![]() |
ALEVITENHASSER:
24
Apr -------------------------------------------------------------------------------- 00:27 FatihSultan1453 ssstt mumlari söndürelim gel Mum Söndürme anlatimi: Kızılbaş (Alevi-Bektaşi) toplulukları için "mum söndürme" suçlaması; aile namusuna önem vermeyen, ana-bacı ayrımı gözetmeden tüm kan yakınları ile cinsel ilişkiye girenler anlamında kullanılmaktadır. TAMAM GÖNDER ANANI BACINI SÖNDÜRELIM MUMLARI SEREFSIZ IT! Alin size hosgürü, alin size insanlik... |
Begrenzte Menschen gibts überall...
Mit so einer dummen Aussage outen sich diese Menschen doch nur und zeigen wie beschränkt sie sind. Diese müssen mit dieser geistigen Behinderung leben, nicht wir...bize ne...bosver!
|
diese
begrenzte Menschen sind die gefährlichsten, ohne das wir es merken.
|
das
Problem PKK wird so lange geben, so lange die Kurden in der Türkei von der türkischen Seite sich schlecht behandelt fühlt. So lange der Osten vernachlässigt wird, so lange wird es den verzweiflten Kurden genug geben die der PKK übertreten.
Also, muss man dafür sorgen, dass die Türkei endlich mal was für die Kurden macht, anstatt gesetze zu erfinden die nur für EU gedacht sind. Es muss nachhaltig sein, aber ich bezweifle, dass die Türkei in den nächsten jahrzehnten dieses Kurden problem lösen wird. Es müssen zb. kurdische Unterrichtfächer geben, es müssen kurdische Literatur frei gegeben werden, damit die Kurden sich auch mit Ihrer Ursprung nicht verlieren. Wenn der Mensche zufrieden ist, dann lebt er gerne für diese Land egal welches Land es ist. Dieser darf halt nicht gezwungen werden ihre eigene Identität zu verlieren. Na ja... mehr gibts nicht zu sagen |
FatihSultan1453 + xxTheMasturbator...
...sind die beiden Schwachmaten aus dem Lager der grauen Wölfe und der Islamistenbrut endlich gesperrt worden? Wurde auch Zeit!
Danke Vaybee! Ama umarim o hiyarlar arka delikten bir yol bulurlar bu site"ye girmek icin :-) |
Odun kafali sen zaten ne anlarsin uyuz!
ohne Text
|
yeni Cumhurbaskani hayirli ogurlu olsun
Endlich bekommt die Türkei eine (moderne) First Lady mit Turban. *lach*
Der Siegeszug des moderaten Islams und die Islamisierung geht weiter. Es ist nur eine Frage der Zeit bis der oberste Herrführer auch durch einen Anhänger des moderaten Islams abgelöst wird? |
ich verstehe euch nicht..
..als in malatya sich diese tragödie ereignete, habt ihr alle gesagt, die türken haben null toleranz gegenüber anderen und anders denkenden.und jetzt macht ihr das gleiche.keine toleranz gegenüber diesen leuten.lächerlich.
nazar etme ne olur calis seninde olur diye bir laf vardir. |
sen git
punisherle ibne ibne yazismaya devam et saziye
|
kiskancliktan catlama sesimi duyuyorum
ohne Text
|
Warum soll man gegen ewig gestrig...
...denkende und handelnde Politiker, wie von der korrupten AK-Partei tolerant sein?!
|
Hiyarlar kimbilir kactane nikiniz vardir
Ihr beiden Schwachköpfe habt nix besseres zu tun als euere roten Balken immer wieder wegzumachen...muhahahaaa
|
WER IST ABDULLAH GÜL ???
WER IST ABDULLAH GÜL ???
--- Tarih 8 Mart 1995. Siirt kökenli Abdullah Gül Meclis kürsüsünden -AB görüşmeleri yapılırken- haykırıyor: „Türkiye"nin AB"ye giremeyeceği kesindir. Çünkü AB, bir Hıristiyan birliğidir. Avrupa"nın çıkarları söz konusu olduğunda tavizler verilmektedir. Bu şudur: Ne pahasına olursa olsun Türkiye AB"ye girecek anlayışıdır. Siz eğer bu zihniyette olursanız, işte o zaman sizi o zenginler köşkünün bahçesindeki KULÜBEYE böyle koyarlar işte!.. Abdullah Gül sene 2003: „ Ankaranin serrinden, Brükselin sefaatine siginiyorum.“ Auf deutsch in etwa: „Aus dem Teufelskreis von Ankara begebe ich mich in die fürsorgliche Obhut von Brüssel.“ Abdullah Gül 2007: "ABye ne istedilerse verdik. Daha ne istiyorlar!" Gerçekten de öyle! AB ne istediyse verdiler, hem de fazlasıyla. Anayasamızı, yasalarımızı onların emirleri doğrultusunda ve "reform" adı altında hallaç pamuğu gibi attılar. Türkiye"nin bütünlüğünü bile tehlikeye sokmaktan çekinmediler. Abdullah Gül 2007: "AB şantaj yapıyor" Abdullah Gül Şimdi şantajdan mantajdan söz ediyor? Bu nasıl iştir, nasıl anlayıştır, nasıl ülke yönetimidir?.. Ve nasıl çelişkilerle dolu bir siyaset kadrosudur ki, dün söylediğini bugün inkár eder, dün inkár ettiğini bugün savunur! Beyefendi, AB"nin bir Hristiyan birliği olduğunu, bizi hiçbir zaman almayacağını, kapıdaki kulübeye koyacağını söyleyen siz değil miydiniz! Türkiye ve Atatürkün makamı buna emanet edilebilir mi? saygilar;) |
edilebilir..
