Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Liebe, Flirt & Partnerschaft (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=393)
-   -   Sex & Erotik (http://localhost/forum/showthread.php?t=4315)

14.12.2006 12:09

nur Ernst zu nehmende Beiträge

werden von mir bewertet!! Weder deine persöhnlichkeit noch dein Aufreten wird von mir bisslang ernst genommen!!
Ich weiss nicht wie das Gefühl ist aber
Es muss schlimm für dich sein, als NICHTS umher zu trappen!!!

akkuzo 14.12.2006 12:10

herkesi kendin gibi zanetme:)

sen moderatorluk bille yapmasini bilmiyorsun (gibst das auch zu)meinst du dich nimmt man hier ernst,wenn du parteiisch bist?

akkuzo 14.12.2006 12:12

arsena cano :) senin gibi kisiler

beni önemsememesi benin icin gurur vericidir...aglicam simdi:) schnuller versene bana:)heheh

14.12.2006 12:15

das wird ja alles noch witziger

Ah da fällt mir ein :

Die Beschwerde noch nicht angegangen ??? Das Vaybee Team noch nicht geantwortet ?

14.12.2006 12:18

cano nun al, bir yerine SOK o.T.

ohne Text

akkuzo 14.12.2006 12:20

arsena ben sunu anlamiyorum

ganz ehrlich jetzt.sen beni beleidigen yapma bende seni yapmam.ben diyorumki sen veya senin gibi düsünenler sollen machen was die wollen,aber ich habe da eine andere meinung und will eine jungfrau heiraten.siz hemen küfür ediyorsunuz,steinzeitmensch diyorsunuz..bende diyorumki siz hep hakli biz haksizmiyiz,ve hemen komplo theorileri yaratiyorsnuz,neymis ablam böyleymis,jungfrau ariyormusum burda...furz diyorsnuz filan felan.und es macht mir spass mit euch zu texten,egleniyorum acikcasi.bastan desen,herkes düsüncesinde özgürdür olay bitmistir..ama dedigim gibi ihr müsst es alles besser wissen,allesübertreiben...meinst du das sind schöne sachen?

akkuzo 14.12.2006 12:21

boa arsena sende saka anlamiyorsun

henrimillernin dedigi gibi,sen sakadan anlamiyormusun.

akkuzo 14.12.2006 12:23

benim kimseden korkum yok..

burda hersey ortada,stehe 100 prozent was ich geschrieben habe.zur wiederholung:ICH WILL EINE JUNGFRAU HEIRATEN,DIE ANDEREN SIND FÜR MICH UNINTERESSANT.meine meinung..

14.12.2006 12:26

totale Fehlreaktion entstand aus deiner

ECKE

zum einem zeig mir mal nen Beitrag der von mir stammt und ich dich beleidige ohne einen Grund dafür zu haben

zum zweiten zeig mir den Beitrag mit dem ich!! von dir verfassten Inhaltlichen Shit!!! zutun haben soll

zum dritten stelle keine BEHAUPTUNG mit meinem NAMEN hier, wenn das auch noch völlig aus der Luft gegriffen und regelrecht GELOGEN ist aus deiner ECKE stammend wohl gemerkt!!!!!!!!

zum letzten habe ich mich leider zu oft und leider auch gewollt auf dein Niveau abgesetzt!! Nur auch ich habe nicht Nerven aus STAHL und diese sind aber trotz allem noch in der Lage nicht völlig auf dich einzufahren!!!!

14.12.2006 12:27

Miller benim anlamadigimi bilir zaten

sende ögrenmis oldun!!

Saka da samimiyetten gelen bir Olaydir!!

Seninle ne samimiyim nede olurum!!!

14.12.2006 12:29

zum letzten MAL

es ist nichts dem auszusetzen!!!!!!!!!!!
Jedem wie es gewollt ist!!!!!!!!!!

Trotzdem hast du kein RECHT darauf andere TR Mädls hier zu beleidigen und zu verhöhnen!!!!!!!!!!!!!!!!

angekommen ????????????????????????

akkuzo 14.12.2006 12:30

bastan demedin..

herkes düsüncesinde özgürdür..ich will eine jungfrau heiraten dedim,küfürler diz boyu.du als moderator muss es besser wissen als ich,und da du nicht neutral warst olaylar büyüdü..herkes özgürdür...herkes..

akkuzo 14.12.2006 12:31

also "cano" war spass arsena o.T.

ohne Text

akkuzo 14.12.2006 12:37

ben kimseye saygiszlik yapmadim..

