Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Was denkt ihr gerade? (http://localhost/forum/showthread.php?t=8400)

DerToni 17.10.2013 14:28

Zitat:

Zitat von Joleen (Beitrag 2073687)
Benim Türkiye mi pis agzinla lekeleme vatan hainleri.

Satilmislar iki kurus icin siz herseyinizi serefenizi ananizi kizinizi
Karinizi bile satarsiniz.

Utanin utanin hala pismis kelle gibi siritiyorsunuz/sun.

o zaman öylelerine bacak aranida lekeletmiyecektin ;)

bir daha biriyle tanismadan önce onun kim oldugunu ögren veya hemen yataga atlama :D

17.10.2013 14:43

Zitat:

Zitat von Joleen (Beitrag 2073675)
Almanya ' da yasayan Türkler' in barbarlardan hic bir farki olmadiklari
bir cok dizelerden kendisini kanitlamis durumunda.
Bir cok konu okudum ve bir cogunun egitim ve davranis düzeyi -20 nin altinda.

Ve bir kisiye yani bayana sözüm olacak, sanmiyorumki kendisi
bir bayan , kendisini bayan nicki altinda gizledigini saniyor lakin hic bir
kadin kendi escinsenden olan varliga itici, yalanlayici sözler kullanmasi
hemen hemen görülmemis bir olaydir.Kendini akilli sanma güzelim.

O yüzden erkekler gazabiniz mübarek olsun :)

Hoscakalin

sen kimsin güzelim? önce bi kendini tanit bakim. gizli düsmanlarimdan birisin heralde :) seni ne zaman yaralamistim? lütfen biraz yardimci olurmusun...

sinci, yalanci, oyunbaz icleri kokmus hemcinslerimden hoslanmam. hoslanmadigim icin de seve seve döverim. ;p

akilli degil, üstün bir zekaya sahibim. ne yapim, buda bir allah vergisi ;Pp

DerToni 17.10.2013 14:45

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2073691)
sen kimsin güzelim? önce bi kendini tanit bakim. gizli düsmanlarimdan birisin heralde :) seni ne zaman yaralamistim? lütfen biraz yardimci olurmusun...

sinci, yalanci, oyunbaz icleri kokmus hemcinslerimden hoslanmam. hoslanmadigim icin de seve seve döverim. ;p

akilli degil, üstün bir zekaya sahibim. ne yapim, buda bir allah vergisi ;Pp

angeblich hat sie mich mal kennengelernt, aber sie will mir nicht sagen wer sie ist.

belkide yine yalan söylüyordur...

17.10.2013 14:49

Zitat:

Zitat von DerToni (Beitrag 2073692)
angeblich hat sie mich mal kennengelernt, aber sie will mir nicht sagen wer sie ist.

belkide yine yalan söylüyordur...

eh iste, sinsice oyunlar bunlar tonicim. bosveeeeer, günün nasil geciyor? almanyada havalar baya bi sogudu, sizin orada hava durumu nasil? :)

DerToni 17.10.2013 14:53

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2073693)
eh iste, sinsice oyunlar bunlar tonicim. bosveeeeer, günün nasil geciyor? almanyada havalar baya bi sogudu, sizin orada hava durumu nasil? :)

yagmurlu ve soguk. bugün ofisten disari cikmayacagim icin bana uyar :)

senin günün nasil geciyor?

17.10.2013 15:27

Zerrecikkkkkk @
Üstün zekalisin Tonicinden hic bir farkin yok bu kadar
Oruspulugu " cok özürdilerim " tabirden dolayi,ancak bir erkek yapabilir,
cünkü kadininki bir yere kadardir,bütün burdaki erkekleri ele alip yikayip
yaglayip bir de seviyesizce davranistan dolayi sepetlediler seni:)

Erkeginki ise sonuna kadar iste gerizekali aradaki fark bu ;)

Toni@ evet seni taniyorum ,dünya cok kücük kendini bir sey zanneden
zavalli , terkedilmis fare.Sana aciyorum gercekten.

DerToni 17.10.2013 15:41

Zitat:

Zitat von Joleen (Beitrag 2073695)
Zerrecikkkkkk @

ilk yazdiginda yalanci hemcinsinin yalanlarini acikladigi icin zerrecige kiziyordun.
simdi ama hemcinsine orospuca " cok özür dilerim tabirden dolayi", cevap veriyorsun.
üstelik erkekleri ele alip yikayip yagladigini söyleyerek iftira atiyorsun.

seni zavalli joleen, bir daha degerlerini hice sayan insanlarla iliskiye girme. kuyruk acisini birtek sen yasamiyorsun bircok insan yasiyor. ama cok istiyorsan bir daha yasatirim sana onlari :D

@arkadaslar benim kullanip attigim karilar fake nicklerle gelip önce birini savunurmus gibi yapip sonra gercek niyetlerini böyle sergiliyorlar.

