Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Foren Archiv (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=402)
-   -   Kopftuch (http://localhost/forum/showthread.php?t=4433)

27.07.2004 22:43

Hadisler yalanlarla ve yanlislar doludur

Allah"u Teala kiyamete dek degismeyen tek sey olarak biraktigi Kuran"i Kerim"e yöneliniz, eger ki dogrulari dogrulardan ögrenmek istiyorsaniz. Hadis demek söz demektir, Allah"in hadisi Kelamullah"tan baska daha dogru hadis olabilir mi, bayanlar beyler?

27.07.2004 22:45

ates olsan nereyi yakarsin bre nurcu?

Bu olaylari yapanlar labunya takimi, bunlari ne hak ile Atatürk"ün düzenine mal ediyorsun? Ya Senin fetto$cularin neler icaat etmisler bakalim? Havada elli takla atan yüz metre ucan seyhlerinin tirnaklarini yalamakla ibadet mi ettigini zannediyorsun?

27.07.2004 22:58

Enis güzel makaleler yaziyor aslinda!

Ama herkesin algilayis gücü yetmeyebili bunlari anlamak icin. Sende malesef onlara dahilsin. Yazik cok yazik. Kuran"i Kerim ölülerin degil dirilerin kitabi. Süs kitabi da degil. Acip biraz okusan iyi edersin. Kendin icin. Zaten eden kendine eder...Herseyi.

27.07.2004 23:12

Kiz hamsiye deme bee!!

Said-Kurdi pardon said-i nursi demek bu yüzyillin dehasi idi öyle mi? Daha dogru düzgün Türkce konusamayan, akli dengesi bozuk, radyoda duydugu ilk sesleri cinlere mal eden zindigi deha olarak kabulediyorsun öyle mi? Üstüne üstelik bir de bölücü idi bu sapik.

Sen Enis"in karsisina cikman icin on ton ekmek ve bes ton kitab okuman gerekir

27.07.2004 23:15

Viel geschriben, aber ohne Inhalt!

Enis dogru yoldasin bunlara bakma Sen. Bunlarin kendilerine hayilari yok ki Sana hayilari dokunsun

kerio 28.07.2004 10:55

kardesim bu ne sacmalik

yani simdi birtakim yanlislar ugruna o müthis hazineden vazmi gececegiz?

yani insanlar brad pitt hava konusunda bir söz murad etse herkes agzini acar acaba bu herif ne demis der.

Halbuki Allah"in Rasülü bir söz söylemis hemen yalan yanlislarla doludur sen bu sözü gec demeye insan nasil böyle cüret eder.

O insan ki kuranin ilk muhatabi ve kurani en iyi anliyan insan. Eger söyledigi bir sözü var ise onu almamak kadar sacma bir is olurmu.

uydurma hadislerin varligini inkarmi ediyorsun?

hayir kesinlikle. buna da ölcü kurandir. Allah"in Rasulunun sözü kurana ters düserse ne ala ama düsmezse ve dogru bir söz ise.

Onun sünneti seniyyesi vardir bu bizim icin önemli bir kaynaktir. böyle ynö gibi belesci ve mantiksiz olunmaz arkadas.

Hz. Muhammed islam tarihin en önemli sahsiyetidir.O böyle es gecilmez.

kerio 28.07.2004 11:51

langsam langst

erstens dieser Vers im Koran der viel zitiert wird bezieht sich auf die Bedeckung der Frau und nicht nur der Frauen des Gesandten.

zweitens jmd zu unterstellen sie trüge das kopftuch aus ideologischen gründen und das sei falsch ist das dümmste was ich mittlerweile nun zigtausendmal hier lesen und hören muss.

warum dürfen menschen aus ideologischen gründen keine tücher tragen? woher willst du wissen wer aus welchem grund das tut?

gar nicht.

der rest ist mir ehrlich sowas sch... egal. das ist dein problem aber anderen das recht zu verweigern das zu tun was sie aus dem koran herausinterpretieren ist einfach die höhe.

woher habt ihr intelligenzbestien all das wissen her, dass ihr meinen könntet alles besser zu wissen?

also haltet euch etwas zurück mit eurem dämlichen kommentaren. das stinkt.

