Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 31.03.2013, 11:44
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Ayýplýk senin yaptýðýn. Suçlu olarak isanýn ardýndan þikayetçisin.

Es gehören zum Löschen drei Leute dazu. Einer der beleidigt, einer der sich beleidigt fühlt und meldet, und jemand der das nachvollziehen kann und den Löschvorgang betätigt.

Du bist nicht dumm. Wenn du die geäußerte Grenze verstanden hättest, hätten wir schon öfters gut diskutieren können.

Hör mal, ich habe echt keine Lust auf weiteres sinnloses hin und her. Nimm den Lauf des Beitrages mit, und nimm bei Gelegenheit einen erneuten vernünftigen Anlauf. Oder schick mir ne PN und ich schreibe dir, was beleidigend an deinem Beitrag war.
bak kocum ben kimseyi burada sinsi ve kallesce sikayet etmedim.

senin sikayet etmendende sikayetci degilim, sadece insanlara senin ne mal oldugunu gösteriyorum.

gelip benim yorumuma sazan gibi hakaret ederek atlayan sensin:
Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Ein exzellentes Beispiel warum den kleinen Jungen hier kein Mann so leicht Leiden mag! :-)
bunun üzerine agzinin payini alip aglayanda sensin.

erkek olsaydin cekip giderdin ama kalleslik yaparak senin herkesin gözü önünde ezildigini kaldiramadigin icin sikayet edip silinmesini talep ettin.

sen omurgali olsaydin buradaki tavsiyelerini kendin uygulardin timeraiser amca.

yasindan basindan utan, hem gel hakaret et hemde üstüne aglamaya basla.

biz dogru yolda yürüyenlerdeniz. bizde sinsilik yok, kalleslik yok.
senin gibi hakaret ederek bir yoruma atlayanlari ayagimizin altinda ezeriz.

ya adam olup hakaret ederek atlamiyacaksin yada ezilmeni adam gibi kabulleneceksin.

senin yaptigini hayat kadinlari bile yapmaz kocum.
bak benden yasca cok yasli oldugun halde kocum diyorum, cünkü sen erkekligin temellerini daha ögrenememissin.

ps. devamli pn ile tartisalim diyecegine omurga sergileyip kendi tavsiyelerine uysana kocum.