Mit "Existenzangst" wollte ich aussagen, dass die TR alleine nicht bestehen kann. Sie braucht sowohl aus geographischer als auch aus soziologischer Hinsicht die EU... Eine Isolation ist nicht denkbar..
Was schlecht an der EU ist... Uns geht es schlecht!! Deutschland als finanzsstarkes Mitglied hat z.b. Spanien mit Subventionen überschüttet... Spanien ist "aufgestiegen in die Liga"..Was aber ist mit uns passiert?? den Einwohnern?? Als positiv und auch zu befürworten ist die Erleichterung der Mobilität.. ich weiss, welche Rechte und Erleichterungen ich im EU-Raum haben werde... Lebe aber viel eingeschränkter in D, als zuvor... Der TR wird es im Beitrittsfalle nur noch schlechter gehen...
AB TR surekli talimatlar veriyor... Bu talimatlari veren de sonucta somurge ulkeler.. yani hepsi de beyaz , apak yelekler giymis ulkeler degil.. ve biz olduk onlarin kuklasi..
Türkü, Kürdü, lazi, cerkezi , ulusca cikarimiz neredeyse tabiki orada birlesmeliyiz, ama somurge ülkelere siginmadan ve oyunlara gelmeden olsun istiyorum... Lozan Antlasmasinda neler yer aliyordu??? hatirlayalim.... simdi o bile yok sayilmak isteniyor.. oyle degil mi?
Türkler AB politikasina ve de asagilamalara karsi oyle degil mi?? Bu da sence bir "ulusalcilik" degil mi??? Bunun sence neresi kötü??? benim demek istedigim... ulusalcilik illaki fasistlik ile esanlamli degildir.. milliyetciligin sonu fasizmdir bunun bilincinde olursak ve kendi ülkemiz icin calisirsak TR cok daha iyi bir yere gelir.. ama biz bu bütünü saglayamiyoruz... Ab ´ye siginmak istiyoruz.. cunku onlari kurtarici olarak goruyoruz..
Nasil bir politika izlememiz gerekiyor dersen.. kuskusuz AB de yer almamiz gerekiyor ama her pahasina degil... TR nin de cok iyi firsatlari var.. Yeterki artik TR kendini tanisin...
Simdilik bu kadarcik olsun... Überzeugen werde ich DICH-LIVE!