![]() |
aber trotzdem interessant deine theorie
ein bisschen wahrheit könnte da son dran sein :))
|
ja , mmir hat er das auch mal gemacht
ama lafini yedi, hem sagolsun airdem ve diger arkadaslar bu konuda cok titizler ve böyle seylere müsade etmiyorlar.
|
ja , mmir hat er das auch mal gemacht
ama lafini yedi, hem sagolsun airdem ve diger arkadaslar bu konuda cok titizler ve böyle seylere müsade etmiyorlar.
|
haklisin
bunu denizli li birisi olarak degil, bunu gördügüm icin.
yoksa neden denizli su an 5. sirada??? besiktas daha iki hafta öncesine kadar altimizdaydi. ayrica denizlispor gecen yil iskelet kadronun yarisini disariya satti, genclerbirligine baksaniza bir, 4-5 oyuncusu gecen yil denizliden gitti, ayrica serveti de sayabiliriz fenerbahce de oynayan. istatistikler konusur, ve denizli son üc yilini hep ilk 7 nin icinde kapatti...bu yilda yine mac satma politikasi uygulanmazsa eger bence besiktasi tekrar gecebilecegimize inaniyorum. |
ich glaub ich spinne oder!!!!!!
kollege komm ma auf den teppich.
die obergurken haben euch "den grossen 4 mannschaften" of den essig in die suppe gekippt! lass ma sein diese sprüche mit gurken und obergurken.. denizli hat in der uefa gegen mannschaften gewonnen ,gegen die ihr dieses jahr überhaupt nichts anstellen konntet. und eins... wir habens wenigsten geschafft in die viertelfinale bei der uefa zukommen,im gegensatz zu fenerbahce... |
merak etme
sahaimizi yine kapatirlar birkac mac, sende deriiin bir ohh cekersin
|
Besiktas taraftari Kapalida
Cumartesi günü Sami yende Besiktas taraftari kapali tribüne alt katina alinacakmis eski acigin tadilat halinde oldugu icin.
oh man das wird ja fast ein heimspiel für uns :) |
Bakalim bu hafta ne olaylar olacak :)
Olmamasi anormal hale geldi valla. Insallah kazasiz belasiz güzel bir mac izleriz.
|
Besiktasi degilde, Galatasarayi gecer-
siniz belki :))
|
O yönden bu Forum digerlerinden daha iyi
raus mit solchen Küfürkolik Typen..... :))
|
sana ne ya, kendi takimina bak sen... o.
ohne Text
|
o.T.
trabzonspor en agir rakip olacakdir bu sene göreceksin mois
|
olay olmaz umarim ama...
kapalidaki gs taraftari tüm gücünü ortaya koymasi lazim bizimkileri susturmak icin. Bilindigi gibi kapali tribünde ses cok daha iyi cikiyor dagilmadigi icin, ve bizim sadece 1000 taraftarimizin nasil ses cikarabilecegini herkes biliyor. Sami yen Inönüye dönüsebilir yani :-)
|
bence sussalar daha iyi olur..
her bagirmaya baslamalarinda tribünden birseyler ucar bence...
sehr dumm..das sie sowas gemacht haben... |
kes eine frage an dich?
malatya, antep denizli und sakarya sind ja keine richtigen gegner!!! das sagst du ja....
o zaman nasil olduda antep´te antep´e 1:0 yenildiniz.. bu hafta samsuna yenildiniz.. diyarbakirda 2:0 yenildiniz.. bana kalirsan bunlarda takim degil.. yani sonucta ligde zaten 2-3 takim var geriye kalanlar zaten ise yaramaz amatör takimlar... demi kes.... o yüzden onlari yenmek zaten sorun degil.... türkiye ligi zaten bu düsünceler yüzünden ilerlemiyormu? ne zaman her takimin 18. olan sebat´in bile ciddi bir rakip oldugunu kabul edeceksiniz? |
hey...
peki öyle olsaydi..
ikinci lige düsen takimlar...hemen belli olurmuydu??? sebat 20 haftadir asagda..yani cokk zayif..fener macinin kadrosuna bakdim...5 tane yabanci disarda..madem oynatmiyon...niye aliyorlar bunlari?? benim takim degil dediklerimi besiktas kendi evinde yendi (antep haric)...ve kendi sahasinda...ts haric puan kayip eden takim yok zaten...das weiss du doch... bakalim besiktas simdiki deplasman maclarinda ne yapacak.. siehe am samstag :) |
:-)
nasilsa yenecegiz:-)
|
bakacagiz
ama kimin yeneceginden zaten eminim:-)
|
Ucarsa ucsun, cezayi GS yer :P o.T.
ohne Text
|
catla emi brat:)..ich meine natürlich...
galatasaray yenecek.. aslinda tabikii iyi olan- futbol oynamasini bilen kazansin..buda biz olacagiz:-)
|
Hangi 6azelsarayli bu kurnaz ?
