![]() |
amk dumun Cübbelisi bile ....
20 sene de bir dogru söz etmi$ !
![]() |
Formuliere richtig, danke.
Zitat:
"CHPliler bunu pkk-pyd yapiyor diye karar almis. ilk duyumlara göre CHPliler isid'a katilip pkk-pyd'yi bitireceklermis." Zitat Man_Bey "so what" ??? da steht mit der IS, ich hoffe du kannst LESEN !!! ..... :D:D:D Weißt du, wenn die Chp seine Leute schickt dann bestimmt nicht nur gegen die PKK sondern auch gegen die IS klärchen Kleiner ?!?!?! Aber warum sollte sie es überhaupt hmm ??? Baksana DAG GIBI MAN_BEY var, buyur sen ve AKPnin askerleri gitsin, bu isler konusmakla olmuyor !!! Yeni Türkiye diyorsun, savun o zaman yeni Türkiye´yiiii, bu kadar, nokta. |
......
Zitat:
Na ja, die zwei Jahre werden eh schnell vergehen und was dann ??? .... Bist du mit 41 auch noch bereit zu Kämpfen für unsere und MEINE TÜRKEI ??? Ganz ehrlich, ich denke nada, niente, no, hayir, nein, du wirst es nicht machen so schauts aus und das schreibe ich hier an die WAND !!! Gidermis, edermis, yaparmis, hazirmis, mis da mis da mis ........ Hauptsache du glaubst daran. :):):) |
YARIN!!!! "Gazzle cocuklari icin hep birlikte el ele"
Liste der Anhänge anzeigen (Anzahl: 1)
YARIN!!!!
"Gazzle cocuklari icin hep birlikte el ele" 19.10.2014 saat 13.00 SATO DÜGÜN SALONU Wipperfurther Str. 33-35 51103 Köln gazzeye yardim programi düzenlenecek, giris ücretsizdir. HEPINIZ DAVETLISINIZ |
Zitat:
Zitat:
evet atatürkü ak partililer yaksa sesleri cikardi ama pkk-hdp yakinca ortak olduklari icin susuyorlar. biz bu davamiz icin yillardir calistik ve yeni türkiyeyi kuracagiz. türkiyedeki tüm partileri birlessede (secimlerde 14 parti birlesmisti :)) geri dönüm yok artik. bakalim gercek tarihi ögrenince böyle fanatik atatürkcülük kalacakmi türkiyede :) sizler atatürk veya apo diye haykirirken biz icraat yapiyoruz. fark bu :) gerekirse biz bu davada canimizida veririz. |
CHPli savci sayan dogru konusmus.
![]() |
Zitat:
Zamani gelince görürüz artik diyorum !!! ..... ;););) Bu arada: Atatürkcü/Kemalist 11,2% AKP´ci, ve CHP´ci 55,2% ............ siehe MetroPOLL Arastirma @metropoll vom 20. Juli 2014 yılında yapılan araştırmaların ortalaması olarak, Türkiye'de ki siyasi kimliklerin AKP ve CHP içinde dağılımı https://twitter.com/metropoll |
Zitat:
2013 ve 2014 verilerine bir bakalim. ![]() ![]() cok acik ve net CHPde degismeyen fanatik bir kitle var. AK Parti secmenleri yeniliklere daha acik olmalariyla biliniyor. ama herseyden ilginc olani sudur: 2002 kendisini atatürkcü-kemalist olarak tanitan yaklasik 50% iken bu 2013 yilinda 32% düsmüs ve son olarak 2014 yilinda 23,8% düsmüs. evet insanlar bilgilendikce atatürk fanatikliginden uzaklasiyorlar. onun icin egitim cok önemli. |
Zitat:
:) Güldüm, pardon dogru okudumda yanlis yazdim !!! AKP ve CHP Secmenleri olcakti yani Partilere göre dagitilim demek istedim ..... ;););) Dogrutuyorum yazdiklarimi, almanca olsa hatami hemem fark ederdim tabi. Ben sadece 2014´ün arastirmasiyla alakali yazdim, bu aktuell bir örnek oldugu icin yani. Son seneleri bende biliyorum, tsk !!! |
Benim demek istedigim AKP´yi secen Atatürkcü´lerde var, yani durum siyah veya beyaz degil !!! baska bir konuya girmek istemedim zaten...... ;););) |
Zitat:
cok ilginc olan konu asil atatürkcülerin son 15 yilda 50%den 20% düsmesi degilmi??? egitim yükseldikce atatürk fanatikligi bitiyor. |
Zitat:
Güldüm, güldüüümmm, güldüüümmm, gut das wenigstens einer diesen MIST Glaubt, Grins !!! ..... :D:D:D Du bist echt gut zur allgemeinen Erheiterung Man_Bey :) |
Zitat:
cok celiskili yaziyorsun bilmem farkindamisin??? |
Wie bitte ??? :):):)
Zitat:
:) definitiv nicht, aber es gibt so etwas wie eine statistische Lüge, das weiß ich sicher !!!..... ;););) na ja und wer weiß wie unabhängig dieses Institut überhaupt ist, also komm mir nicht mit so was, Kenan !!! |
Zitat:
