Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Gesellschaft & Soziales (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=398)
-   -   Religion & Glauben (http://localhost/forum/showthread.php?t=4272)

27.10.2004 00:25

:))))

Da kann ich nur sagen "Selbst ist der Mann".......

Vielen Dank für Deine Unterstützung...

Selamlar
Enis

27.10.2004 00:29

Sie hat es richtig geschrieben

Sie hat konvertieren geschrieben... und nich konvention.....

Damit meinte Sie Galuben wechseln...

Kleiner Fehler, kann passieren..

Selamlar
Enis

27.10.2004 00:31

Entschuldige ich war auf Holzweg

tut mir Leid, du hast den unteren Teil gemeint...

Das war mein Fehler, Du liesgt schon richtig und deine Frage ist auch berechtigt....

Verzeihung..

akshalil 27.10.2004 00:43

sie meinte vielleicht;

im oberen Teil :Konvertiere
unten :Konfession

27.10.2004 00:47

Etwas Schwierig das Ganze

Ein bekennender und gebildeter und auch Religionserforschter Moslem.... ist gleichzeitig ein Christ ein Jude usw.. usf.

Den ein wahrer Moslem akzeptiert alle überirdischen Religionen, also alle Religionen die einen Propheten im Hintergrund haben....

Und du musst zu geben, das zwischen dem Wahren Islam und dem Wahren Christentum nur der unterschied eines Propheten steht....
Also im Grunde sind alle Religionen gleich....

Nich die Propheten sind es die Kriege führen und verschiedene Glaubensrichtungen predigen, sondern die Menschen...... sogar unter Christen und Moslems gibt es Vollidioten und Gotteslästerer.... die der Meinung sind, das nur deren Ideologie das richtige ist....

Also ein bekennender Moslem, der auch weiss was er bekennt, wird den Islam niemals abschwören können.... weil das nicht geht.... er kann etwas nicht abschwören, was er in 2 sekunden wieder bekunden soll..... das geht nicht....

Aber es gibt welche die estun..... ja wie das.... eine Frage des Geldes.... wir kennen Beispiel wo Moslems, die den Islam nicht all zu gut kannten, zu Christen wurden sogar zur Priestern und jetzt Missionarsarbeiten treiben........
Es gab schon mehrer Fernsehauftritte deswegen....

Falss du mit Konvention, die Überlieferung oder den Brauch meinst.... ja da hast du ins Schwarze getroffen, aber voll.....

Den der aktuelle Islam ist einen Vollkommene überlieferung der Emeviten, bzw. der Erfinder eines anderen Islams, basierend auf gewalt, damit man die untertanen kontrollieren konnte..... Siehe einfach die Araber an.... dann weisst was ich meine...... oder Papst Leo der x, wo er mit Geld den Paradies verkaufte.....

Der wahre Christentum und der wahre Islam ist heut zu Tage fast gänzlig ausgestorben, statt dessen gibt es nur Ideologien einzelner Machthaber..... und was ist lukrativer als das man die Religion besudelt und Vergewaltigt.... ????

Gruß
Enis

27.10.2004 00:49

Vielleicht auch

im oberen Teil :Konvertiere
unten :Konvention was bedeutet Überlieferung, Brauch....

roman 27.10.2004 01:26

Merhaba Enis!

Yazilarinin büyük bir bölümünü zevkle okuyorum, genelleme yapmadan dogrudan sana sormak istiyorum.

Gördügüm kadari ile dindar, arastiran ve kendisini gelistirmeye acik tutan belkide mesleki olarak kendini Müslüman bir din ulemasi yapmaya adamis bir insansin. Baska bir din ulemasi olan ve mesleki olarak görev yapan bir bayan ile evlenip cocuk sahibi olabilirmisin? Bir Ateist bayan ile de böyle bir durumda bulunabilirmisin?

Selamlarim ile Galvani...

akshalil 27.10.2004 01:38

Türbanli kizlara ve atheist erkeklere;

1-Türbanli bayanlara;Atheist biriyle birlikte olabilirmiydiniz (Cikma-Evlenme)
2-Atheist erkeklere; Türbanli bir bayanla evlenebilirmiydiniz?

27.10.2004 05:26

Cok acik, HAYIR! Ama yinede

istisnalar kaideyi bozmaz diyelim biz.

Hayatta insan ne ile karsilasacagini bilmiyor.

