![]() |
Hem yeniliyorsun hem de pehlivan degilsin. isin tam is manbee :D
Zitat:
|
Manbee nerde yaw, ona biraz tarih, edebiyat, politika ve ekonomi dersi vermek istiyorum. Ücrette taleb etmiyorum :) Insaniyet namina belki gözleri acilir ve dogrulari görürür :D
|
Zitat:
disinda geneli öyledir.Ne basari ile mutlu olur, ne de yenilgiyi kabullenip kendini gelistirir! |
Zitat:
Zitat:
söylediklerini ispatlayabilecek kadar kendini egitirsen belki baskalarina birseyler ögretebilirsin. |
Zitat:
yalan söyleyipte o söylediklerini ispatlayamayanlara. ve bunu saklamaya calisarak yeni yeni yalanlara basvuranlara da denir bu deyim. |
Zitat:
Zitat:
karar ver artik. basarili mi basarisiz mi??? Zitat:
Zitat:
Zitat:
Zitat:
Zitat:
Zitat:
devletin kasasina 1 kurus girmiyor, devletin kasasindan para cikiyor!!! ----------------------------- seviyeli ve edepli bir tartisma sürdüremeyen. özellikle kaynak ve veriler sunamadan cevaptan kacarak hakaretlere basvuran ortada. Zitat:
Zitat:
Zitat:
|
manbee sana öyle ders verecek durumdayim ki, beyin hücrelerin motor gibi calismaya baslar. Hem burda sirf sana degil, hani bir kere yazmistin ya bir azzi toni gider bin azzi toni gelir. Gelecekleri varsa görecekleri de var. Hepsine en güzelinden her konuda ders vermeye hazirim. Yeter ki sen de ögrenmeye meyilli ol. Varmisin?
|
Man sollte in seinen Garten nicht die Hunde rufen, um ihre Scheiße zu ernten, sondern Dinge pflanzen, die einem Freude bereiten:cool:
|
Zitat:
ortaya attigin tüm yalanlari/yanlislari ispatlamani istiyorum senden. elinde belgeler, kaynak veya veriler varsa bunlarla tek tek cevapla. |
Erwarte von mir nicht die Quadratur des Kreises. Ich kann dir nur im rahmen des möglichen hier bei Vaybee aufzeigen, welche korrupte und korrumpierte Gesinnung du nach Kräften unterstützt.
Benimle her yazismadan sonra burda bu konularla ilgilenen diger üyelerin de fark ettigi gibi AKP oy kayibina ugruyor. AKP'ye bu zarari vermeye hazir misin? @Bosporus Sende bu yazismayi oku AKP'nin oylarinin ikinci düsüs dalgasina sahit ol :D Zitat:
|
Zitat:
yalanlarini belgele, baska bir beklentim yok. belgelerle kaynaklarini paylasarak bizlere veri getirerek ders verebilirsin. cocukca laf yetistirmeyi birakip suallerime aciklik getirirsen bu konularda katkida bulunursun. |
Sehe ich genauso Timi.
Ask-sehidi, da wirst Du nichts anderes als AA ernten. Das kennen wir doch schon zu Genüge hier aus der Vergangenheit. Viel Spaß beim Fußball. Hoffentlich machen die Deutschen die Amis platt. Zitat:
|
Manchmal fühlt sich eine halbe Stunde wie ein halbes Jahr an!
Wenn man bedenkt, das in Relation manchmal Jahre wie Tage vergehen, fühlt sich das wirklich seltsam an. |
Das ist wohl die gefühlt längste halbe h meines Lebens. Zumal sie schon 1,5h dauert...
|
Yildizlara sor. Onlar söyler..
|
Forumda anlayamadigim bir sekilde mesafeli davranislar, kisiler arasi kopukluklar görüyorum ve bu bana su soruyo sordurdu; forumda bir cok kisinin psikolojik sorunlari mi var?
veya herkes kendi sözünü ve yazdiklarini mi önemsiyor? gerci her sey disarida dönüyor, dis hayat önemli olan o ayri ama yine de tuhafima gitti, böyle kisiler arasi kopukluklar, mesafeli davranislar, kendinden baska seylere itibar etmemeler yapiliyorsa foruma niye geliyor bunu yapan bu kadar kisi? |
Zitat:
|
Zitat:
|
Was ich gerade denke ?
