![]() |
Nein, das war nur eine Option, die vom
Verein nicht "eingelöst" wurde :)
Ja, das ist schon scheisse. Aber andererseits bringen diese Leute dann auch nichts, wenn sie sich unwohl fühlen. |
Rudelbildung und Sündenböcke
Dün kahvede göz misafiri olarak tam takip etmesem bile fb- mannheim ve bjk-hertha maclarina baktim .
simdi bu maclar DOSTLUK maci altinda oynanmisti . yanina sonucta gazozuna maclardi . Hertha - BJK macinda penalti pozisyonu . yani bence RESMEN penaltiydi . hadi onu birakin hakem hakli da olsa haksiz da olsa sanki bizimkiler ölüm kalim macina cikmislar gibi 11 kisiyle hakemin üstüne gidiyorlar ve tümer bir dostluk macinda kirmizi yigiyor . bu mu profesyonellik acaba ??? ikinci mac :fb maci , her ne olduysa maurizio gaudino herhalde simdi mannheim´in menecer´i olmus . mac devre arasina giriyor volkan ---> rocky balboa gibi adama iki tane yumruk geciriyor . daum iyi ki bu herifi ikinci yarinin basinda cikardi . bu mu profesyonellik ???? kafa sallamaktan baska hic birsey aklima gelmiyor . ama bu herhalde bizim yapimizda var . hangi mac olursa olsun belirli hakem HATASI mi desem , yoksa hakem kararlarinda direk olarak 11 kisi hakeme kosar rakibi iter türlü türlü sebeplerden camur yaparlar . bunun icin ben olsam bizim takimlarla hasilat icin bile olsa mac almam . |
gs yin maci midende kaldi galiba :)
gecmis olsun :)
roma macini hatirliyormusun daha ? veya leeds ? veya ... sapiklar sadece bjk veya fenerdemi var ? aggressivität im sport gehört genauso dazu wie das tor was gegeben wird wenn der ball regelkonform im netz landet.. yoksa ate$ hemen sönür :) benim asilda gicima giden dün fener macin biti$ düdügün anda sahaya ko$an genc seyirciydi ve o tribündeki alki$layan birkac seyircin yanli$ hareketi.. oyuncularin hep iyi ve kötü zamanlari olur.. riijkaard totti schumacher kahn usw ama hepsi büyük futbolcu ve -uydu pek takmamak lazim olayi |
ausserdem sind die fans von mannheim
das letzte..
iki defa maclarina gittim onlar gibi dazlak sadece cottbus veya dresdende vardir galiba... volkana vere hakaret yaptilar mac boyunca... tabi futbolcunu uzun veya kisa süre sonra sinyalari calar :) |
Dann hast Du noch nie die Fans.....
....von RW Essen gesehen!
Da laufen Glatzen rum...wahnsinn. |
*türkischen Mokka reich* o.T.
ohne Text
|
Nich" von mir geschrieben!
Ist von einem Sportkommentator, der scheint die gleichen Ansichten, wie meine Wenigkeit zu haben.
Detwechen hab icks da hin jehaun! Übersetzen ? Ich ähhhh ... dazu müsste mein türk"sch noch"n bischen besser sein ... Kann dir nur sagen, dass es in dem Artikel tatsächlich nur um Fussball geht und nicht um irgendwelchen "Nationalismus"! ... ... Wart bis Arsena da is hehehhehe die kanns dir dann direkt ins griechische übersetzen ;-) al" |
WILLST DU ETWA GÜNSTIGER NACH
ISTANBUL FLIEGEN UND ES DORT ANKUCKEN ?
Ich kann dir ganz genau sagen was es dich kostet! ca. 200€ der Flug ca. 45-55€ die Tickets ... + Verpflegung/Übernachtung ... ausserdem sind es in der Regel die AUSRICHTER, die diese Preise bestimmen und nicht die türkischen Clubs, die GÄSTE sind! Ich habe meinen Neffen (Babasi 6S"li) geschnappt und war gestern beim Spiel SV Waldhof Mannheim - Fenerbahce... ... auch wenn es nicht im geringsten mit dem Fenerbahce Sükrü Saracoglu vergleichbar ist, es hat sich gelohnt! Das was ein bischen frech war, fand ich, war das sie "alte" Ware aus den Fenerium Lagern verkauft haben. al" |
hab 12 euro bezahlt aber trotzdem...
...ne frechheit...und fürs juve spiel hab ich sogar 45 euro bezahlt, das hat sich aber völlig gelohnt zumal ich einen super platz hatte ;o)
|
türkischer sieger der prügelknabe!
