Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Sport - Fussball (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=396)
-   -   Fußball (http://localhost/forum/showthread.php?t=4260)

aliconda 07.02.2005 13:39

BLÖDSINN was der von sich gibt!!!

Ein REGELVERSTOSS ist klar definierbar!

Bestes Beispiel ist das Rize-Fenerbache Spiel vom vorletztem Jahr!

Eine ZWEITE VERWARNUNG (="Gelbe Karte") für den gleichen Spieler bedeutet, VERLASSEN DES SPIELFELDES!
Es ist auch leicht nachprüfbar!

Oder zB ... es gibt einen INDIREKTEN FREISTOSS und der Stürmer schiesst ihn (EINDEUTIG) ohnen einen Anderen (egal welchen) Spieler zu berühren ins Tor...
und der Schiri gibt das Tor: REGELVERSTOSS!
(Sollte irgendjemand oder in der "Nähe" des Balles gewesen sein, kann der Schiri behaupten, er hätte gesehen das jmd. den Ball berührt hätte ... daher wähle ich auch "EINDEUTIG")

Also alles was NICHT IM ERMESSEN DES SCHIEDSRICHTERS LIEGT, kann ein REGELVERSTOSS sein!

Es ist ausdrücklich festgelegt, dass der Schiedsrichter "TATSACHENENTSCHEIDUNGEN" treffen MUSS!
Das gehört zum Fussball!
Ich weiss selbst von der Rolle des Schiedsrichters, dass sowas auch gut und gerne negativ sein kann!

Der Ahmet Cakar redet also Blödsinn, wenn er so eine Aussage getätigt hat!

al"

aliconda 07.02.2005 14:08

FOUL! Achte nochmal selbst!

... und bleibe immer noch dabei!

Als Gegenbeispiel kann ich dir zwei Situationen von Serhat nennen!
Bei der ersten dachte ich ZUERST es sei kein Elfmeter ... und bei der Wiederholung ist es klar, ES IST EINER!
Auch wenn es der Schwachmat von Erman Toroglu nicht wahr haben WILL !!!
("Ist es deine Frau. Nein!")
Bei der zweiten dachte ich, dass ist 100% einer ... und der Schiri gabs nicht ...
Die Wiederholung habe ich dann genauer bei FenerTV gesehen und ich kam mit den FB Kommentatoren zu dem Schluss, dass DOCH KEINER WAR!

Zu der Situation von Alex:
Alex läuft sich in Schussposition!
Der Abwehrspieler kommt von der seite/hinten heran und versucht den Ball zu erwischen ...
stattdessen ERWISCHT er ALEX AM LINKEN FUSS ... und Alex lässt sich fallen!
(Tuncay wäre wahrscheinlich trotzdem weitergelaufen!)
Egal wie es gedreht und gewendet wird, ich bleibe dabei es ist Faul!
Du scheinst das Spiel gesehen zu haben, sag mir, wie viele Fauls an Alex verübt wurden ohne dass der Schiri was gemacht hat ?
Ich hatte die Befürchtung, dass sie ihn VERLETZEN wollen!

Hast du den Ausgleichstreffer gesehen ?
Zuerst wird Önder von hinten geschubst, als er zum Kopfball gehen will ... und dann wird unübersehbar Deniz gehalten und gestossen als er den Ball rausschiessen will!
Weil beide Situationen eindeutig waren, haben sich auch die andere Abwehrspieler in der Erwartung eines Abpfiffes kaum gerührt!
In der Wiederholung wird DEUTLICH, dass Cem Deda beide Foulspiel sehr gut beobachten konnte!
Daher werfe ICH ihm auch ABSICHT vor und nicht irgendeinen Fehler, den jeder Schiedsrichter machen DARF !!!

al"

aliconda 07.02.2005 14:08

ICH sehe es als FOUL an !

