![]() |
Hey ander Dummheit der Türken...
..ist echt was dran!!! Ich halte unsere Volk nicht grade für sehr klug. Wobei ich von Männlein UND Weiblein ausgehe!!!
|
Dann sind es auch Deine
Eltern?
Stimmst DU dem zu? |
Yazmicekdim emme...
Yuuuuh yani !! kibarca OHA diyebilirzde....
Yaw simdiye dek Türklerden baska hicbir Millet görmedim kendini bu derecede düsüren.... tabiiki TR Partylerinde gördügümüz o yeni yetme Genclerden var... Beyinlerini Bok Islere calisdiranlar cok ama Aksine Hayati, AIleyi, Degeri bilenlerde var... Zaten en büyük suc böyle bir Konuyu acmak... Neymis TR ler yüzünden Pizza Studie yani Pisa ;-) düsük cikmis alla alla demek Uni lerdeki veya Yüksek Pos. olanlar TR degil bunlarin hepsi zekasiz ve bulunduklari Pos. sadece yagci ve parali Aile cocuklari olduklari icin ? Para dedim de peki bu kadar zekasizlar nasil para kazaniyor ? hepsi mi bunlarin lüzumsuz islerde calisiyor ? Lüzumsuz dedim de Gereksiz Is varmidir ? Yazik yaaa.... hadi bunu Alman veya Yunan Vatandaslardan yazan olsaydi ne olurdu ? o zaman onlar yine Bas Düsman olurdu dimi ?? Yaw Millet Bas düsman siz kendi kendinesiniz BUNU BILIN |
ay pardon..zekani elestirmek istemedim.
ohne Text
|
You know me!
Weiter So!
|
;-) o.T.
ohne Text
|
Um meine Eltern..
..gehts hier gar nicht!
|
Du kennst bestimmt den Spruch
>>Wer nicht fragt bleibt dumm<<
Daher meine sehr veehrten Damen und Herren in der Vaybee Redaktion: WEITER SO! |
nicht dein ERNST ......
manch eine Frage sollte lieber ungestellt bleiben....
|
Tamamda Du verallgemeinerst es hier o.T.
ohne Text
|
Ihr seid
beide DOOF soo :ö)
|
Allah Allah
biz sana simdi ne yaptik?
Wir sind nun mal intelligenter als alles andere |
eh isde söyle diyelim...
bende ayni sizin gibi LÜZUMSUZ bir Yazi attim ortaya...
|
Frustration=Stagnation=Krise=
Reaktion=
bei den türken: kaderim böyle..kaderime saapim bei den arabern: wo ist der Zünder(bzw.one-way ticket bitte..) bei den Amerikanern:der Islam machts möglich bei den deutschen: die türken sind schuld... usw.. usw... |
schau dir doch mal 70 prozent der
türken in deutschland an...
dann wüsstest du weshalb wir dieses forum aufrechterhalten...niahahahahahahahahah |
o zaman
senin anan ve babanda 70% altinda.
Demek onlarda deli!? Bunu ben demedim sen yazdin!!!!!!!!1 |
o.T.
zeka ve okumak farkli kavramlardir!
Zekasi kit olanda gider üniversiteye, zeki olanda, ayrica türk olanda olmayanda. Türklerin daha az akilli oldugu iddasina gelince<<<< basit bir kac üniversite sonucuyla ölcülemez böyle bir sey. Ve sunu unutmayin ki dünyanin gelmis gecmis en zeki insanlarindan biri, bizim liderimizdi! Bizim Atamiz! |
Atatürkü ben de sever sayarim. Ama
bu kadar da büyütülecek bir durum degil.
|
so what??
Haben wir doch?