ich glaube gar nicht dass du so eitel bist sondern du tust das aus ideologischen gründen. ohhh wie schlimm das ist. eine frau die aus ideologischen gründen das kopftuch nicht trägt. ohh da muß ich jetzt angst haben ohhh wir müssen etwas gegen diese frau machen oohhh sonst stürzt sie unseren staat ohhh ohhh.

weißt du dieses gejammer erinnert mich an die ungläubigen die lot sagten das unheil in moderner version für die rezession sei er Lot verantwortlich.

kerio 28.07.2004 12:06

yaziklar olsun bu kadar sahtekarlik

ve yalan dolan.

bu yobaz laikler apacik din düsmanlari oldugu ortada. basta laikligin bekcileri ondan sonra o bekcilerin ayak takimi rektör denilen alemdaroglu yobazi.

bu enisden onlardan birisi.

alemdaroglu denilen alcak türban yasagini yürürlüge gecirdikten ve türbanli ögrencileri tekme tokat okullardan attiktan sonra yüzlercesine diplomasi üniversiteyi bitirmelerine ragmen verilmeyenleri ben cok yakindan taniyorum.

bu kelaynaklarin dediklerinin hicbirtanesi dogru degil. bunlar sadece erisilemiyen seviyeli kaliteli bilge insanlara atilan camurlardan baska birisi degil.

ve ilime düsman olan bu yobazlarin kendilerinin ilim adina birsey yaptiklari yok. ben cok iyi biliyorum, derslere docentlerini gönderip kendileri ders verme parasini cukka eden laikligin savascilarini. hicbir bilimsel kitap yazmayip ingilizceden terceme edipte altina kendi imzasini atan bu laiklik safsatacilarini.

misaller cok. bunlar 80 senedir palavradan baska birsey yapmis degiller. cünkü palavraci olmasaydilar 80 senede hala türkiye bu kadar geri kalmazdi. ilime asik olan bu kelaynaklar hala kütüphane calismalari yapip da türkiyede dogru düzgün bir kütüphane bile kurmus degillerdir. niye cünkü kendilerinin kitap okuma kültürü yok. kültürsüz sadece koltuk kapmacadan baska yaptiklari birsey yok.

neyse velhasili kelam bu enis ve onun ayakcilari gercekte yalan dolandan baska birsey anlatmiyorlar. inananlara karsi olan iclerinde besledikleri hasin düsmanliklari iste böyle anlarda su üstüne cikar.

Allah"in tarif ettigi gibi bunlar inananlari görünce iclerini kemirirler duramazlar,ellerine birsey gecirselerde inananlari bir karis suda bogabilmek icin firsat ararlar.

kafkasguezeli 28.07.2004 12:20

BRAVO!

memo2001 28.07.2004 12:30

Yasar Nuri Öztürkün kel basina tüküreyim

Yasar Nuri Öztürk şöhret budalası verdiği abuk subuk fetvalardan dolayı hatta Din-i İslam kendisine anasından babasından miras kladığı için Müslüman olan insanlarımız tarafından bile inanılmayan terbiyesizin birisidir. Yıllar boyu İslam’ı kendisine göre şekillendirmeye çalışıp, zavallı bir kaç insanın aklını karıştırmaktan bile ileri gidememiştir… Şunu da unutmamak lazımdır ki, bu şöhret budalası herif olmasaydı, belki de bir çok Müslüman “doğru olanı” araştırıp, keşfetme yoluna gitmeyecekti. Ama yinede yaptığı açıklamalardan dolayı birçok kadın bile neredeyse mini etekle Cenaze Namazı kılmaya kalktılar.

Hele Külli kafirin verdiği bir fatva var ki şehitlik üzerine Fesübhanallah… Yahu şehitlik bu kadar ucuzladı mı?..

Bir insanın, ya da askerin şehit olabilmesi için herşeyden önce Din-i İslam’ı yaşaması gerekiyor…Allah yolunda çarpışması gerekiyor.