Bei der ersten dachte ich ZUERST es sei kein Elfmeter ... und bei der Wiederholung ist es klar, ES IST EINER!
Bei der zweiten dachte ich, dass ist 100% einer ... und der Schiri gabs nicht ...
Die Wiederholung habe ich dann genauer bei FenerTV gesehen und ich kam mit den FB Kommentatoren zu dem Schluss, dass DOCH KEINER WAR!

Der Abwehrspieler kommt von der seite/hinten heran und versucht den Ball zu erwischen ...
Du scheinst das Spiel gesehen zu haben, sag mir, wie viele Fauls an Alex verübt wurden ohne dass der Schiri was gemacht hat ?

Zuerst wird Önder von hinten geschubst, als er zum Kopfball gehen will ... und dann wird unübersehbar Deniz gehalten und gestossen als er den Ball rausschiessen will!
Weil beide Situationen eindeutig waren, haben sich auch die andere Abwehrspieler in der Erwartung eines Abpfiffes kaum gerührt!
In der Wiederholung wird DEUTLICH, dass Cem Deda beide Foulspiel sehr gut beobachten konnte!
Daher werfe ICH ihm auch ABSICHT vor und nicht irgendeinen Fehler, den jeder Schiedsrichter machen DARF !!!

al"

aliconda 07.02.2005 14:11

WIEDERHOLUNG ???

Würd mich nicht wundern, wenn auch Fenerbahce "Autoritäten" nun eine Wiederholung des Samsun Spieles fordern würden ...

;-)

WIEDERHOLUNG ???

Würd mich nicht wundern, wenn auch Fenerbahce "Autoritäten" nun eine Wiederholung des Samsun Spieles fordern würden ...

;-)

WIEDERHOLUNG ???

;-)

al"

al"

al"

hasrett 07.02.2005 14:34

Forum namens Fussball!?

*sich totlacht*

Was gibt es hier zu bereden!?

--

*zuguckt, vielleicht kann ich lernen*

*augen rollt *

Tabi tabi tabi :)))

kes 07.02.2005 14:38

tabiki...90dakika...

kural hatasinda...macin tekrari gerekli..

kes 07.02.2005 14:39

besiktas yenseydi...ne olurdu???

tekrari istermiydiniz sevgili kartal taraftari???

kes 07.02.2005 14:39

alisdiniz zaten ali :)..

simdi besiktasda yapdi..

bence cimbom hat noch einen GUT...vielleicht so gegen ende der saison bir kerede bizimkiler gider federasyona.

kes 07.02.2005 14:40

komm zisch ab :p lass uns in ruhe..

*du kommst hier nicht rein*

:P

kes 07.02.2005 14:43

ben besiktasi anlamiyorum...

bu sezon öyle berbat oynadilarki...

simdi bu kötü gidisi...resmen hakemlere ATTILARYA...helal olsun ya..

gecen sene cimbom resmen döküldü...

ne oldu??? hic dedilermi..hakemler bizi buraya getirdi?

sen git evinde maclari yenil..sonra hakem ne yapsin???

kes 07.02.2005 14:46

ama gerci samsunda diyebilir..

alex kendini birakdi diye :p

na ja bei einem wiederholungsspiel sehe ich für samsun ehe keine chance mehr hehehe

07.02.2005 15:16

Das hat er gesagt :) Hem o anda

bir GS yazari bunun sacma oldugunu söyledi. Kural hatasi ya olur ya olmaz dedi. Yoruma kalacaksa cok sacma olur dedi.

:))

Valla bugün TVde tüm aciklamalar o yönde oldu. Yani Kuddusi M. ve gözlemci raporlarinda belirtmemis olsalardi, kural hatasi olmayacakti. Also hängt es doch von deren Aussagen ab!

07.02.2005 15:23

Das kommt drauf an!

Kural hatasi sebebinden 1. bir takimi madur hale gitirdiginde, 2. bir tarafin basvurusu halinde mac tekrarlarir.