Tuen wir doch! Habe es noch vor. Stimmt schon das die 2.Generation weniger an den Unis vertreten sind, aber die 3.Generation ist im kommen. Bei mir waren viele Türkische Jungs an der UNI, weiss nicht wie es anders wo war. |
o.T.
büyütülmemesi gereken durum nedir??? Pek algilayamadim .... Türklerin aptal olmasi mi? Yoksa Atatürk"ün zeki bir insan oldugu mu?
|
willst du...?
die "70% der türken in deutschland" von denen du sprichst, in einer reihe aufstellen, damit ich sie mir mal anschauen kann???
oder was willst du mir sagen? arbeitest du in einem bildungsforschungsinstitut oder woher hast du die zahl 70% ausgegraben? werden türken dumm geboren? haben sie dummes genmaterial? oder ist es vielmehr so, dass sie von ihren wurzeln entfremdet, mit schein-idealen auferzogen werden...? wenn du keine vernünftigen antworten auf diese fragen hast, solltest du besser schweigen, d.h. nicht antworten. und das dämliche grinsen steht einer dame überhaupt nicht! mfg |
dann...
bist du rassist? wir müssen uns also verstecken, weil wir dumm geboren werden...scheiss türk. gene, hm?!
wie steht es mit der nordisch-arischen rasse: sind die wirklich so klug wie der kleine mann mit dem seitenscheitel und dem finsteren gesicht behauptet hat??? |
Hepsi! o.T.
ohne Text
|
o.T.
söylemisken tüm rahatsiz oldugum konulari söyleyim dedim :-) Klar hat der Inhalt was mit der Überschrift zu tun. Warum beschützt du die augenbrauenzupfer denn? :-))))
|
o.T.
Hallo Greeneye
schön das du keine Probleme mit meiner Meinung hast ;-) Freut mich. Ok auf meiner Uni gibt es auch viele Türken..aber trotzdem ist es nicht gerade die Mehrheit der Türken in Deutschland. Gittikce fazlalasiyoruz ama. bende bunun farkindayim. Sucmu bu, ben tüm türklerin iyi yerlere gelmesini istiyorum. Üniverste olmasida mecbur degil, adamakilli bir Ausbildungda olabilir. |
o.T.
schön für Dich .-))
|
o.T.
Yarismaya kuzey ren vestfalya bölgesinden katiliyorum, ya siz efem? :-))
|
o.T.
Sagol Neriman. Kizlarla genelde ayni fikirleri paylasiriz ;-)
|
o.T.
Ok freut mich, devam edin o zaman :o)
|
o.T.
büyütme o zaman :-)
|
lustiger als erlaubt ... aber wahr o.T.
ohne Text
|
atatürk olmasaydi
SENIN ADIN ANGELIKOS DIMITIRIOS
OLACAKTIIIIIIIIIIIIIII11111111111111111 |
Sen öyle san. Kollicigim, sen öyle san
Atatürk su anki durumu görseydi naapardi acaba.Eni sonu o da bir diktatördü.Okul kitaplarinda, basin-yayinda Atatürkü istedikleri gibi sekillendirdiler.Türkiyede okumuslugu olmayan, türkiyeye yilda 3 hafta gidenler mi bana Atatürkü ögretecek.
|
o.T.
O zaman anlat bana ATATÜRK"Ü !!!
Hadi bakalim , ne biliyorsun onun hakkinda??? |
You know me!
Servus!
Muß Dir wieder vollkommen Recht geben aber nicht ohne meinen Senf dazuzutun! Mir reichte es schon, wenn sich meine lieben Landsleute nicht immer und überall wie Neandertaler aufführten. Auf meine Heimat, in der ich geboren bin, bin ich stolz und würde sie auch wegen diesen Wenigen nicht ignorieren, wie das viele andere tun. Wünschte mir nur, dass die Mehrheit unserer Jugend, sich so integriert und aufstrebt, dass man einen gewissen Stolz erleben kann. Bin mir aber absolut sicher, dass die kommenden Generationen das schaffen und Darwin wieder einmal bestätigt wird ;o) |
o.T.
hehe
|
Dito
hey bist ein cooler Typ. Aferin sana :-) Genauso denk ich auch.
|
Asil ismini aciklarsan
bir dahiki izine gidisinde kendini mapusda bulursun.
senin gibiler yüzünden zaten türkiye kalkinamiyor. Allahin komunisti |
kendi poponuzdan korkuyorsunuz be.
Benim bildiklerim bana yeter. Siz bunu kendiniz icin de söyleyebiliyorsaniz ne ala. Amam süphem yok ki " türk milleti, zekidir..türk milleti caliskandir"
|
hehee
Hab mich über Arabern kaputt gelacht,lool.
Und das was du über die Deutschen schreibst: Recht hast du ! Machen uns über jede ihrer Inkompetenz verantwortlich. |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 08:50 Uhr. |