İyi vallahi be! Sen her türlü haltı karıştır… Rakıyı, şarabı iç... İslam’a küfret... Başörtüsüne karşı çık…Ölünce şehit ol. Tövbeler olsun yarabbi… Yahu bu adamlar yıllar boyu İslam düşmanlığı yapmış, ömründe alnı secdeye değmemiş “herifin birisi“ öldüğünde ona bile “laiklik şehidi” demişlerdi…

Bu serefsiz senin gibi odun kafalari iyice beynini yikamis sen farkinda degilsin zavalli. Ikidebirde kara hocalara laf atma, serefsizmis, orospuymus deme...onlara onlari deyendir asil!!! Y.N.Öztürk gibi siz komunistlerin asil korkunuz, Islam"in hersey ragmen gelmekte oldugudur. ve gitgide yayiliyor ve Islama gecenlerin sayisida artiyor, bu Din batmaz ve batirilamaz, cünkü bunun arkasindaki güc YÜCE ALLAH"dir. Isterse dünyada tek bir Müslüman kalsa bile, Islam sancagi dalgalanacaktir ve Allah Nur"unu tamamlayacaktir ahmak kafalar sizi. Burada ötmesini bilirsiniz, su serefsiz Din düsmani öztürk & co. anlatma burda...sen Milleti kendin gibi enayimi saniyorsun ne, hayret bisey ya.

kerio 28.07.2004 12:32

öyle ya zamanin birinde birisi demisti

siz uzaya füze gönderdinizde, türbanlara mi takildi?

yok.bunun faili mechul kim? ben degilim herhalde. fettosculara gelince onlar dünyanin dört bir yerinde okul aciyorlar. hizmet ediyorlar. senin atatürkcülerin kime hizmeti ayagina götürdü? kimseye. hep güzelce yeyip zibarmayi bilirler. kahrolsun yasakci laik zihniyeti. heheheh nede güzel slogan atarmisim....

kerio 28.07.2004 12:37

bu adam konjöntüre göre konusur

ortam neyi icab ediyorsa ona mevki verebilecek yetkililer ne duymak istiyorsa onu söyler. zavalli bir insan. ilmini kullanamayacak kadar aciz. peygamber arkasinda namaz kilan münafiklar gibi, (dikkat münafiktir demiyorum) onlar bu yüce insan ile beraber oturup arkasindan namaz kiliyorlar ama nurundan faydalanamiyacak kadar zavallilar.

bu herifin bilgisi kendisine zarar. vesselam.

baskalarinin baska birsey söylemesi gercegi degistirmez.

28.07.2004 12:38

süsse gib es auf...

die jenigen, ein kopftuch tragen akzeptieren doch gar keine fragen oder zweifel in bezug auf diese kopfbedeckungs-theorie.

es ist einfach eine unterdrückung der frau... nicht mehr, nicht weniger. :-)

und ich sage es wieder:
früher war das vielleicht sinnvoll aber heutzutage macht es eben wenig sinn verschleiert durchs leben zu gehen. es nutzt keiner frau etwas ihr haar zu bedecken und zu hoffen nicht von einem mann angemacht oder angegriffen zu werden. das war früher mal...

leider sind aber viele noch in der vergangenheit hängen geblieben...

28.07.2004 12:54

o.T.

Klar, wenn sie es aus freien Stücken trägt kann ich auch nichts dagegen sagen aber wenn ganz junge Mädchen oder gar Kinder dazu gezwungen werden finde ich es mehr als ungerecht.
Was mich aufregt ode stört ist einfach die Tatsache, dass Frauen, die kein Kopftuch tragen als schlecht dargestellt werden. Als ungläubige abgestempelt werden...
Es ist einfach eine Schande wenn man mit manchen "Vorschriften" im Islam nicht wirklich einverstanden ist weil es einem nicht logisch erscheint (wieso z.B. Ezan in der Türkei auf arabisch ausgerufen wird usw.?). Und schon gehen die Beleidigungen usw. los und man wird als Ungläubige "beschimpft".
Ich finde das einfach nur schade...

fenerli1234 28.07.2004 13:18

o.T.

TOD DER FASCISTEN ÜBERALL

ey wo leben wir man gibt es noch menschen mit kopftüchern!!!!! geri kafali seyler hepsi ey yasasin devrimcilik ölüm fasisme

fenerli1234 28.07.2004 13:18

o.T.

