in Sachen Hz. Idris..
bin ich leider überfragt.. Das müsste ich auch erst lesen, damit ich mir eine Meinung darüber bilden kann...
Sadece su konuda fikir uretebilirim..
"Kim koydu bu zamansal takvimi ve Buurclarin tarihlerini ?? HZ. Idris ?? "diye sorun uzerine..
Zamansal takvimi kim koydugunu daha dogrusu nasil bir sekilde gelistigini kendin guzel bir sekilde anlatmissin. Bu nedenle burclarin tarihlerinin olusumunu kendin de cevaplayabilirsin...Ich bin nicht bewandert in der Astrologie aber dafür in der Astronomie.. Astrologie und Astronomie sind eng miteinander verbunden ..
Senin diyelim Tierkreissternbild ( Astrologie Tierkreiszeichen) Skorpion ise... Du weist, dass die Erde sich dreht...Gunes senin burcuna am 22 / 23 November ulasmis oluyor ve 29 november yine terk etmis oluyor... Yani gokyuzunde Skorpionu gorebiliyoruz!!!
Benim anlatmak istedigim Astronomik acidan Skorpion mesela bir Tierkreissternbild.. In der Astrologie eben das Tierkreiszeichen...Eminim senin anlattigin takvimsel gelisimi ile simdi daha rahat bir baglanti kurabilirsin..
Ich hoffe das war verständlich genug...
Für mich ist die Astrologie interessant.. Aber nur interessant, weil ich weiss, dass das Tierkreissternbild nicht mehr mit den Tierkreiszeichen ubereinstimmen kann, da sich diese ja verschieben bzw. verschoben haben müssen.. dieses astrologische System ist sozusagen schon vieeeel zu alt und ungenau..
Ama dinde kesinlikle yeri olduguna inaniyorum.. Cunku bu konu hakkinda ben de bir kitap okumustum... ancak kitaplarim su an yanimda olmadigi icin... kitabi ne tavsiye edebilirim ne de ismini verebilirim.. bei Interesse kann ich diese aber besorgen...
Din ve Astroloji konusunda Oezsu ´nun cok bilgili oldugunun farkindayim. onu dinleyip ogrenmek lazim..
|