27.10.2004 05:28

Bence gereksiz bir soru bu. o.T.

ohne Text

27.10.2004 06:52

Isin ciddiyeti

Abicim sen bu Konuyu biraz sakasina aliyormusun gibi geliyor. Ciddiyetini korusan aslinda cok mühim bir konu bu. Bunu ahmak falan diye yorumlarsan sana fazla kulak asmazlar. Insallah biraz daha ciddiyetli Forumkatkini görüp birseyler yazarim ;)

sagilarimla

27.10.2004 08:27

davul bile dengi dengine callarmis

Kst

Auch wenn es diese These gibt, dass Ausnahmen solange die Regel bestätigen bis sie selbst zur Regel werden, halte ich den Fortbestand einer solchen Beziehung für unwahrscheinlich. Es sei denn die eine der Parteien ist von seinem Handeln nicht überzeugt und lässt sich von der oder dem anderen vom Gegenteil seiner Handlung überzeugen.

Wie gesagt, Ausnahmen bestätigen die Regel, Tampons auch.

haydut007 27.10.2004 09:20

Ist ja auch so schwer zu verstehen ne ??

MAch doch was du willst, ich habe kein bock mehr dir etwas zu erklären!!!

Du raffst es nicht und dur wirst es vielleicht auch nie, du kannst Menschen die du nicht kennst nicht gleich verurteilen, günaha sen girmis oluyorsun!!!

Son Sözüm, ne halin varsa gör!

Eyvallah...

Fatih

haydut007 27.10.2004 09:29

Jeder Mensch...

ob Moslem, Jude, Christ oder Atheist darf tun und lassen was er will!!!

Er darf seine Religion ändern, er darf sich umbringen er darf einfach alles tun!!!

Was jedoch richtig oder falsch ist liegt zu 99 prozent in einem gesunden Menschenverstand und der wird zu 100 prozent im Koran wiedergegeben!!!!!

Was uns leitet ist unser eigen Verstand, der der ihn formt ist unser Buch, unser Koran und das was uns davon abhält einen anderen weg zu gehen ist unser Glaube!!!

Menschen jeglicher Konfession haben freien Verstand und somit freie leitung, was der Mensch macht und anstellt, der Tag der Abrechnung wird kommen!!!

In diesem sinne...

Allah akil versin :)

eyvallah!

Fatih

kskbuket 27.10.2004 10:38

andere Interessen, andere Lebensweisen

ich denke nicht, dass sich eine der beiden Parteien auf den anderen einlassen wollen würde.

kes 27.10.2004 12:22

hemde cok gereksiz o.T.

ohne Text

kes 27.10.2004 12:23

biri dinine bagli biri...

digeri allaha inanmayan biri.

wie soll das bitte gut gehen???

27.10.2004 12:35

a, b, c, d, e oder f? hangisi bil bakali

a) türbanli kiz gercekten dinine bagli vede kendi istegi ile türbanli ise, o zaman ateistide müslümanliga döndürebilir

b) türbanli kiz aile veyada cevre baskisi yüzünden türbani takiyorsa, o zaman belkide ateisti onu kendine cevirebilir

c) türbanli kizi istedi diye ateisti vurabilirler

d) ateistin ailesi yok ben türbanli kiz istemem der o zamanda olmaz...

e) ikide birbirini istemeyebilir..

f) hicbiri

27.10.2004 13:54

Wem habe ich verurteilt ????

sag doch mal bitte.....

Wem meinst du ??

27.10.2004 13:55

Bu zamanda dinini

iyi bilen bir kiz zaten Kafasina Rüeban takmaz.... wozu den auch, wenn man nicht weiss was es bezwecken soll ???

27.10.2004 13:58

Was ist Falsch dabei ???

das klappt.... unzwar aus dem Grund, wenn beide Parteien einen gemeinsamen standpunkt vertreten.....

Auch ein Moslem und eine Atheist muss die llgemeinen Gesetze, die in allen Religionsformen vorhanden ist vertreten und befolgen... aus diesem Grund kann es klappen...

ZB. die EU..... hier interessiert nicht die Religion eher die Vertretung gemeinsamer Werte....

Gruß
ENis

27.10.2004 14:02

Laut Kuran nicht, aber laut

Gesellschaft ja.....

Solange man gemeinsame Werte befolgt und nach denen Lebt.... und was jeder einzelner in privaten 4 Wänden macht ist Ihm selbst überlassen....