17.10.2013 16:18

Arkamdan kimin zirvalandigi belli oluyor, kendini bir nimet sanma
Ne kadar ilginctirki seninle görüsen herkes iliskiye giriyor ve askindan kavruluyor.

Wovon träumst du die Nacht?

17.10.2013 16:21

Zitat:

Zitat von Joleen (Beitrag 2073695)
Zerrecikkkkkk @

buyrun iste, bir beyinsiz daha cikti karsima. :D

yok canim, öyle deme, bi kac sevmedigim erkekde var burada. aranizda sevdigim, saydigim iki tane bayanda var. :)

hadi bakim civcivim, sepetini koluna takip baska yollari yürüüüüü ;p

17.10.2013 16:25

Zitat:

Zitat von DerToni (Beitrag 2073694)
yagmurlu ve soguk. bugün ofisten disari cikmayacagim icin bana uyar :)

senin günün nasil geciyor?

hic sorma, sogukdan beynim dondu sanki ;) saka bir tarafa, hep ayni tonicim, para pesindeyim :D calisiyorum...

17.10.2013 16:30

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2073699)
hic sorma, sogukdan beynim dondu sanki ;) saka bir tarafa, hep ayni tonicim, para pesindeyim :D calisiyorum...

Su malum kisiye zor bakiyim kaldigi yerde aksam ezani ne zaman okunuyormus ve ona beraberinde iftar vakti de ne zamani düsermis! Ben artik o kisiye muhattap almayacagim, dogrudan sormak yanlis olur, ona ezan sahit olsun:D Cehennemin dibinde bile ezan okunur :D

Anlayana sivri sinek saz, anlamaya vaybee'nin Ankara-Cin-Cin'nin cingenelerinin davul zurnalari az..

17.10.2013 16:34

Ufak ufak atta civcivler yesin ;)
Beyinsizlik konusunda haklisin senin eline kimse su dökemez.
Tonicigim pardon zerrecigim ;)

Yesinler sizi basrolü kapmissin islet burdakileri ama cogunun
Aptalligindan degil seni degersiz ve cok basit , yalanci ve de dolandirici
gördüklerindendir.

Cioa ;)

17.10.2013 16:35

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073700)
Su malum kisiye zor bakiyim kaldigi yerde aksam ezani ne zaman okunuyormus! Ben artik o kisiye muhattap almayacagim, dogrudan sormak yanlis olur, ona ezan sahit olsun:D Cehennemin dibinde bile ezan okunur :D

Anlayana sivri sinek saz, anlamaya vaybee'nin Ankara-Cin-Cin'nin cingenelerinin davul zurnalari az..

hosgeldin sayin süperman ;) üzgünüm, seni yanliz birakmak zorundayim. daha halletmem gereken cok islerim var...

görüsürüz :)

17.10.2013 16:37

Zitat:

Zitat von Joleen (Beitrag 2073701)

gördüklerindendir.

Cioa ;)

ciddimisin? ne kadar hayel kurduysam, hepsini bir sanye icinde yiktin. bravo sana :-(((

17.10.2013 16:43

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2073702)
hosgeldin sayin süperman ;) üzgünüm, seni yanliz birakmak zorundayim. daha halletmem gereken cok islerim var...

görüsürüz :)

Ben seninle yalnizligimi gidermek istemedim. Sadece senin o malum sahisa bir soru sormani rica ettim. Benimle evlenirmisin sorusunu degil, bu zat-i muhteremin bulundugu yerde aksam ezani ne zaman okunurmus ve iftar vakti ne zaman olurdu bu Ramazan ayi olsaydi..

Git sevgilim git, yalniz birak beni.. Yalnizlar icinde yalnizim simdi, meyhaneci doldur kadehimi, beni bana birak simdi :D

DerToni 17.10.2013 16:48

Zitat:

Zitat von Joleen (Beitrag 2073697)
Arkamdan kimin zirvalandigi belli oluyor, kendini bir nimet sanma
Ne kadar ilginctirki seninle görüsen herkes iliskiye giriyor ve askindan kavruluyor.

