwer werden in der Zukunft eine eigenständige Familie zu gründen. Du solltest Dir bewußt sein, dass nach der Ehegründung Du und Dein Mann euren eigenen Weg geht und sich keiner einmischen darf. Ihr solltet alles soledarisch und gemeinsam entscheiden. Hinsichtlich eurer Kinder kann ich Dir nur eins auf dem Weg mitgeben; wenn Du einen muslimischen Mann geheiratet hättest, könnten Deine Kinder sich dennoch für einen anderen Glauben entscheiden. Das bestimmen nicht wir, die Eltern, sondern lediglich unsere Kinder selber, wenn sie erwachsen sind. Daher sollte aus Angst vor Identitätsverlust einer Religion oder Kultur die Kinder nicht auf Religion gedrillt werden. Sie sollten vielmehr überzeugt werden durch Toleranz und beiderseitig gutem Willen. Die Entscheidung letztendlich bleibt bei den Kindern. Egal welchen Weg sie gehen werden, es wird der Weg sein, der für sie gut tut. Laßt sie daher selber frei entscheiden, ohne Zwang und ohne Druck. Ihr werdet das Beispiel sein, dass Ehen mit mehreren Religionen sehr wohl funktionieren können! Ich wünsche euch und allen anderen Paaren viel Glück und Segen. |
kommt sofort ... bitte schööööön...
>>>
Ist es rein mathematisch und strategisch emotionslos kühl kalkulierbar oder basiert es auf Religion und Ethik? <<< Blödsinn! "Wirtschaft" kennt weder moral noch amoral! Wieso fragst/behauptest du nicht, ob der Mond moralisch/amoralisch verhält? LOL Wirtschaft ist das Verwalten eines Mangels (Knappheit)! >>> Wenn ja, frage ich mich, warum gibt es Kuweit, welches superreich ist und die Glaubensbrüder in Asien und Afrika und auf der ganzen Welt, welche Hunger und Armut erleiden? <<< Ergibt sich aus der schon oberen Antwort: menschl. Unzulänglichkeiten >>> Weshalb gibt es obdachlose Kinder in Istanbul und weiteren Städten, die unter Brücken schlafen, mißhandelt werden und hungern und weshalb gibt es Freudenhäuser, in welchem Frauen muslimischen Ursprungs ihren Körper verkaufen müssen, um zu überleben? <<< Gesellschaftliche Unzulänglichkeiten >>> Weshalb versucht man in einem vom Erdbeben bedrohten Land Atomkraftwerke zu gründen und weshalb werden sinnlos immer neue Staudämme gebaut, obwohl es bereits bewiesen ist, dass es mehr Schaden anrichtet als Nutzen? <<< politische Unzulänglichkeiten >>> Weshalb wird in einem muslimisch fundierten Land eine kranke Person vom Krankenhaus abgewiesen, auch wenn sie dabei sterben müßte, weil er/sie keine Krankenversicherung oder kein Geld hat? <<< a) muslimisch "fundiert" ist die REPUBLIK Türkei nicht! Schonmal was von Laizismus gehört? Kuck mal rüber nach Franzreisch! b) gesellschaftl. & politische Unzulänglichkeit >>> Weshalb können in einem Land, wo es über 90% Muslime gibt, die Menschen zwischen ihren Arbeitszeiten nicht beten? Weshalb gibt es für sie in den Arbeitsstätten keine Gebetsräume? <<< Siehe Laizismus! Wenn du das machen willst, sprich mit DEINEM Arbeitgeber (oder die in der Türkei, mit dem Ihren) der Staat hat sich nicht um deinee relig. Probleme zu kümmern. Die Republik Türkei ist nicht die Bundesrepublik, diese hat andere Prinzipien! >>> Und weshalb gibt es hingegen für Angestellte mit PC-Arbeitsplatz alle 2 Stunden gesetzlich geregelt 10 Minuten Pause? <<< Komisch? Echt? Cool ... wieso nutze ich die nicht ? Oder meinst du ... so ein Unsinn ... weg damit LOL >>> Will es die Wirtschaft so? <<< Frag den nächsten Baum ! "DIE" Wirtschaft wird dir nix antworten können! Der Baum ... vielleicht, wenn du versuchst aus dem Fallen der Blätter eine Antwort zu ergründen! >>> Wer ist die Wirtschaft und wer bestimmt die Wirtschaft? <<< Der Wirt schafft in der Wirtschaft! Wenn ihm die Wirtschaft gehört, dann "ist" er die Wirtschaft! ... und wenn er mal ein Marzipan-Modell seiner Wirtschafft hat, dann isst er die Wirtschaftt auch (oder nicht wenn er kein Marzipan mag) "Die Wirtschaft" gibt es nicht! Wirtschaften ist meiner Ansicht nach eher nur ein Vorgang/System! Ein Austausch von Waren/Gütern/"Ideen". >>> Auf was basiert Wirtschaft? <<< Bölkstoff >>> ... <<< ...---... =sos ... = s >>> Weshalb wird Religion und damit verbunden das Beten als ein gefährliches Machtmittel seitens der Wirtschaftsträger gesehen? <<< LOL ABER WIE!!! Geh sofort zu ULKER, KOMBASSAN, YIMPAS zu den all vermeintlich "Grünen"-Unternehmen! Frag die! >>> ... <<< das zeite "s" => "s"+"s" ... *schreck* => "SS" >>> Haben nicht alle Menschen das Recht zu beten? <<< Haben nicht alle Menschen ein Recht bäume zu begiessen? >>> = Eine gefährliche Frage? <<< ... uuuund wie!!! Weil ich könnte sofort eine Religionsgemeinschaft gründen, die statt 5 mal am Tag, gleich 96 mal "betet" zu je 14 minuten. Beten ist "meditieren". Du darfst mich dann einstellen! OK ? |
Findest Du das komisch was Du schreibst?
