Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Was denkt ihr gerade? (http://localhost/forum/showthread.php?t=8400)

25.05.2013 17:43

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2065663)
Anlasilan heyecandan dogru dürüst okuyamamissin.. Ya da öküz altinda buzagi ariyorsun..

Ben 2011 genel secimlerinden, Ankara Keciören'den bahsediyorum.. Cevap vermeden önce bi oku da, bazi sorularinin cevabini kendin vermis olursun...

Aslinda sorular baska türlü olmasi lazim.. Sümmeye Erdogan baskan danismani olarak 52000 TL, yani elli iki bin Türk Lirasi, maas aliyor.. Dinen ve Türk törelerimize göre kutsal olan devleti, yani DEVLETULLAH'I soymak yakisiyor mu? Bunu yapanlara ne denir asil bu sorulara cevap lazim....

2011 genel secimi haziranda yapilmistir.

ilk suriye mültecileri cisr es sugur da yasanan katliamdan sonra türkiyeye gelmistir. buda haziran 2011 de gerceklesmistir. yaklasik 5000 suriyeli ilk kurulan kampa alindi.!!!

simdi sorulara geri dönüyorum ama lütfen kivirmadan cevap ver:
1. hangi secimlerde gördün bu 1 milyon suriyeli (türk vatandasi yapilmis) secmenleri?

2. ellerinde önceden doldurulmus secim kagitlari ve AKP oy pusulasini ne zaman ve nerede gördün?

3. Turgut Altinok hangi secimlerde bu suriyelileri kurtardi?

lastik yine yalan söylerken yakalandin

25.05.2013 18:03

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2065674)
Ben Ankara'da kendim gördüm kara carsafin icinde bir biyikli erkek vardi ve yaninda iki tane erkek ve üc bayan. Ellerinde önceden doldurulmus secim kagitlari ve AKP' oy pusulasi vardi.. CHP'li ve MHP'li gencler bunlari linc edeceklerdi.. Araya bir cok yetkililer girdi, galiba bunlardan birisi de Turgut Altinok'tu. Millet ondan sonra biraz yatisti..

Hersey ortaydaken adamin gözün icine bakarak yalan konusmayi birak bari...

Göz göre carpitiyorsun ya, helal olmasin sana.. Oku oku, bak akademisyen oldugunla gurur duyuyorsun yoksa, yoksa imtihan sonuclari sana ve yandaslarina önceden pe$ke$ cekildigi icin mi simdi akademisyemin diye ortalikta kibirleniyorsun?

Gülecek oldum aglanacak halimize...

NOT: Suriyelilere Türk vatandasliklari dagitilmasi daha yeni olan ve 2014 secimlerine hilenin yeni tohumaridir..

O bahsettim olay mansetlerden verildi.. Genel secim 2011'de..

Oku iyi oku oldu mu...

ak parti devamli oylarini cogaltarak geldigini söyleyince sen 1 milyon suriyeliyi vatandas yapip öyle geldigini söyledin.

üstelik ankarada kendi gözünle gördügünü söyledin.

ben sana 3 basit soru sordum ve bu sorulari üc kere tekrar ettim ama hala cevap alamadim.

üstelik gidip saat 15:12'de yazdigini saat 15:52'de degistirip kendini kurtarmaya calisiyorsun.
bu kadar adi taktik görmedim.

bircok defa yalanlarini ortaya cikardim ama ilk defa yalanini örtmek icin böyle asaglik taktik yapip yazilanlarla oynuyorsun.

lastik senin uydurdugun o hikayeleri kimse yutmuyor. ben sana ilk mültecilerin geldigini ve ne zaman geldigini söyledim.

kendi söylediklerinin altinda ezildigin icin benim birsey yapmama gerek kalmiyor.

iste chp zihniyeti aslinda hep kendi yalanlarini kendisi ortaya cikariyor ve böyle serefsizce yöntemlerle (yazidigni 40 dakika sonra degistirip) kurtulacagini zannediyor.

25.05.2013 18:07

yalani ortaya cikinca degistirdigi yazi

25.05.2013 18:13

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2065679)
Yanlis anlasilmadan medet umma.. Denizin dibine o kadar mi düstün ki yilana sarilmak misali böyle seylerle ugrasiyorsun..