Wovon träumst du die Nacht?

aynen dedigin gibi oluyor ve gercekten benimle tanistiysan sadece yataktan gecmistir tanismamiz.

fake nickle gelip burada önce escinslerini savunuyormus gibi yapip herseyi eline yüzüne bulastiran sensin.

@arkadaslar bu eski karilar beni takip etmekte ne anliyorlar??? onlarla kemalist veya din düsmani olduklari sadece dalga gectim ve lekeledim.

DerToni 17.10.2013 16:50

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073700)
Su malum kisiye zor bakiyim kaldigi yerde aksam ezani ne zaman okunuyormus ve ona beraberinde iftar vakti de ne zamani düsermis! Ben artik o kisiye muhattap almayacagim, dogrudan sormak yanlis olur, ona ezan sahit olsun:D Cehennemin dibinde bile ezan okunur :D

o malum kisi sana orospucocugu oldugunu itiraf ettirdi.

cocuk gibi git ona bunu sor git buna sunu sor demek 40in üzerinde insana yakisiyormu?

DerToni 17.10.2013 16:50

Zitat:

gördüklerindendir.

Cioa ;)

mist,
jetzt hast du mich aber durchschaut.

bitte erzähl es keinem weiter dass ich zerrecik bin :D

DerToni 17.10.2013 16:51

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073705)
Ben seninle yalnizligimi gidermek istemedim. Sadece senin o malum sahisa bir soru sormani rica ettim. Benimle evlenirmisin sorusunu degil, bu zat-i muhteremin bulundugu yerde aksam ezani ne zaman okunurmus ve iftar vakti ne zaman olurdu bu Ramazan ayi olsaydi..

Git sevgilim git, yalniz birak beni.. Yalnizlar icinde yalnizim simdi, meyhaneci doldur kadehimi, beni bana birak simdi :D

wie kommst du eigentlich mit den ganzen abweisungen zurecht :D

DerToni 17.10.2013 16:55

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2073699)

dogduktan sonra ekmek pesinde kosmak bizim kaderimiz.

ich mag fleissige menschen :)

17.10.2013 16:57

Zitat:

Zitat von DerToni (Beitrag 2073709)
wie kommst du eigentlich mit den ganzen abweisungen zurecht :D

Hahahahaha, Hihihihihi Hohohohohhoh! Du bist einfach nur genial Toni! Leider bin ich nicht schwul Kenan, aber für äußerst unwahrscheinlichen Fall, dass ich es mir anders überlegen sollte, werde ich dich als erster mit dir den Anfang machen und dich an die Stange führen...

Du hast Vaybee zu unter aller Sau gebracht und jetzt wühlst du dich wie das schwule Schweinchen Dick darin...

17.10.2013 16:59

Zitat:

[/b]Tonicigim pardon zerrecigim ;)[/b]

gördüklerindendir.

Cioa ;)

Du hast es auf auf den Punkt gebracht.. Und so einer gibt sich als konservativ aus.. Damit meint er wohl das er aus der (Steck)Dose sein Futter bezieht...

DerToni 17.10.2013 17:02

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073712)
Hahahahaha, Hihihihihi Hohohohohhoh! Du bist einfach nur genial Toni! Leider bin ich nicht schwul Kenan, aber für äußerst unwahrscheinlichen Fall, dass ich es mir anders überlegen sollte, werde ich dich als erster mit dir den Anfang machen und dich an die Stange führen...

Du hast Vaybee zu unter aller Sau gebracht und jetzt wühlst du dich wie das schwule Schweinchen Dick darin...

daha iki dakika önce ben o kisiyle muhatap olmayacagim diyordun simdi yine u-dönüsü yaptin.

ich weiss nicht was du bist aber auf jeden fall bist du extrem homophob. den rest kann sich jeder denken ;)

17.10.2013 17:02

Zitat:

Zitat von DerToni (Beitrag 2073710)

ich mag fleissige menschen :)

Also bist du vom Selbsthass gefressen :D

DerToni 17.10.2013 17:08

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073714)
Zitat:

Ufak ufak atta civcivler yesin
[/b]Tonicigim pardon zerrecigim[/b]

gördüklerindendir.