TOD DER FASCISTEN ÜBERALL

ey wo leben wir man gibt es noch menschen mit kopftüchern!!!!! geri kafali seyler hepsi ey yasasin devrimcilik ölüm fasisme

50pepporoni 28.07.2004 13:31

aaaaa

aber nicht doch meine liebe limonie:) zwingen sollte keiner keine zu irgend etwas frau sollte aus freien stücken machen oder eben nicht.der koran sagt sogar das man(n) als ehemann seiner frau es dreimal sagen muss ob sie es dann macht ist dann immer noch ihre entscheidung.ja und es stimmt mit der kopfbedeckung ist es nicht gemacht.basini kapatip kicini acmak birseye yaramiyor :)) und nicht jede mit koptuch ist glaübiger als die ohne herumlaufen!!!

haben sie verstanden madmosel :-x

28.07.2004 13:53

Wiztzig als ob der eine Zeitung hätte...

ohne Text

cemdean 28.07.2004 13:58

fuuuruuunnnn allahsizi?!

Sack über den Kopp und druff hauen!:-)

-- Cemo der Inquisitor --

&gt&gt&gt&gt&gt&gt&gt&gt&gt&gt&gt ES LEBE DIE SCHARIA &lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt&lt

28.07.2004 14:03

Sen demek Ordinariyus Profsun...

eger daha iyi biliyorsan..... gercekten tükür kellesine..... eger bilmiyorsan tüm dünya senin kellene tükürsün......

Sen ondan veya herhangi bir Proftan.... daha iyisen, hemen cik Programlarada rezil et bakalim adami.....

Sen simdiye kadar nerdeydin, arkadas.... derhal TV ye cik ve Öztürkün isini bitir.... nede olsa Ordinariyussun... dimi.....

Simdi hemen küpleri binmede.... bir az kendi uzmanligini düsün.... acaba Allaha seni Jandarma olarakmi kildi..... ?????

Bu bos laflarini bizlere degil.... gidip Sayin Erdogana veya Diyanete anlatacaksin.....
Eger gercekten Kuranin disina ciktigini görürsen Öztürkün git hemen sikaat et ve isini bitir.... ama tahminim sakatlik sende oldugu icin.... sadece böyle Forumlarda saklanarak hava basarsin.... ben öyle görüyorum....

Birde su var.... Kurana dönüs operasyonuna sadece Öztürk önderlik yapmiyor..... Diyanet haris, tüm Uniler beraberce bu mücadeleye basladilar.... Öztürk sadece baslatti....

Evet adam zengin... ve durmadanda daha zenginlesiyor... kisakanilacak bir sey yok... sende´30 yil Uniye Dekanlik yap, sende zengin olursun....

Ne demisler, Allah dogruye ve calisana verir....
Sende calis Alim ol sende ün san söhret kazan... Allah hak edeni her zaman sereflendirir..... bu yüzyilin serefide Öztürke ait.... gecen yüzyilin serefide Atamiza aittir....

Her yüzyilda bir dahi Türklerde her zaman olmustur....

Ne mutlu bize

28.07.2004 14:08

Ahhhhhh desene ben

Bakiköyden kacmisim..... lächel lächel....

Isbatlamak diye bir sey yok.... bunlari ben bulmadim veya ben yazmadim..... gercek ne ise odur.... degismezki....

Bazilari bana acayip lkiziyor ve bazilarida övüyor... das war schon immer so....

Biraz dünya ve okul medrese görenlerden her zaman cok olumlu cevaplar aldim........

Senin begenmemen bana dokunmaz bile....

Benim tek amacim... bazilarini sadece düsünmeye zorlamak... cünkü onlarin beyinleri istob etmis ve duraklamis...... yeniden paslanmis damarlar calismasi lagzim....

Yeterki zerre kadar düsünmeye baslasalar bana yeter.....

28.07.2004 14:10

sowas hätte ich aber von dir nicht

vermutet cemi! ne ne... nicht von dir!

*fassungslos nur den kopf schüttelt*

kafkasguezeli 28.07.2004 14:10

Ne bu ya?

