![]() |
COLLINA oldu
ein absoluter kenner !
hoscakalin |
Hayirlisi olsun !!! o.T.
ohne Text
|
ben hep son adamdim... kämpfer :) o.T.
ohne Text
|
bende cok sevindim, cünkü:
ben daha onunla hic mac kaybettigimizi hatirlamiyorum...
yenilmicemiz garanti artik ;) tarih cogu zaman tekerrür eder :) |
ZDF-Übertragung Türkei - England
merhaba arkadaslar ,
haftalardir zdf maci naklen yayinlayacak / yayinlamayacak konusmalarina son vermek istiyorum !!! iste gercek , dün zdf´e bir e-mail yazdim , macin zdf´den naklen yayinlanip - yayinlanmayacagi icin , iste zdf´den gelen cevap arkadaslar : Sehr geehrter Herr Cengaver, vielen Dank für Ihre E-Mail. Das ZDF sieht aufgrund der Tagesprogrammplanung nur vor am 11.10.2003 in der Sendung "ZDF SPORTextra: Fußball-EM-Qualifikation" ab ca. 19:55 Uhr die zweite Halbzeit des Spiels Türkei gegen England live zu übertragen. Die Sendung beginnt um 19:21 Uhr, das ist auch die VPS-Zeit. Eine gesonderte VPS-Zeit für das Türkei/England-Spiel gibt es nicht. Mit freundlichen Grüßen ZDF Alexander Dinges HA Kommunikation Zuschauerservice 55100 Mainz |
ja...dann alle ins cafe
oder auf trt 1 oder premiere
also beides habe ich zu hause kölnde kalan arkadaslar bana gelsin :) |
mittelstürmer o.T.
ohne Text
|
Kahveye gidecegiz canim, daha heyecanli
oluyor :)))
|
Ich...
Ich habe sehr lange im offensiven Mittelfeld gespielt, oft auch als Spielmacher.
Als ich jedoch von dem damaligen C-Jugend Trainer von 1860 München gelehrt wurde, hatte der mich auf linke Verteidigung gedrillt! :)) Ich war auch gerne Torwart aber meine Lieblingsposition ist und bleibt hinter den Spitzen. Selam ve saygilarimla |
E. Torogluna gicik olanlar el kaldirsin!
ohne Text
|
Ben! o.T.
ohne Text
|
Bakiyorum da herkes hakem secmeye
baslamis!
Aloooo!!! Noluyoruz ya?! Türkiye A Milli Futbol takimi hic bir kisinin yardimi olmadan bu maci alacaktir! O kadarrrrr!!! :))))) Selam ve saygilarimla |
ara sira gicigma gidiyor
ama bakmasi zevkli.. auch wenn er scheisse redet
|
Herkes Cafe ye, sonra da Cinemaxx önüne
Valla evde sarmiyor mac, Cafe de güzel oluyor atmosfer bakimindan.
Sonra da bizim usaklar zaten Cinemaxx in önünü doldururlar ister istemez, bizim Essen de GS in UEFA yi aldiktan sonra gelenek oldu zaten, önemli maclar sonrasi Cinemaxx önü trafige kapanir !!! Hehehehe |
Münihte Leopoldstrasse kapatiliyor!:) o.
ohne Text
|
agzindan degil götünden konusuyor o.T.
ohne Text
|
12. Adam o.T.
ohne Text
|
bazen cok abartiyor
ama schaupieler braucht das land sag ich immer ;]
|
Bence E.Toroglu Mükemmel Birisi !!!
Erman Toroglu cok cesur ve Yürekli Bir Insan... Adamin yazdiklari ve söyledikleri cok dogru...
Adam Takim iyi olunca iyi oldugunu söyliyor..., kötü olunca hic cekinmeden bunuda söyliyor... Kusura bakmasin kimse... E.Toroglu Türkiye"de pek nadir bulunan adamlardan biri... Ben E.Toroglunun yazilarini ve Tv deki Programmlarini cok begeniyorum... A.D. |
iyi hakem olsa.....
erken hakemligi birakmazdi. hasse den mann ya....
er will uns beibringen was abseitz und foul ist. hätte digitürk 5 kameras statt 2, würden wir alle sehen ob es abseitz wäre!! erman toroglu ist einfach LÄCHERLICH...schadet nur den anderen schiris. |
kann man dem nicht den mund
zukleben??????
|
kölner ringe sind immer gesperrt hehe o.
ohne Text
|
ku damm zu
bei uns wird der ku damm zugebombt da kommt dann nichts mehr durch
und es herrschen die türkischen fahnen und hupen der autos hoffentlich machen wir die platt wird echt spiel des jahres |
Erman ist Kult, ama
Star da cikan Onun Sunun Oglu (iSmini Unutum) , o tam gicik. Erman lacht doch über sich selbst:-), der ist locker,leicht populistisch aber Ok.
|
Top gecer adam gecemez!