Du kannst Dich gerne weiterhin lustig machen, wenn ich Ansätze für ein Diskussionthema biete, aber dies war nicht als Profilierungsmöglichkeit für einen Clown gedacht.
Wir könnten bis in den Morgengrauen ein Wortspiel aus Wirtschaft machen und für einen alten Hasen aus der Schule der Wirtschaft und Politik ist Laizismus bereits bekannt, ich brauche also keine Nachhilfe von Dir, vielmehr hätte ich sinnvolle Antworten erwartet, von einem intellektuellen Menschen wie Dir. Oder täusche ich mich und habe doch nur einen Clown vor mir? Ein Clown, der das Versagen der Menschen nicht sehen, nicht hören und nicht sprechen möchte, vielmehr diesen mit Humor kaschiert, nur um es nicht als real empfinden zu müssen, damit die Wahrheit in ihm nicht schmerzt, den Untergang als Schicksal besiegelt sieht und sich mit der Mittelmäßigkeit zufrieden gibt? |
sorry, das ist an aliconda adressiert o.
ohne Text
|
"Lass mal die KIRCHE im Dorf"
hehehhehhee
nu" mal nicht übertreiben ;-) Schliesslich sind "wir Türken" nicht ganz unschuldig daran ;-) hhehhehehehe Wer hat einen Papst angeschossen? Wer hat halb europa besetzt? Wer hat Rom angegriffen? Wer hat Ostrom zu Fall gebracht? ... ... sei doch nachsichtiger mit denen hehheheheh ... "die" haben doch nur ein bischen Angst vor den Türken ... begegne ihnen mit Gnade! ;-) |
absichtlich an mich selbst adressiert
Mag sein, das ich es tatsächlich mit Humor nehme!
Hätte ich es "so" beantwortet, wie du es zu wünschen scheinst, wäre es eher dann sarkastisch und bitter gewesen! Aber warum mit dir streiten, du wirst eh wie viele der "grün" angehauchten, dich Argumenten oder anderen "Möglichkeiten" verschliessen! Schau dir mal deinen Beitrag an ...! Der ist zum Großteil gelinde gesagt nonsens! Wie gesagt ich könnte es auch anders ausdrücken ... dann würde "vielleicht" auch irtica" u.ä. fallen ... Was meinst du ? Überarbeite dein Beitrag und stell die "richtigen" Fragen! Dann hätte ich auch "richtig" geantwortet. ;-) Oder sollen die Forenteilnehmer auch die Fragen der anderen selbst, sich selbst stellen ? Al" |
schreib dieses thema in forum...
wirtschaft ok :)))
yani ist mein forum..kimse birsey yazmiyorda hehehe |
HEHE
Der Aliconda, wie wir ihn kennen und lieben ??? :)) hehe
|
nö es gehört hier her :)
Denn ich möchte gerne über Wirtschaft im Zusammenhang zur Religion diskutieren ...
Ich freue mich, wenn Mitglieder ihre Ansichten darüber äußern, die sich mit Islamwissenschaften beschäftigen oder zumindest Interesse an einer harmonischen und konstruktiven Diskussion zeigen. Vielen Dank. |
Quark mit Sosse ...
die Kirchenlobby hat keine Angst, sie sind lediglich nur gierig und mächtig sauer.