Einens muss man einmal verstehen, das man nicht befugt ist jemandem seines Glaubenswegen zu diskriminieren oder Ihm die eigene aufzwingen.

Insan karisi veya kocasindan, sadece insan haklari cercevesinde sorumludur..... yani mevsudi kanunlar Anayasa cercevesinde....

roselotus 27.10.2004 14:34

Kesinlikle hayir. o.T.

ohne Text

roselotus 27.10.2004 14:48

Kesinlikle hayir.

Atheist bir insanin hic bir inanci yok. Yani atheist birisiyle beraber olmam mümkün degil. Ayrica bir kadin tesettürlü ise neden böyle bir sacma sapan iliskiye kalkissinki. Eger bir kadin tessettürlendiyse ondan böyle bir yanlis beraberlik beklenemez, cünkü tessettürün anlami kalmaz.

Sonucda atheist bir insanla beraber olmakdansa hiriztiyan birisiyle beraber olurum. En azinda onun bir inanci var. Anlam veremedigim, bir insan hic bir inanci (dini bakimdan) olmadan nasil yasaya biliyorki. Buna ben fazla anlam veremiyorum ve bu konuda biraz önyargilida olabilirim, ama bir konuda eminim. Atheist bir insan nereye baksan, senin bir inancin oldugunu kabul etmekte zorluk ceker, cünkü inanc ne oldugunu bilemezki.

Yok, allah insanlar dinsiz imansizlarda korusun ve cahillerden. Ondan haric herseyin basi selamettir.

kes 27.10.2004 16:53

ja wie soll mann und frau..

gemeinsamkeiten finden??? ok das einzige was geben wird ist LIEBE....aber wenn jemand seine religion richtig ausübt...wird es sehr schwer haben mit einer nicht-gläubigen zusammen zu leben.

:o)

27.10.2004 16:54

o.T.

ACH ICH WEISS SELBST NICHT MEHR, WAS ICH MEINTE: IRGENDJEMAND HAT MICH MAL SO WAS GEFRAGT UND ICH KONNTE MICH NUR NOCH AN DIESE WÖRTER ERINERN... naja was kümmert mich des was moslems machen dürfen und was nicht....

27.10.2004 17:33

Senin görüsün

Cünkü anlattiginin tesettürle ne alkasi var anlami degilim....

Yüce Kurani Kerim Bakara Suresi 221 in disinda herhangi baska bir evlenmeye engel koymamis.... bunun disindaki yasaklar sadece yeterince din egitimi almamis insanlarin Egosunun Ideolojisidir.... ve kimseyi baglamaz....

-------------------------------------------

Bakara 221

Müşrik kadınlarla, onlar iman edinceye kadar evlenmeyin. Özgürlüğünden yoksun inanmış bir kadın, müşrik bir kadından -müşrik kadın sizin hoşunuza gitse de- çok daha hayırlıdır. Müşrik erkeklerle de onlar iman edinceye kadar nikâhlanmayın. İnanmış bir köle, müşrik bir erkekten -o hoşunuza gitse de- çok daha hayırlıdır. Bu müşrikler sizleri ateşe çağırır. Allah ise sizi, izniyle cennete ve affa çağırır. Ve ayetlerini insanlara açık açık bildirir ki, düşünüp öğüt alabilsinler.

-------------------------------------------

Allaha inanmayan ile erkek ve kadina ayni sekilde haram kilinmis...... Hiristiyanla evlilikte Allah bir engel görmüyor ve koymamista.........
Allaha inan ve bir sayan her kisiyle evlilik yapilabilir..... sadece uygulmada degisiklikler olmaktadir.... sonuc ayni...

Wie du siehst tesettürle alakasi yok bu isin.....

Selamlar, Sevgiler
Enis

27.10.2004 17:34

Wenn du dein Fragebogen als

Mail zusenden kannst, kann ich es meinen Freunden die selbsständig sind weiterleiten...

Gruß
ENis

oezsu 27.10.2004 19:49

Neden evlenmesinler?

:)

Her iki taraftada zaten Islam´dan haberdar degil...!

Türbanlilar zaten taklit yolunu secmis ve dogru yoldayim diye kendilerini avuturken..

Ateist diye adlandirdiklarinin zaten Halifelik´ten mahrum....

Kisaca özetlemeke gerekirse, anlayacagin yollari cok güzel kesisiyor ;)

Esen kalin!

roselotus 27.10.2004 20:47

nasil alakasi yok..

