Elbani Kafirinin Dini Dahami Baska :=)
Biri diyor altin takilir diyeri diyor takilmaz simdi Ehli Sünnet dogru deyil diyelim yaa o Kafirlerin dedikleri ne kadar dogru :=)))
Masal anlatiyorlar bazi Zindiklarda onlarin Kurani kullanarak cicili micili hikayelerine inaniyorlar su kafir Elbaniyi yakindan taniyalim....
Nasurid-din EI-Elbani, İbni Teymiyeci koyu bir mezhepsizdir.
Mezhepsizler, altın yüzüğü erkeklerin takmasına da cevaz verirken, Elbani mezhepsizlerin aksine altını kadınlara da haram kılmıştır. Mezhepsiz Elbani diyor ki: ?Bazı erkekler nişan yüzüğü adı altında parmaklarına altın yüzük takarlar. Bu âdet bize Hıristiyanlardan geldiği için evvela onlara benzemek olur. Sonra da İslam prensiplerine göre, altın takmak erkeklere zaten haramdır. İleriki sayfalarda zikrettiğimiz, altını kadınlara bile yasak eden naslara muhalefet etmektir.? (Evlenme adabı s. 64)
Dört mezhebe veya birine göre değil, İslam prensiplerine göre diyor. Bütün mezhepsizler kendi anlayışlarını İslam prensibi kabul ederler. Şöyle bir hadis-i şerif naklediyor:
?Dostuna ateşten bir halka giydirmek isteyen parmağına altın bir yüzük taksın. Mahbubunun boynuna ateşten bir tasma takmak isteyen altından bir gerdanlık taksın, Dostunun koluna ateşten bir çember takmak isteyen altından bir bilezik taksın.? (Aynı kitap s. 66)
Kitabın mütercimi Ali Aslan, bu hadis-i şerifin altına şöyle bir not ilave etmiş: ?Bu fetva, dört mezhebe muhaliftir. Dört mezhebe göre de altın kadınlara helaldir, bilinsin.?
Mezhepsiz Elbani dört mezhebe aykırı fetva (!) verebildiğine göre, ayrıca bu husus bir notla açıklandığına göre, nasıl olur da böyle bir mezhepsizin Kitabı tercüme edilir? Görüyorsunuz para için veya başka kötü maksatlar için neler yapılmıyor ki?
Kitabın naşiri İsmail Kazdal, mezhepsiz Elbani için ?Son devrin en büyük hadis otoritesi? diyor. Demek ki dört mezhebe aykırı yazmakla otorite olunuyor. Kazdal, Takdim yazısında, ?Kur?an-ı kerim, Müslümanın, her müşkülünde başvuracağı, tahrife uğramamış, yegane ilahi kitaptır? diyor.
Müctehidler hariç Müslümanlar, Kur?an-ı kerim ve hadis-i şeriflerden hüküm çıkaramaz. Bizim gibi müslümanlar için her müşkülünü başvuracağı yer, mezhep hükümleridir, yani ilmihallerdir. Herkes her müşkülü için Kur?an-ı kerime başvurursa başı yarılır, Elbani gibi dört mezhebe aykırı hükümler çıkarır. Her Müslümanı Kur?an-ı kerimden hüküm çıkarmaya teşvik etmek mezhepsizliği teşviktir. Kazdala soruyoruz: Kur?an-ı kerimde namazın vacipleri, sünnetleri, mekruhları, namazı bozanlar var mıdır?
|