Die Türken und Araber sind die einzige Rasse im mediterranen Raum, welche sie nicht missionieren konnten und damit ist über die Jahrhunderte etliche Kirchensteuer flöten gegangen! Der Anschlag auf den Papst ist bewußt durch den Türken Ali iniziiert worden durch verschiedene Machenschaften und Intrigen außerhalb der islamischen Welt. Ali wurde von Kirchen- und Staatsmännern gekauft, deren Namen bislang vom Geheimdienst nicht preisgegeben werden, weil ansonsten der Frieden in Europa und die Glaubwürdigkeit an den Vatikan gefährdet wäre. Da sind verschiedene Interessen dahinter, die nichts mit radikalen Terrorgruppen von Islamisten zu tun hat, da sind andere Leute an Werk und das weiß der Papst und die Presse auch, nur wird es bewußt nicht publik gemacht, ich habe darüber viele Dokumentarfilme und Interviews mir angesehen, das ist mittlerweile Schnee von gestern und sollte nicht falsch dargestellt werden ... Und zu Deinem Comment wegen den Kriegzügen der Türken in Europa. Da sollte man vielleicht noch mal auf die Geschichtsbücher hinweisen, dass es Söldner waren (christliche Kriegsritter und ehemalige christl. Soldaten), welche vom Sultan bezahlt und für die Kriege eingesetzt wurden. Oder meinst Du etwa, dass HURRA alle Türken in europäischen Dörfern plötzlich hüü hott hüü hottt auftauchten und alles niedermetzelten? Cok komiksin derim o zaman :) Es waren zu dieser Zeit Machtkämpfe und wirtschaftliche Interessen. Jeder führte Krieg. Jeder gegen jeden. Von Osten stießen die Hunnen auf Europa und plünderten und metzelten alles nieder. Der Balkan (Ungarn, Tschechei, Romänien) bat daher sogar den Sultan um Schutz. Ihnen waren also die Türken lieber als die Hunnen. Warum wohl? Weil sie ihre Religion frei ausüben durften und Schutz von den Türken vor Übergriffen der Nomadenvölker aus dem russischen Raum bekamen. So schlimm waren also die Türken anscheinend nicht :) Außerdem brachten sie ja auch Kultur- und Wissensaustausch ins Abendland. In Italien sagt man z. b. oft den Spruch: vivere come l"otomani, das heißt *leben wie die Osmanen*, was dem Sinn entspricht wie *Gott in Frankreich*. Sie haben die Türken nicht nur befürchtet, sondern auch bewundert... |
sorry :p o.T.
ohne Text
|
Danke
für deine weisen worte.du hast vollkommen recht.meine geschwister müssen sich noch daran gewöhnen das ich und mein zukünftiger unseren weg selber gehen wollen.sie müssen die entscheidung akzeptieren.sie haben angst davor mich ganz zu verlieren,dabei bin ich doch nicht weg. das wichtigste ist doch nur das das gute im menschen nicht verloren geht. es wird noch ein wenig schwierig für uns,aber unsere liebe wird das durchstehen,denn dann kaönne wir auch alles andere bewältigen. ich weiß nur eins ich liebe ihn so wie er ist und da kommt es nicht auf die vorhaut an.
|
İslamiyet ve çağdaşlık
Biraz ara verdikten sonra, ilgimi çeken bir yazıyı aktarıyorum.
kolay gelsin 8 Nisan 1983 günü Karyünes Üniversitesinin konferans salonunda bir büyük ilim adamı, bir büyük yazar Roger Garaudy diyor ki: ?Evet, bugün ben müslümanım. Niçin İslâmı seçtiniz, diyorsunuz, İslâmı seçmekle çağı seçtim? 70 yaşındaki Roger Garaudy ki, yıllarca Fransada komünist sistemin ateşli savunucusu olmuştu. Üniversiteden siyaset kürsülerine kadar Fransızlara ve Batı dünyasına hep Marksizmi anlatmış, insanların kurtuluşunu yalnız bir sistemde bulmuştu. Çağımızda Fransız komünistlerinin en büyük "Düşünce mimarı" durumunda idi. Nerede komünistlerin düzenlediği bir miting, konferans ve seminer var, orada Garaudy vardı. Katolik ve Hıristiyanlığa karşı, düşüncesiyle, kalemiyle hitabetiyle büyük bir mücadele veriyordu. Fakat, şimdi o bilim adamı, hakikati anladı. Şöyle diyordu: "İslâm, çağları arkasında sürükleyen bir dindir. Diğer dinler ise, çağların arkasında sürüklendi. Yani, İslâm dışındaki bütün dinler zamana uyduruldu. Reform tabi tutuldu. Mukaddes kitablar zamana göre tahrif edildi. Kur"an-ı kerim ise, indirildiği günden beri hep zamana hükmetti. O, zamanı değil, zaman onu izledi. Zaman yaşlandıkça o gençleşti. Bu, çağlar üstü bir olaydır. Bugüne kadar, bunca savaşların bıraktığı korkunç, sosyal, siyasi ve ekonomik sarsıntılardan daha büyük bir olaydır. İslâm, materyalizme de, pozitivistlerin görüşüne de, ekzistansiyalistlere de hakimdir. Fakat bunlardan hiçbiri, İslâma hakim değildir." Büyük Peygamberimiz, "Yarın ölecekmiş gibi ahirete, hiç ölmeyecekmiş gibi, dünyaya