![]() |
Ego $i$kinliginden salakligini göremyenler beni hala ck güldürüyor,ve salakligin siniri yok dedirtiyor..
|
Ego
Zitat:
|
Ve bir sonbahar daha geciyor ömrümüzden...
|
Gülü$lerim var ben her sIkIntIya Eyvallahhh diyen....
|
:))
Insanin hic mi cümle kurma tarzi degismez?Yazi karakterleri de hep ayni mi olur?Yazdigi konular ayni,tarz ayni,kacis ayni?Böylesi tipler kendini cok akilli sanir ya,bende ona gülerim hep,hemde öyle bir gülerim ki,kisi bir daha ayni gülünc duruma düsecegine ölmeyi tercih eder...Senin le armizda ki fark;Sen sevmedigin icin öldürürsün,ben sevdiklerim icin ölürüm....Her kosulda ölen ben oluyorum ya neyse?:)Canin sag olsun!Sen yeterki iyi ol,hayatta ol ben ikimizin yerine ölürüm...SIKINTI YOK
|
Geri ver.....
Bahardan Umud Kesen Dallarımı Geri Ver
Sevdana Mecnun Eden Yarim Yollarımı Geri Ver |
.....
Benı Yoklugunla Savastırma!kaybederım.ö.asaf
|
Zitat:
Emotionen zu haben ist menschlich. Sen insan degilmisin? |
Gül kurusu ich finde du hast mit deiner Antwort bisschen weit hergeholt. Es ist nichts schlechtes daran ein sachlicher Mensch zu sein. Es kommt einfach darauf an, worum es geht.
Das Herz hat seine Gründe die der Verstand nie begreift und umgekehrt. Ich denke auf die Ausgewogenheit kommt es an.. Zitat:
|
Zitat:
sachlich bleiben bzw. bleiben können, ist schon korrekt. situationsbedingt muss man aber auch emotionen in seine überlegungen einfließen lassen. emotionen, ist ein weiter begriff. aber man darf nicht herzlos sein, oder steinhart. |
Deine Einschätzung der Dinge ist völlig richtig. Nur verstandorientierte Mr. Spocks kann es nur auf dem fiktiven Planeten Vulkan geben. Hier bei uns auf der Erde ist es schier unmöglich keine Emotionen zu haben. Ohne Emotionen kann der mensch keine Entscheidungen treffen. Das ist wissenschaftlich bewiesen.
Zitat:
|
Zitat:
mr. spock ist klasse :))))) |
:) Ja so sehr klasse sogar, dass er gar nicht von dieser Welt sein kann :)
Zitat:
|
Zitat:
hahahaahah, ja hast recht. genau wie ich, ich bin auch nicht von dieser welt hahahahahah |
Nein? Und woher bist du? Von der Venus? :D
Zitat:
|
Zitat:
auch wenn es ein klischee ist, ich stehe dazu :D |
ich denke erdo hat schon recht. ich bin gegen das internet in der türkei und es gehört abgeschafft.
http://www.radikal.com.tr/dunya/erdo...ors_picks=true |
eine Erfindung lässt sich nicht mehr rückgängig machen. Hinter dem Internet steckt eine Idee und Ideen kann man nicht einfangen oder gefangen nehmen und ins gefängnis stecken.
Also wenn der Artikel richtig sein sollte, dann spricht diese Aussage von ihm nicht gerade dafür dass er ein Verfechter des Fortschritts wäre. Zitat:
|
Zitat:
tja, dann würden aber sehr viele aus vaybee keine Beschäftigung mehr haben :) |
Hahahahahaha, lakonisch, zynisch, gut :D
Gülkurusu ich wollte wenigestens noch bis zum Kurban Bayrami angemeldet sein, um zu hellasmak mit den Leuten hier, die ich unwissentlich oder teilweise Absicht aus Wut verletzt oder gekränkt hätte, nur deine jetzige Aussage könnte mich dazu bringen jetzt auf der Stelle meinen account zu löschen :D Zitat:
|
Was für eine erdrückende Hitze, ich sterbe.. Ich will das Mittelmeer mal von der südöstlichen Seite sehen
|
Zitat:
Nö, bleib ruhig. |
Das habe ich mir gedacht, meine Ex-Lebensgefährtin hatte mal ein Buch gelesen und die Überschrift eines Kapitels hies: Und die Venus war nur noch ein Stern
:D Zitat:
|
Insanlarmi gittikce agresif oluyor yoksa benmi yeni farkina vardim?
|
Dikta!
Zitat:
|
Zitat:
Gercek hayatta insanlar eskisi Gibi birbirine sabirli saygili davranmiyor, türklerdede cogaliyor bu durum, almanlarda yabanci ve bilhassa Islam düsmanligi acik acik adamlar artik göz baska bakalim söylüyorlar, nede olsa artik müslümanlikla hayallerinde ne kadar kötü canlandirdilarsa gercegini "ispatliladilar" |
Zitat:
|
DANS ET!
Sanki seni hiç kimse izlemiyormuş gibi... SEV! Sanki önceden hiç incinmemiş gibi.... ŞARKI SÖYLE! Sanki seni duyabilecek hiç kimse yokmuş gibi.... YAŞA! Sanki Cennet bu hayatın kendisiymiş gibi.... |
$eytan diyorki.....
|
:)
Zitat:
|
Bayram benim neyime etrafimda bütün sevdiklerim olmadikca diyor kafamin yarisi, diger yarisida diyor: yetmiyormu yanindakiler?
|
:)
Zitat:
|
Zitat:
|
Türk kadinlarida ne cok burunlarina falan hizmalar takmaya basladi. Hem temiz anadolu imajini bozuyor, hem bence hic estetik degil hatta itici ve birde düsündükce igrendigim: bu kadinlar bilhassa yüzlerini ne kadar yikarsa yikasin cild ile metalin arasinda biraz artiklar kalirdir, zamanla mikroplarda cogalirdir, hatta Bir mini hayvanat bahcesine bile dönüsür; brrr
|
Zitat:
jap, ich nenne so was Selbstverstümmelung! |
Zitat:
|
Bence!
Zitat:
Bence güzel bir konu:) |
Ne kadariniz gercek sizin....
|
:))
Zitat: