![]() |
kusura bakma ama..
simdi sacmaladin..devlet ne yapacak peki.ögretmen yollasin öldürüsünler..doktor yollasin öldürsünler..mühendis yollasin öldürsünler..nasil cözüm getirecek?..sen pkk yi halk destekliyor diye ima ediyorsun ama pkk yi kimin destekledigi apacik ortada oldu simdi..yoksa neden pkk lilarin hepsi birden amerikanci kesildi?
MHP..ya sen eneden her cümlene MHP yi katiyorsunki..halk seciyorsa seciyor..hani demokrasi vardi?..halk dedikten sonra o olur..ama bakiyorumda halkin sectigine bile gelemiyorsunuz siz..ben istemiyorum avrupayi..beni assagliyan, sömürmeye clisan, bir verip bes kapan bir seyi istemiyorum..bunada en iyi kim karsi cikarsa oyumu ona veririm..suandada türkiyedekilerin yüzde 65i benim gibi düsünüyor..yani halk..halkinda dedigi olur..demokraside öyle degilmiydi?..yoksa demokrasi sadece sizlerin icinmi gecerli? |
ach sooo
und nur weil es bei dieser einer feundin so war musst du jetzt über moslems schlecht schreiben oder was?
man bist du lächerlich..esas müslüman olan ALLAH in ve GOTTun ne anlama geldigini iyi bilir..o yukarida verdigin örnekelr gibi. okul-schule usw aynisida ALLAH ve GOTT icin gecerli ama sen burda arkadasinin hikayesinden cikip, yanlis olani genelde dogru olarak göstermeye calisirsan, sacmalama ve kötüleme örnegini en iyi sekidle göstermis olursun..yani bir nevi karakterin ortaya cikmis olur |
anscheinend denkst du
zu kurz oder lügst dich selber an. Die PKK bombadiert doch auch Istanbul. Was hat das damit zu tun?
Wenn der Staat will, dann kann er auch im Osten in Schulen und Ausbildung investieren, dann merken kann auch die jugendlichen, dass diese eine Zukunft in der Türkei haben, aber wenn nichts da ist, was sollen sie sonst machen als an die Waffe zu greifen oder dumme Dinge zu machen? ----------------------------- Wie alt bist du eigentlich, dass du so ne Blödsinn redest? Was denkst du, was würde geschehen, wenn es das Militär nicht gebe und nur den Gottesstaat es gebe oder es würde MHP regieren? Was würde geschehen? Es würde die Lage von Irak stattfinden, jeden Tag würden Menschen sterben. Den Gottesstaat Iran hast du doch vor deine Augen. Gefällt dir Iran? Man du redest hier von Demokratie, aber deine Partei den Du wählst würde lieber ein Gottesstaat haben. Wärst du damit einverstanden? |
mach mal kurz
du vogel..wenn hier eienr kurz denkt dann bist du es..was heisst denn hier istanbul und so weieter..wo sind die antworten auf meine fragen..ich habe dir beispiele mit ärzten etc. gegeben..wie willst in eine region hilfe bringen wenn die ganzen menschen dort ermordet werden???
2tens.. Man du redest hier von Demokratie, aber deine Partei den Du wählst würde lieber ein Gottesstaat haben. Wärst du damit einverstanden? ---------------- das hast du geschrieben..olaya ne kadar yabanci oldugun, ne kadar sacmaladigin ne kadar bilmeden konsutugun bu son cümlenin icinde yatiyor..her seyi bu son cümlen cok cok iyi özetlemsi..MHP benim partiyse MHP nin islami devletle ne alakasi var..sen MHp yi ne kadar taniyorsun ne kadar bilyiorsun? sifri..birak MHP yi bi boktan caktigin yok..kaldi ki millet MHP yi secerse saygi göstermne lazim..hani demokrasi vardi..nedne milletin hür iradesine saygi göstermiyorsun ozaman..bu soruma kivirmadan bi cevap ver bari..ezbere bos bos konusuyorsun..varsa yoksa MHP..bakiyorumda latina ediyorsun MHp gelecek diye..evet gelecek..ama senin dedigin sekildede bir sey olmayacak ey junge..ich nene dich mal so..weil du null ahnung hst..dementsprechend müsste noch ein teeny sein..MHP; GottesStaat hahahahahhahaha.ich krümme mich...ya insan bu kadar bilgisiz ve cahil olurmu..hadi sen simdi kendi kendine yaz burda..uydur gitsin..nasil olsa senin gibi düsünen, bu uyuduruklara inanacak cahil cok burda hahahhaahhaha Gottesstaat ach sooo..cevap verecek olursan kivirmadan su milletin hür iradesine neden saygi göstermiyorsun bi söyle bakalim kendine demokrat akilli |
noch was zum iran
ja mir gefällt die politik von denen..die lassen sich nicht ausnutzen, bieten den verdammten amis die strin..sagne nicht zu allem ja und amen..so sollte auch ein land sein
und du??..redest hier von europa.. kullanilmay acok meraklisin galiba böyle devam et..kendi kendine konusmaya devam et sen..ama milletin hür iradesi soruma cevap ver erkekce |
:-)))
Wenn Du MHP dann bist ja ganz schön Reif ;-)
|
sana
vermedimi yoksa neden öyle i..nelestin hahahaha
|
ne ne ne
immer noch keine antwort :)
|
ist
denn MHP nicht die Partei den Hitler als Vorbild nimmt, also der Türkes ??
|
hahahahaha
------------
>denn MHP nicht die Partei den Hitler als Vorbild nimmt, also der Türkes ?? ------------ cahil bi yorum yaptiktan sonra devami gelmez diye düsünmüstüm ama bu yorumunun turnaayi tam gözünden vurdu..hahhaahha..yemin ederim güldürüyorsun beni..MHP ne zaman kuruldu ya hahahhahahahaha yuuuuhhhhhh komms ei einfach leise..du blamierst dich imme rmehr ach..sordugum soruya neden cevap vermedin..halk MHP yi ya da senin gibi düsünmeyen her hangi partiyi secerse neden halkin hür iradeesine saygi göstermiyorsun?????hadi ERKEKce bi cevap ver kivirmadan |
alles klar bei dir?
weil ich jetzt den Name verwechselt habe, habe ich jetzt null ahnung oder wie?
junge spiel hier nicht den Schlauen. Was machst du beruflich? Wenn ich fragen darf? Ich kennen keinen studenten oder abi hatte oder ein Akademiker der so eine Partei wie MHP wählen würde, denn Akadamiker können wenigstens über den Tellerrand schauen und haben wenigstens von der Geschichte etwas ahnung. Und solche wie dich, können nur dumme sprüche loswerden und mehr nicht. Wie alt bist du? |
ich weiss
ganz genau, dass das Vorbild von Türkes Hitler ist, aber wenn du das verleugnen willst, dann kann ich es gut verstehen.
Wieso haben die eigentlich bei der Demo von Hrank Dink Türkes gerufen? Komisch oder? |
oy oy oy
sind wir leicht gereizt..oh ja das bist du..das ist nicht den klugen spielen, das ist die klugheit hahahahahah..
deine unwissenheit hast du ja jetzt 2mal bewiesen..mal gucken was noch kommt.. wenn man keine ahnung hat sollte man die fresse halten..wer die MHP wählt hat dich nicht zu intressieren..beantworte mir einfach die frage dieich dir gestellt habe..das volk entscheidet..hast wohl probleme damit du fascho hahahah bin 28..und verkehrsingenieur in einer grosstadt in nRW !!!!!! |
unwissenheit nummer 3
mach weietr so..zeig den leuten deine unwissenheit hier..
ach sie haben türkes gerufen..und solche leute verteidigst du??? einen scheiss haben die gerufen du vogel hadi artik kivirmada su soruma cevap ver etek giydiririm yoksa sana |
ist ja
noch schlimmer, wenn du ein Dorfmann wärst, dann hätte ich es verstanden, das du ein studierter bist, das macht es doch noch peinlicher :-)
|
na komm mach dich mal nicht weiter ..