O suriyelilere hangi sartlar geregi Türk vatandasligi verilmistir o zaman? Secim yatirimi de baska bir sey ise?

bak lastik benim sorulara cevap vermiyorsun.

ben yine büyüklük gösterip senin sorularina cevap veriyorum ama sende yine hicbir gelisme yok.
hala sikisinca kacmayi tercih ediyorsun. hemen baska sorular sorup, iftiralar atip, yalanlar söyleyip, kahkahalar atip kacma derdindesin.

senin ne mal oldugun ortada.

o kadar yalanlarini ortaya cikardim ama hala yüzün kizarmiyor.
sen bunlarida sildir ki ileride yine yalanci oldugunun ispati olmasin.

@arkadaslar bugünlük bu kadar.

26.05.2013 13:06

kuzey irak sinir kapilari dün gece 23:00'de yine acilmistir.

26.05.2013 13:31

ah, güzel allahim, keske bazi insanlari solucan olarak yaratsaydin. bende bol bol kuslarimi besleseydim :D

26.05.2013 14:23

Die eigenen vögel im kopf?

26.05.2013 14:42

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065743)
Die eigenen vögel im kopf?

ha

du bist voll luuiitusch frau möchtegern klugscheißerin! und wo genau juckts bei dir heute? :D

Billy73 26.05.2013 17:08

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065744)
ha

du bist voll luuiitusch frau möchtegern klugscheißerin! und wo genau juckts bei dir heute? :D

checkst du nicht ist so spirituell.

du kannst die würme durch die nase ziehen.

26.05.2013 18:16

Wenn toni sich alleine gelassen und ausgegrenzt fühlt sucht er sich verbündete und fängt an mails zu schreiben, um sich einzuschmeicheln. Das hat er bei mir auch immer gemacht. Zum schluss dann gedroht. Das alles ist ihm sehr sehr wichtig.

Ich denke so wird das mit zerrecik auch ablaufen.

26.05.2013 18:20

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065744)
ha

Ich war nicht ehrlich zu dir, ich kann doch deine privaten mails lesen.... gib acht.

26.05.2013 23:38

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065759)
Wenn toni sich alleine gelassen und ausgegrenzt fühlt sucht er sich verbündete und fängt an mails zu schreiben, um sich einzuschmeicheln. Das hat er bei mir auch immer gemacht. Zum schluss dann gedroht. Das alles ist ihm sehr sehr wichtig.

was laberst du wieder für ein müll!? versuchst du immer noch deine löckchen zu retten? ;p geh mir ja nicht auf die eierstöcke. hast du mich verstanden! ?????????? :D

27.05.2013 00:45

denizzzzzzz

gece gece delirdin mi !!?? vah vah vah... :D

27.05.2013 04:04

....... ;p

...allah bir cene vermis,baska acaba ne vermis????

ay bugün cok güzel bir gün gecirdim,bol bol terledim ;) saunaya gittim canim,ardindana yüzdüm,sonra yine saunaya girdim,ve tekrardan yüzdümmmm :D

27.05.2013 04:30

deniz00, darf ich dir mal so richtig eins in die fresse knallen!? ;Pp

27.05.2013 04:36

Zitat:

Zitat von deniz1008 (Beitrag 2065805)
interessiert's niemanden hier :D

27.05.2013, 02:04

http://www.youtube.com/watch?v=EWz610Vq_TA

..... ;Pp

27.05.2013 04:53

Zitat:

Zitat von deniz1008 (Beitrag 2065807)
27.05.2013, 02:36

ya uyusana artik sen yaaaa!!! zzzzz sinek gibi basimda dolanma beeee ;p

27.05.2013 05:04

blablablblabalbalaba....

Zitat:

Zitat von deniz1008 (Beitrag 2065809)
...spame du das forum mit null-info-komments nicht voll :D

27.05.2013, 02:53

hat dich ein scheißdreck zu interessieren! hab ich mich klar und deutlich ausgedrückt! ....ufff isch könnt jetzt drei tafeln schokolade vernaschen .... :D

27.05.2013 08:25

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065759)

iftira atma.

daha önce tülay ile money hakkindada konustun ve burada onlardan tokadi yedin.
simdi zerrecik'i yalanlarina alet etmeye calisiyorsun.

zerrecik wann haben wir uns das letzte mal gemailt?
und habe ich mich bei dir eingeschmeichelt oder haben wir diskutiert?

aciklik getirip bu iftiracinin yalanini patlatirsan sevinirim.