çalışın!" derken, her şeyi anlatmıştır. İslâm hem maddeye, hem de manaya hükmetmiştir. Öyle ise, bunların ikisi birbirinden koparılamaz. Nasıl koparılabilir ki, İslâm, İlim Çinde de olsa gidip bulunuz İlim ve Fen müminin kaybolmuş malıdır, ara ve bul diyor. İlmin ve çalışmanın burada sınırı yoktur. İslâm, dünyayı saran bu iki olaya sınır koymadığına göre, dünyayı sarsmıştır. İnsanı, mahlukların efdali ve en şereflisi olarak bildirirken, Onun sömürülemeyeceğini anlatmıştır. İsrafı, gösterişi ve lüksü yasaklayan, kazancı alın terindeki damlacıklardan arayan, biriken sermayeyi fakire ölçülü ve ahlâk hükümleri içinde aktaran, faizi, tembelliğe sebep olduğu için yasaklayan ve gayrimeşru serveti böylece imha eden bir sistemler mahzumesidir. İslâm, halife ile kölenin aynı hakka sahip olmasını mecbur kılmıştır. Deve olayı vardır ki, bu kralların kılıçlarından daha keskin bir olaydır. Hz. Ömer ile kölesi bir şehirden bir şehire giderken deveye sıra ile binerler. Zaman zaman, devenin yularını halife çeker, zaman zaman da köle... İşte adalet ve hukukta İslâmın devrimidir bu. Marksizm ile kapitalizmin ikisi de, insanı sömüren sistemlerdir. İslâm bunlara karşı, insana prestijini iade eden bir semavi dindir." |
Wirtschaft;Politik;Lifestyle;Forschung..
... usw. usw. usw. sind alles untergeordnete Punkte im Islam. Selbstverständlich hat Wirtschaft mit der Religion Islam zu tun genauso wie alle anderen Themen die sich ein Mensch nur ausdenken kann.
Wenn man alle Themen aus dem betrachtungswinkel des Islams sehen würde, würde die Erde aufblühen und zur Ruhe kommen. Herkese hayirli Aksamlar ... FATIH |
Insan seytanlari bu yaziya cok kizacak!
Diyorum ki; Cehenneme giden yol, seytana kulak vermekten gecer. Iste o kulagi "sagir etmek, seytani tanimakla olur ancak. Cinlerden olan seytan vesveseler vererek manevi baski altina almak ister. Oysaki insan cinsindeki seytanlar hem manen hen de madden zarar verirler.
T: Bize insanlari nasil kandirdigini, ve vesveselerini anlatirmisin? S: Daha öncede dedigim gibi, biz bir kisiyi kandirmak istedigimizde muhatabimizin deger yargilarini, ideallerini, özel zevklerini, yasam bicimini ve Allah ile olan dosluk derecesini hesaplayarak tuzak kurariz. Beyinlede gereken alt yapiyi hazirladiktan sonra kamdiracagimiz kisinin yakin cevresini kulanimp; "BIR DEFADAN BIR SEY OLMAZ KI!" diyerek bu sloganimizla o kisiye hem icki icitiriz, hem kumar oynatiriz, hem zina yaptiririz, hem de bütün kötülüklere tavetiye cikarmis oluruz… Bu sloganla sigaraya da baslatiriz… T: Bu sloganin maalisef son derecede büyük kabul görüyor. Aslinda he sey iste o "Bir defayla bir sey olmazla" basliyor. Fakat her ne hikmetse, bu firkin sen kaynakli oldugu bilinmiyor veya unutuluyor. Kim demis bir defayla bir sey olmaz diye! Hicbir kitapta, yapilan ilk günahlarin cezasi olmaz diye birsey yazmaz… Seni dinliyorum. S: "DAHA GENCIZ!" Bu sloganimizi hem muhatabimizin kalbine ilham ederiz hem de yine yakin cevreisini kulanarak; "DAHA GENCSIN!" deditiriz… Özelikle de islam davetcilerini dinlettirmemek icin bu menüyü uygulariz ve muhatabimiza adeta sunu söyletmis oluruz; "Dünyaya bir defa geliyorsun ve bir defa yasiyacaksin… Hayati doya doya yasaman lazim… Hayat gecken güzel… Yaslaninca da kendini dine verirsin…" Bu sloganimizla da iyi isler yapiyoruz… T:Ve muhatabin da sanki 60-70 yil yasiyacagina dair Allah”tan senet almis gibi ibadetleri 40”indan sonraya erteler… Daha basaka? S: "ALLAH KALP TEMIZLIGNE BAKAR!" Bu sloganimizla muhatabimiza adeta su söyletirz; Her ne kadar da namaz kilmaz, oruc tutmaz, Kuran okumaz ve gerekli ibadetleri yapmasanda önemli degil… Burada önemli olan "KALP TEMIZLIGI" Allah kalbime baker!.. Bu sloganimizla muhatabimiz rahatlar… Artik en profesyonel davetci bile gelse, muhatabimiza; Allah senin dürüst almani, cerenle iyi gecinmeni, kalbinin temiz olmasiyla birlikte ibadetlerinide yapmani ister, Allaha ibadet edenleri kalpleri kirli degil ki, desede artik onu ibadete döndüremez… T: Davetcilerin yikmakta zorlandiklari en güclü "SET" S: "ALLAH ILE KUL ARASINA KIMSE GIREMEZ!" T: Dur! Anlatma! Bu mekalenin uzun olmasini istemiyorum. Cünkü mekale uzun olunca sen inasanlara söyle bir vesvese verebilirsin; "Bu da kafayi seytana takti… Yazilarida cok uzun… kim okuyacak…" diye insanlari mekaleyi okumaktan vaz gecirebilirsin. Ne oldu? Yüzün, sanki oyuncagi elinden alinmis cocugun yüzüne benzedi. |
o.T.