die quellangaben hast du hier genannt und ich habe nur die werte deiner quelle in worte zusammengefasst. metropoll secim anketlerine bakarak cok tespitli bir sirket oldugunu gösterir. her secimde gayet dogru tespitlerde bulunmus. so unseriös wie du die darstellen willst können die gar nicht sein ;) |
Zitat:
Ach was !!! Man kann es so oder so sehen, aber mir kam es eh nur auf den einen Punkt an und den habe ich damit bewiesen, Punkt :):):) Ben seninle polemige girmek istemiyorum ....... |
Zitat:
leider sieht das bei den anderen parteien nicht so aus. z.b. die chp, sie vertritt nur eine bestimmte gesellschaftsschicht. wie dem auch sei das erfreuliche an der entwicklung ist doch dass es immer weniger fanatische kemalisten gibt :) |
Zitat:
Im Gegenzug hierzu steigt aber die Zahl der fanatischen AKP Wähler mit der sog. AKP Ideologie !!! Stimmts oder hab ich Recht, Kenan ???........ ;););) |
Zitat:
eine partei die seit 14 jahren immer mehr menschen von sich überzeugt und gerade je höher der bildungsstand ist desto schneller wandern sie zur ak partei. deshalb setzt die ak partei soviel in bildung. je gebildeter die menschen desto mehr stimmen werden sie bekommen. alle anderen steinzeit ideologien z.b. atatürk-fanatismus werden aussterben. |
Zitat:
Grins, du machst ja hier tatsächlich Werbung für deine AKP !!! ne ne ne ....... Asche auf dein Haupt, schäme dich !!! Warst du nicht der der mal geschrieben hatte, hier auf Vaybee ist politische Propaganda verboten ??? also wirklich Kenan, du nutzt jede Sekunde und jede Gelegenheit aus, ein Schelm, wer Böses dabei denkt ;););) Please, no more popaganda, okay !!! |
Zitat:
schau dir einfach mal alle umfragen von metropoll an ;) |
BUGÜN!!!"Gazzle cocuklari icin hep birlikte el ele"
BUGÜN!!!!
"Gazzle cocuklari icin hep birlikte el ele" 19.10.2014 saat 13.00 SATO DÜGÜN SALONU Wipperfurther Str. 33-35 51103 Köln gazzeye yardim programi düzenlenecek, giris ücretsizdir. HEPINIZ DAVETLISINIZ. (afisini ekledim) Bu ülkenin cocuklari 50 yilli askin savasta, DÜNYA onlari kaderine terketdi, bizde seyrediyoruz. Buna bir „DUR“ dememiz gerek, COCUKLARIN GÜNAHI NE???? |
![]() das ist der Spruch der für alle fehlgeleitenen AKP-Wähler gilt ... |
yil 1976 ...
3x darft ihr raten .wer das auf dem Foto ist ..:))
![]() |
Zitat:
bazi arka$lar ...cigololuk yapmayi devr etsin ler veya Gündem i takip etsinler ... Taner Yıldız: Eğitim seviyesi arttıkça akp oyları azalıyo https://www.youtube.com/watch?v=mfTxE4w322U bu arkada$ kesin iki sini de beceremiyor ... alles mehr Schein als Sein ..typ AK giller .. |
Son TÜRK KELIME-I SEHADET getirene kadar dalganacak
Türklügün yok oldugunu görmek isteyen KIYAMETI BEKLIYECEK :-))))
Son TÜRK KELIME-I SEHADET getirene kadar sanli bayragim dalganacak!!!! |
Der sieht nicht mehr ganz Gesund aus, PKK ist sowieso der letzte Dreck aber wir verstehen diese Wichser ;) Sie wollen was und wir wollen was also Opfern wir etwas um die Zelle komplett infiltrieren und auszuräuchern!
|
ISID yine terörist pkk-pyd mensubu teröristleri öldürmüs.
![]() |
PKK-PYD ve Esed rejimi suriyede hala cocuk öldürüyor.
kobineye yardim dilenenler bu cocuklar icin niye sesini cikaramiyor??? ![]() |
PKK-PYD hala cocuk öldürüyor.
ISID sadece terörist öldürüyor. NIYE PKK-PYDye sesiniz cikmiyorda bu cocuk katillerini öldürenleri lanetliyorsunuz???? ![]() |
Reyhane: 26 yaşında mühendis.
İşyerinde ona tecavüz eden istihbaratçıyı öldürdü ve İran'da sünni oldugu icin idam edildi. ![]() |
Zitat:
Kiz ona az bile etmis , bence önceden daha fazlasini ve baska birseyler yapmak gerekirdi. Tam bir pislik Adam !!!!!!!!!! :( :( :( :( |
![]() |
Eline sağlik
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
|
|
Zitat:
oh geht nicht, kann es sein, dass es in Face nicht ganz öffentlich ist ??? :):):) |
Zitat:
Resmi kopye ettim , büyük geldi :) |
3te Reich vs. Glühbirnennation
![]() |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 18:48 Uhr. |