Teyp bandi gibi ikide bir ayni seyleri söyleyip duruyorsun? Baska laf kalmadimi sende? Vid vid vid ötüp duruyorsun? Kimsin sen be!? Biz kimseden korkmayiz, Allah´tan baska! Sen adam olsaydin, adam gibi birini cikarirdin ortaya! NURi Yi DEGiL!
Sen önce adam olmayi ögren!

memo2001 28.07.2004 14:17

aynen KafkasGüzeli

schreibt auf jeden beitrag denselben scheiss und beschuldigt uns mit angsthasen...wenn er ein so mutiger ist, werde ich ihm meine anschrift in frankfurt geben und er darf mich besuchen kommen...zeige ich ihm ma paar schöne WingTsun technicken...er ist glaub ich ein einsames würstchen, hat keine freunde und verucht bizzi hier aufmerksamkeit zu erlangen...bi masonik yasar n.öztürkü biliyor artik, ötüyor....

kerio 28.07.2004 14:30

ich erkläre es dir gerne nochmal

der koran behandelt in einzelnen versen themen die im gesamtkontext bewertet werden. dass was für den Gesandten in sure muddessir befohlen wurde, nachts aufzustehen und zu beten, beschränkt sich nicht ausschliesslich auf ihn, denn schliesslich sind auch wir diejenigen die angesprochen werden.

was die kopftuchdebatte betrifft so ist der vers im koran schon mehrmals hier erwähnt. in dem es den frauen gesagt wird mit ihrem schleier hals und brustbereich zu bedecken.

schonmal enis" empfehlung bedacht und mal geguckt wie dieser vers von dem gesandten und seinen gefolgsleuten in diesem falle von den gefolgsfrauen umgesetzt worden ist? wenn nein dann solltest du es.

ich erkläre das nochmal damit es der letzte hier verstehen könnte:

nirgends im koran steht dass die kaaba gerade in mekka steht. wenn aber der koran von der kaaba spricht dann weiß jeder dass dieses haus in mekka ist. also wird mit dem schleier den koran meint auch die bedeckung des kopfes gemeint.

daher gibt es im koran das gebot dass die frau ihr kopf bedecken solle. kopftuch gibt es im islam.

kerio 28.07.2004 14:32

demekki bilge bir adam

olabilmek icin tvye mi cikmak lazim!!! stark.

memo2001 28.07.2004 14:36

weiss halt nicht mehr weiter, sacmaliyor

ich sags ja, diser typ ist wirklich so hohl wie er ausschaut....als ob prof = mümin ist...haha...

kafkasguezeli 28.07.2004 14:45

Bu BRAVO KREVIO ICIN GECERLIYDI! o.T.

ohne Text

losmuertos 28.07.2004 14:47

Warum ich kein Kopftuch trage !

-Weil ich keinen Kopf habe .....

terrible 28.07.2004 14:58

BRAVO!

bu "BRAVO" da annanin ami icin gecerli !!!
alles klar jetzt.. kafkasorospusu ???

cemdean 28.07.2004 15:07

Irren is menschlich Baby!:-) o.T.

ohne Text

kerio 28.07.2004 15:10

so tun als ob ist IN!!!

- Ich glaube nicht daran, dass ein Kopftuch alleine die Reize einer Frau verstecken kann. Ein Blick, ein Gang; das alles kann viel reizvoller sein als die "Haarpracht".

verständnis, im obigen beitrag hatte ich die quelle erklärt und enis hatte ich schon geschrieben aus welchem grund frau sich bedecken möge. es ist eine prüfung im gesamtkontext des koran. einfach zu verstehen wenn man den blick für das gesamte nicht verliert.

- Nach MEINEM Verständnis des Korans gibt es keine allgemeine Glaubensregel, die besagt, das man ein Kopftuch tragen muss. Die oft im Zusammenhang des Kopftuchs genannten Suren beziehen sich auf die Frauen des Propheten Mohammed, nicht auf Frauen allgemein.

-&gt dies war nicht auf die Frauen beschränkt, dies ist ein Fehler.

- Aus meiner Sicht der Dinge wird das Kopftuch zunehmend nicht aus religiösen Motiven, sondern aus "Identitätsgründen" getragen. Viele Frauen, insbesondere junge Frauen, haben das Bedürfniss nach Zugehörigkeit. Ich mag und will so etwas nicht, ich fühle mich als Individuum.

