![]() |
o.T.
wie kann das sein das ein vaybee.mitglied die tat der brüder von hatun toleriert,und hier sein kommentar abgibt siehe knackkanack1.das finde ich unerhört!
|
einfach nur krank
es gibt asoziale deutsche und asoziale türken. dazu zähle ich mal diese gehirnkranken, doppelmoraltürken, die nur einen am sextelefon hochkriegen.
gott sei dank gibt es auch normale türken, die zwischen menschenwürdigen leben und kulturellem tiefgang unterscheiden können und sich für die zivilisierte variante entscheiden. hoffen wir mal, dass die andere sorte irgendwann vom aussterben bedroht ist. in diesem sinne |
das zeigt doch nur eins
Das wir hier so ein Thema diskutieren zeigt doch nur eins:in einzelnen Punkten sind wir Türken noch weit entfernt von einer zivilisierten Gesellschaft.
Dazu gehören auch noch Themen wie: Zwangsverheiratung, Kinderarbeit, Ehrenmorde..Diskriminierung der Frau. Nicht persönlich nehmen, aber leider kann man diese Mißstände vermehrt bei den Türken hier in Deutschland finden.Schlüssel ist die Bildung, und das wird noch lange dauern. Selamlar |
Kein Mensch muß müssen!!!
Die Ausübung von Zwang in seelischen Bereichen ist das schlimmste Verbrechen,dessen sich Menschen schuldig machen können.
|
so ist es :) o.T.
ohne Text
|
o.T.
yarin birgün senin ablan veya kizkardesin hayatini yasamaya kalkarsa, sendende bir cinayet bekleyecegiz, desene.
allah akil fikir versin diyecegim ama sen yüzüne tükürüldügünde, yagmur yagiyor diye sükür diyeceksin. |
Eski Bir Sirp Atasözü Söyle Der.
Ich ziehe es vor durch den schwert eines Türken zu sterben.
Als von einem Deutschen gereten zu verden. Tarihte dedeleri nasilsalar simdide bu gavur deyismemistir. Kadin haklari falan vilan avrupada senede kactane kiz gebertiliyor 1,15 peki kactane alman kadini ve cocugu tecavüz edilib öldürülüyor yüzlercesi. Yani onlar öldürdümü piskolojik sorun oluyor biz öldürdükmü adet oluyor. Onlarinki bal bizimkisi barbarlikmi. |
du hast meine zustimmung o.T.
ohne Text
|
Tüm Namus Bekcilerine!
Ey töreci gerikalmis anneler, babalar ve ogullar!
Öncelikle yasadiginiz yüzyilin farkinda olup olmadiginizi sormicam; zaten sizden öncekiler de arap egemenligi altinda ayni sizin düsüncelerinizi paylasiolardi! Kadini taslayan kana bogan da sizlerdiniz!Ne yazikki hala bu ilkel düsünce altinda bizler hakkinda hüküm sürmektesiniz! Ey egitimden yoksun kalan kiro beyinsiz yaratik ogullar! Siz kimsiniz ki bir varLik üzerinde, ki bu ancak ve ancak ALLAH"a mahsustur, bu denli güc gösteriminde bulunmaniza ve hatta o insani öldürmeye kadar varacak sekilde aptalca davranmaniza hak veriLio! Siz önce aynada bir kendinize bakin!Burda Almyanya dediginiz eLin gavurun memeleketinde alaman kizlariyla cirit atan, onlarla yatip kalkan,geceleri diskolardan cikmayan, türk kizlarini iliskiye zorlayan, egitimsiz olan, eline hayatinda belki iki kez yada hic kitap alip okumamis olan, kizlara/kadinlara hatta ANALARINA nasil davranacaigini bilemeyen icabinda onlari domuz ORSP. yerine koyan...FAKAT yeri geldiginde kizkardeslerine hüküm sürmeye kalkan,bacak arasi memuru kesilen, kendi yedigi haltlari görmeyen, eline silahi alip öz kardesini acimadan göz kirpmadan tetigi ceken SIZ zalim vicdansiz oguLLar degilmisiniz!!!!!!!! Elininizi vicdaniniza koyun ve düsünün biraz! Sizi insan yaptigini sanan o anneleriniz de babalariniz da ne yazikki cok yanilmislar! Aslan oglu her boku yediginde, eroin kokainleri cekerken kimsenin bisi demedigi zamanlarda kapilarini her zaman onlar iicn acik birakan anneler ve babalardan baska ne bekleyebilirsinizki soruyorum!Ogul kilikli denilen bu yaratiklara form ve sekil veren SIZ ANNELERSINIZ! Lale Akgün"üm dedigi gibi önce tüm töreci zalim ANNELERDEKI ZIHNIYETIN degismesi sart! Oglunuza hep hak verdiniz, kizkardesini dövdügünde, onlara orospu damgasi vurdugunda,"ya oglum yabma!insan ol!" demeleri gerekirken, " aferin oglum sen birtanesin aslansin" demeleri ne yazikki aci verici bir olay!Ey ANNELER!insan oLun kendi gectiginiz yollari unutmayin!kocasi tarafindan dövülen ezilen oysa SIZDINIZ ne kadAR cabuk unuttunuz bunlari hayret!simdi de gelip biz kizlarinizi mi kötülemeye kalkiosunuz yazik! Bir insani vurmak namusu temizlemek bu kadar kolaysa, gelin vurun!!!!!!!Ama sunu unutmayin ki ahirette bunlarin hesabi sizden bir bir sorulacaktir!! Tas devri geceli yüzbin asir oluo! Kendinize gelin! Kul kula hükmedemez! Herkes kendi hayatindan kendi cinselliginden kendi sorumludur! Saygilarimla fikirdaslarima! TEooOO |
Was du nichts sagst....
