Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 07.04.2013, 10:08
xAurumx

Standard

Zitat:
Zitat von OnMyOwn Beitrag anzeigen
Ee Aurum sende bir karar ver artık :-) hicbir erkeğin.karakterini beğenmiyorsun ama yakışıklı çoğu diyorsun. :-) Bende yakışıklı değiller ama karakterleri çok iyi diyorum. Genelleme yapmıyorumki izlenimimi paylaşıyorum. İstisnalar elbette vardır, sanki tùm almanyalı türklerle tanışmadıkya :d

Herkesin düşüncesi kendine yapcak bişey yok. Sonunda zaten güzellik değil karakter herzaman ağir basar. O yüzden karakteri begenmek şartt. Ama tanışmak içın dış görüntü önemli. Ama itiraf etmeliyimki ben çook zor beğenirim. Karakter olarak herkesle anlaşırım ama gòzümle ve gönlümle benimsemem kolay kolay. Ne yapalım benimde huyum bu. " Ah bu ben yok mu bu ben!" :-) Aber ich freu mich fuer dich wenn du die meisten schön findest. Karakter olarakta guzel bulmaya başlarsan ooo yaşadın. :d
Sagt dir das wort sarkasmus etwas? Da für mich der charakter wichtiger ist, er kann noch so schön sein wie er will, wäre er für mich uninteressant. Einige wenige türkische männer sehen aus wie einem magazin, d.h. aber nicht dass sie schön sind. Es kommt drauf an, was sie für eine ausstrahlung und persönlichkeit haben, das macht sie dann schön oder nicht schön für mich. Auserdem haben diese "hübschen" männer eine unerträgliche art mit ihre selbstüberschätzung und sind realitätsfremd. Obwohl das sind auch die hässlichen. Demut ist nicht mehr, das schätze ich zb. an deutschen männern.