lächerlich...und beantworte mir einfach die frage die ich dir gestellt habe
halkin hür iradesi seni neden bu kadar rahatsiz ediyor?kim istedigini secerse secsin.sen neden bunu kabullenemiyorsun? gayet basit bi soru |
Die Antwort
Nun ja, vielleicht werden in verschiedenen Foren einige User als Faschisten bezeichnet, weil sie überwiegend nationale oder manchmal religiöse Demagogie häufiger als *Schlagstock* benutzen. Diese User versuchen nicht in erster Linie mit Gegenargumenten zu überzeugen, sondern im Gegenteil, sie verwenden leere nationale Phrasen und harte Beschimpfungen um andere User als Zielscheibe zu präsentieren oder zum schweigen zu bringen. Zudem erhofft man sich mit nationaler Demagogie gleich gesinnte User gegen die anderen User zu mobilisieren oder aufzuhetzen. In diesem Zusammenhang konnte man vor einigen Tagen eindrucksvoll in den türkischen Medien mitbekommen, wie Devlet Bahceli den wahrscheinlich mächtigsten Arbeitgeberverband(TÜSIAD) der Türkei förmlich als PKK-Sprecher beschimpft hat. Die MHP kann den Demokratisierungsbericht der TÜSIAD gerne sachlich und scharf kritisieren, aber auf diese Art und Weise wird man höchstens erreichen, dass TÜSIAD-Mitglieder von nationalen Fanatikern ermordet werden. Die Zeitung–Vakit hatte auf ähnliche Weise die Mitglieder des Verwaltungsgerichtes als Zielscheibe ihren Lesern präsentiert, dabei hatte sie sogar Photos und Telefonnummern von Richtern des Verwaltungsgerichtes veröffentlich und kurz später wurde ein Richter ermordet und weitere verletzt.
Es ist unglaublich einfach User hier mit nationalen Sprüchen anzugreifen, viel schwieriger ist es mit logischen Gegenargumenten zu antworten. Es wäre viel angenehmer, wenn alle User eher den schwierigen Weg aussuchen würden. ;) |
@31 cekene
Sunun bunun evladu Mastur, etek sana ne güzel yakismis loool
bak, kancikligini nasil meydana sunmussun latinqueen in GB sine tüm cesaretinle biraktigin su not ile: So 28 Jan -------------------------------------------------------------------------------- 03:53 TheMasturbator erdoganin sülalesi siksin seni pkk li pic ...... valla tam türklüge, milliyetciye ve erkeklige yakisir bi tavir. Masallahlar sana .... ananin babanin gururusun, belli muahahaaaaaa Arkadaslar bu görgülü, akilli, cesur ve örnek mahluku ÖRNEK alalim..... 31 for president....... president of kancik loosers ;) |
31
sunu bunu birakta, anlat bakim: Erdogan anani miklerden buban napiyodu? ;)
Erdogan bubanni, yoksam Erdoganin ekibinden birimi buban? helal dogrusu..... irkek dedüyün büle olmali: Vatan Sevgisini anca büle ispatlar ;) Deliganli 31 looooooooooooooooooooooool |
Dallama, döt kafali, döt lalesi :-)
sen bize esas nickini söylemeyecekmisin? topu topu 4 gündür vaybeeye üye olmus bir dallamanin gelip destursuz kac yillik dostumuz gibi muhabbete girmesi, ziyeretci defterlerine girerek küfür terörü yaratmasi, senin agzinda sakiz patlatan 40 yillik kasarli orospular gibi(hasa orospulari senin gibi bir itle yanyana anmak, orospuya da ite de hakarettir), senin de vaybee nin kasarli soytarilarindan biri oldugunu gösterir..mert ol adam ol alisik oldugumuz nickinle gel tartis..yoksa rezil mi ettiler seni o nickle?
askerleerin ölümü ile hrant dinkin ölümünün ayni kefede ele alinamayacagini asagida ayrintili anlattim..kafana dank etmediyse söyle bildigin baska bir dilde de anlatiriz.. Not: GB me küfür edebilirsin, ama lütfen aptal aptal degil..yaptigin küfürlerde az bucuk kafanda bir saksi degil, az bucuk düsünen bir kac gram beyin tasidigini gösteren, zeki akilli küfürler olsun lütfen.. |
insanin vicdani körelip, ar damari
catlayabiliyormus..Hrant Dink in ölümü sonrasi tepkilerden bu cok iyi anlasiliyor
|
31
kendi eteyinimi giydirecen? yapma bä gurban olim. o sadem sanga yahisiyo ;)
tüysüz bacahlarina loooool |
Hitler und MHP
haben doch nicht ohne einen Grund verbindungen. Türkes seine mitglieder unterstützen doch öffentlich den Hitler.
