![]() |
sana ne kardesim???
yaparken düsünseydi...
wenn sie vor der ehe riskiert ein kind zu bekommen..dann soll sie auch mit den konsequenzen rechnen.. iyi yaa her önüne gelenlede cocuk yapilmazki. 1. wieso kein condom (gegen ein kind..unf für eure sicherheit) 2. wusste sie nicht was eine pille ist? oder hat sie statt einer pille aspirini geschluckt? ne ne ne |
hahha los bende aynisini dedim..
yatakda CANIM CIGERIM ASKIm...sonra vay anam biz ne yapdik...
|
ah..saka yapalim dedik...
isleri bom bok etdik.... :))
|
los sen dr.´musun````??? löl o.T.
ohne Text
|
Liebe und Ficken sind zweierlei....
Aber schreib ruhig, hab auch keine Einwände ;)
|
simdi cocuga P.C derler...
er tut mir jetzt schon leid.
|
konus bakalim :) o.T.
ohne Text
|
kucakta oldugu icin "laptop" deyecekler
ohne Text
|
fickerei ist hier erlaubt soweit mit
liebe in verbindung steht...sonst haben wir auch einen forumraum " sex und erotik"
|
Unkraut vergeht nicht!!!
das ist schon scheiße...schlimmer geht es gar nicht..aber denke das Deine Familie bzw. Eltern auch einiges mit Deiner Entscheidung zu tuen hatten!!
|
ja eben........immer dasselbe....;O(( o.
ohne Text
|
Geht damit mal in Sex& Erotik...tztztz o
ohne Text
|
Männer haben ausgedient...
...schon gehört von der Maus, die aus 2 weiblichen Eizellen, d.h. ohne Samenzelle, produziert wurde?
|
Quatsch!
»Liebe« ist nicht nur bloß ein Wort, wie Du es wohl aus reiner Verbitterung so einfach abwertend nieder geschrieben hast!
»Liebe« drückt die intensivsten Gefühle eines Menschen für einen anderen aus! Gefühle, die dir das Herz explodieren lassen, selbst wenn du auch nur den Anblick deines Geliebten dir bloß nur vorstellst. Wenn es darum geht, deinen Geliebten zu schützen, denkst du, du bist der stärkste Mensch auf Erden, und würdest für deinen Geliebten sogar gegen eine Armee von tausenden in den Krieg ziehen. Und, wenn er dich verlassen hat, denkst du, du bist der schwächste Mensch, den es je gegeben hat! Und jetzt erkläre mir doch mal bitte, wie ein lächerliches Wort einfach dazu imstande sein kann, einen Menschen all solche intensiven Gefühle empfinden zu lassen! |
Doctor!
Yes Hemso Vaybee bana fahri Doktor-Titel verdi;*p
*kiskananlarcatlasin* |
Dann kannst Du Dich ja zu einer Maus
operieren lassen!
:-))) |
Sprachlos...
Sprachlos vor der Hülle,
die leblos lag und fremd. Dein Lächeln fand die Stille, in Deinem letzten Hemd. Befremdet angesehen, was sich nicht mehr rührt. Keiner kann verstehen, warum man Dich verliert. Plötzlich, unerwartet, so kündet das Papier. Alles abgekartet, das wussten nicht nur wir. Zwischen Deinen Fingern, der Nebel Tag um Tag. Man stirbt von diesen Dingern. Du hat es selbst gesagt. Das Denken deine Stärke, der Körper aber schwach, und niemand der bemerkte, er ließ schon langsam nach. Trauer hat ein Ende, mir bleibt dieses Glück: Ich kannte Deine Hände, und Deinen lieben Blick. Die Angst Dich zu verlieren, verfliegt im Augenblick. Ich kann in mir spüren, Du bist von mir ein Stück. Das Größte für mein Leben, ist die Sicht der Welt, die du mir gegeben, nichts hat mich verfehlt. Ich lasse Dich nun gehen, doch es ist abgemacht, wir werden uns dann sehen, wenn mir die Stille lacht. |
zum thema
sex und flirt gehören meistens zusammen, ama bazen kacamak oluyo iste :))
|
*seufz*.......;o)) o.T.