ASHABIM
Aranizdaki en iyi Kul, Allahdan en cok korkan Kuldur!!! VEDA HUTBESI Hz. Muhammed (sav.) Bu cümleyi bir alip düsünelim arkadaslar ve ona göre hareket edelim!!! |
sözlerine katiliyorum ...
Im Islam ist wie Du sagst Wirtschaft definiert, z.B. durch gleiches Arbeitsrecht für alle Rassen, Religionen und Geschlechter, Erbrecht und gleichgestelltes Bildungsrecht auch für Frauen, Scheidungsrecht und damit verbunden Alimentezahlungsregelung und Erziehungsrecht der Kinder, Darlehens-/Zinsrecht, Abgabeverordnung/Steuer und einiges mehr, welches die Wirtschaft betrifft und beeinflußt.
Im Islam sind ebenso die ethischen Verhaltensregeln definiert, 10 Gebote etc. Die staatlichen Gesetze eines Volkes basieren auf dessen Kultur und Religion. Folglich sollte es uns nicht wundern, dass zum ersten Mal Wahlrecht für Frauen in der Türkei offiziell ins Gesetzbuch eingeführt wurde (nach der Republikgründung der Türkei). In Europa und Amerika gingen damals die Frauen immer noch auf die Straße und demonstrierten auf den Straßen, als türkische Frauen schon Jahre vorher bereits wählen konnten. Wenn man die Biebel mit dem Koran vergleicht, haben die Frauen viel mehr Rechte und Schutz als im Christentum, z. B. gibt es kein Erbrecht für Frauen. Im Mittelalter waren verwittwete Frauen somit ruiniert, wenn sie keinen Sohn geboren hatten; ihr ganzes Hab und Gut ging beim Todesfall ihres Mannes an den Landsherren/Grafen oder an die nächste Kirche/Bischof über. Kommen wir noch mal zurück auf die Wirtschaftslage der heutigen Zeit. Selbstverständlich ist die Republik Türkei ein laizistischer Staat und ist somit von der Religion getrennt. Aber wenn unsere Gesetze sich von unserem Glauben (Religion) entnommen wurde und die Wirtschaft auf dem Fundament der Religion basiert; wie kommt es dann dazu, dass in einem Land, in welchem über 90% der Menschen muslimischen Glaubens sind, solche Mißstände wie in meinem Beitrag oben vorhanden sind? Wie kam es dazu und was meint ihr, wer hat die Fäden in der Hand, dass es dazu kam? Wieso ignorieren wir diese Mißstände? Sind wir Menschen nur muslimisch an Feiertagen zum Ramadan und zum Opferfest; so wie die meisten Christen an Weihnachten quasi zu Engel werden? Ist dieses Phänomen nun in allen Religionen vertreten? Liegt das an der Natur des Menschen? Wieso lassen wir es zu, dass der Islam von schlechten Menschen irregeleitet und als Machtmittel mißbraucht wird von aggressivem Gedankengut, welches absolut nichts mit dem Islam vereinbar ist? Ich denke, dass solange der Mensch sich nicht durch seinen Glauben definieren kann, keine Wirtschaft auf Dauer erfolgreich sein wird. Der Mensch braucht den Glauben und somit auch das Beten wie die Luft zum atmen. Wenn Wirtschaftsmächte Menschen zu lebendigen Maschinen instrumentalisieren, ihnen Bildung und Wohlhaben vorenthalten, dann nur, weil sie sie damit besser lenken und dirigieren können. Sie sichern damit ihre Macht. Es liegt in unserem Ermessen, wem wir Macht über uns verleihen, in dem wir uns aktiv an der Politik und an den Wahlen beteiligen. Wenn wir die Problematik ignorieren, uns an die Gemütlichkeit und Mittelmäßigkeit gewöhnen, werden wir alle sozialen Sicherheiten eines Staates mit der Zeit verlieren und somit unsere Welt immer unmenschlicher und negativer gestalten, bis letztlich Krieg entsteht; so wie z. B. es uns Präsident Bush in USA vormacht. Er hat kein Gewissen und er regiert ein Land, in welchem über 25% der Menschen unter der Armutsgrenze leben; und das in einem der reichsten Länder der Welt ... Wir müssen aufpassen, dass wir unsere eigenen Werte durch die indirekte Kolonialisierung mit dem Deckmantel Wirtschaft (Börse) nicht verlieren. Sollte Europa und Türkei nicht rechtzeitig Kurskorrektur nehmen, ist der Weltfrieden gefährdet... |
Insan seytanlari bu yaziya da
cok kizacaklar!
