![]() |
Das ist Liebe.....
Mihriban
Abdurrahim Karakoç-Musa Eroğlu Sarı Saçlarına Deli Gönlümü, Bağlamışım Çözülmüyor Mihriban Mihriban. Ayrılıktan Zor Belleme Ölümü Ölümü, Görmeyince Sezilmiyor Mihriban Sevdiğim Mihriban. Yar Deyince Kalem Elden Düşüyor, Gözlerim Görmüyor Aklim Şaşıyor Şaşıyor. Lambada Titreyen Alev Üşüyor Üşüyor, Aşk Kâğıda Yazılmıyor Mihriban Sevdiğim Mihriban. Tabiplerde İlaç Yoktur Yarama, Aşk Deyince Ötesini Arama Arama. Her Nesnenin Bir Bitimi Var Ama Var Ama. Aşka Hudut Çizilmiyor Mihriban Sevdiğim Mihriban. Besser könnt selbst ich nicht diesem Gefühl Ausdruck verleihen..... gez. CemTürkühastasi |
Machen wir doch ein kleines....
..Spielchen... Ich würde es interessant finden, wenn jeder einen Song einfügt, wo er meint, dass er die Liebe am malerischsten umschreibt und harmonischsten..... *bingespannt*
|
mühür gözlüm
Mühür Gözlüm
Aşık Ali İzzet Özkan-Neşet Ertaş Mühür Gözlüm Seni Elden Sakınırım Kıskanırım Uçan Kuştan Esen Yelden Sakınırım Kıskanırım Yağan Kardan Esen Yelden Sakınırım Kıskanırım Havadaki Turnalardan Su İçtiğim Kurnalardan Giyindiğim Urbalardan Sakınırım Kıskanırım Beşikte Yatan Kuzundan Hem Oğlundan Hem Kuzundan Ben Seni Senin Gözünden Sakınırım Kıskanırım Al"İzzet"i Oncalardan Elindeki Goncalardan Yerdeki Karıncalardan Sakınırım Kıskanırım |
schön : )
ihr habt so viel geschrieben ; ))
dass ich gar nichts mehr fast erwähnen kann ; ) aber war schön zu lesen ; ) grusss UhhBarracuda |
ach du scheisse...
du weisst wohl nich wem du hier gegenüberstehst
ich bin die basis aller feuchten träume von frauen... |
zeki müren - gitme sana muhtacim
*geigenspiel*
Gitme sana muhtacim, gözümde nursun basimda tacim, muhtacim beni öldür öyle git, yasamak icin senin sevgine muhtacim Muhtacim gözlerine, muhtacim sözlerine uzattim ellerimi, muhtacim ellerine gitme simdi bombos ellerim Seni cagirir yasli gözlerim muhtacim Beni öldür öyle git ... =) Yasamak icin senin sevgine muhtacim |
asi pek iyi bi ilishki istemio
dört 4lük tam bi sapik türk kizi ariyorum...
tüm dünya cevresi olabilir...kopftuchträgerinnen werden bevorzugt...kalinacak yer ayarlayabilirim telefon numarasi 0172 98254681 bitte keine *ich bin noch jungfrau* oder *kannst du mir nach dem sex die 200? für den doktor geben* weiber... sexe para vercek olsam...30?la kurtulurum...da brauch ich keine 200 zu zahlen.. öptüm sizi cigerlerim |
gehst mir fremd?
nan sacimi süpürge ettim, sana herseyimi verdim,
sen hala burda tussy ariyon :( :D |
sevemedim karagözlüm..muazzez ersoy o.T.
ohne Text
|
Den Text bitte!!!:-) o.T.
ohne Text
|
Ach, das ist ...
... so schwer...
Es gibt soviele Verse, die in einem bestimmten Augenblick die eine Facette oder ein Gefühl perfekt beschreiben... Ich hätte gerne Mevlana zitiert, aber nicht auf deutsch, sondern auf persisch - ohne Verzerrung der Assoziationen, die die andere Sprache mit sich bringt... Aber hier habe ich ein paar Verse von Hafez, rausgerissen aus einem Gedicht von ihm, die mich berühren... "Das ist Liebe: himmelwärts fliegen, jeden Augenblick hundert Schleier zerreißen. Am Anfang: das Leben aufgeben... Am Ende: ohne Füße schreiten..." Es ist wohl dieses Kompromisslose, dieses völlige Hingeben bis zur Selbstaufgabe, das mich berührt... :) Wieder zuviel gelabert... Beh... . |
nan kaltak
ne zaman görsem hep bi shirfintiyla ashne fishne edion..du kleine schlampe...