Für Mannheims Manager Maurizio Gaudino endete die erste Halbzeit in einem Testspiel gegen Fenerbahce Istanbul vor vorwiegend türkischer Kulisse unschön. Der frühere Basel-Profi erhielt vom Keeper der Türken zwei Faustschläge ins Gesicht, als er einen Streit schlichten wollte. Weitere Tumulte blieben vor 11 000 Zuschauern aus.
|
LOL sende nerden ciktin :-D
Söylediginin ve yaptiginin farkinda misin ?
LOL olsaydin böyle seyler yazmazdin! :-D |
EMRE cim bom a gelecek herhalde...
Emre bombası!
Emre Belözoğlu"nu 1 yıllığına kiralamak için İnter"le anlaşmaya varan sarı-kırmızılı yönetim Emre"nin aldığı yıllık 3.5 milyon euro"yu aşağıya çekip 2 gün içinde bu transferi bitirecek. Saidou, Conceiçao ve Song"u transfer ederek kadrosunu güçlendiren Galatasaray aradığı 10 numarayı da İtalya"da buldu. Sarı-kırmızılı ekip İnter"in orta saha oyuncusu ve eski yıldızı Emre Belözoğlu ile anlaştı. Yaklaşık bir aydır sürdürülen ve sır gibi saklanan transfer operasyonunun arkasındaki kilit isim ise Selahattin Beyazıt"tı. Galatasaray"ın eski efsanevi başkanı, İtalyan Pirelli firmasında da yaklaşık 1 yıldır çok önemli bir görev üstlenmişti. Beyazıt"ın aracılığıyla başlayan temaslar sonucu İnter"in yüzde 20"sini elinde bulunduran Pirelli firması, başkan Moratti"yi Emre konusunda ikna etmeyi başardı. Davids"i kadrosuna katan İnter böylece orta sahada sol ayaklı ve defansif görev yapacak bir yıldızı kadrosuna alarak Emre"nin pozisyonunda güçlü bir isme sahip oldu. Özellikle Beşiktaş ve Fenerbahçe"den de teklifler alan Emre, sarı-kırmızılı yöneticilere, "Ben Galatasaraylı"yım ve Galatasaray"da oynamak isterim. Ama Avrupa"dan da taliplerim var" demişti. Emre"nin 15 gün önce verdiği bu yanıt üzerine devreye önce teknik direktör Hagi girdi. Hagi"nin "Sana ihtiyacım var Emre. Gel bir yıl oyna, sonra İnter"e dön" çağrısı karşısında yıldız oyuncu Türkiye"de oynama fikrine daha sıcak bakmaya başladı. Beşiktaş"ın renklerine bağladığı Okan"ın da Türkiye"ye dönmüş olması Emre"nin daha ciddi düşünmesini sağladı. Fenerbahçe"nin ısrarlı transfer girişimlerine olumsuz yanıt veren genç futbolcu sonunda eski kulübüne yeşil ışık yaktı ve iş transferde bulunacak paraya kaldı. |
oh doch ..die kenn ich auch
mit denen hatten wir mal ne bratwurst-schlacht
adamlar resmen sucuklar attilar arkamiza.. :o) |
für ein spiel in der türkei
würde ich nie ein ticket mit der reiseagentur ergattern .
man muss schon seine leute in istanbul haben . wenn ich in der türkei ein spiel besichtigen möchte (wie z.b. im spiel gs-real madrid 2000 in istanbul 3-2 ) buch ich mir ein flug . lasse ich tickets mit irgendeinem bekannten abholen und das wars . der rest ist gehen und sehen !!!! |
Galatasaray kayboldu !