Cioa

Du hast es auf auf den Punkt gebracht.. Und so einer gibt sich als konservativ aus.. Damit meint er wohl das er aus der (Steck)Dose sein Futter bezieht...

oc erdal du hast versucht die zeile "Tonicigim pardon zerrecigim" fett darzustellen warst aber zu blöd es zu realisieren.

ich hab den text vom fake nick schon kommentiert, aber dass du nun darauf anspringst und ebensolches behauptest ist seltsam.
in einem anderen thema erzählt dein busenkumpel der deine einladung auf ein alkoholisches getränk abgelehnt hat, dass zerrecik eine frau ist.

jetzt sollte doch einer von euch beiden ein vollidiot sein. hat dallas recht oder bist du der trottel?

17.10.2013 17:09

Zitat:

Zitat von DerToni (Beitrag 2073718)
oc erdal du hast versucht die zeile "Tonicigim pardon zerrecigim" fett darzustellen warst aber zu blöd es zu realisieren.

ich hab den text vom fake nick schon kommentiert, aber dass du nun darauf anspringst und ebensolches behauptest ist seltsam.
in einem anderen thema erzählt dein busenkumpel der deine einladung auf ein alkoholisches getränk abgelehnt hat, dass zerrecik eine frau ist.

jetzt sollte doch einer von euch beiden ein vollidiot sein. hat dallas recht oder bist du der trottel?

Sie könnte auch meinen dass ihr nicht unbedingt die gleiche person aber gleich im denken seid..

DerToni 17.10.2013 17:10

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073717)
Zitat:

Zitat von DerToni (Beitrag 2073710)

ich mag fleissige menschen

Also bist du vom Selbsthass gefressen :D

bin ich vom selbsthass zerfressen weil ich das gesagt habe: "dogduktan sonra ekmek pesinde kosmak bizim kaderimiz."

oder weil ich dies gesagt habe: "ich mag fleissige menschen"

oder oder oder ist das nur eine selbstreflektion??? :D

DerToni 17.10.2013 17:11

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073719)
Sie könnte auch meinen dass ihr nicht unbedingt die gleiche person aber gleich im denken seid..

sie meint und sie denkt und sie versucht und und und

deshalb hast du auch versucht die passage fett darzustellen.

denk nicht das alle dein bildungsniveau haben :D
wir haben schon verstanden wer was meinte.

17.10.2013 17:14

Zitat:

Zitat von DerToni (Beitrag 2073720)
bin ich vom selbsthass zerfressen weil ich das gesagt habe: "dogduktan sonra ekmek pesinde kosmak bizim kaderimiz."

oder weil ich dies gesagt habe: "ich mag fleissige menschen"

oder oder oder ist das nur eine selbstreflektion??? :D

Zaten baska bir seyde yakismiyor sana ama üc seyden birini secmek ne kadar da sana yakisiyor. :) Gene sana orta direk düstü :D

DerToni 17.10.2013 17:22

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073722)
Zaten baska bir seyde yakismiyor sana ama üc seyden birini secmek ne kadar da sana yakisiyor. :) Gene sana orta direk düstü :D

daima konulari tartismaktan kaciyorsun.

defalarca muhatap olmayacagim deyip 2 dakika arayla dansöz gibi döndün.

senide anliyorum oc erdal. sana orospucocugu oldugunu itiraf ettirdim.

bu kolay kolay unutulacak olay degil.

ps. sayin annen burada onu ne hallere düsürdügünü bilse cok üzülür. bir daha annene degilde kendine tarif ver ve iddialarda bulun.

17.10.2013 17:36

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2073724)
Uch denke, dass wir diesem Toni und seiner komischen Freundin einfach viel zu viel aufmerksamkeit geben.

Die benehmen sich wie kleine Kinder dann sollte man sie auch so behandeln.

Ich würde diesen Kerl wie Versuchskaninchen oder Affen behandeln. Gesetzlich betrachtet stehen Blattläuse und Affen neher beinander als der Mensch und die Affen. Dieser Abstand muss gewahrt bleiben... Vor allem mit einem bestimmten Affen einer neuen Gattung, der Froschaffen :D

17.10.2013 20:15

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073705)

Wer hält die beiden davon ab, sich zusammen zu finden in der freizeit? Wäre doch ein perfektes paar.

Nur wenn man 2 nicks hats und kein zerrecik existiert, geht das natürlich nicht.

Jetzt wird mir auch alles klar. Er hat versucht sich mit seinem weiblichen nick bei den männern als freundin einzuschleimen, um sich auszuhorchen. Die meisten haben sie dann schnell wieder gelöscht, nachdem sie ihre beiträge gelesen haben. Niemand will sich sowas antun. Jetzt weisst du auch, wieso sie alles ausgeplaudert hat, weil sie selbst toni ist.