|
asik oldum vuruldum yaniyorum....
söndürün atesimi :po
|
ta tü ta ta
cisssssssssssssssssssssss
söndümü? |
Yildiz Tilbe
hedef alip vursanda oezenli soezlerinin oklariyla,
sueslemedim harfleri adini olusturanlarin dishinda, doekmedim yueregimi kimsenin goezlerine, ey ask, beni yagmala, atesh et arka arkaya, ask beni tara… bilsin.. hic birsey umrumda degil.. daglarim yaralimi cabuk gecirsin.. oegrenirken hasretinle sevishmeyi goez yaslarim akabilirler oezguerce.. icimde oeyle guezelsinki, onu kirletmicem seninle… baglasan durmaz, goendersen gitmez, laftan anlamaz, soezuemue dinlemez, basina buyruk duygulari savruk beni bana kirdiran, bu goenuel canima duesman, yaniyor bedenim aciyor icim, yoktan anlamiyor benligim, bitmiyor geceler gecmiyor guenler adi ASK bu eziyetin, dayan yuergeim dayan yarina inan guen gelir acilar ezberlenir iyilesir zamanla yaran… ANLAR MI HIC SENI, YANARK MUM GIBI ERIDIGINI, SEN ASIKSIN O KOER, HEVESIN KALICI MISAFIRIN…. yes! thats it! |
olim kessie ...;)
hayirdir noldu, anlat icini dök yanmadan... dur bir bakir su gecireyim basindan asagiya...;))) löly ;)
|
wat izzen "kuzel" ? o.T.
ohne Text
|
Schmerz.
"Ach, wie gut es gewesen wäre, wenn er mir wenigstens das Herz bei lebendigem Leibe rausgerissen hätte - dann müsste ich die Schmerzen nicht weiter tragen...
Kann das nicht jemand übernehmen? Du? Oder Du? Du da vielleicht? Ja, der mit dem fragenden Blick... Komm´ her, Du siehst so aus, als hättest Du schon vielen Mädchen das Herz rausgerissen. Tränen aus Blut verdunkeln meine bebende Brust, mein Herz ein einzig zerfetztes Organ, das nach Leben & nach Tod gleichsam hechelt. Schwere Steine auf meiner Lunge schnüren mir das Leben aus dem Leib, auf dass ich endlich von ihm - dem Leben - und von IHM, dem Mörder meiner naiven Hingabe, ablasse... Wie konnte er nur? Wie kann überhaupt jemand nur? Wie konnte jemand überhaupt jemals? Wie ist es möglich, dass es die Möglichkeit gibt, dass jemand jemandem diesen Schmerz zufügt? Wie konnte ich je zulassen, dass er mein zierliches Herz berührt? Wie konnte ich je zulassen, so zu lieben?... Wie kann ich jetzt nur zulassen, diese Fragen zu stellen...? Meine Liebe und ihr Heiligtum zu bereuen? Meine Art, zu lieben, als Schwäche anzusehen? Meine Wärme zu verfluchen? Den Glanz in meinen Augen sterben zu lassen? Niemals. Ich bin frei. Frei von Schuld. Denn ich habe geschenkt, wie eine Mutter ihrem Säugling die Bedingungslosigkeit schenkt... Niemals. Atme! Atme, kleines Mädchen... Einst kommt der Wahre und streichelt Dir Dein Herz in all seinen Farben zurück, .. auf dass Du wieder lächeln kannst - auch wenn Du anfangs noch Tränen lächelst - sobald ihre Farbe nicht mehr purpur ist, reflektiert sie den Nektar Deiner reichen Seele wider..." . |
hey mir ist voll kalt...
birde su dökersen hasta olurum :pPPP
|
hahahahah du asi :p o.T.
ohne Text
|
hahahahah du asi :p o.T.
ohne Text
|
aciyi bilmeyen aski cekemez...
:)
|
yaniyorum dedin geldim iste kes:-) o.T.
ohne Text
|
Bis......
Bis derjenige kommt, der streichelt deine Seele ,dein herz ,
kommt vorher auf dich zu ein Berg von schmerz , je länger du zeigst wer du bist und wie du fühlst , so lange du bereit bist und dir diese schmerzen zufügst , wird kein grün auf deinem Ästen wehen , bis du selber auch mal betrügst . LosMuertos |
o.T.
