Zitat:
Zitat von xAurumx
Ich mag diese männer nicht, die hier gross auftreten und sagen, ich bin ein türkischer mann und daher was besseres. Ihr seid nicht besser als andere und braucht unbedingt jemanden, die euch kontra gibt, damit ihr mal von eurem hohen ross runterkommt. Mann ist nicht besser, weil er ein mann ist oder weil er ein türke ist. Was soll diese radikale denkweise? Jemand muss euch zurecht stutzen.
Soll ich mal bei euch ahnen forschung machen? Wisst ihr dann wo ihr endet? Die ersten menschen waren keine türken, ich muss euch enttäuschen.
Ständig lese ich übertrieben nationalistische texte und ständig werden frauen von irgendwelchen männern auf primitive art und weise belästigt. Das scheint hier normal zu sein. Kaum gibt man kontra lehnen sich schon die ersten faschisten auf. Ihr müsst doch was besseres zu bieten haben als euren herkunftsort.
|
Senin onlardan kalir yanin yok ki...bazi Nationalistler burada sunu bunu yapti diye, Nationalist olmayan kisileride hedefe alan sendin...
sen türkleri sürekli kötüleyince senin adin ' nationalist ' ten daha mi güzel olacak?
bence sen, Türkleri hic hakli veya haksiz olsun savunma geregi duymuyor ve Türkleri insandan bile saymiyorsun.....Diger arkadasa söyledigimin aynisini sanada belirtmek isterim ; Türkleri kimlik bunalimina sokmaya calisanlara karsilik bende onlari engellemek icin calisiyorum. Cünkü Türklerin almanyada sucsuz yere cok kez suclu durumuna dürüldügüne sahit oldum. Türk olmayan ama Türkce konusan bazi insanlar, kasten bizi baskalarina kötületti..
ama sen buna kendini üstün göstermeye calismak diyorsun. bu üstün göstermeye calismak degil, ortayi bulmaktir. ama senin yaptigin diger insanlari üstün göstermek! cünkü, türkleri kötüledikce zaten digerleri daha yüksek gözükecek... sen bu yazdiklarini kendine yazmissinda farkin yok
ve son olarak isterdin ki, ben buna karsi susmaliyim?
Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a