Yorumlarin iki ucu moklu degnek, hic bir yerinden tutulmaz.
Wer redet denn von dir? Wer bist du überhaupt? Irgendein bohnenförmiges Mitocchondrium kann doch niemals mein Ineteresse erwecken. Schon wieder bla bla. Sag mal merkst du eigentlich nicht das du und deine schwachsinnigen und komplexbeladenen "Meinungen" mich überhaupt nicht interessieren so dass ich dir überhaupt nicht mal antworte? Ist doch schön für dich: hast gestern deine "Meinung" geäußert, hast deine Bakterien vebreitet und warst erleichtert =) Kac zamandir biriktiriyordun kiskancligi icinde, sonunda yeni bir nick alip pisligini kusabildin iste. Ama "Günes üflemekle sönmez, deniz köpegin agzindan kirlenmez". O yüzden sen devam et ama benden cevap vermemi bekleme lütfen ;-) "I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty but the pig likes it!" Also...sana zahmet benden cevap dilenmeden kendi halinde ne düsünürsen düsün, ne yaparsan yap.Kimden hoslanirsan hoslan öff gercekten umrum disinda :-D it ürür kervan yürür nasilsa. Icine cok oturmus olmali evet kendimi seviyorum, evet herzaman seviliyorum, evet cevremide seviyorum. Kimseyi kötüleyemem burda senin gibi memnuniyetsizler ve hayatlari ters giden insanlarla ayni seviyede olayimda kiskanilmayim diye. Kusura bakma. Sende kendi icindeki sorunlarini sorunsuz insanlara camur atarak cözemezsin, sana tavsiye baskalarina camur atacagina icindeki camuru temizle. Birsürü psikologlar var bunun icin sonucta modern bir ülkede yasiyorsun :-D Meine erste und letzte Antwort, damit du dir mal wichtig vorkommst. Dir auch viel spass und gute Genesung.
|