27.05.2013 11:57

Zitat:

Zitat von Remix (Beitrag 2065819)
iftira atma.

Ich kann mich nicht erinnern, dass money oder tülay mit mir geredet hat. Tülay hat hier was perverses geschrieben, dann weggegangen, davor hat sie über dich geflucht. Ich glaube eher, du hast die klatsche bekommen. Deswegen hast du eher einen an der klatsche. Wieviele frauen haben dich getreten? Von den männern ganz abgesehen.

27.05.2013 12:01

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065833)
Ich kann mich nicht erinnern, dass money oder tülay mit mir geredet hat. Tülay hat hier was perverses geschrieben, dann weggegangen, davor hat sie über dich geflucht. Ich glaube eher, du hast die klatsche bekommen. Deswegen hast du eher einen an der klatsche. Wieviele frauen haben dich getreten? Von den männern ganz abgesehen.

terbiyesiz yalanci.

ahlaksizlik yapma dilek. senin dediklerinin hepsini tülay ve money yalanladi.
tülay gelince sen caresiz kalip o nick fake ve sonra o nicki toni caldi diye zirvaladin.

gercekleri bilmek isteyenler gitsin tülaya sorsun.

bana sormayin arkadaslar gidin dilek aka aurum ve tülaya sorun.

27.05.2013 12:06

Zitat:

Zitat von Remix (Beitrag 2065819)
iftira atma.

ähhm,vor ein paar tagen...
yok ya,ben genelde sana firca atiyordum. ;)
saka bir tarafa,hayir,bizim özel maildeki sohbetlerimiz genelde havadan sudan ve projelerimizden konusurduk. :)

diese dumme verlogene kuh soll bloß die fresse halten!!!

27.05.2013 12:09

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065837)
ähhm,vor ein paar tagen...
yok ya,ben genelde sana firca atiyordum. ;)
saka bir tarafa,hayir,bizim özel maildeki sohbetlerimiz genelde havadan sudan ve projelerimizden konusurduk. :)

diese dumme verlogene kuh soll bloß die fresse halten!!!

iste bunlar böyle yalanci.

die ganze clique ist so. bunlarin hepsi iftiraci.

ben bildiklerimi ve dogrulari söylüyorum ama bunlar camur atip tutmasa bile leke kalir taktigi pesinde.

27.05.2013 12:18

Meinst du diesen vulgären müll hier?

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...t=8400&page=17

Wenn solche übergewichtigen, perversen frauen auf dich stehen, was hat das mit mir zu tun? Sei froh dass du überhaupt jemanden abbekommen hast. Abgesehen davon kann ich das nirgendswo entnehmen, dass du bei dir gelandet bist. Soll mir auch egal sein. Jeder kann immer nur für sich reden.

Das mit money glaubt dir auch keiner. Ich glaube nicht, dass sie dich anfassen würde. Genauer gesagt, glaubt dir hier keiner, dass du je eine frau abbekommen hast. Weder das aussehen, noch das charakter.... alles fehlt. Ziehst hier leute mit rein, die nicht antworten können. Wer so laut schreit, und dick aufträgt, der hat garantiert nichts erlebt. Du bist einfach nur peinlich.

Was andere tun gehts mich auch nichts an. Du nervst hier die leute mit deinem müll gelaber, merkst du das nicht?

27.05.2013 12:27

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065841)
Meinst du diesen vulgären müll hier?

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...t=8400&page=17

Wenn solche übergewichtigen, perversen frauen auf dich stehen, was hat das mit mir zu tun? Sei froh dass du überhaupt jemanden abbekommen hast. Abgesehen davon kann ich das nirgendswo entnehmen, dass du bei dir gelandet bist. Soll mir auch egal sein. Jeder kann immer nur für sich reden.

Das mit money glaubt dir auch keiner. Ich glaube nicht, dass sie dich anfassen würde. Genauer gesagt, glaubt dir hier keiner, dass du je eine frau abbekommen hast. Weder das aussehen, noch das charakter.... alles fehlt. Ziehst hier leute mit rein, die nicht antworten können. Wer so laut schreit, und dick aufträgt, der hat garantiert nichts erlebt. Du bist einfach nur peinlich.