millet küfür etti,komplo teoriler yazdi.simdi bende mi komplo teorisi yaratim,soll ich jetzt sagen weil ihr innerlich es bereut mit jungs zu schalfen vor der ehe,habt ihr starke bedenken ob es richtig oder falsch war.unn deswegen hier eure wut auslässt..wenn ich sowas schreibe ist es falsch und wenn die anderen irgendwelche theorien hier aufstellen (bacim gizli yapiyormus,ben burda jungfrau ariyormusum...)dann keine reaktin von dir

14.12.2006 12:38

:-) o.T.

ohne Text

akkuzo 14.12.2006 12:40

küfürleri destekleyen sensin..

baska bisey demiyorum artik:)anlatabildimmi?

akkuzo 14.12.2006 12:42

arsena jetzt mal im ernst..

okudugum kadariyla sen herseyi iyi biliyorsun bizim yanlislarmizi söylüyorsun.güzel bisey..ama küfürü nasil destekliyorsun,bunu anlamis diilim.

14.12.2006 12:44

kendi düsen aglamaz

sen milletin kardesini, anasini bilmem neyini resmen sokak sürtügü yaparsan, karsilasacagin hic birseyden de kacinmazsin o kadar!!!!
Türkce deki Atasözü uyar :
Agzindan cikan lafi, kulagin duysun!!!!

sen burda sahis ismi vermedin evet ama cogu dedin
hmm simdi sana bir soru sorsam desem :
Almanya da yasayan TR ile Türkiye de yasayan Tr lerin sayisi kac desem, bilemezsin...
Bunlarin cogu senin icin naisl bir rakam desem senden zaten bir cevab gelemez eh ne oldu genel bir konuyu sen sahsilestirdin... kimse mecbur degil senin bu tür tavrini tolere etmeye.. düsünceni söylemedin sadece onunla birlikde milleti resmen lekeledin de!!!

Türkcende ve Almancan da iyi degil.. belki Harf uygulamasini beceremiyorsun tamam olur herkez herseyi bilemez ama o zaman daha cok düsünerek yazman gerekli iken, seninkisi yum gözü, ac agzi oda heryerde olmaz!!!

14.12.2006 12:45

sen niye küfür ediyorsun ?

yani sira benim agzimdan küfür cikmaz!!!
Ama küfür eden adam, küfür yemekden de cekinmeyecek diyorum!!
Desteklemek bu küfürü

akkuzo 14.12.2006 12:50

ben burda kimseye küfür etmeye

baslamadim.ben kimin anasina bacisina lat attim?hersey ortada benim yazdiklarim burda.herkes okuyabilir.ben diyorumki,cok türk kizlari var,die vor der ehe mit jungs schlafen,kendileride diyo zaten,dass es ok ist heutzutage.bu küfür diildir..benim düsüncemi burda defalarca yazdim.düsüncemi yaziyorum,küfürler diz boyu...türkcem umarim iidir,anladinmi beni?

akkuzo 14.12.2006 12:51

ben burda küfürle baslamadim

und ausserdem ben özür diledim burda! baskalari basladi das weisst du auch ganz genau,wen ich meine.

14.12.2006 12:54

baslayan da ayni karsilik verende

ne bekliyorsun simdi ? o sahislarin senden özür dilemesini mi ?
yada herkezin senin gibi ortaligi karistirip sonra ben süt kuzusuyum demelerini mi ??

Özür dilediysen kendin icin bir fayda da bulundun!!!
Hatirlatayim yine de : Bana saygisiz bir sekilde yazi yazdin eh ne bekliyordun ?

14.12.2006 12:58

ayni hatalari yine yapiyorsun

cogu Türk Kizi mis, onlar da destekliyormus!!
ya kardesim niye lafdan kitligin var senin ???

O destekleyen kizlar senin gibi kücük, cok kücük bir rakam...
Sen öyle düsünüyorsun diye bizde artik tüm Kürt Erkegi kafadan geri kalmis diyelim.. dogru olmaz dimi ? eeeh sende tutup burda Türk Kizlari söyle, böyle diyemezsin!! Senin 2,3 tanidigin var ise bile tutup bunu Milyonlara yükleyemezsin!! ha kendin Kürt oldugun icin, kardesin kürt kizi diye türk kizlarina laf atmaya baslarsan oda yine sahsiyetsizlige girer!!! eger dava burda o ise, bence hic tartisilmasin o zaman gercekden su gecen, hic sevmedigim irk, din ve kültür degisikligine ugrayan, bu cagin insani olan herkeze dayanir ve buda sagliksiz olur!!