17.10.2013 21:05

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2073725)
Ich würde diesen Kerl wie Versuchskaninchen oder Affen behandeln. Gesetzlich betrachtet stehen Blattläuse und Affen neher beinander als der Mensch und die Affen. Dieser Abstand muss gewahrt bleiben... Vor allem mit einem bestimmten Affen einer neuen Gattung, der Froschaffen :D

Versuchskaninchien gut und schön aber irgendwann wird es langweilig findest du nicht auch?

17.10.2013 21:29

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2073751)
Wer hält die beiden davon ab, sich zusammen zu finden in der freizeit? Wäre doch ein perfektes paar.

Nur wenn man 2 nicks hats und kein zerrecik existiert, geht das natürlich nicht.

Jetzt wird mir auch alles klar. Er hat versucht sich mit seinem weiblichen nick bei den männern als freundin einzuschleimen, um sich auszuhorchen. Die meisten haben sie dann schnell wieder gelöscht, nachdem sie ihre beiträge gelesen haben. Niemand will sich sowas antun. Jetzt weisst du auch, wieso sie alles ausgeplaudert hat, weil sie selbst toni ist.

Oh mein Gooooottttt! JA ICH BIN DER TONI :-))))

Das reinste Irrenhaus hier :D

18.10.2013 00:34

Danke Tatlibela, war Lustig

Akademix "Amen.

Tatlibela> Klugscheisser.. sag ich doch
>
Akademix> > nein das war emotional ruhrend, mit denken hatte das aber nichts zu tun
> >
> >
Tatlibela> > > Ich denke das war nur ehrlich und mehr nicht.
> > >
Akademix> > > > nein das war eher mutant, statt human.
> > > >
Tatlibela> > > > > ich denke das ich sehr human war... !!!!
> > > > >
Akademix> > > > > > komm sei mal bitte bischen humaner zu mir.
> > > > > >
Tatlibela> > > > > > > sag mal wieso bist du so ?
> > > > > > > wie kann ein mensch im forum so arrogant , klugscheisserhaft, herablassend usw usw rüberkommen ?
> > > > > > > "

DerToni 18.10.2013 10:04

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2073751)

was hat denn der oc erdal erzählt? was hätte zerrecik denn alles ausgeplaudert?

alles was ich hier erzähle weiss ich von erdals dicksten freunden.
dass er ungebildet, ungelernt und bei seiner mama wohnt hat mir der kemal erzählt.
als er noch bei seinem bruder gelebt hat war meine informationsquelle die schwägerin. sie hat damals gesagt dass ihr die zukünftige vom lasto$ leid tun wird.
dass er von seinem bruder rausgeschmissen wurde und wieder bei seiner mama lebt hat mir der cenk erzählt.
zuletzt habe ich von cüneyt noch ein paar brisante aussagen und bevor ich wieder zurückfliege werde ich noch einen müjdat kennenlernen.

das sind alles seine ex türk.cafe-kumpels :D

@zerrecik
was hast du bloss über erdal ausgeplaudert???

18.10.2013 21:42

Wie machen dass die leute bloss, von fenster zu fenster, bis zur anderen strassenseite auf so eine höhe wäsche aufzuhängen? Werfen sie die wäsche samt wäscheleine zum anderen Fenster?

http://images.exbir.de/0x80114400x13..._590_393_1.jpg

19.10.2013 00:19

Das interessiert mich jetzt auch. Mal davon abgesehen, finde ich das sieht schon sehr Interesant, wenn die Kleidung der Kultur in der Öffentlichkeit aufgehangen wird, und nicht so versteckt irgendwo im Keller.

Das hat schon was "Künstlerisch/Kulturelles" finde ich, was in südlicheren Ländern gar nicht so Unbeekannt ist.

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2073887)
Wie machen dass die leute bloss, von fenster zu fenster, bis zur anderen strassenseite auf so eine höhe wäsche aufzuhängen? Werfen sie die wäsche samt wäscheleine zum anderen Fenster?

http://images.exbir.de/0x80114400x13..._590_393_1.jpg

19.10.2013 00:20

Ich kann mir vorstellen das die das durch den Band nach Hinten ziehen, während die neue Wäsche anbringen. Das heißt ist der Eine dran ziehen die an der LEine, dann kommt das Nächste.

19.10.2013 00:54

Genauso ist es. Habe ich auch jetzt erfahren.

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 23:17 Uhr.