Was andere tun gehts mich auch nichts an. Du nervst hier die leute mit deinem müll gelaber, merkst du das nicht?

erstens wollen wir mal klarstellen dass du die beiden user genannt hast.
und zweitens war tülay mal eine bombenfrau, sie hat während ihrer staatsexamen zugenommen.

weshalb lästerst du eigentlich über tülay liegt es wohl daran dass du von mir weggeschmissen wurdest und sie nicht???

arkadaslar bu sirkef kadinin dediklerine inanmayin. bu herkes hakkinda böyle adi yalanlar anlatiyor. aramizda bu konu ile ilgilenen varsa gitsin money ile tülaya sorsun.

Monday 27.05.2013 17:14

Ahlaksizin teki ahlak bekciligi yapacagina, önce kendine ahlaki degerlerini uygulasin bence.

immeriyi 27.05.2013 21:21

yok

die eine lässt sich von chat bekanntschaften nicht rasiert auf hotelzimmern knallen und der ficker tretet es in einen forum breit

wer ist behinderter???? denke ich gerade

28.05.2013 00:04

Bei dem wetter denkt man nur an träumen und urlaub.

28.05.2013 00:13

Remix@ Die wahrheit wäre für dich peinlich, weil du eigentlich nichts zu erzählen hast. Also ziehst du es vor das ganze bunter zu gestalten, damit du im mittelpunkt stehen kannst. Profilneurose nennt man sowas.

immeriyi 28.05.2013 03:47

:D

Zitat:

Zitat von deniz1008 (Beitrag 2065902)
evtl. auch ein trittbrettfahrer ?

durmak var, yola devam yok :mad:

27.05.2013, 19:21

Bi sorum olucak:

Burda herkes delimi??? :D

Kostas 28.05.2013 07:58

Zitat:

Zitat von immeriyi (Beitrag 2065867)
die eine lässt sich von chat bekanntschaften nicht rasiert auf hotelzimmern knallen und der ficker tretet es in einen forum breit

wer ist behinderter???? denke ich gerade

beide behindert aber der toni hat sie damals geknallt weil sie ihn 2 stunden lang mit irgendwelchem karma zeugs vollgelabert hat.

die hat so einen blödsinn mit wiedergeburt und einer karma religion erzählt das er sie einfach mit nem brutalo fick bestraft hat :D

heute würde er sie nichtmal mit einer pinzette anfassen.

28.05.2013 11:30

Zitat:

Zitat von immeriyi (Beitrag 2065907)
Bi sorum olucak:

Burda herkes delimi??? :D

benimde bi sorum olucak:

sende delilerin arasindamisin? :D

ya neden öyle diyorsun ki,bu dünyanin kahri anca deli deli cekilirrrr ;)

bi sorum daha olucakti: sence disaridakiler (yani vaybeede üye olmayan deliler) akillilar mi? :-))))

amaaaaan, hepsi ayni hamamda ayni taslari kullaniyorlar. hayat herseye ragmen cok güzel. :D

Kostas 28.05.2013 18:36

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2065946)
Anlasilan, esek arisi kovanina bilmeden comak sokmussum ki, Mülltoni kudurup duruyor.
Mülltoni, ilk önce baskalarinin resimlerini calip profiline koymak ayip olmaktan ziyade sahtekarliktir. Ikincisi burayi fazla ciddiye alma. Bak örnegin ben seni hic ciddiye almadim. Taaa ki Atatürk'e küfür ettigin ana kadar. O zaman da tabii ki gereken bir dilde gereken neyse sana dobra dobra söyledim..

Sana ne, el alem ne zaman evleniyor, evlenmiyor? Derdi seni mi gerdi? Ben evlenmek istedikten sonra simdiye kadar 20 kere evlenmis olurdum, ama bazi insanlar evlenmek icin evlenmiyorlar.

Zorla teyze, amca, hala, dayi cocuklariyla evlenenlerin de hali orta da, mutsuz ortamlar da yetisen cocuklarin sonu belli. Isik evlerinden yollarini sasirip Rotlichtmillieu'e, yani Türkiye'deki arkdaslarimiz da anlasin, kerhanelere, düsüyor..