... um das zu verstehen muss nicht erst ein Forum geschaffen werden, dass dieses Problem der türkischen Gesellschaft behandelt.
|
Der Rat eines Hobbypsychologen
wird das PRoblem nicht aus der Welt schaffen.
|
o.T.
nö, aber diskussionenn sind immer gut.
wir könnten uns ja auch hinstellen uns von oben herab sagen: das weiss ich doch alles schon. und es dann einfach sein lassen. ne ne.. lieber rede ich drüber. egal wie bekannt diese probleme auch sein mögen. |
o.T.
ooch.. also braucht man ab jetzt mindestens n diplom um hier posten zu können? und wenn man diplomierter depp ist, dann ändert das auch was?
hmm.. |
Hast nicht verstanden was ich meine,
aber is ja auch egal.
|
Natürlich sind Diskussionen gut!
Aber nicht mit Aussagen wie:"Die Ehre ist rein gewaschen worden" oder Aussagen wie:" Seelenpeiniger sind Sünder" oder so n Scheiß.
|
o.T.
das kann jeder sagen.
dann klär uns unwissende doch mal auf. |
o.T.
na siehste.. so fängt ne diskussion an ;)
|
Wem nützt es?
Nicht Religionen sind unbedingt etwas Schlechtes.
Oft hilft es zu fragen, wem die eine oder die andere Sache nützt, die da im Namen der Religion geschieht. |
wehe du verräts den damen unser .....
aldaaaaaaaaa ich leg dir glühende kohle-briketts in deinen salvar ! muhahahhahaha
naber agaaam ?? alles rogger rabitt ?? |
Und die zukünftige Lösung des Problems ?
Wie löst man dieses Problem?
Wer eine betroffene Person kennt, weiß, das flüchten, verstecken oder Polizeischutz nichts bringt. NIcht nur, weil sich die betroffene Person dann oft nur verfolgt fühlt und uter permanenter Angst steht, sondern sie auch oft wieder entdeckt wird. Was also, könnte eine langfristige Lösung sein, die vielleicht schon das Problem von Grund auf auslöscht? Ich für meinen Teil glaube nicht, daß dieses so tief verankerte Problem ohne eine Verletzug der Menschenrechte, in Deutschland also gegen das Grundgesetz, behoben werden kann. Ich denke, daß ein Vergehen, das so derart gravierend menschenverachtend und abartig ist, wie der Mord an der eigenen Tochter oder der Schwester, nur mit einer gleichwertigen Maßnahme zukünftig verhindert werden kann. Meine Vorschläge hierzu wären nur mal als Beispiel: - Die Familen, bei denen Lehrer eines islamischen Schülers merken, daß ein Kind menschenverachtende Äußerungen oder Vehaltensmuster zu Tage legt, sich von den restlichen Kammeraden absetzt, weil sie "nicht-islamisch" sind und sich nur zu Gleichgesinnten orientiert, die Familien dieser vom Jugendamt strengstens durch unangekündigte Besuche überwacht wird, um die Familienstrukturierung zu überprüfen. Bei Mißfallen werden die KInder wegnommen! (Verletzung des Privatphäre) - Den islamischen Religionsunterricht nur beaufsichtigt oder durch anerkannte und staatlich geprüfte Religionslehrer stattfinden lassen. Wenn dies nicht geht: ganz verbieten! (Verstoß gegen die Religionsfreiheit) Speziell gegen der Frauen innerhalb iherer Familien auffällige muslimische Männer entweder einsperren oder direkt abschieben! (Freiheitsberaubung u.a.) Ich könnte noch sehr viele Maßnahmen zur Behebung dieses Problems des Ehrenmords aufzählen, die gegen die Menschenrechte verstoßen. Jedoch finde ich, daß wenn sich dieser Kreis von extrem ausgeübter Religion und Gewalt der Männer gegenüber Frauen schließt, ein viel größerer