--------------------------
Galatasaray kayboldu G.SARAY, Kızılyıldız maçının oynandığı Köln’ün Süd Stadı’na maceralı bir yolculuk sonrasında ulaşabildi. Kamp yaptığı Hollanda’nın Doorwerth Kasabası’ndan yaklaşık 2 saat süren bir yolculuk sonrası Köln’e ulaşan sarı kırmızılı kafile, stada nasıl gidileceğini kimse bilmediği için 45 dakika kentin içinde dolaştı. Köln kentine varıldığında, Almanca bilen Ümit Karan otobüsten inerek, bazı şahıslara ve taksicilere Süd Stadı’nın yerini sordu. Gurbetçi yardımcı oldu Ancak, stadın yerini bilen çıkmadığı için kafile amaçsızca gezinmeye başladı. Bu sırada kafilenin kaybolduğunu öğrenen bir gurbetçi, otomobiliyle otobüsün önünü kesip, stada götürebileceğini söyledi. Bunun üzerine gurbetçimiz otobüse alınıp, rehberlik yaptırıldı. Kafile, bu vatandaşımızın sayesinde Köln’deki Süd Stadı’na ulaşmayı başardı. Karşılaşma bu nedenle 30 dakika geç başladı. ... ------------------------ Niye yardim etmedin KES ??? hehehhehehehhe hem davet ediyorsunuz, hemde Ümit Karan"a yol sorduruyorsunuz hehhehheehehe LOL al" HABER: <a href="redirect.jsp?url=http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~33@nvid~440693,00.asp" target="_blank">http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~33@nvid~440693,00.asp</a> |
schau dir mal die von DYNAMO DRESDEN an
ohne Text
|
*kranklach*
Ja genau, die meine ich!
Sucuk-Schlacht...das hätte ich gerne gesehen:o) Aber seit froh, daß die nicht mit ihren Bierflaschen geworfen haben. |
das war ich der sie gelotst hat ;o) o.T.
ohne Text
|
Bin nich mit einem "organisierten" Tour-
-Reiseveranstalter in die Türkei!
Das Spiel am 29. Februar 2004, wollte ich sehen! Flug per Charter ... 180€ ... Ticket ... 68mio TRL ... Kost und Logis habe ich durch UhBarracuda gedeckt ... Vergleich dazu ... 1 x Tanken: ca. 45€ 3 Tickets: 44 € 4 x FB-Lady Capies für meine Nichten=32€ 1 x McDonalds mit Kumpel und Neffe: 15€ = 136 € Also wenn ich sogar das Eine oder das Andere dazurechne, komme ich vom Preis her billiger als die Variante Istanbul. Nichtsdestotrotz ... es ist und bleibt ein Genuss: ... Sonntag-Morgens aufzustehen ... seine FB Klamotten anzuziehen ... von der Tante viel Glück für Spiel gewünscht zu bekommen ... Auf Kumpels zu warten mit denen man zum Stadion zu fahren ... Die Fahnen ans Auto zu befestigen ... ... Die blöden Gesichter in Florya zu sehen hehehehehheehhehe ... auf der E5 andere FB Fans zu sehen ... am Ali Sami Yen Stadion vorbeizufahren!!! *G* ... an den Stadtbussen vorbeizufahren, in denen die UltraChats hocken :-D ... in Stadionnähe zu parken ... ... was zu Essen holen ... im Fenerium unterm Stadion nach Neuigkeiten kucken u. ein Espresso trinken ... und dann endlich im LACIVERT-gelben Meer ins Stadion einzuziehen ... ... und am Ende den traurigen 6S Fans nachzuwinken ;-) al" |
Deswegen die Verspätung hehhehehhehehe o
ohne Text
|
TS / Gökdeniz:
Aynen düsündügüm oluyor ...
... daha da fazla olacak TS"e ;-) Lig baslasin gümbürtü daha da büyük olacak TS"de al" *** Mehmet Yılmaz’dan tehdit Trabzonspor"un başarılı forvet oyuncusu Mehmet Yılmaz, Almanya kampında Futbol Şube Sorumlusu Süleyman Atal ile görüşerek, yönetimin kendisine iyileştirme yapmasını istedi. Golcü futbolcunun, ‘Ben daha önce 5 yıllık imza attım. Bunun iki yılının fiyatı belli, diğer bölümü ise yeniden görüşülecek şekilde düzenlenecekti. Bu dönemde iyileştirme istiyorum. 10 gün içinde bu sorunun çözümü gerekiyor. Aksi taktirde gitmenin yollarını arayacağım’ dediği kaydedildi. *** <a href="redirect.jsp?url=http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~440508,00.asp" target="_blank">http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~440508,00.asp</a> |
Ihale yine DIGITÜRK, giderayak Halu(n)ke
bir celme atti desenize.
Tam kurnaz bir adam! Deger yükselecegine azaliyor. Bu nasil oluyor? O yetmiyormus gibi 4 seneligine!!! Kimbilir Halu(n)k U. nun ne kazanci oluyor ... al" |
Die sind noch besser!
Die stehen doch nur im Stadion und singen die deutsche Nationalhyme rauf und runter.
Die alte ...versteht sich;o) |
ja hab mir gedacht wenn schon mit...
