das hat mit...
als erstes sage ich dir mal, wie schwach du bis.. warum??? yeri gelince bir tokat normal diyorsun... o tokati atiyorsun cünkü konusman yetmiyor... sesin yetmiyor.. o zaman siddete basvruruyrosun.. benim icin bir tokatin dayaktan hic bir farki yok, sonucta tust du damit einer person WEH.. aber anscheinend ist es dir egal????????
eine frage, würde es dir gefallen wenn dein VATER deine MUTTER schlagen würde, nur weil sie "viel" redet???? iste, böyle düsüne düsüne, siddeti normallestiriyorsunuz... ob frauen oder männer.. es gibt auch frauen die schlagen.. sözüm onlarada gecirli..... tek erkeklere degil. frauen schlagen auch..
diyorsun ki?????????? babasiz büyümek mi büyük?? yoksa Siddecin icinde`/arasinda büyümek mi iyi??????
ich kann dir sichern, dass Kinder die nicht aus so einer Familie kommen, die sind nicht... oder wenn mutter /vater alleinerziehend ist... dass ist auch den Kidern lieber.... alleinerziehende eltern zu haben, statt in Gewalt aufzuwachsen........
bana kalrisa insanlar, ob frauen, oder männer sind nicht für gewalt.. islerine öyle geldigi icin öyle konusuyorlar....
hersey bir yana, insan sevdigine kiyarda vurur mu? bir tokati birak kötü söz söylemez bile.. es gibt auch frauen, die gewalt anwenden (meistens gegenüber ihren kinder)
iste, gücü gücü yetene....!!!!!
schwach sein gar nichts zu tun,ben konusmak istesem konusurum,ve konusuyorumda kadin tokati hak ettimi yer,herhalde kadina bir ögün yemek bes ögün dayak vuracak deyilim,nekadar abarttin ya.Ich bin nicht schwach ganz im gegenteil...wenn es die frau verdient hat dann kriegt sie es auch ohne wenn und aber.
zu deine frage,babam annemi dövse araya gircek ilk kisi benim,hosuma gitmez,ama bunun konuyla ne alakasi var,dayak hic kimsenin hosuna gitmez,sanki ben tokat vuruyorum diye zevkemi geliyorum.
Ne güzel dedin insan sevdigine kiyarmi,dogru kiymaz bende kiymam,beni seven kadina hayatta el kaldirmam,ama beni seven kadin zaten beni onu dövmeye gerekce duyacak bir hareket veya bir laf söylemez.bunu bazi aptal kizlar bilmiyo.sevgi seni seviyorum demekle olmaz.
|