-&gtidentitätsgrund führt dazu, dass eine ideologie her muss. warum. eine frau die identitätslos ist, ist wohl erstmal augenscheinlich verloren. und dann kommt oh ja die milli görüs und dessen ideologie und frau hat eine neue identität. kämpferin von mg. dies wird z.b. auch Fereshta Ludin unterstellt.diese unterstellung basiert auf deine total an den haaren herbeigezogene identitätspalaver. es mag frauen geben die sowas täten ist und bleibt nicht die regel.
dies ist eben falsch. Nicht du bist ein Individuum auch die Frauen die ein Kopftuch tragen. sie haben den koran und den islam verstanden und praktizieren sie und sind weitaus bessere menschen die immer wieder daherkommen, ich bin doch besser ich bin zwar offen habe sex, trinke alkohol, trage aber kein kopftuch und dafür noch tattoo.

- And last but not least: Ich bin eitel, liebe meine Haare und was ich ganz besonders liebe, ist es mit meinen Haaren zu spielen.

-&gtsagte ich bereits ist mir ... egal was du mit deinen haaren machst.

Fazit: Für mich kommt ein Kopftuch - als religiöses Kleidungsstück - nicht in Frage, wer es anders sieht, soll eben ein Kopftuch tragen. Letztendlich ist jeder für sich selbst verantwortlich und muss wissen, was gut für einen ist...

-&gt es ist doch etwas zynisch. zuerst zu erklären dass es gar nicht im koran verankert ist und dass frauen das kopftuch tragen, weil sie keine individuun sind selbst denken können und sich irgendwo festhalten wollen und das ist dann milli görüs und dann solls jede so tun wie sie es mag.

dann redest du vom verstehen. mich stört dieser unterton, der meine frau, meiner schwester, meiner tochter die fähigkeit abverlangt aus tiefem glauben ihr kopf zu bedecken, so wie es der glaube ihr Schöpfer von ihr verlangt, weil sie ihren Glauben nicht halbherzig und teilweise leben möchte, sondern bewußt so wie es überhaupt möglich ist im ganzen.

28.07.2004 15:13

Fesuphanellah... simdi yine damarin azdi

Ne zaman ben kalkip birseye karsi ciktim.....

Sanki sizler Allahin Jandarmasiymissiniz gibi, bana hava gazi okuyorsunuz......

Leiklik demek din ve devlet islerini ayirip, vatandaslari kisisel din Ideolojisinden cikarmak.....

Kuranin asil sitemine Laik sistem cok yakindir...

Cünkü Laik sistem disindaki sistemler.... sade ve sadece Ideoloji sistemleridir..... tüm dünyada var olan sistemlerin.. Laik demokrat sistemi disindaki sistemlerin tümü ideoloji sistemidir..... Misal, Komosnist Russlar, Nazi Almanlar, Din yobazi Iranlilar, Kapitalist Amerikalilar, vurdum duymaz Araplar..... sonu yok bunlarin....

Oysa Laik sistemndeki Anayasa..... insanligin evrensel degerlerini iceren, Ilahi kanunlari icerir..... yani senin anlayacagin,

LAIK SISTEMDEKI KANUNLAR; KURANDAKI VAHYI EMIRLERIYLE BIREBIR UYUMLUDUR....

Sen simdi... bilmedigin seyin düsmanligini birakta..... Kurandaki Vahyi emirlerde bana bir tanesini göster ve TC Anayasasiyla catistigini göster.....

Arkadasim... Allahin dini yoktur.... o yüzden yolladigi vahyilerin hepside ayni seyi söyler ve aynui evrensel degerleri icerirler.....
Amam insanlarda egitilmesi gerektigi icin... bir cok Resule ihtiyac vardi....

Zamaninda Israil kavmi... yapi ve beyin olarak Ararplardan daha geriydilerki... Allah onlara direk Kurani indirmedi ve insanlari egiterek, dine son seklini verdi...

Bu gercekte Allahin kainata verdigi yasam gerceginden kaynaklaniyor....

28.07.2004 15:15

Yaz sitilinle sen adam olmayi ögrettin

bile.... bundan sonra adam olmusum veya olmamisim ne fark ederki senin icin....