* * *
xYanlizErkekx selam fenerli kocum, uzun süredir seni takip ediyorum vede senin tam özünle kökünle bir fenerli oldugunu gördüm vede sana bu vakitten sonra acilabilirim.... biliyorsunki bizler hem kendi camiamiza hemde bizim cinslerimize karsi bir sempati duyuyoruz...bende sana acilmak istiyorum... ve seninle tanismak istiyorum canikom.... Dursun Ali * * * LOL Hangi inek len bu ??? Tam 6azelsarayli bir uyanik :-))) Gelsinde 6 Kasimlarda "tanisalim" ! Bir degil, iki degil ... tam ALTININ acisi fazla oldu zavallicaga! Öyleki carpmisski Fener ... bir ultraMiezeKedi kendini bir Kanarya saniyor. Amanim ... Yazik yazik ... "6 atilir mi be! Oha Fenerbahce!" al" |
Fenerbahces Zukunft=BVBs Zukunft
ich prophezeie, dass die bonzen von fenerbahce, dass gleiche schicksal erleiden werden wie der BVB. warum? weil der psortliche erfolg fehlt.
|
demekki aslinda ben burda Uzman
olmam gerekmis ;-)
hehe |
ACHTUNG; ATTENTIONEEEEEEEEEEEEEE
MAL AN ALLE GB SCHAUER
JEMAND KNACKTE WOHL MEIN PASSWORT NUN VIEL HAT ER/SIE ZWAR DAVON NICHT GEHABT ABER ALLES SOLLTE MIT VORSICHT GENOSSEN WERDEN!!!! KRIEGE ICH HERAUS WERS WAR IST DER SATZ: RACHE IST SÜSSSSSSSSSS NICHT FERNNNNNNNNN |
ooo ali bakiyorumda
artik baska türlü takiliyorsun:-)
|
Hahahahaha...göz koymus sana Ali :)) o.T
ohne Text
|
:)))) yere bakan yürek yakan :))))) o.T.
ohne Text
|
Wenn GS nicht unter die ersten zwei
kommt dieses Jahr, ja dann sind die eher davon betroffen denke ich :)
|
Yanlis forum :)) o.T.
ohne Text
|
finde ich unnötig...
ich schreibe ja auch nicht die sachen die der eine kadiköy-vogel ins andere gbs rein schreibt...
|
keiner von gs fb und bjk..
werden sooo schlecht darstehen wie dortmund..
ihr glaubt doch nicht daran das eine von den mannschaften mit dem zwangsabstieg bestraft werden könnte... vielleicht nach 100 jahren hehe |
ACI VEDAAA
sonunda yetmedi yaws
da spielen wir 70 minuten zu zehnt und verhauen bei den elfern und ich hab mich schon so auf das spiel gegen fener gefreut naja nächstes jahr yesilbeyaaazzzzzzzzzzzz |
tr kupa yari finale kalan takimlar..
gs
denizli ts ve fener (3-0 önde zaten) :) |
Hoff du nur weiter :)) o.T.
ohne Text
|
kupa kuralari cekildiginde
söylemistim.... türkiyede sürpriz olmaz fazla yaaaa
|
Halbfinale sieht so aus:
Galatasaray - Trabzonspor
Denizli - Fenerbahce Anders würde es Fener ja nicht bis ins Finale schaffen :) Falls sie denn gegen Denizli gewinnen sollten. Das setzt der TFF schon voraus :))) |
spielen die nicht in fb-stadion? o.T.
ohne Text
|
Bin mir nicht sicher aber glaube ich ned
da Denizli vor Fener einer der Halbfinalisten war.
Gestern GS (Heim) Heute Denizli vor Fener (wieder Heim) Denke ich mir mal..... |
Nur weil ihr und jimjohn gegen uns
gewonnen habt?
OK CimJohn kann ich verstehen, wenn sie das sagen würden, könnt ich dene nicht mal was gross sagen. Sie sind ja wenigsten halbwegs erfolgreich. Was ist mit euch ??? Sich so süffisant freuen wäre nicht angebracht! Besiktas Situation ist nicht gerade rosig und Kes hat recht, wenn er sich darüber aufregt, dass keiner die unübersehbaren Missstände bei Besiktas zur Sprache bringt. Du kennst mich ja, eigtl. hätt ichs ja getan aber ich wollte mal abwarten. Wie IHR (re-)agiert. Na ja ihr würdet sogar es verteidigen, wenn ein BJK Spieler auf dem Spielfeld einen Schiri abknallen würde. Schliesslich sind die ja gegen euch und er hätte den ja nur provoziert. Der Beweis das die anderen so schwach/schlecht seid ihr! al" al" |
Anlarsin anlarsin! o.T.
ohne Text
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:43 Uhr. |