Einzelnen Beitrag anzeigen
  #58  
Alt 22.08.2010, 20:37
Benutzerbild von Ribelle
Ribelle Ribelle ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 29.06.2010
Beiträge: 56
Standard Bir/ iki/ üç /MOTOR....!

Bu uzun bir gece olacak farkındamısınız bilmiyorum

Daha gecenin ilk perdesi henüz koyulaşmaya, beni kendine çekmeye ,,içime o garip hüznü sızlatarak iliklerime şırıngayla nüfuz ettirmeye başladı

Körkütük sarhoş gibiyim
İçtiğim bilmem kaçıncı acı dolu zehir şişesi
Kırdığım kadehlerin sayısını hatırlamıyorum
Tırnaklarım tuvale hangi resmi kazıyor farkında bile değilim

Boşalan demlerim hangi nehre akıyor.Nerde bunun kaynağı nerede yetişiyor gözyaşı ağacı
Sallanan dallardaki yaprakların yaşı kaç ,yaşını gizleme gereği duyuyormu.
Sararıp kurudukça kuruyup rüzgarın vuruşlarıyla ölümün kimbilir kaçıncı sahnesindeki kaçıncı perdesini senarist beğenmeyip yeniden başlatıyor.

Roller aynı,kostüm aynı ,oyuncular aynı.

Motor diyor yönetmen
Suflör söylenmesi gerekeni söylüyor oyuncuya,o ise ihanet edercesine bağırıyor uzaklara

Bir anda sahne değişiyor

Kostüm renkleniyor

Suflör derinden nefes çekip okuduğunu söylemesi için oyuncunun yüreğine üflüyor

Stop sesi yükseliyor

Tüm ışıklar sönüyor

Kostümler tek renk olan siyaha bezeniyor

Roller kayıpları ararken .Suflör söylediklerini unutuyor

Perdeler sıkıca kapanıyor

Yönetmen kameradan uzaklaşıyor

Motor sesi ertesi sahneye kadar inzivaya çekiliyor

Maskeler yüz değiştiriyor

Dört kişilik sahneye iki figüran daha sığdırılıp senaryoya farklı karakterler dahil edilyor

Karakterlere farklı senaryolar yükleniyor

Kadın adamı baştan çıkarıyor

Adam işini gücünü kaybediyor

Aile dağıldıkça reyting tavan yapıyor

Senarist yazdıkça yazıyor

Üç bölümlük dizi yüz üç bölüme dek sürüyor

Ortada görünen bişey yok

Ne evlilik ne saygı ne edep ne haya herşey istismar ediliyor

Varsa yoksa memleket meselesi gibi reyting çatısını havaya uçurmak için atılan bombalar.

Zaten en küçük çatışmalarda boşanan dağılan aile yapısına destek veriliyor

Bencillik tek şart

Gençlerin hayattaki tek oluşumun iki insanın tutkularıyla çepeçevre kuşatmasıymış gibi göstermek

Haydi aç bir daha perdeyi motor sesi yükselsin

Çatal görünsün /bacak süzülsün /dudak bükülsün

İyide nerede kadınları küçük düşüren onurlarımızı hiçe sayan senaristler onlar bile kadın olduklarının farkında değillermi

Yanlışı doğruyla silmek varken/ doğruyu neden yanlışla yazıyorlar

Sonra film sürer kamera artık bu iç bulandıran sahneleri çekmekten istifa eder

Suflör günah sözcüklerini fısıldarken yanlış filmdeki yanlış rollerin sözlerini karıştırdığı için kurşunlardan nasibini alır

Kağıt kalem kana bulanmış .Ortalıkta feci bir koku dolanmakta

Derin olan dekolte aşikar olur ,yırtmaçlar sökülür

Devir teslim töreninde senaristler üçe bölünür

Kaç genç kızın daha günahına girdiklerini bilmeden şerefe kadeh tokuşturulup
kahkahalarını davulla birleştirip zurnayla kanki olur

Bu perde hiç kapanmamak üzere açık kalır

Mahremiyet bitmiş

Horoz sesi kesmiş

Motorun benzini bitmiş yolda teklemekte

Kostüm yolunu şaşırıp çıkmaz sokaklarda kalmış
Bir dahaki rollere kadar kaldırımın alt köşesindeki kokuşmuş lağamda yaşamaya başlamış

Sahne ışıkları yanmış
Perde aralanıp bakılmış
Tüm yüzsüzler maske takıp ağlamış
Altına imza atanlar alkışlandıkça alkışlamış