..sezere edildikten sonra buna hayli hayli edilir merak etme sen
|
lafa bak cay demle derler ya
aynen öyle yazdin.wieso erwartest du dann toleranz von anderen gegenüber andersdenkende, wenn du es schliesslich nicht selber machst??
ist das kein widerspruch?oder müssen vielleicht alle so denken wie du?hatt der herr miller die erde erschafen ohne dass wir es wissen? |
senin kac tane var
nazi kilikli..diyene bak..geldim serefsiz hadi bakalim..bakiyorumda ibne ibne yazismaya devam ediyorsunuz
|
henry miller = buja o.T.
ohne Text
|
Va etekli xxESTERGON sen FatihSultan1453
...yoksa eski ibne xxTheMasturbator degilimisin?! :-)) Birbirinize iyi düdükliyorsunuz grauer Wolf poppt islamistischen Schwachkopf...was für idiotische, transsexuelle Osmanen! :-))
|
Erst verstehen, dann blubbern...
...trag weiter dein Kopftuch zum Zeichen der Symphatie zur AKP!
Warum soll ich Erdogan und die xxxsöhe der AKP tolerieren, wenn sie den Laizismus schwer ertragen und Atatürk und seine zukunftweisende Politik nicht respektieren! Steckt diese AKP-Bande zusammen mit Apo nach Imrali und dann wirf ein Napalm-Bombe darauf, oder noch besser vor den Augen unserer Generalität einzeln aufhängen! |
Muhahaha senin gibi kari etekli degilim!
ohne Text
|
assagidaki yazilara bakta
kimin kime atladigini görürsün..gibs mir punisher diye yalvaran ibne sen degilmisin..
ayricaaaaaaa buja niklide sensin..utanmadan kiz nikiyle giriyorsun..ben bosa travesti demiyorum sana..saat 19:23 suan..20den sonra yine travesti aylin kiligina gireceksin...köpeeeeeeeeekkk |
bettelst aber
punsiher an damit er dich poppen soll hahahah
ssstt fatih ürek naber len |
Vay ibneler hangi fa$o delikten ciktiniz
fa$o götö$lar siz iki ibneler birbirinize iyi yaki$orsunuz! Ben senin gibi fa$ist yani Nazi olsam, sizin gibi odun kafali beyinsizlere benzerdim...aramizda Allah $ükür büyük fark var!
|
laflarina dikkat et
o orsupui cocugu sensin tamammi
senin asil amacin belli..üzüm yemek degil bagciyi dövmek..bu da kisaca islam düsmanligi..serefsizlik yapma pis dinsiz seni |
evet cok var
ben ibne degilim bu bir
senin gibi islam düsmanid egilim bu iki pnushere kendimi becertirmiyorum bu üc almanlarin götüne gire gire onlardan daha cok nazi iti olmadim bu dört |
Sprichst aus eigener schwulen Erfahrung?
Bozkurtlu pu$t senide düdükleyim mi? Dein faschistischer Arsch ist das doch bestimmt gewohnt! :-))
|
Bozkurt ibne pu$tu dövcen yoksa beni?:))
ohne Text
|
yok biz
becermeye alistik..senin gibi serefsiz vatan hainlerini..bilirsin..son günlerde cok zoruna gidiyor..ama punisherin ki ufak geldiyse domal önümde o.cocugu komünist bozuntusu hadi :)
|
yok
becerecegim..ama senin gibi ibnenin hosuna gider bu kesin degilmi
|
sen bozkurtlarin ba$ nano$$izin bile :-)
ohne Text
|
hahahah
nonos diyene bak..aynaya baktinmi bunlari yazarken..ondanmi punishere yalvariyorsun hahahah..seni ibne seniiiiii
|
cok kötü türkcen var :)
sen en iyisi almanca yazmaya devam et..BUJA nikiyle neden türkce yazdigini anladim simdi..hahahaha
|
Bozkurtlu ibne Du langweilst mit deiner
...faschistoiden Propaganda!
Schieb dir lieber ne schöne, grüne, lange, dicke Gurke in deinen Bozkurt-Arsch! :-)) |
komünist o.c
sende bozuk plak gibi hep ayni laflari tekrarliyorsun
aklima gelmisken su assagidaki yaziyi ikim yazmisti.soruma cevap versene :) Autor: HenryMiller Datum: (21/04/2007 - 20:29) Forum: News & Politik Wertung bisher: ausgewogen Ihre Wertung: Jaaaaa...Du Sau... ...gib"s mir mit der 7-schwänzigen Peitsche - aber hart und heftigst, ich brauch das! :-)) |
Ich und Kommunist? Muhahahaaaaaaaa
...hiyar agizli sen bir boktan anlamadin! Schwachkopf...ich Kemalist! Du schwuler Bozkurt-Faschist! :-))
|
:-)Mein schwuler Bozkurt lern Du lieber
...deutsch und dann verstehst Du vielleicht zu differenzieren was Humor und Ironie bedeutet, mein radikaler schwuler Bozkurt Freund! :-))
|
ahhhhh
jetzt ist es humor geworden.bak seeeennnn :)
mikrofana el salla kusum henry |
öyle ama
bugün kemalist maskesi arkasina saklananlarin yüzde 99u ya komünist ya mason..sen nesin :)
|
Sen ona bakma yinede türkce anliyorum...
...im Gegensatz zu dir, der nicht mal Ironie von Sakarsmus oder Zynismus unterscheiden kann. Nicht wahr, mein schöne Kleider tragender schwuler Bozkurt Freund :-))
|
Yok ben mikrofonu almiyem o senin ibne..
...agzina daha güzel yaki$ir...yavrum düdüklenmi$ ibne bozkurtum :-))
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:06 Uhr. |