ohne Text
|
HAHAHA Bratty kizmasana yaou
bakimli erkek ayni zamanda seksi olmasina es deger degil, yani seksi olmayabilirde ne kadar bakimli olsada, örnegin Kadir Inanir gibi ya da ne bileyim endustriyellerden bir kac örnek var, aklima gelmiyor isimleri :))) yinede haklisin, metrosexuell kelimesi gercekten cok sacma.
|
tu Dir keinen Zwang an :)
Alle Impotente tun das hier oder warum sollten sie darüber reden anstatt es zu machen gelle
HAHAHAHA |
naja aber ... :)
manche verstehen es halt auch als
aus Liebe zum Ficken HAHAHA |
Mann, geh und rede endlich mit ihr,
anstatt hier diese schnulzigen Dinger andauernd reinzuballern!
:-))) |
das ist wie Essen und Scheißen
yani das eine zieht doch das andere nach oder nicht? :)
Habt ihr schon mal ein Paar gesehen, dass sich zwar liebt aber nicht fickt???? OOOOoooooooOOOOOOOOOoooOOoo sözümü geri aliyorum :)) ich kenne da paar hihihi z. B. Bratpitt und Cemdean :))))) oder MegaAsi und Muertos iyi yakistirdim birbirlerine dimi :) |
yillar sonra ...
bir eski mazilerde kalan sevgilinle karsilasiyorsun ve o seni iyi hatirliyor, caddede, kahvede, konsoloslukda :) veya ne bileyim örnegin alis veris gibi bir normal mekanda karsilasmissiniz (yani eglence yeri degil) ve böylelikle sana arkadasca yaklasimda bulunabiliyor...
Heyecandan sesi titriyor, gözleri yasarmis, sana hemen isminle hitab edip nasil oldugunu soruyor. Sana evlendinmi diye o korkulu soruyu sormamasi icin her türlü kacamak ariyorsun ve ondan daha fazla konusmayi gayret ediyorsun :) ancak ... herifin adini bir türlü hatirlamiyorsun :))))))) |
LAFTA HERKEZ DOGRU AMA PRATIKTE?!?*LACH*
ohne Text
|
Mann oh Mann :)
wieso soll sie denn nicht rumvögeln?
Jedem das seine, hem ne güzel bebekleri olmus iste :) das ist doch schön und nichts schlimmes. Scheiße ist nur, dass die Beziehung hin ist und das Baby ohne Vater aufwächst... Olan bebege oluyor. Halen OCH olsun diyecekmisin? Bebegin ne sucu var? Ich finde es Scheiße, dass der Mann keine Verantwortung trägt. Die Frau hat keine Schuld meiner Meinung nach, denn er hätte sie ja auch in Stich gelassen nach der Heirat, schlechter Charakter ändert sich durch Trauschein nicht! |
sen daha bekarmisin!!
mazide kalmis sevgilinin evlendin mi sorusuna evet demek mi daha cok koyar, hayir demek mi?
-isim unuttuguna göre mazide kalanlar listesi baya kabarik olmali!:)) |
BUOOO EY abtreiben?!! Hast Du das Buch
mein Kampf gelesen und dabei Gehirntrombose gekriegt oder guckst Du zu viel Horrorfilme oder was? Bist wohl total aus der Schiene geraten ????
ne ne ne alsooo was gehtn mit Dir ab ey :) |
AMAN NE ROMANTIK!?!? ;-)) o.T.
ohne Text
|
und danach habe ich dann auch noch
diese Mail gekriegt :))) aber scheiße jaaaa, er hat seinen Namen nicht reingeschrieben hahahahhaaaaa
Von: sar@mof.gov.il Betreff: Na, überrascht?! Ich habs dir doch gesagt, irgendwann schaffe ich es deine Passwörter rauszubekommen!!! |
evet desen bir türlü, hayir desen ..