Da frag ich mich, ob diese Menschen nur große Sprüche drauf haben und nichts von der Geschichte wissen. Es ist traurig, wenn ein angeblicher Akademiker so eine Partei wie MHP unterstützt. Ich frag mich, ob dieser Mensch überhaupt ahnung hat was Hitler gemacht hat und was die Folgen wären, wenn solche Parteien wie MHP allein an die Macht kämen. Ich bin echt sprachlos, was ihr von der MHP hier so könnt sind große Sprüche und mehr nicht. Aber die Tatsachen stehen nun mal fest, wenn ihr die Tatsachen noch nicht mal richtig erkennt. Dann verdient ihr nichts besseres als die MHP . Ich kenne kaum akademiker die die MHP unterstützen, denn diese wissen was Geschichte bedeutet. Wenn nicht diese wer sonst? |
SSK Skandali
Kürtceyi yabanci dil olarak internet sitesinde gösterdi diye mahkemeye verildi, "skandal" yasandi.
Für uns in Deutschland ist es mittlerweile selbstverständlich, wenn Internetauftritte von Versicherungen oder staatliche Seiten auf türkisch übersetzt werden. Es ist "selbstverständlich", weil wir auf eine Zahl von 3,5 mio. Türken blicken können und die wenigsten die deutsche Sprache in Wort und Schrift beherrschen. Es ist in der Türkei ein "skandal", dass auch nur eine Fremdsprache mit dem Stempel "kurdisch" überhaupt "erwähnt" wird, bei einer Zahl von 15 mio. kurden. Traurig.... |
leider hab ich den link nicht gefunden..
habs gestern in den nachrichten gesehen
|
Es ist kein Phänomen, dass Akademiker
nationalistische Parteien unterstützen, zur Zeiten der NSDAP sind die klügsten Köpfe zu den Nazis rübergewandert. Die meisten von ihnen waren hochrangige Akademiker!
|
Traurig finde ich, dass...
... angeblich "gebildete" Menschen hier nicht eine gesunde Unterscheidung zwischen Terroristen und Kurden machen können, die einfach nur ihre Identität entwickeln wollen und endlich vor dem türkischen Gesetz anerkannt werden wollen.
Ist es denn Sünde, dass man von dem Staat, unter dessen Administration man steht seine Rechte einfordert? |
hört doch endlich auf euch zu
beschimpfen!
|
Es wäre bizarr und belustigend für
den Toten, wenn man zur Bestattung die türkische Flagge hissen würde! Flaggenverblendete türkische Nationalisten haben diesen Mann auf dem Gewissen! Wie kann man da noch voller Stolz die Flagge zeige?!
|
NSDAP ??
Wieso vergleichst du aktuelle Welt mit der NSDAP welt? Damals gab es kaum andere Meinung als anders zu denken wie die NSDAP, aber in der heutigen Gesellschaft sollte doch ein vernünftiger Menschenverstand einem sagen, dass rassismuss ein Irrtum ist.
Zb. der Kollege hier vom MHP betrachtet mich als Faschist oder Kommunist oder PKK anhänger, da frage ich mich, was für Menschen sind das die eine demokratische Einstellung als Faschismuss betrachten. Da merkt man, dass solche Menschen nichts von der Geschichte gelernt haben und blinde Augen durch die Welt gehen. ISt es nicht auffälig, dass parteien, wie MHP, AKP, PKK, usw in ärmeren Städten ihre Zusprüche bekommen?? Denn Menschen die im Osten wohnen, wissen doch meistens nicht, was rassismus bedeutet oder was Hitler der Welt eigentlich angetan hat. Daher ist es noch peinlicher, dass Akademiker solche Parteien wählen. Ich will jetzt nicht sagen, dass Arbeiter nicht demokratisch eingestellt sein. Nein, im Gegenteil. Es kommt drauf an, wo du geboren bist oder was für Erziehung du oder in welchem Umfeld du dich bewegst, usw |
cogu türkler nasil cahilse kürtlerde
öyledir! Hepimiz cahilligin kurbaniyiz!
|
Ich habe dir mit deinem post
nicht widersprochen, wollte nur untermauern, dass es schon vor zig jahren so war, dass intelligente menschen den nationalsozialismus unterstützt haben und türkische akademiker es heute noch machen!
|
"Das Volk hat zu entscheiden"?