Yine diyorum ki; Her kim olursaniz olun sonsuz bir azap cekmenizi isteyen, bütün varligini buna adamis olan, son derece tehlikeli bir düsmaniniz var: Seytan. Bir baska deyisle, Allah"in lanetledigi ve huzurundan kovdugu iblis ve onun takipcileri. Bu yaziyi okurken de sizi gözlüyor ve planlar yapiyor. Tek arzusu var; olabildigi kadar cok insani siz de dahil kendisiyle beraber cehenneme sürüklemek... O sinsi vesvesecinin şerrinden. O ki, insanların göğüslerine vesveseler fısıldar. Gerek cinlerden, gerek insanlardan. 4 -6 T: Evet, BAS DÜSMAN nerde kalmistik? S: ALLAH”LA KUL ARASINA KIMSE GIREMEZ!” T: Bu söz yanlis degil ki! Kim Allah ile kul arasina girer veya arasina birini koyarsa büyük suc islemis olur. Fakat Allah”la kul arasina daha önce melekler ve peygaberler girmisi, araci olmuslar. Bu sözünle insanlari nasil akandiriyorsun? S: Bizim bu sloganimiz insanlarin bircogu senin anladigin gibi anlamiyor ki! T: Sen ve insan seytanlari, yani senin takipcilerin Allah”la kul arasina asil siz giriyorsunuz ve kulu Allah"a yönenmesini engliyorsunz. Bunu da davetcilere karisi kulnaniyorsunuz. Peki, bu tuzagina nasil yem oluyorlar? S: Herkes senin gibi düsünmüyor dedim ya... Biz bu sloganimizla muhatabimiza su mesaji veriyoruz; "Sen bildigin gibi yasa... Ve istedigin kadar günakar ol... Sevabi günahiyla sen Allaha hesap vereceksin... Onlar da islam devetcileri kim oluyormus ki hayatini erestiriyorlar... Sen onlara hesap verecek degilsin!.." T: Sanki kendilerine hesap soran var! S: Böylelikle hakka ve islam davetcilerinin nasihatlarina sagir olmus olurlar... T: Bunun farkindayim... Daha baska? S: "ZAMAN SIZE DEGIL SIZ ZAMANA UYUN!" Muhatabimiza adeta; Sakin zamani degistirecegim deme!.. Hem basaramazsin, hem de gücün yetmez... Zaman bu... Toplumun yasam tarzina aykiri olup tepki almaman icin zamanin belirledigi hayati benimsemen lazim... Aksi halde cagin gerisinde kalirisin..” deriz. T: Peki, ya zamanin belirledigi hayat insanlik disiysa? S: Zaman, yani insanlarin bir cogunun yasam sekli zaten dedigin gibi... T: Beni hayretler icinde biraktin. Sasirdim dogrusu! Daha baska ne marifetlerin var anlatsana? S. OO, bunlar da ne ki, diyerlerin yaninda deve de kulak kalir. Kulaklarini acda iyi dinle. “HERKES YAPIYOR!” “Bu vesvesemizi daha cok davetciler tarafindan hatasi uyarilmaya calisanlar icin kullaniriz... Onlarin agzindan davetcilere adeta söyle deditiriz; "Beni elestiriyorsun ama kerkes yapiyor! Eger gercekten yaptigimiz yanlis olsaydi digerleride yapmazdi... Haydi biz düsünemedik, onlar da mi düsünemediler... Bir hatanin binlece, hatta milyonlarca kisinin gözünden kacmasi münkün mü sizce?” Ve haliyle de davetciler daver etmekte zorlanacaklardir... T: Herkes yanlis yapiyorsa ben de mi yanlis yapacagim? Herkes yüksek yerden atliyor diye bende mi atliyacagim? Her koyun kendi bacagindan asilir.. Herkes ayri ayri hesap verecek... Hicbir zaman Allah bana; “Emir ve yasaklarima uyanlarin cogunlukta olmasi vesilesiyle seni de affettim... Onlarin hatirina sende kurtuldun.” demez... Bilakis; Ama kullarım içinde şükreden azdır. 34:13 |
Kaiserschmarrrn mit Vanillesauce !