Verstoß der Grundrechte entsteht, - im schlimmsten Fall ebe MOrd an der Tochter oder der Schwester. Man sollte versuchen, die kommenden Generationen von diesen extremen Grundlagen zur Entstehung solcher abartigen Ereignisse, erst gar keinen Nähboden mehr zu bieten. Deutschland ist (hier)leider ZU frei. Dies geht nicht ohne die Verletzung der Menschenrechte an den Betroffenen bzw. Tätern. OHne harte Reformen wird die Integration in Deutschland scheitern. Es ist kein Wunder, wenn die Deutsche noch oft denken, daß die Türkei *zurückgeblieben* ist, wenn die HIER diese sie bestätigenden Ereignisse erfahren. Nur ist die Türkei viel weiter, als die dann wissen. Aber wem will man das wie erläutern. Bildung ist der Schlüssel, aber diese B ildung KANN NICHT ERFOLGEN, ohne daß man diesen Kreis irgendwie versucht, zu zerschlagen. Was haltet ihr davon? Habt ihr andere, realistischere und sanftere Lösungsvorschläge? Damia |
Zwang ist immer da
Ohne Zwang etwas tun zu müssen, kann keinh Leben bestehen. Mußt Du schon näher erläutern.
|
Nein
Wenn einer etwas Schlimmes macht, muß man sein eigenes Vergehen mit der Ungesühntheit des anderen Rechtfertigen???
PSychologisch ist das alles nicht im Normalen, das ist doch wohl klar. Nur die Türkei steht momentan unter Beobachtung, nicht nur unter das des Volkes, auch die EU speziell verfolgt diese Geschehenisse inner- und außerhalb des Landes. Man muß versuchen, diese barbarischen Maßnahmen zur Bestrafung oder Wiedergutmachung zu unterbinden. Kinderschänderei ist eine Perversion, die Du nicht mit Ehrenmord vergleichen kannst. Ersteres ist ein abartiger Trieb, der andere ein ETHISCHES Problem innerhalb einer ganzen Gesellschaft, daß diese Leute sogar jederzeit durch Erklärungsversuche rechtfertigen können. |
Haklisin ;)
Vielleicht verarschst Du die Leute ja nur, hoffentlich. Ansonsten würde ich Dich, wenn ich könnte, z.B. sofort wegsperren oder Dich zurück hinter Deinen Berg schicken. Paß auf, sonst macht´s wirklich noch jemand. So darfst Du nicht laut reden ;)!
|
Das stimmt auch
Diese Frauen der älteren Generation sind oft selbst unterdrückt worden und haben deswegen einen Kontrollzwang, den sie an ihren Töchtern, Söhnen und die Angeheirateten später ausüben.
Lale Akgün ist grundberuflich Psychiatierin, mit viel Erfahrung mit solchen Problemen aus der Praxis. Ich glaube, daß sie eine der realistischsten denkenden Frauen in der deutschen Politik ist. Nur, wie willst man eine Frau, die eine Beeinflussung von Außen strikt abblockt erst dazu auffordern, sich gar gegen ihren Mann aufzulehnen? Ich glabe nicht, daß Aufklärungskampagnen und des ähnlichen viel bringen. Man kann nur helfen, wenn man einen Ansatz dazu bietet. Bei den schon über 50-Jährigen hast Du mit diesem Mittel keine Chance, wenn ´s nach mir ginge. Eine Muuter kann vielleicht stacheln, aber sie nsit soch im seltensten Falle dazu fähig, ihr eigenes Kind zu töten... ...Schläge, Tritte, Morde - dazu sind nur die Männer fähig, gegen die man radikal vorgehen muß. |
sanft ?
bei dieser brutalen art (mord in der familie) muss auch auch konsequent durchgegriffen werden. ich finde deinen beitrag einleuchtent und wahrscheinlich auch umsetzbar.
mfg fevzi |
gut
..formuliert. der unterschied ist klein aber fein..
mfg fevzi |
das sehe ich ganau so!!