Was ich gestern im Suffkopp alles gemacht habe :) Ich versuche das Puzzle zusammenzusetzen. Aber erfahrungsgemäß haben sich meine Neuronen erst wieder zur Mitte der Woche wieder regenereiert :)
|
![]() |
AK Parti öncesi ve simdiki durumu karsilastiralim.
asgari ücret 2002 -> 184 TL 2014 -> 1071 TL ortalama memur maasi 2002 -> 578 TL 2014 -> 2458 TL asgari ücret ile alim gücüne bakalim: ekmek 2002 -> 181 kg 2012 -> 303 kg pirinc 2002 -> 85 kg 2012 -> 174 kg makarna 2002 -> 180 kg 2012 -> 335 kg dana eti 2002 -> 21 kg 2012 -> 31 kg süt 2002 -> 143 litre 2012 -> 371 litre yumurta 2002 -> 1370 adet 2012 -> 2947 adet toz seker 2002 -> 111 kg 2012 -> 251 kg cay 2002 -> 26 kg 2012 -> 54 kg dogalgaz 2002 -> 492 metreküp 2012 -> 770 metreküp mazot 2002 -> 146 litre 2012 -> 198 litre |
Off ya, gina geldi bana artik WM'den! Herkes futbola bakiyor bari bende bakiyim ne var ne yok. Buralara bakiyorum zaten cevap yazmaya degecek yazi yok!
|
Zitat:
|
bugün AK Partinin cumhurbaskani adayi aciklanacak.
300e yakin basin mesubu aciklamaya gelecekmis. |
![]() Wenn der hier Mitgliedchen wäre... Welchen Nick könnte der haben wollen? :) Kopftuch hat er schon mal ;-) ManBH mit Anlehnung für BrustHaare? |
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
|
Hi Timchen, ich weiss zwar dass du es nicht bös meinst, aber, ich bitte dich in Zukunft über die Religion deiner Landsleute ( im Grunde über jede Religionen) nicht ständig spöttest.
|
Zitat:
Feyzi, halt einfach mal die Fresse!!! |
oooooh, niye kayboldun öyle birden? isin mi cikti? yoksa ödünmü koptu?
gerizekali sey!!!! |
manbee
nerelerdesin? gelmisken biraz da seninle muhabbet etseydim ;)
allah askina, bula bula bu dangalak kadini mi kendine kanka ettin? :D lütfen manbee, senin gibi zeki bir erkegin, böyle salak bir kadinla birlik olmani hic ama hiiiiiic güzel bulmadim. her neyse artik, kisadan bir ugrayayim dedim, ugramaz olaydimmmmm :) Hoscakalin |
Zitat:
Nebenbei, mein Respekt an alle, die ihre Religion mit Verstand ausleben. Es liegt mir fern euch zu verletzen! In allen Beiträgen könnt ihr bestimmte Zielgruppen oder Verfehlungen identifizieren, welche ich anprangere! |
Zitat:
ben dogru söyleyenlerle iyi anlasiyorum. ich find sie nett und in dem streit mit timeraiser gebe ich ihr vollkommen recht. kendinde iyi biliyorsun bu forumda gruplasma var. cogunluk olmak hakli olmak anlamina gelmez. onun icin dogrudan yana oluyorum. |
WCpuma
Hey kätzchen, demin bangir bangir cingeneler gibi bagiriyordun, nerdesin feyzade diye???
hayirdir? jetzt bin ich hier. hast du jetzt schon angst bekommen, dass du dich gleich im klo versteckt hast? |
@WCpuma
wie ich es schon vermutet habe.. keinen Verstand und nur große Sprüche.
Vielleicht bist du ja wirklich "nett", nur bist nicht in der lage dich zu unterhalten. Schade. So, damit du dich jetzt nicht wieder von mir bedroht fühlst, gehe ich mal wieder. Sonst bekommen es wieder die armen Männer zu spüren, warum sie auf irgendwas von mir geantwortet haben. ich habe es dir bei dallas gesagt, ebenso bei manbee und für timi gilt das gleich. du kannst sie alle haben. hepsi seni tepe tepe kullansin, yada seninle sohbet muhabet etsin. was auch immer du darunter verstehen magst. ich unterhalte mich lediglich. wenn dir das nicht passt, dann hast du ein problem, dass du lösen musst. aber lass einen unmut nicht an mir aus. ich kann nichts dafür das du so bist, wie du bist. ich kenne dich nicht, auch will ich dich nicht kennenlernen. wenn du den dialog mit männern suchst, bitte schön, hier sind genug, die sicher ganz verrückt danach sind, sich mit dir zu unterhalten. hepsi senin olsun. ich habe rein gar nichts dagegen. absolut nichts. mein leben ist zu kostbar, als das ich es an dich verschwenden sollte. du kennst mich überhaupt nicht. aber du wirst mich auch niemals kennenlernen. ich bin das, was du niemals sein wirst. auch wenn ich weiß, dass du diesen satz jetzt wieder durch den schlam ziehen wirst, lasse ich ihn stehen.. |
zur abwechslung mal was lustiges
|
Zitat:
Du willst dich mit mir anfreunden? Sorry, das wird nichts mit uns zwei. Ich steh auf Persönlichkeiten. Deine Fantasie Geschichten sind grottenschlecht feyzi. Ah,bu yüzden mi kene gibi herkese yapismissin? Bu kadarda kiskancligini belli etme be feyzos :D mübarek ramazan ayindayiz, hemen benden özürdileyip tövbe et bakayim. ;) |
Zitat:
|
Zitat:
bu resimi acaba seytan mi cizdi yoksa melek mi? ;) |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 16:40 Uhr. |