>>>
Die Türken und Araber sind die einzige Rasse im mediterranen Raum, welche sie nicht missionieren konnten und damit ist über die Jahrhunderte etliche Kirchensteuer flöten gegangen! <<< Kuck mal auf die Krim! Die stell dir vor, da gibt es CHRISTLICHE, türkisch sprechende TÜRKEN!!! Wieso sollten Türken keine christen sein können? Was hat denn der Islam selbst denn als Grundlage mit den Turkvölkern gemein? Nix, aber das willste ja nicht wissen! Kuck mal nach Syrien, Irak, Libanon, Israel, Jordanien... Es gibt CHRISTLICHE ARABER!!! >>> Der Anschlag auf den Papst ist bewußt durch den Türken Ali iniziiert worden durch verschiedene Machenschaften und Intrigen außerhalb der islamischen Welt. Ali wurde von Kirchen- und Staatsmännern gekauft, deren Namen bislang vom Geheimdienst nicht preisgegeben werden, weil ansonsten der Frieden in Europa und die Glaubwürdigkeit an den Vatikan gefährdet wäre. Da sind verschiedene Interessen dahinter, die nichts mit radikalen Terrorgruppen von Islamisten zu tun hat, da sind andere Leute an Werk und das weiß der Papst und die Presse auch, nur wird es bewußt nicht publik gemacht, ich habe darüber viele Dokumentarfilme und Interviews mir angesehen, das ist mittlerweile Schnee von gestern und sollte nicht falsch dargestellt werden ... <<< Bitte details! Welcher Geheimdienst z.B. ... ausserdem ging es mir nicht darum! Es sind die offensichtliche Verwicklungen von Türken gewesen! >>> Und zu Deinem Comment wegen den Kriegzügen der Türken in Europa. Da sollte man vielleicht noch mal auf die Geschichtsbücher hinweisen, dass es Söldner waren (christliche Kriegsritter und ehemalige christl. Soldaten), welche vom Sultan bezahlt und für die Kriege eingesetzt wurden. <<< Ja ja ja ... und die Schaafe fliegen tief ! Du solltest mal selbst deine "Geschichtsbücher" lesen! Es waren zumeist geraubte Kinder vor allem aus Serbien und Montenegro! Die dann zum Kriegseinsatz bzw. für die Armee herangebildet wurden! Was macht denn das ganze besser ausserdenm? Nichts! Da sieht man auch deine Haltung "DIE" warens! Wer hat denn die vermeintlichen Söldner denn in die Kriege geschickt? Der Sultan oder der Papst in Rom? Geschichte verklären scheint vielen Spass zu machen! >>> Oder meinst Du etwa, dass HURRA alle Türken in europäischen Dörfern plötzlich hüü hott hüü hottt auftauchten und alles niedermetzelten? <<< Schmarrrn! >>> Cok komiksin derim o zaman :) <<< Danke! >>> Es waren zu dieser Zeit Machtkämpfe und wirtschaftliche Interessen. Jeder führte Krieg. Jeder gegen jeden. Von Osten stießen die Hunnen auf Europa und plünderten und metzelten alles nieder. Der Balkan (Ungarn, Tschechei, Romänien) bat daher sogar den Sultan um Schutz. <<< So ein blödsinn! Der Balkan stand ja zum Großteil unter dem Mandat des osmanischen Reiches! Sie wurden entweder direkt kontrolliert oder mussten Tributzahlungen leisten! Warum sollten sie also nicht dannach ersuchen? >>> Ihnen waren also die Türken lieber als die Hunnen. Warum wohl? Weil sie ihre Religion frei ausüben durften und Schutz von den Türken vor Übergriffen der Nomadenvölker aus dem russischen Raum bekamen. <<< Da sieht mans halbgares Wissen!!! "WER" waren denn die vermeintlichen "HUNNEN" ?????? >>> So schlimm waren also die Türken anscheinend nicht :) <<< Unsere Vorfahren waren jederzeit und überall ENGEL! Jeder hat uns darum gebeten beherrscht zu werden! Du hast recht! Am TÜRKISCHEN Wesen soll die Welt genesen! >>> Außerdem brachten sie ja auch Kultur- und Wissensaustausch ins Abendland. <<< Ja genau, wie jetzt die USA im Irak! >>> In Italien sagt man z. b. oft den Spruch: vivere come l"otomani, das heißt *leben wie die Osmanen*, was dem Sinn entspricht wie *Gott in Frankreich*. Sie haben die Türken nicht nur befürchtet, sondern auch bewundert... <<< JA UND ? Lass das nächste mal die Phrasen weg! Schönfärberei ändert auch nichts! Al" |
Wo bleiben Deine Argumente? :)))
Du wirkst wie ein zahnloser Opa mit aalglattem Kontra. Ohne Überzeugungskraft und diesmal auch ohne Humor, einfach nur langweilig :)
Geh in Rente. |
"gencligine veriyorum"
... auch ich kann mit Allgemein-Totschlag-Argumenten dir beikommen!
