![]() |
Zitat:
o zaman öylelerine bacak aranida lekeletmiyecektin ;) bir daha biriyle tanismadan önce onun kim oldugunu ögren veya hemen yataga atlama :D |
Zitat:
sinci, yalanci, oyunbaz icleri kokmus hemcinslerimden hoslanmam. hoslanmadigim icin de seve seve döverim. ;p akilli degil, üstün bir zekaya sahibim. ne yapim, buda bir allah vergisi ;Pp |
Zitat:
belkide yine yalan söylüyordur... |
Zitat:
|
Zitat:
senin günün nasil geciyor? |
Zerrecikkkkkk @
Üstün zekalisin Tonicinden hic bir farkin yok bu kadar Oruspulugu " cok özürdilerim " tabirden dolayi,ancak bir erkek yapabilir, cünkü kadininki bir yere kadardir,bütün burdaki erkekleri ele alip yikayip yaglayip bir de seviyesizce davranistan dolayi sepetlediler seni:) Erkeginki ise sonuna kadar iste gerizekali aradaki fark bu ;) Toni@ evet seni taniyorum ,dünya cok kücük kendini bir sey zanneden zavalli , terkedilmis fare.Sana aciyorum gercekten. |
Zitat:
ilk yazdiginda yalanci hemcinsinin yalanlarini acikladigi icin zerrecige kiziyordun. simdi ama hemcinsine orospuca " cok özür dilerim tabirden dolayi", cevap veriyorsun. üstelik erkekleri ele alip yikayip yagladigini söyleyerek iftira atiyorsun. seni zavalli joleen, bir daha degerlerini hice sayan insanlarla iliskiye girme. kuyruk acisini birtek sen yasamiyorsun bircok insan yasiyor. ama cok istiyorsan bir daha yasatirim sana onlari :D @arkadaslar benim kullanip attigim karilar fake nicklerle gelip önce birini savunurmus gibi yapip sonra gercek niyetlerini böyle sergiliyorlar. |
Arkamdan kimin zirvalandigi belli oluyor, kendini bir nimet sanma
Ne kadar ilginctirki seninle görüsen herkes iliskiye giriyor ve askindan kavruluyor. Wovon träumst du die Nacht? |
Zitat:
yok canim, öyle deme, bi kac sevmedigim erkekde var burada. aranizda sevdigim, saydigim iki tane bayanda var. :) hadi bakim civcivim, sepetini koluna takip baska yollari yürüüüüü ;p |
Zitat:
|
Zitat:
Anlayana sivri sinek saz, anlamaya vaybee'nin Ankara-Cin-Cin'nin cingenelerinin davul zurnalari az.. |
Ufak ufak atta civcivler yesin ;)
Beyinsizlik konusunda haklisin senin eline kimse su dökemez. Tonicigim pardon zerrecigim ;) Yesinler sizi basrolü kapmissin islet burdakileri ama cogunun Aptalligindan degil seni degersiz ve cok basit , yalanci ve de dolandirici gördüklerindendir. Cioa ;) |
Zitat:
görüsürüz :) |
Zitat:
|
Zitat:
Git sevgilim git, yalniz birak beni.. Yalnizlar icinde yalnizim simdi, meyhaneci doldur kadehimi, beni bana birak simdi :D |
Zitat:
fake nickle gelip burada önce escinslerini savunuyormus gibi yapip herseyi eline yüzüne bulastiran sensin. @arkadaslar bu eski karilar beni takip etmekte ne anliyorlar??? onlarla kemalist veya din düsmani olduklari sadece dalga gectim ve lekeledim. |
Zitat:
cocuk gibi git ona bunu sor git buna sunu sor demek 40in üzerinde insana yakisiyormu? |
Zitat:
jetzt hast du mich aber durchschaut. bitte erzähl es keinem weiter dass ich zerrecik bin :D |
Zitat:
|
Zitat:
dogduktan sonra ekmek pesinde kosmak bizim kaderimiz. ich mag fleissige menschen :) |
Zitat:
Du hast Vaybee zu unter aller Sau gebracht und jetzt wühlst du dich wie das schwule Schweinchen Dick darin... |
Zitat:
|
Zitat:
ich weiss nicht was du bist aber auf jeden fall bist du extrem homophob. den rest kann sich jeder denken ;) |
Zitat:
|
Zitat:
ich hab den text vom fake nick schon kommentiert, aber dass du nun darauf anspringst und ebensolches behauptest ist seltsam. in einem anderen thema erzählt dein busenkumpel der deine einladung auf ein alkoholisches getränk abgelehnt hat, dass zerrecik eine frau ist. jetzt sollte doch einer von euch beiden ein vollidiot sein. hat dallas recht oder bist du der trottel? |