Spiele ab und zu noch in der Kreisliga libero, sofern Studium und Knöchel( Knorpelschaden) das zulassen. Habe mal Bezirksliga gespielt. Ne zamanlar gecti....
|
kahve muhabbeti
yapiyor. ama tutuyor iste. sansal büyüka tek basina yapsa bu program bu kadar tutmaz. ich gebe es zu, bende izlemeyi seviyorum. belki diger kanallardakiler cok efendi ama, futbolda efendilik pek sökmüyor.
Reha Muhtari bile severek izliyorum. Bäöyle habercilik olmaz ama, oluyormus :o) |
Erman TOPoglu...
...der labert...
... Nur STUSS, ... Nur Scheisse, ... Nur Müll, Yani ne derse desin agasindan cikan her kelime anlamsiz ve gereksiz, sussa bence millet onu dahada cok citigi alir!!! Selamlarla & Saygilarla Turkishboy17!!! |
telegoldekilerin...
hepsi serefsiz ya...vor allem ahmet cakar...azmi küfür yedi hehe
hakemkene ehhe |
Klugscheisser!!! o.T.
ohne Text
|
belki biraz fazla konusuyor AMA
cogu zaman cekinmeden gercekleri söylüyor,
ahmet cakar da öyle, bende izlemekten keyif aliyorum, düsünsenize:bi pozisyonda emin olamayinca ilk kim akliniza geliyor? benim ilk aklima gelen: aksam olunca erman hoca söyler... bence cogu kiside de durum böyle, ne derseniz deyin, bence o artik futbolda bir ekol ;) |
ach bisey daha
burda buna cevap verenlerin hepsi,
onu sürekli izleyen kisiler olsa gerek, insan gicik kaptigi bir kisi bi kere en fazla iki kere izler baska sözüm yoktur ;) saygilarimla |
haklisin ya, kahve stadyum gibi
yani insani o atmosfere öyle bi sokuyoki,
su an bile onu düsünürken tüylerim diken diken oldu... |
cinemaxxxin önü yine kapanir bence
tabii insallah kazanirsak..
|
o.T.
Ben sahsen yorumlarini begeniyorum, hicbir takima tarafli konusmuyor Ankaragücü haric :-) yani neyse o diyor.
Hepimizin tam olarak bilmedigi kurallarida cogu zaman onun anlatimi sonrasi ögreniyoruz bu da bir gercek. Cekinmeden herseyi acik acik söylemesi hosuma gidiyor. HARBI BESIKTASLI |
E.Toroglu kim ki ???
yani ;-)
|
nihats interview
ich habe gerade in eurosport einen interview mit nihat mir angeschaut und da habe ich wieder gesehen was für ein super kerl der ist. über das spiel gegen gs sagte er, dass er erstaunt war dass sie ihn so herzlich empfangen haben. das meinte er auch im positiven sinne.. cocuk gercekten cok beyefendi... vielleicht gibt es den interview auf www.eurosport .de oder so
|
ein möchtegern besserwisser :) o.T.
ohne Text
|
ferdinand spielt gegen die türkei
nicht, weil er einen dopingkontrolle vergessen hat und nun wird er vielleicht sogar 2 jahre gesperrt... er ist der teuerste verteidiger der welt zur zeit
|
Bald nicht mehr :))
Auch wenn er gespielt hätte, wäre da kein Unterschied!
Wir packen es auch so! |
Genau.
Denke auch das die Türkische Nationalmannschaft es schaffen wird. Auch wenn David Beckham,Michael Owen oder Rio Ferdinand mitspielen werden sie es schwer haben gegen die Türkei.
Drücke euch die Daumen. |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 06:00 Uhr. |