Bunu bu kadar abartmaya hic gerek yok bence.
|
ja hab ich eine sanfte Lösung:-)
und sogar gegen keine Grundrechte zu verstoßen:
-Die Normalisierung der Sexüalität.. Diese dummies müsste von biologosch-physich-chemischen Tatsache überzeugt werden,dass das Eindringen des männlichen Penis in die weibliche Vagina für beiden Geschlechts(organen) genauso (un)ehrenhaft ist.. Keine Religionsfreihet steht dieser Tatsache etgegen.. ich schlage 10 stunde/woche Sexualkunde :-)) |
eski bir cin atasözü der ki;
Schein betrügt und man muss den Dunkelziffer achten..
-Eski bir eskimo atasözü der ki; "pedophili ist eine individuelle sexüelverhaltensstörung.aber keine Tradition!Sitte/Bräuche" Bir garip tecavüz!.. 2 yıl sonra ortaya çıktı... Mehmet AL/DHA ANTALYA"nın Alanya İlçesi Demirtaş Beldesi Çamlıca Köyü"nde yaşanan tecavüz olayı, 2 yıl sonra ortaya çıkarıldı. Namaz kılmak için seccadeyi sermesini istediği akrabası G.S. adlı kıza tecavüz ettiği ileri sürülen 26 yaşındaki Süleyman Şimşek, tutuklanarak cezaevine gönderildi. 2 yıl önce 14 yaşında olan G.S., iddiaya göre su doldurmak için amcası Adem S."nin evine gitti. Anahtarla kapıyı açıp içeri giren G.S."yi takip eden ve uzaktan akrabası olan 26 yaşındaki Süleyman Şimşek kapının zilini çaldı. G.S."nin kapıyı açmasının ardından içeri giren Şimşek, namaz kılmak istediğini belirterek G.S."den seccadeyi getirmesini istedi. Evde kimsenin olmadığını anlayan Şimşek, seccadeyi sermeye çalışan G.S."ye saldırarak tecavüz ettikten sonra kimseye söylememesi için tehdit etti. Yaşadığı olayı korkusundan kimseye söyleyemeyen G.S., 16 yaşına geldiğinde Süleyman Şimşek"in amcası Nuri Şimşek tarafından 24 yaşındaki Ümit Özsoy ile evlendirilmek istendi. Ancak Ümit Özsoy, G.S."nin başından geçenleri öğrenince Savcılığa suç duyurusunda bulundu. Yapılan inceleme sonunda küçük kızın bakire olmadığı belirlendi. G.S. de ifadesinde korktuğu için 2 yıl boyunca sakladığı tecavüz olayını anlattı. Bu gelişme üzerine Süleyman Şimşek ile amcası Nuri Şimşek jandarma tarafından gözaltına alındı. Nuri Şimşek"in, yeğenini bu durumdan kurtarmak için G.S."yi evlendirmeye çalıştığı ileri sürüldü. Önceki gün adliyeye çıkarılan Süleyman Şimşek tutuklanıp cezaevine gönderilirken, amcası Nuri Şimşek ise serbest bırakıldı. |
HERKEZ....
...Namus namus diye zirliyor, ama asil su Namuscinyaetci sapiklarin Namus algilayisi tamamen Mantik disi birsey. NAMUSU BIR YORUMLAYALIM...