Zitat:
|
Zitat:
oder weil ich dies gesagt habe: "ich mag fleissige menschen" oder oder oder ist das nur eine selbstreflektion??? :D |
Zitat:
deshalb hast du auch versucht die passage fett darzustellen. denk nicht das alle dein bildungsniveau haben :D wir haben schon verstanden wer was meinte. |
Zitat:
|
Zitat:
defalarca muhatap olmayacagim deyip 2 dakika arayla dansöz gibi döndün. senide anliyorum oc erdal. sana orospucocugu oldugunu itiraf ettirdim. bu kolay kolay unutulacak olay degil. ps. sayin annen burada onu ne hallere düsürdügünü bilse cok üzülür. bir daha annene degilde kendine tarif ver ve iddialarda bulun. |
Zitat:
|
Zitat:
Nur wenn man 2 nicks hats und kein zerrecik existiert, geht das natürlich nicht. Jetzt wird mir auch alles klar. Er hat versucht sich mit seinem weiblichen nick bei den männern als freundin einzuschleimen, um sich auszuhorchen. Die meisten haben sie dann schnell wieder gelöscht, nachdem sie ihre beiträge gelesen haben. Niemand will sich sowas antun. Jetzt weisst du auch, wieso sie alles ausgeplaudert hat, weil sie selbst toni ist. |
Zitat:
|
Zitat:
Das reinste Irrenhaus hier :D |
Danke Tatlibela, war Lustig
Akademix "Amen. Tatlibela> Klugscheisser.. sag ich doch > Akademix> > nein das war emotional ruhrend, mit denken hatte das aber nichts zu tun > > > > Tatlibela> > > Ich denke das war nur ehrlich und mehr nicht. > > > Akademix> > > > nein das war eher mutant, statt human. > > > > Tatlibela> > > > > ich denke das ich sehr human war... !!!! > > > > > Akademix> > > > > > komm sei mal bitte bischen humaner zu mir. > > > > > > Tatlibela> > > > > > > sag mal wieso bist du so ? > > > > > > > wie kann ein mensch im forum so arrogant , klugscheisserhaft, herablassend usw usw rüberkommen ? > > > > > > > " |
Zitat:
alles was ich hier erzähle weiss ich von erdals dicksten freunden. dass er ungebildet, ungelernt und bei seiner mama wohnt hat mir der kemal erzählt. als er noch bei seinem bruder gelebt hat war meine informationsquelle die schwägerin. sie hat damals gesagt dass ihr die zukünftige vom lasto$ leid tun wird. dass er von seinem bruder rausgeschmissen wurde und wieder bei seiner mama lebt hat mir der cenk erzählt. zuletzt habe ich von cüneyt noch ein paar brisante aussagen und bevor ich wieder zurückfliege werde ich noch einen müjdat kennenlernen. das sind alles seine ex türk.cafe-kumpels :D @zerrecik was hast du bloss über erdal ausgeplaudert??? |
Wie machen dass die leute bloss, von fenster zu fenster, bis zur anderen strassenseite auf so eine höhe wäsche aufzuhängen? Werfen sie die wäsche samt wäscheleine zum anderen Fenster?
http://images.exbir.de/0x80114400x13..._590_393_1.jpg |
Das interessiert mich jetzt auch. Mal davon abgesehen, finde ich das sieht schon sehr Interesant, wenn die Kleidung der Kultur in der Öffentlichkeit aufgehangen wird, und nicht so versteckt irgendwo im Keller.
Das hat schon was "Künstlerisch/Kulturelles" finde ich, was in südlicheren Ländern gar nicht so Unbeekannt ist. Zitat:
|
Ich kann mir vorstellen das die das durch den Band nach Hinten ziehen, während die neue Wäsche anbringen. Das heißt ist der Eine dran ziehen die an der LEine, dann kommt das Nächste.
|
Genauso ist es. Habe ich auch jetzt erfahren.
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 23:17 Uhr. |