Yani Besiktas maci kazansaydi, madur taraf olmazdi, cünkü kural hatasi sebebiyle GB gol kazanmistir.

Kural hatasiyla Besiktas gol kazanmis olsaydi ve kazansaydi, yine tekrarlanmasi gerekirdi.

EGAL. En büyük hata MHKde. Bir önceki macinda yine Besiktas"a karsi hatali düdük calmis ve bu sebepten dolayi 6 hafta dinlendirilmis bir hakemi yine Besiktas macina vermesi yanlis ve bence kasitliydi!

07.02.2005 15:31

Besiktas cok iyi oynuyorda hakemler

puanlarimizi caliyor diye bir beyanat duydun mu sen bir Besiktaslidan??

18 macin 14ünde en kötü hakem hep ayni takima düsüyorsa bu bir tesadür olamaz!

Yoksa sen buna tesadüf mü diyorsun???
:)

Besiktas maclarinda hata olmasaydi yine zirvede olmayacakti su an. Ama paun farki 15 degil, yarisi olurdu!

07.02.2005 15:31

Besiktas cok iyi oynuyorda hakemler

puanlarimizi caliyor diye bir beyanat duydun mu sen bir Besiktaslidan??

18 macin 14ünde en kötü hakem hep ayni takima düsüyorsa bu bir tesadür olamaz!

Yoksa sen buna tesadüf mü diyorsun???
:)

Besiktas maclarinda hata olmasaydi yine zirvede olmayacakti su an. Ama paun farki 15 olmayacakti en azindan!

07.02.2005 15:38

Sürpriz: En düþük not Müftüoðlu"na :)

Beþiktaþ-Gençlerbirliði maçýnda, konuk ekibin bulduðu golde çaldýðý düdüklerle tartýþma konusu olan hakem Kuddusi Müftüoðlu, haftanýn en baþarýsýz hakemi oldu.

Böylece 19 haftanin 15inde en düsük not alan hakemlerin büyük bir tesadüfle hep Besiktas macini yönetenler oldu.

blackflame 07.02.2005 16:13

o.T.

geht es im show-business nicht hauptsächlich ums kopieren?

wieso also nicht auch ein schiri-skandal in der türkei reproduzieren?! *gg*

hasrett 07.02.2005 17:07

Hahhaha

Ich fühl mich so, als ob jemand mir gegen die Stirn klatscht!

hihihihih

*Ehy Du, Du kommss hiya nit rayn*

hihihihihi

---

Yaw, lass mich! Izliyecegim. Muss mitreden können...irgendwann... hhüühühhüh :)))))

hasrett 07.02.2005 17:09

*mit Wimpern klimpert*

[normalerweise müsste ich hier Rock hochziehen,aber...]

*Fahne rausholt*

---

Fahne ist bunt ha! Sen hangi takimliysan o renkleri gör :))))

07.02.2005 18:55

ya kes allahaskina bildigin konular

hakkinda yaz. yani simdi bizim takima laf atma ok?
git sabanla ilgili haber yaz veyada hagi´ni ilgilendiren konulari yaz.

besiktas´in iyi oynayip oynamamasi önemli degil. önemli olan nasil olurda 19 haftadaki 15 düsük not besiktas maclarinda oluyor.. yani bunlar artik bir sans degil...
sende bu kadar haksizliga ugrada ondan sonra böyle rahat rahat konus

07.02.2005 19:18

mit welchem argument?

wenn es nach den argumenten geht, müsste man bei uns ausser das Genclerspiel, alle 14 anderne spiele auch wiederholen

07.02.2005 19:18

helal olsun kuddusi birinci olmus

ve beklenen yine oldu...

the winner issssssssssssssssssssssss kuddusiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

evet arkadaslar yine birinciyiz bu hafta kuddusi birinci olarak.. bizim gögüsümüzü kabartti..ligde acik avarajla birinciyiz

