![]() |
Genau - Ruhe auf den billigen Plätzen!:)
Yo yo...wem sagst Du das?! Ich weiss, dass ich über Frauen nix weiss - ich Naseweiss! :-))
*seufz* Die Frau und der Mann, das unbekannte Geschlecht! ;-) Wie sagte schon einst Margaret Hilda Thatcher: "Wenn du willst, daß etwas gesagt wird, frage einen Mann. Wenn du willst, daß etwas getan wird, frage eine Frau." *lol* |
Jaja...is ja jut! :-) o.T.
ohne Text
|
BuBu;*p
Die dümmsten Bauern haben die dicksten Kartoffeln Henry:-)
|
o.T.
Die voluminöse Expansion subterrarer
Agrarprodukte steht in reziproker Relation zur quantitativen Intelligenzkapazität des Produzenten.!? |
Shubuo sagt;*p
Die dümmsten Bauern haben die dicksten Kartoffeln Henry:-)
|
o.T.
Die voluminöse Expansion subterrarer
Agrarprodukte steht in reziproker Relation zur quantitativen Intelligenzkapazität des Produzenten.!? |
DU:-)
In meiner psychologischen Konstitution
manifestiert sich eine absolute Dominanz positiver Effekte für eine labilexistente Individualität Deiner Person |
o.T.
Herr Lehrer ich weiss was;*p
|
;oppp....Henry"s Wort zum Sonntag.... o.
ohne Text
|
Noch ein paar...
Fremdwörter.. LOL
diese Immanenze und laszive konversation geht abiotisch auf die ischamie.. :PPP (ich nix verstehen) hehehe :PPP |
Ich liebe dich...
... klingt viel besser. ;0)
|
FRAUEN! ! !...*LACH* o.T.
ohne Text
|
ask...
Bir gözyasi damlasi ASK
Suskun hasretimin sessiz ciplakliginda Aglayan kalbimin Özlem dolu gönlümün yaninda Cirpinan kücük bir yürek ASK Hayalini kurdugum her gecede Sensizlikten yandigim bu bos sehirde Akan göz yaslarimda Carpan kalbimde Bir deli rüzgar,bir duygudur ASK Bir garip sizi, Bir gözyasi ASK |
Bir agrip sizi...
das hast du sehr schön geschrieben *des*...
|
für die westlichen gesellschaften,in
denen die frau durchaus emanzipationprozess ermöglicht hat, können nietzsches these nur witzig,und nostalgie sein..
-jedoch in den kulturen, die eine kategorische rollenverteilung der frau und mann beinhalten könnte diese thesen geltung finden.. -ich kann zB aus meiner erfahrungen heraus mir erlauben, es zu behaupten, dass für türkische frauen(aus der türkei) diese aussage mit "peitsche" ziemlich zutreffend ist... |
DU;*p
DU;*p
DICH;*p |
:-(
LoL wollte eigentlich Babs posten:-/(
yani Data;*p neyse Ask ne.!? Kann man das essen so wie Manti,!? |
DICH:-) yani Babs;*p |
Kara Kara düsün Babs;*p
Eine strukturell desintegrierte Finalität in
Relation zur Zentralisationskonstellation provoziert die eskalative Realisierung destruktiver Integrationsmotivationen durch permanent lokal aggressive Individuen der Spezies Canis |
yine de güzel ask ya... o.T.
ohne Text
|
YAPMA YA?!? SENI ROMANTIK KIZ SENI..;-)
ohne Text
|
ask güzelde.. sonrasi :( o.T.
ohne Text
|
ASKIN SONRASI...HMMM...
...YENI BIR ASK!!! *SMILE*
MFG, F.A.N.T.A. |
Haklisin, ama bazen askin sonrasi da...
... cok güzel olabiliyor. Böyle bos bos duvara bakip agliyacaksin, Sezen dinleyip her sarkida kendini bulacaksin, telefonun ne zaman calsa, acaba o mu pisman mi oldu yoksa yasasin diye ümitleneceksin, sonra hayal kirikligina ugrayacaksin, hic unutamam sanacaksin, ama sonra ummadigin yerde ummadigin zamanda yeni bir aska yelken acacaksin. Üf, cok canim cekti yaaaaaaaa... ;0)
|
Romantigim, di miiiiiiiii? o.T.
ohne Text
|
insana cektiren yine , ASK
hayatindan bezdiren de ASK
Ne yapcaksiniz aski yahu? |
o wie süss :) o.T.
ohne Text
|
Yine gönlüm hos degil
Duydum dost yaralanmis
Yine gönlü hos degil Her yani parelenmis Yine gönlüm hos degil Dost hasreti zor imis Her dem ahu zar imis Dert adami yer imis Yine gönlüm hos degil Akarsuyum yansam da Kül olup savrulsan da Bazi bazi gülsemde Yine gönlüm hos degil DEMEDIM MI ! |
o kadar kolay oluyomuki?
o kadar kolay olsa adi ask olmazdi ;)
|
okurken insana güzel geliyo
bunlari yasamakta bu kadar güzelmi sence?
|
ayyyyyyyy yazik....
cem beyin moralleri bozuk bugün herhalde....
sagi solu kizdirmiyo....birde foruma sarki postingi yaziyor.... alla alla....heute läuft alles schräg..hayirdir.... |
Yok...
man kann e s essen......aber es geht eher in richtungmars riegel...
yani mantilan pek alakasi yok...... muahahaahhahahahaa......sen yüzde yüz kayserilisindir... ;) |
Nix verstanden.....
....aber Hauptsache Kamellen....
|
auf jeden Fall eine grüne Bewertung wert
:)
|
Seninle olmak varya
Öyle deli gibi esme basim dönüyor
Hasretini verme baharim yerine Öyle arada bir bakma içim gidiyor Gözyasimi verme gülümün yerine Ölüm ol da düs pesime ecel ol da al basimi Eriyor içim yaniyor giderek Yine de dayanamam sana ben Kimbilir kaç yil daha böyle canim yanacak Seninle olmak varya yeniden dogmak varya Kimbilir kaç yil daha sürgün çeker bu gönül Seninle olmak varya yeniden dogmak varya by Metin Özülkü bedarf keiner Worte als Bewertung ..... |
mein favoritlied zur zeit
Bal Gibi Biliyorsun
Sen aşk nedir bilmiyorsan Gönlüne sor söylesin Benim için çarpıyorsa kalbin benimlesin Ömür boyu bu hayatı paylaşalım seninle Diyemedim diyemedim sen gittin ellere Sensizlikten korkuyorum nerelerdesin sevgilim Sana hapsettim aşkımı, haytımı Bal gibi biliyorsun |
bayhan süper söylemisti muahahaha o.T.
ohne Text
|
Tabii ki de degil, ama...
... yine de insan alikoyamiyor kendini askin büyüsüne kapilmaktan. Hersey bir yerde bir bütün, aski acisiz düsünmek zor. Anlatabiliyorumdur herhalde.
|
Kenn ich gar nicht o.T.
ohne Text
|
iste o amasida olmasa..
ich dachte auch immer dass ich mich kontrollieren kann, aber hab leider erfahren dass es doch nicht geht...
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 23:51 Uhr. |