Eger senin Ideolojine bagli olsaydim... kimbilir ne kadar degerli bulurdun beni....

28.07.2004 15:19

TV ye cikanlar adam degilmi

Tayip Erdogan her gün TVde..... hemde 12 saat..

Simdi o adam degilmi..... Cumhur Resisi, TSK Baskani..... ve digerleri....

Bunlari ve milyonlarca ayni kisileri TV de görüyoruz....

Bunlarin hepsi cok lagzim ve cok degerli insanlar.... ayni zamanda Türkiyenin aydinlari, yöneticileri.... bizlerde elimizden geldigince devlete yardimci olmaliyizki, günün birinde, yine baskalari gelipte topraklarimi almaya calismasin.....

Bu cercevede bir cok Hoca TVye cikiyor.... sadece ynö degil..... senin ona gicik oldugunda, Objektif olmayi kaybediyorsun

kerio 28.07.2004 15:22

kivirmayi birak o.T.

ohne Text

kerio 28.07.2004 15:24

erbakanda tvye cikiyor

ben sadece tvye cikmasinin sart olup olmadigini tartistim. yani tvye cikmayanlar prof. degilmi? bilge adam olabilmek icin tvye mi cikmak lazim? ölcülerini biraz daha netlestir. objektiflestir. dünyada o kadar bilim adami tvye hic cikmaz. benim proflarimdan birtanesi tvye cikmamistir ama müthis bilgili insanlar. so what?

28.07.2004 15:25

Wowww ammada aydinca bir aciklama

hem silahsörsün hemde ayni zamanda Resulsün....

Yoksa sana vahyi inmeseydi beni ne kadar böyle güzel analiz edecektin.....

Pes dogrusu..... sizler nasil böyle baskalari hakkinda VAHYI iniyor... sastim dogrusu... Resullerin nesli tükenmisti.....

Acaba bir yanlislik olmasin..... ne yapcagiz simdi... ????

28.07.2004 15:27

Yahu bir taneciktemi bulamadin

Alemsin yani.... ama uymuyor diyordun.... anlat cehaletmi gider diyorum.... sen kalkmis kivirma diyorsun....

Vallahi arkadas ich nix dich verstehen... was du wollen du nix wissen

peren 28.07.2004 15:28

mein Schöpfer verlangt es von mir!

Lassen wir uns doch die folgenden Sätze von Keiro noch mal durch den Kopf gehen: "dann redest du vom verstehen. mich stört dieser unterton, der meine frau, meiner schwester, meiner tochter die fähigkeit abverlangt aus tiefem glauben ihr kopf zu bedecken, so wie es der glaube ihr Schöpfer von ihr verlangt, weil sie ihren Glauben nicht halbherzig und teilweise leben möchte, sondern bewußt so wie es überhaupt möglich ist im ganzen."
Insbesondere der Satz: "..so wie es der glaube ihr Schöpfer von ihr verlangt..".
Reden wir von dem selben Schöpfer der eine ausgezeichnete mathematiker und physiker kurz naturwissenschaftler ist? Reden wir von dem Schöpfer der unsere gesamten Sonnensystem erschaffen hat, mit kompletterausstattung incl. naturgesetze? Reden wir von dem Schöpfer der uns eine gewisse Intelligenz gegeben hat damit wir selbst urteilen, lernen, erfahrungen sammeln..sollen und nicht alles als selbstverständlich annehmen sollen? Der Schöpfer, den ich oben beschrieben habe, verlangt von mir dass ich Kopftuch trage! Wozu? Damit ich mich vor männern besser beschützen kann?
Danke allmächtiger, wenn dieser Sure nicht da gewesen wäre, hätte ich gewisse sachen, wie Z.B. die notwendigkeit des Kopftuches im Überlebenskapf mitten im Sonnensystems, nicht mit meiner intelliegenz feststellen können. Danke für die Verbote.
Ich hoffe den "intelligenzbestien" unter euch (wie keiro) wird jetzt klar wie lächerlich und scherzhaft die obige Behauptung klingt.
Ich fühle mich wie im Kindergarten oder Zoo.
Saygilar

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 21:43 Uhr.