Not: Simdi anliyorum senin niye kudurdugunu benim, Kivanc Tatlitug, Mert Öcal, Tarik Akan'nin gencligi gelsin dedigimde, Tarkan'lari, deli yarak KENAN Imirzalioglu'nun ezer gecerim dedigimde :D

tipik bir eziksin simdide atatürkün arkasinda saklaniyorsun.
dansözlük yapmasan böyle arkasinda saklanacak kisiler aramazsin.

burada kimse evlilikten bahsetmiyor. demek 40 yasinda, hala bekar ve anne evinde kalmak sana dokunmus.

gelelim senin ezip gectigin ünlü kisiliklere:

TuvTuv: "der leidet an realitätsverzerrung"
Tülay: "ist das nicht der göttenbiri* der so eine kackfresse hatte"

*göttenbiri war lastosch' kosename vor jahren.

bak lastosch bunlari ben demiyorum baskalari diyor.
benim dediklerimde ortada: beceriksiz ve basiretsiz anakuzususun.

28.05.2013 18:39

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065958)
tipik bir eziksin simdide atatürkün arkasinda saklaniyorsun.
dansözlük yapmasan böyle arkasinda saklanacak kisiler aramazsin.

burada kimse evlilikten bahsetmiyor. demek 40 yasinda, hala bekar ve anne evinde kalmak sana dokunmus.

gelelim senin ezip gectigin ünlü kisiliklere:

TuvTuv: "der leidet an realitätsverzerrung"
Tülay: "ist das nicht der göttenbiri* der so eine kackfresse hatte"

*göttenbiri war lastosch' kosename vor jahren.

bak lastosch bunlari ben demiyorum baskalari diyor.
benim dediklerimde ortada: beceriksiz ve basiretsiz anakuzususun.

Ob dass wirklich dein Gesicht ist, oder ob du so aussehen willst, dass ist hier die Frage. Und warum schreibt deine Freundin nicht. Ich kann jetzt auch über Viber mit ihr reden

28.05.2013 19:17

bald bin ich im urlaub, dann könnt ihr euch die köpfe einschlagen.

Kostas 28.05.2013 19:21

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065979)
bald bin ich im urlaub, dann könnt ihr euch die köpfe einschlagen.

aurum yana yana mod ariyormussun chatte :D
toni'yi sildirecegim diye deli dana olmussun.

benden birsey kacmaz dilek ;)

28.05.2013 19:23

??? ich suche nur kalpsizz. Der kann hier nichts machen, der ist im chat. Du verfolgst mich tag ein tag aus. So blind vor liebe??? Ich gebe dir den rat. Such dir endlich eine frau und hör auf mich stalken.

Kostas 28.05.2013 19:26

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065983)
??? ich suche nur kalpsizz. Der kann hier nichts machen, der ist im chat. Du verfolgst mich tag ein tag aus. So blind vor liebe??? Ich gebe dir den rat. Such dir endlich eine frau und hör auf mich stalken.

dilek ben nerden bileyim kimi aradigini bana mail atmislar aurum yana yana mod ariyor forumda birini sildirecek ve büyük ihtimal bu kisi sensin dediler.

istersen bana söyleyen kisi sanada mail atsinki bu sacma düsüncelerinden kurtul.

28.05.2013 19:29

Keine angst du wirst so oder so gelöscht, und ich bin das nicht. Du bist 24 stunden anscheinend im chat, dass du mich überall verfolgst. Ist dein männliches ego verletzt???

Du bist arbeitslos und hast nichts zu tun.

Kostas 28.05.2013 19:32

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065988)
Keine angst du wirst so oder so gelöscht, und ich bin das nicht. Du bist 24 stunden anscheinend im chat, dass du mich überall verfolgst. Ist dein männliches ego verletzt???

Du bist arbeitslos und hast nichts zu tun.

1. ich bin nur zwischen 8:00 und 20:00 bei vaybee.

2. ich war noch nie spät abends oder nachts hier.

3. ich verfolge dich nicht sondern mir hat jemand eine mail geschickt.

ps. wenn du willst kann ich der person sagen dass sie dir auch eine mail schicken soll. vielleicht hilft das ja gegen deine paranoia.

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 04:24 Uhr.