Altin dagatarak oy "satin almak" demokratik sisteme aykiridir!
|
Sosyal Güvenlik Kürtçeyi kabul etti
Gündem
28 January 2007 Sosyal Güvenlik Kürtçeyi kabul etti Sosyal Güvenlik Kurumu, internet sitesinde, memurların veri yapısını tek bir sistemde toplayan projede personel bilgilerinin girişi için kullanılacak dosya listesindeki tabloda "Kürtçeyi" dil seçeneklerinin arasına koydu. Sosyal Güvenlik Kurumu, internet sitesinde, memurların veri yapısını tek bir sistemde toplayan projede personel bilgilerinin girişi için kullanılacak dosya listesindeki tabloda "Kürtçeyi" dil seçeneklerinin arasına koydu. Anayasa Mahkemesi"nin Sosyal Güvbazı maddelerini iptal etmesine karşın SSK, Bağ-Kur ve Emekli Sandığı internet ortamında bir araya getirildi. Söz konusu kurumların internet adreslerine girildiğinde Sosyal Güvenlik Kurumu"nun internet sitesi açılıyor. Ancak söz konusu birleştirme yapılmadan önce SSK"nın internet sitesinde yapılan bir anket çalışmasına ilişkin olarak Türkiye Kamu-Sen"e bağlı Büro-Sen"e üyelerinden çeşitli şikayetler geldi. Sendika üyeleri, söz konusu ankette Kürtçe"nin yabancı diller arasında yer almasından rahatsızlık duydu. SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAK Türk Büro-Sen"in belirlemelerine göre, söz konusu anket "Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı"nca veri yapısını tek bir sistemde toplayan projede personel bilgilerinin girişi için kullanılacak" başlığı altında veriliyor. Dosyaların yer aldığı "tablo yapılarında" ise kamu çalışanlarından istenen askerlik durumu, atama bilgileri, görev bilgileri gibi toplam 49 başlık altında bilgi toplanıyor. Bu başlıklar altındaki 35"inci tablo olan "Yabancı Diller" bölümündeki 58 seçenek arasında "Kürtçe" seçeneğine de yer verildi. Kamu-Sen"e bağlı Büro-Sen Genel Başkanı Fahrettin Yokuş ANKA"ya yaptığı açıklamada, bu durumun kendilerine gelen şikayetler üzerine fark ettiklerini anlattı. Yokuş, memurlara SGK"nın internet sitesine girerek bu bilgilerin doldurulmasının istenmesi üzerine bu durumun ortaya çıktığını belirtti. Yokuş, konunu aslında bir Anayasa suçu olduğunu belirterek, "Devletin kendi internet sitesinde, kendi memurlarına böyle bir anketi uygulaması bir skandal" diye konuştu. Konuyla ilgili olarak gelecek hafta içinde Cumhuriyet Başsavcılığı"na suç duyurusunda bulunacaklarını kaydeden Yokuş, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Murat Başesgioğlu"na da sorumluların bulunarak idari soruşturma başlatması çağrısında bulundu. ( HÜRRIYET, 28.01.07 ) |
äy jungä
ich tu den doch ned beschmpfän!!!!
ich bin ein grossa fen fon ihm! er had mayne schtimmä |
NE O HAYIRDIR ?SEN ETTINMI YOKSA ? :)
sen kendi vatanindakilere cok hizmet verdin galiba? bana tavsiyelerde bulunuyosun ama saol canim ,bana bu cevabi yazmak icin düsünene kadar sen benim yerime bi zahmet gidiverseydin daha kisa bir zaman alirdi :))) hem sen alisiksin demekki.benim vatanimdaki askeriyeyede hizmet ediver bak sevabada girersin :))
|
ne o kiskandinmi
laf atip gb kapatacagina..sende domal sanada koyim olmazmi?..böyle azgin karilar gibi saga sola saldirman galiba coktandir sulanmamisligindan kaynaklaniyor hahahah
esssssegim benim |
du vogel
gestern hast du dich zigmal lächerlich gemacht und labberst immernoch einen hirnrissigen scheiss..versuche deine denkweise nicht anderen menschen aufzuzwingen..das habe ich dir auch gestern gesagt..
isteyen istedigini secer sana girip cikan ne??? |
dallama o.T.
ohne Text
|
hahah
yeni laflarmi buldun aks=dingil
benim senin ve baskalari gibi 30 tane nickle gezme ihtiyacim yok..hadi bakalim..burda ikinci ya da ücüncü nicki olanin ALLAH belasini versin..hodri meydan bakalim...kendin yazip kendin cevapliyorsun forumlarda..ne mal oldugun ordan belli |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 11:21 Uhr. |