Thema: Sex & Erotik
Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 08.12.2006, 22:03
Benutzerbild von henrymiller
henrymiller henrymiller ist offline
Neuer Benutzer

Standard Sen resmen kafaya yedin! Ben nediyom...

...sen ne anliyon?! Hadi neyse benim türkcem baya zayifdir ama sen ne türkce anliyorsun ne de almanca angut! Ulan e$ek $akadan anlamiyormusun ? Sana e$ek $akadan Laz burnunlu dedisem bunda ne var? Senin tüm mevzularda acayip komplexlerin var. Oglum sende yazma okuman yokmu? Ben sana Kürt oldun icin mi sana küfür mü ettim? Cahilin teki oldun icin sana küfür ediyorum! Sen evvela insan ol Allahin ayisi! Hem sana ne yazdim benim cok kürt ve alevi dostlarim var diye! Angut $imdi anladinmi? Hem burada Kürt Polemigi ne ba$liyorsun? Az evvel benim GB"da "ben kürtüm diye bana övünerek kim tehdit etti? Senin ne mal oldunu ve gercek yüzünü $imdi gördük, senin gibi Vaybee"de cok komplexli toleransiz kürtler gördük!

Terbiyesiz $erefsiz sen ne bicim kürt oglu mu$un...yaziklar olsun senin gibi sahte kürt"e!

Sen beni bilsen ben bu kürt konuda cok ince ve insanca görürüm. Buradakiler beni bu konuda dü$üncelerimi biliyorlar! Ama sen Angut"tun tekisin!

Um"s kurz zusagen: Ich habe kein Problem mit Kurden! Im Gegenteil- die Leute, die mich hier bei Vaybee kennen, wissen was für ein aufgeschlossenes Verhältnis ich zu Kurden habe! Aber Du bist ein peinliches Beispiel für deine kudischen Leute, Du Schwachkopf!

Wundere mich, daß sie so einen morbiden Hinterwäldler wie dich in ihrer Mitte akzeptieren?! Du schadest doch mehr als das Du etwas produktives für deine Kultur leistest! Du bist ein Hampelmann!

NE MUTLU INSANIM DIYENE!