daha da kötü :) hele hele dul desem, tamam artik :)) tam ayvayi yemis olacan ne ne ne
herifi hatirlamadim ya, en kötü taraf aslinda o *lol* später fiel mir das dann ein, Schwimmbad da öpüsmüstük, sonra hemen sutladim :) er ging mir auf die Nerven, cila gibi yapisti o günü, hic dogru dürüst yüzemedim :))) |
aha! o zaman suna eski sevgili deme sen
havuzda bir öpücük eski sevgililer listesine girmeyi hakettirmez...olsa olsa hani ne derler...arka kapinin dis kildi veya seyini seyetigimin seyi..iyice sacmaladim be:))
yani bir öpücükten sonra sutlanan sevgiliye dulum dahil her cevabi verebilirsin cekinmeden!:) |
ama adama cok fena koymus
cok heyecanlandi zavalli ya :)))
Okeeeee sende haklisin, sevgili demicem, manitalardan birisi iste hehehehe |
ama tabii eger bu sevgili sana;
"gidersen yikilir bu kent.
"kuslar da gider" diye baslayan siirler okuyan biri idiyse o zaman dilsiz de kalirsin,dizlerin de tasimaz olur seni.. |
ja ja ja *seufz*
ve bir kez sevdinmi bir daha kolay kolay tekrar baskasini sevemezsin
baskalarina kapi kapanir |
KONUS BENIMLE KONUS KONUS SEVGILIM :)
deli gibi kirmizi boyalama
HAHAHAHAAA |
yada "ceza sahana girmis ama dokuz
kusurlu hareketten birini yaptigi icin oyun disina atilmis bir oyuncu..
-yada ask bahcenden hafifce esivermis ama bahcendeki visneleri hafifce sallamaktan baska bir ise yaramamis ciliz bir rüzgar.. hehehe |
uiiii *bin beeindruckt* o.T.
ohne Text
|
o.T.
Evli erkeðin evrimi
6. hafta: Seni seviyorum 6. ay: Tabii ki, seni seviyorum 6. yýl: Seni sevmesem çoktan çeker giderdim 6. hafta: Aþkým, ben geldim 6. ay: Selam! 6. yýl: Annen ne yemek yapmýþ? 6. hafta: Zahmet etme, ben açarým 6. ay: Ben açayým mý kapýyý? 6. yýl: Yahu þu kapýya baksanýza! 6. hafta: Sevgilim, Ayþe telefonda 6. ay: Seni arýyorlar 6. yýl: Telefoooon! 6. hafta: Zor bir çocukluk geçirmiþsin 6. ay: Senin anan da cins ha 6. yýl: Ulan tam da anana çekmiþsin 6. hafta: Bu yaz seni Venedik"e götüreceðim 6. ay: Tatilde Ankara"ya gitsek ne olur? 6. yýl: Niye, evin suyu mu çýktý? 6. hafta: Bu yüzüðü inþallah seversin 6. ay: Resim çerçevesi aldým, her zaman lazým 6. yýl: Þu parayla kendine bir þey al 6. hafta: Hangi filmi görmek istersin? 6. ay: Evita"ya gidelim mi? 6. yýl: Evita"yý gör, ben çok beðendim 6. hafta: Üzülme sevgilim, leke yapmaz 6. ay: Dikkat etsene yahu! 6. yýl: Amma da sakarsýn be kadýn! 6. hafta: Ben pek bu fikirde deðilim 6. ay: Bu konuda yanlýþ düþünüyorsun 6. yýl: Saçma sapan konuþma, Alla"sen 6. hafta: Yaptýðýn yemeklere de bayýlýyorum 6. ay: Bu akþam ne yiyoruz? 6. yýl: Gene mi makarna! 6. hafta: Bir þey içer misin? 6. ay: Bir Martini içerim 6. yýl: Gene buz koymayý unutmuþsun 6. hafta: Bu elbise sana çok yakýþmýþ 6. ay: Bir elbise daha mý aldýn? 6. yýl: Kaç para verdin buna? 6. hafta: Özür dileyecek bir þey yapmadýn ki 6. ay: Biraz dikkat etsene be kýzým 6. yýl: Hay senin eline... |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 00:39 Uhr. |