Schön halluziniert, bekanntlich stirbt die Hoffnung ja als letzte...
:-) |
bubili yaniyorum diye kim burada....
bas bas avazi yettigi kadar bagirip isyan ediyordu..;*PPP bak bratt itfaiye arabasiyla gelmis ona göre, yanlis ilan verme....;)))
|
atesch düschdügü yeri yakar ...
ama gercek soru gururunumu kirdi yoksa gercekten kalbinimi yoksa ikisinidemi ?
|
fazla havalanma
cok alayli konusuyorsun .... kusura bakma ama sanki Almanyada türk bankasina girdigim andan ihtibaren beni o karsiliyan soguk kendini begenmis hava gibisin.
Veznede dururken veya havale göndermek isterken sana SENLI BENLI |
.....DEVAMI
yani demek istedigim cok asagiliyici konusuyorsun bazi sahislar hakkinda. Yarasi olan gocunur diye deme sakin cünkü bununla alakasi yok.
Herneyse - sanirim girgirda olsa altinda bir gercek payi vardir .... Allah gönlüne göre versin ... |
Sevgilinin saclari ....
sizce saclarin anlami varmi ?
bence cok var ... ben sahsen saclara cok düsgünüm, belki kendi saclarim gittikce azaldigi icin ve muhtemelen yakinda ninemle birlikte peruk takicagim icin :)) ... ama saka bir yana - saclar, ellerin yaninda, cok cok etkiliyeci bir faktör ! Tarihde dahi yeri var ... Samson ile Deliah nin hikayesi .... Veya türkcede bir deyim ... sacinin her bir teline kurban olmak .... |
wieso asalayici??
cok realistic konushuom...
man muss immer dir breite masse poppen..nich die einzeln übrig gebliebenen steinzeitreste |
nasil yani
senin cevren o zaman oldukca otmus ... botanik bahcesindemi yasiyorsun ?
bazen kenar mahallelilerde daha cok is var ... iste zevk meselesi ... üzerinde tartisilmaz ... ama görüs acilari burada fark ediyor ... ne mutluki insanlar var bu dünyada kenilerini sadece disgörümüne güvenerek ifade etmiyorlar...mesela o paslanmis, tasdevrinden kalmis olan kenar mahalleliler ... |
bunun türküsü bile var be!
YAR SACLARIN LÜLE LÜLE
YAR BENZiYOR BEYAZ GÜLE O GÜL BENim hayatimdir ölürümde vermem ele yar yar aman yar yar aman yar yüregim oldu kemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kavusmamiz yar ne zaman , yar ne zaman , yar ne zaman ! |
...
Hast Du etwa schon aufgegeben? *traurig lächel*
... |
Und noch einmal,
Siehe mein Beitrag
Mensch ... - carmencitta (03/01/2004 - 20:58) |
Ihanet...
Merhaba arkadaslar,
bugün bir eski okul arkadasina rasladim. Sohbet icinde esinden ayrildigini ögrendim.Biraz sok oldum,ve de üzüldüm. Müsadesiyle nedenini sordum...oda ayrilik nedeninin ihanet oldugunu anlatti. Barismak istemiyormu soruma, cevap olarak eski esinin hala ondan özürdiledigini ve kendisini cok sevdigini söyledi. Özürü anliyorum, fakat sevmeyi??? Gercekden seven bir insan esini aldatirmi?aldatabilirmi? Ihanet eden, edebilen bagislanirmi? sevgilerle |
dieses lied ist einfach nur geil...
*gitme sana muhtacim gözümde nursun basimda tacim muhtacim....*
laylaylom |
ihanet askin sonudur...
yani...gercekden sevseydi yapmazdi
bir insan birini sevip...baska biriyle gönül eglendiriyorsa...demekki sevmiyormus |
Viele denken, sie lieben, obwohl sie es
gar nicht können. Sie empfinden ihre Gefühle für Liebe, obwohl es vielleicht nicht vorrübergehende Hormon-Schwankungen sind.....
Wer wirklich mit jeder Pore seines Körpers und seiner Seele liebt, der kann gar nicht betrügen .... |
ask herseyi af edermi? ..
der kerl liebt sie nicht. er hatte sich wohl nur an sie gewöhnt und an das zusammenleben mit ihr gewöhnt.
verwechselt wohl das mit liebe! und eine chance ist nur die gelegenheit einen fehler ein zweites mal zu begehen. also keine gnade mit ihm! |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:41 Uhr. |