Dir ist es wohl egal, ob da eine dicke Betonwand ist, du versuchst trotzdem, Kopf voran, durch diese, immer und immer wieder, durchzukommen! Sorry, aber Opi kann ich noch nicht sein! Hab ja nocht net" ä mal Kinder! Ab jetzt werde ich dir mind. genaus antworten, wie du gerade mir. So sei es! ... und verbleibe mit den Worten des berüchtigten Ali G. "Thank you very much" (Ali G) Al" |
Cidam ich darf jetzt jeden Sch. hier ...
hier reinhauen!!!
Warum? LIES !!! ------------ >... usw. usw. usw. sind alles untergeordnete Punkte im Islam. Selbstverständlich hat Wirtschaft mit der Religion Islam zu tun genauso wie alle anderen Themen die sich ein Mensch nur ausdenken kann. Wenn man alle Themen aus dem betrachtungswinkel des Islams sehen würde, würde die Erde aufblühen und zur Ruhe kommen. <<< ------------ Hmm ich überleg mal: Themen ... Auswahl des Rasierwassers... Fußball Fenerbahce-Galatasaray Referentielle Integrität bei der DB nicht beachtet ! Warum Butterbrot immer auf der Butterseite auf dem Boden landet... Virtuelle Teilchen Rotation der Milchstraße ... Warum gibt es nur 4 Basen (-paare, 2) in den Genen? Wie wird das Wetter Morgen? Welches Klopapier nehme ich? Wie ist die Torsion bei Stahl XyZ ... Wie lecker ist Wodka mit Blutorange? Wieso sind die Kernkräfte stärker als die Abstoff-Effekte von Elektronen/Protonen bei gleicher Ladung ? Ihr habt beide 10000% recht! Ab jetzt betrachte ich vieles aus dem Blickwinkel der Religion und poste es hier hinein! Allah sei euch gnädig! Cidam als mod wird es nicht sein, denke ich, weil ich hier endlich die Berechtigung habe, alles reinzupasten, was ich mag! "Thank you very much!" |
Mädchen wird" erstmal erwachsen! o.T.
ohne Text
|
o.T.
hehe
selbstverständlich kann man deine themen aus dem winkel der Religion betrachten, warum nicht. Mann kann wie ich schon gesagt habe alles so betrachten. Z.b das Rasierwasser, im Islam ist verschwenderisch zu sein etwas was abgestossen wird. Warum kaufe ich mir ein rasierwasser von Gillete wo ich doch ein noname produkt viel billiger kaufen kann und womit ich geld spare. Das wäre nur ein Beispiel wie gesagt senin dedigin her konulara Islamin bir bakisi bir ideolojisi vardir. Lütfen alicim sende simdi benim yazdiklarimdan baska konulara caydirma. Das hat kein sinn, da kann man ja endlos lang diskutieren und kommt zu keinem Schlusspunkt. ES GIBT NUR EINEN WEG UND DAS IST DER WEG ALLAHS "ISLAM". Ein berühmter Mathematiker (Huntington) hat ausgerechnet das im Jahre 2050 (laut Statistiken) die Weltpopulation überweigend von Moslems sein wird, mit anderen worten wir der Islam die Religion Nummer 1. Basta dedigim gibi tek ve dogru yol sadece Allahin yoludur ve en sonunda herkes Allahin yolunda olacak. Alle Religionen verlieren ihre werte, werden von irgendwelchen reformatoren nach ihren meinungen verändert doch die wahre Religion und der wahre weg ist der der unverändert bleibt und nur der der vom einzigen Erschaffer geleitet ist. Daher wird der Islam sich weiter vebreiten auch wenn zur zeit islamische Länder bzw. Menschen mit islamischen Glaubens unterdrückt werden. Ne demisler??? ALMA MAZLUMUN AHINI CIKAR AHESTE AHESTE. Haydi herkese hayirli Günler ich muss weiter arbeiten viel spass noch ... Fatih |
meine meinung zu diesem thema
kurz und bündig:
ihr müsst den glauben anderer nicht akzeptieren, solltet es aber respektieren. |
ICH vertraue jedem Menschen, nur ...
... nicht dem Teufel in jedem Menschen.
Allahdan en cok korkan Kul, Allaha en cok yakin olandir!!! Nefsini yenen, icindeki seytanida yener, seytani yenen Allaha yaklasir. |
Akíl yasta degil ... basta! :) o.T.
ohne Text
|
Üffff, Du bist einfach nur langweilig. o
ohne Text
|
Du mußt nicht auf alle Beiträge Deine
Meinung äußern, wenn es nicht zur Diskussion beiträgt. So wichtig bist Du nämlich nicht :)
|
seytan, iblis,...
"seytan" ve "iblis" cok sik kulanilan iki isim burda... isimlerin ANLAMINI bilen varmi?
|
bilen kulansin.
herkesin asinda... fakat bilen yok galiba???
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 12:01 Uhr. |