...den stars in einem bus dann ausnutzen ;o)
|
und danch gehts rund o.T.
ohne Text
|
Lies das mal.
<a href="redirect.jsp?url=http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/5/0,1872,2063685,00.html" target="_blank">http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/5/0,1872,2063685,00.html</a>
Habe nicht genug Zeit Dir mehr zu liefern, aber das reicht ja wohl für einen der keine Argumente liefert. Lieber keine sportlichen erfolge als solche die erstunken und erlogen sind! Ich bleibe dabei Ihr seid nicht besser als die Tr in den ganzen von Dir aufgezählten Sportarten. Denk nur mal an die Frauen_Volleyball Nationalmannschaft. Dein Vorteil ist Du hast anscheinend Zeit deine (falsche) Meinung mit veralteten Zahlen zu dokumentieren. Das war meine letzte antwort Du langweilst mich. |
ispanyol basininda yazilana göre
galatasaray kluiverti alacakmis!!! acaba ne derece gerceklik var bunda!?!
|
Die "Mannemer" hätten mal lieber Ihre
sog. "Fans" im Zaume halten sollen!
Was die für Absichten hatten, sah man schon als sie Ihre Deutschlandfahnen zeigten! Oder seit wann werden bei deutschen Vereinen Nationalfahnen gezeigt? Ein Schelm, der böses dabei denkt! Das es einige Idioten auch auf türkischer Seite gab, ist nicht zu bestreiten. Vor allem frage ich mich, was die Kinder am und auf dem Zaun wollten?!?! Nach lust & laune haben die auch Gegenstände auf den Platz geworfen. Auch auf Fenerbahce Spieler! Hätte Lust gehabt einem nach dem Anderen eine zu schmieren. al" |
Sag mal...
ist das Dein Ernst? Ihr seit Vize-Europameister im Frauenvolleyball (und das noch im eigenen Land)? Bist Du peinlich, mann. Ich lach mich schlapp. Du brauchst wirklich nicht mehr zu antworten. Das ist wie vor Gericht. Du schadest Dir mit Deinen lächerlichen Beiträgen nur selbst. Du tust gut daran nicht mehr zu Antworten. Tut mir leid ich komme aus meinem Lachen nicht mehr raus. Super!!! Ihr seit Vize-Europameister im Frauenvolleyball. Hehehe. Tschüss Du Trottel.
|
ist gut das es digitürk gewonnen hat....
weil, alle cafes digutürk haben und schon sehr viel dafür investiert haben. stell mal vor die firma XYZ würde die rechte haben, dann müssten wieder alle tief in die taschen greifen.
|
ja simdi suc almanlarda hehe o.T.
ohne Text
|
hic inanma! so lange er nicht in...
istanbul die fahne von cimbom küsst...
und sagt *wollte immer bei cimbom spielen* sagt...sonst wäre auch maradona in der türkei :) |
ah scheiss digitürk
ich hatte gehofft, dass sie es nicht bekommen würden.... birincisi daha az para giriyor simdi kasalara ikincisi berbat yayinlari var....
:-((( |
TRT ile beraber yapacakti. 7 macin
3ünü(5 macin 2sini) TRT canli olarak yayinlayacak diye bir haber okumustum.
Bu konu hakkinda yeni bilgilere sahip olan var mi?? |
Ahmet Dursun yuvaya dönüyor!
Baskan Demirörenle Münih"te biraraya gelen Ahmet Dursun, bos mukaveleye imza attigi ve gelecek hafta kampa katilacagi bildirildi.
|
Konu biraz degisti airdem !!
Eger 5 mac yayinlansaydi, 2 sini trt gösterecekti. Ama simdi sadece 4 mac veriyorlar, 1 ini trt verecek. tabii derbilerde büyük takim maclari 2 ye düstügünden dolayi trt 2 mac verir herhalde.
|
bizim ahmetdursun simdi bu habere..
cok sevinir :)
|
Galatasaray-fener derbisi 16. haftada...
die restlichen spiele, könnt ihr euch ja selber angucken :)
|
GBsine yazdim bile :) o.T.
ohne Text
|
Diger derbiler:
Süper Lig"in ilk derbisi Galatasaray ve Beşiktaş arasında 6. hafta oynanırken, 8. hafta Trabzon-Beşiktaş kapışması yaşanacak. 10. hafta Trabzonspor-Galatasaray, 11. hafta Fenerbahçe-Beşiktaş, 13. hafta Trabzon-Fenerbahçe derbileri oynanacak.
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 10:20 Uhr. |