Benim Namus algilayisim, kormuaktir, dürüstlüktür, er olmaktir yani uzun lafin kisasi sadece bir hisdir. Bu algilayislarin icinde Bacak arasindan olan bir sey yok. Bir Kadin cinsiyetini yasayabilir ama yinede namussuz olmasi gerekmez, seviyeye kislige bagli birsey. Önüne gelenin altina yatigi an bir kadin sadece kisiliksiz, hissiz ve ahlaksizdir baska birsey degil. Bu örnegim erkeklerede gecerlidir. BU NAMUSCINAYETINI NAMUS + CINAYET NAMUS=GUT CINAYET=SCHLECHT bu baglanti bile mantiksiz birsey iyiyle kötü nasil birbirine baglanabilir anlayamiyorum. Bu Cinayeti iyi birsey olarak yorumlayan sapiklara tek bir uyarim var. Allahin verdigi cani allahtan baska kimse alamaz. Ölenin nasil bir yasam tarzi yasadigini bilmiyoruz, hic birimizide ilgilendirmez, bu yüzden yargilamaya hic, ama hic hakimiz yok. Onu öldüren abilerine bakalim. Kisilikleri belki su BMWve PICLERI, LAFIM HER BMW sürene degil, hangi tipleri kast etigimi biliyorsunuz, kilerdi, önüne gelen bacak arasina girmek isteyen, onun bunun bacisina sulanan, sapiklar, eger öyle ise ve Namus yüzünden insan öldürülecekse Ilk basta o PIcler ölmesi gerekti. 1. 15 yasina bir kizi zorla evlendirmek nedemek? 2. Dayak sopa yemeye eve demek nedemek? 3. Bence bu cinayeti isleyenler degil, ilk basta bu allahsiz ve sapik mentaliteyi ögreten anne ve babada suc. Bu demek degildir herkez istedigi gibi onunla bununla yatag düsüsün, HER KOYUN KENDI BACAGINDAN ASILIR DERLER... Bunu unutmayin her zev icin yasadigimiz cinselikte birsey kayip ediyoruz kisiligimizden bir sey veriyoruz ve cogu zaman karsiligini görmüyoruz. NAMUS herkezin kendi elindedir, ve bir insanin kendi degerini bilmektir. Saglikli bir maneviyat icin cinselik ve cinsel iliski cok önemlidir, ama lütfen seviyeli :O) SAYGILAR SEVGILER NAMUSLU BIR DOST (benim algilayisimdan) SERHAT |
sen kafayi yemissin
cin lilerin yüzbinlerce ata sözleri var hepside baska ülkelerden patent olarak almislar? :=))
suanda cinde sanayi ilerliyor ata sözleri gibi sanayilerinide baska ülkelerden kopyaliyorlar. |
cinliler de atasözü,bizim atatürkün de
vecizeleri saymakla bitmez..
|
Ozaman Senin Hanim.
10,20 erkek len beraber olmus sende onulan evleneceksin deyilmi hmmmm.
eski bir Sirp ata sözü gine söyle der Alismislik Kudurmusluktan daha beterdir. |
Baba,lariniz Fabrikalarda.
Ezilirken sizler bir iki Daschsak icin can atiyor bunada özgürlük ve hayat yasamak diyorsunuz.
Acaba birgün Baba Günün nasil gecti diye sordunuzmu hic calistigi Fabrikada neler cektigini düsündünüzmü hic. Sizi doguruyor calisiyor cabaliyor elbiseler aliyor oyuncaklar aliyor sizi izine götürüyor. Ilerde iyi bir yasam saglamaniz icin para tobluyor sizler napiyorsunuz. Elin almanyasinda kapanmak kizlik ta noluyor diyorsunuz. Bir iki Alevi Ateist kizi öyle diye bilir ama sizler benim gözümde pislikten baska birsey deyilsiniz. Kurusunun tadini aldiginiz zamanda sizleri arabalarda sevisen erkekler ahh neee iyi kizdi diye feryatlar yagdirirlar. Halbuki o erkekler kactane kizlan o isleri yapiyor. Elin gavurunun kahrini buralarda cekiyoruz sizin gibi orospu yetistirib sonrada basimiza lanet kesilmeniz icin sizleri dogurmuyoruz. Gitsin alman ve onlara özenenler kendi cocuklarina sahib ciksinlar. Bizim kültürümüz bize sizinkisi size ahlak desen yok ayle hayati desen yok. Sizleri örnek alacagimiza Amazon ormanlarindaki maymunlari örnek aliriz daha iyi. Teknolojiniz nerde bulusunuz nerde yaptiginiz sadece baskasinin yaptigini yalamaklan övünmek. |
für dich ausnahmsweise
15 Stunde/woche obligatorische Sexualkundeunterricht
|
babalarimiz da az kari götürmemis leng
ama maalesef puff ve kerhane disinda kadinlara ulasamamis garibanlar
|
sen gavur kültürünü savunuyorsun
gavur ona buna vurduruyor diye sendemi vutdurtacaksin?
|
dogru söyle :=))
sen bakire karimi alacaksin yoksam carsilarda Zil satanlarimi? :=)
|
wallah ben hic görmedim gavurlarin
ona buna vurdurtugunu..
en azindan bizim türk kizlarindan daha sevisgen olmadiklarini kesin diyebilirim.. |
bakire olmayan tüm kizlar zilmi satiyor?
ohne Text
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 10:28 Uhr. |