Tabiki var.
Islam dinine göre bir müslüman kadin sadece bir müslüman erkekle evlene biliyor ve bir müslüman olan erkek herhangi bir baska dine inanan kadinla evlene biliyor, atheisten haric. Bun sende tabiki biliyordursun.

ahmetdursun 27.10.2004 21:34

Iyi Bir Soru... ama... ben sahsen...

düsünüyorimki... türbanli bir bayan ateist bir erkekle evlenmez...

A.D.

ahmetdursun 27.10.2004 21:43

güzel bir soru bravo ! o.T.

ohne Text

27.10.2004 23:06

Nerde yaziyor

Sen nasil kalkip Allahin kelamini inkar edersin.... tesettür mesettür anlamam ben acik ve net bir sekilde Bakara 221 de yaziyor....

Senin Kurandaki Ayetleri aciklarmisin... birde biz görelim ve cehaletimizi giderelim....

Senin anlattigini yillardan beri serefsiz kara Hocalar anlatmaktadir, ayni sekilde bizim camiimizdede ayni HURAFET anlatilmaktadir....

Yani simdi bizler Kuranami inanacagiz yoksa sanami ??????

28.10.2004 07:09

Müslüman diye gecinen serefsiz

olacagina, olsun namuslu ve dürüst bir atheist:)
ben tanrinin var olduguna inanmiyorum, ama nisanlim Allaha inaniyor ve ona göre yasiyor.
bence dini neden yapan insanlar kendi kisiliklerini henüz bulamiyanlar, yoksa herkesin inanci kendine.

28.10.2004 16:29

Hic ilginizi cektimi ?

The Organization of the Islamic Conference (OIC) nezaman ve ne icin kurulmus gayesi nedir sidmiye kadar neleri gerceklestirmisler dir ....

kimilerimiz araplari sevmeyiz ama!!!!!!

28.10.2004 16:49

neymis gayeleri?

Anlatta biz de ögrenelim. Bizi cahil birakmazsin herhalde.

28.10.2004 16:52

estafurlahhh

nefes alip veriyorsan, yazmasini biliyorsan........................................ ................ gerisini yazmama gerek yok :))

28.10.2004 18:03

Estagfrullah ne haddimize!

Insallah ile Masallah"in cocuklari olmus ve adini ne koymuslar biliyormusun? Keskem! Davamiz insallahlarla masallahlara kalirsa halimiz yamam.

Gercekten inaniyormusun, mukallitlerin, hurafelerin, bidatlarin tel örgülerle etrafini ördügü islam alemi üzerinden buharilarin, ebu hürreyelerin seytani yalanlarini Islam dininden temizlemezlerse Islam aleminin iflah olacagini mi zannediyorsun. 52 iki degil 5200 devlette olsa, bile topu bir adam etmez. 5200 kedininin bir aslanla basettigi görülmüsmüdür?

abizettin 28.10.2004 19:06

1-Petrol"ü halka zirnik koklatmadan

kendi seyhleri ve Amerika arasinda paylastirmak

2-halki sadece dinle besleyip uyusturup, yöneticilere kuzu-hurma-sarap yedirip icirmek

3-Arasira Arabin cinsel gücünü dünyaya tanitmak babinda Seyhleri Uzakdogu-Dogu Avrupa Sexturlarina cikarmak

4-Ve en son olarak da yukarda anilan faaliyetlerden vakit bulurlarsa Filistin"in bagimsizligi icin bul bol dua etmek ve uluslarasi faaliyetlerde bulunmak(ki bu örgütün esas kurulma gayesidir)

yaw bu dedigin örgüt arabische liga ile ayni degilmi?:-))

abizettin 28.10.2004 19:32

obwohl ich eine solche

Beziehung für fast unwahrscheinlich halte,frag ich mich jedoch;
Warum müsste 2 Menschen nicht zu finden sein:

einer,der an der Existenz des Gottes und der Religionen ,mit deren in ihrer heiligen Bücher beschriebenen Form,nicht glaubt,aber die Religionen als eine faktische Tatsache und Bedürfnis der Seele der Menscheit betrachtet und akzeptiert
und eine Kopftragerin,die sich nicht nur mit strengen islamischen Geboten,sondern auch mit anderen Religionen und jegliche philosopischen Ansätzen auseinandersetzt

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 12:08 Uhr.