1. Besiktas 15 haftada en iyi hakemlerin yönettigi maclar..

helal be mhk.. niye bize bu kadar iyi hakemleri kismet ediyorsun

kes 07.02.2005 19:22

simdi ne bekliyorsun???

sollen die alle spiele wiederholen???

istedigmi yazarim buraya...

buna kimse karisamaz...ok? oder??

küfür etmedikden...baskalarina laf atmakdikdan sonra...istedigmi yazarim..

allein das mit SABAn...könntest du dir sparen, wenn du andere beiträge von mir lesen willst.

ihr seit dieses jahr einfach nur schlecht...
müsst ihr doch einsehen...

kes 07.02.2005 19:23

gec kaldin :p o.T.

ohne Text

07.02.2005 19:24

Iddaa ediyorum denizli maci satilmis

arkadaslar denizli-sakarya macina kim bakti.. bu macta kaleci senolun yedigi ilk dört gol gercekten bilerek yenilmis goller.. mac kesin satilik... ya olacak degil yaaaa

kes 07.02.2005 19:25

sen cokmu biliyorsun???

senin kadar bende maclari izliyorum...ve kendinde görüyorsun..besiktasin kötü oldugnu.
gecen sene aynisi cimbom cekdi..ne oldu...???

durmadan sizin yönetim her macdan sonra..

*HAKEMLERIN HAKKINDA KONUSMAYACAGIZ DIYOR* ama ister istemez hep hakemleri tartisiyorlar.
gecen sene ALI AYDIN gs macini yakinca...muhittin bosat fener macinda PENALTIYI vermeyince..kimse birsey dedimi?? yani..mac tekrar edildimi???

07.02.2005 19:25

kes yaz istedigin kadar:-)

ama kural hatasi olan mac tekrarlanmalidir bu kadar.. o kadar macta hata yapildi ama bu mactaki hata gibi degill... kural macin tekrarlanmasini ön görüyor o kadar...

hemen alinma saban yazdim diye:-)

kes 07.02.2005 19:26

brat sakarya düsme hattinda..

niye mac satsinlar???

bunu anlamadim simdi.

demek sebat artik 15 macini satar...nede olsa sonuncu.

07.02.2005 19:27

besiktas kötüyse 11 haftadir ligde niye

kimse yenemiyor bizi.. cikinda yenin...bir mac daha kaybetmeyiz bundan sonra.. ilk 8 hafta gercekten iyi degildik ama son 11 haftada kim yenebildi bizi feneride yendik...bundan sonraki maclarida alacagiz.. sadece dürüst iyi hakemler istiyoruz

kes 07.02.2005 19:27

tamam bunu bende dedim ama..

kural hatasi varsa..macin tekrari normal diye.

ama birde soru sordum herkese.... YA BESIKTAS yenseydi maci? tekrari olurmuydu???

07.02.2005 19:28

ya bencede aptal ama inanki gollere

bak.. yaa senol öyle goller yediki inanamazsin.. bilerek birakti golleri.. mactaki golleri izleme imkanin olsada dikkat etsen...

kes 07.02.2005 19:28

birde düsenin dosdu olmuyormus..hehe o.T

ohne Text

07.02.2005 19:29

o gol yüzüne kim magdur oldu?

besiktas

yani besiktas yenseydi, magdur durumda olmayacakti.. bu yüzdende tekrarlanma durumu olmazdi.. weil wir durch diese Aktion benachteiligt worden sind, wird das spiel wiederholt

kes 07.02.2005 19:30

ama senolu biliyoruz ya..

erman toroglu zamaninda bosuna demedi...*bu adam nasil KALECI oldu* diye.

bütün maclara bakdim..sirf o maci izlemedim...

07.02.2005 19:31

ya penalti verilir verilmez bu baska sey

ama burada bir bambaska durum var, ikisini karsilastiramazsin..

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 11:51 Uhr.