akkuzo 14.12.2006 12:58

arsena das problem ist..

wenn jemand anders oder ich mit fluchen anfängt muss du als moderatorin eingreifen und versuchen es zu regeln,und dabei neutral zu bleiben.wenn du es nicht schaffst,entstehen solche probleme die wir in den letzten tagen hatten.deswegen meine ich du schaffst es nicht hier zu regeln.du sagst ja selber " ja und dann bin ich halt parteiisch".nicht böse gemeint.nur dadurch wird es hier durcheinander halt...hoffe meine deutsche Sprache war jetzt ausreichend gewesen.weil ich zu schnell schreibe,mache ich auch fehler beim tippen.bin auch nur ein mensch..siz hemen komplo teori,neymis türkcem ve almancam iyi diilmis:)

dueslerinkadini 14.12.2006 13:02

Sen ailenden gördügünü

yapabilirsun evladum

bizde monogamie gecerlidür...

ama sen belleyecek 1 kisi bilem bulamazsun, at su sülük gafandan gurubu murubu lol

sor bi kendini, sizin köyde niye tavuk galmadi, niyem tüm eschekler gacdi, hele bi sor hele

loool

akkuzo 14.12.2006 13:02

anlamadinki...

neyi destekliyormus?ben diyorumki cok türk kizlari var,evlenmeden önce cinsel iliski normadir diye.yani bende aynisini diyorum,yani küfür etmiyorum..

dueslerinkadini 14.12.2006 13:03

sen ahillanmaya basliyon

bah ben bi ****furz**** diyom sen hemen gapiyon

looool

devam et evladum

14.12.2006 13:04

nein nein

mal vorab es ging nicht um deine RECHTschreibung!!! Aber auch da merkt man es, dass leider der Inhalt bei dir nicht rüber kommt!!
Davon mal abgesehen, habe ich sehr früh dir auch mitgeteilt, wohin du dich bei Beschwerden etc.. wenden kannst!!!
Das ich Modi bin, heisst nicht, dass ich hier (dein) Erziehungsberechtige bin !!! Ich muss auch nicht gerade stehen für den Mist den du hier verstreust!!!!
Streit oder etwaiges was durch Fahrlässiges getue z.B deiner Seits entsteht, werde ich sicher nur meinen Senf zu beitragen, wenn ICH meine es wäre von nöten......

akkuzo 14.12.2006 13:05

ben durdugum yerde kimseye o.T.

ohne Text

14.12.2006 13:06

papaz, imami görünce isde....

buda anlamadigi icin düsdü bu duruma dermis!! bilmiyorsundur belki anlamini ama yinede yazayim dedim!!

seninkisi de su papaz meselesi aslinda!!

kendini hakli, herkezi haksiz bulan bir kisilige, burda emek vermenin anlami yok!!!

akkuzo 14.12.2006 13:11

sen anlamiyorsun..

ben burda tek ich will eine jungfrau heiraten yazim küfürler gelcek sende bisey demezsin küfür edenlere,das meine ich.anladinmi?

dueslerinkadini 14.12.2006 13:13

devam et guzu

der unterschied zwischen uns ist:

mein ***furz*** kommt aus meinem hintern

deiner aus deinem mund ;)

cikar, rahatlarsin, emme bitmez lol

dueslerinkadini 14.12.2006 13:14

ellerin

dert gormesün giiiiiz

danke ;)

14.12.2006 13:15

hm

ben sana küfür ettim mi ? yada saygisiz bir cevab yazdimmi ilk de sen bana o tavrinla yazi yazdin ? eeeh kac kez dedim, ekdigini biciyorsun diye!! hem ben sana o tavrinla karsilik verseydim gercekden ayni derecede kendime ayib etmis olurdum!!!

14.12.2006 13:18

Glaube nicht, dass es am Sex liegen wird

dass die Türkei in die EU aufgenommen wird, oder nicht!
:)

14.12.2006 13:25

gern doch ....

;-)

akkuzo 14.12.2006 13:56

eskiden eseklerdi...

simdi seni:)

akkuzo 14.12.2006 13:58

ben sana küfür ettin dedimmi? o.T.

ohne Text

akkuzo 14.12.2006 14:00

abla sen kac yasindasin? o.T.

ohne Text

akkuzo 14.12.2006 14:25

lütfen küfürsüz cevap verin

henry arkadasimiz,dueslerkadini ablamiz,ve benekalice yazmasin bana.onlarin fikirleri farkli,saygi duyorum.arsena du bist moderatorin.wenn ich hier jmd beleidige oder was negatives mache,darfst du natürlich mein fehler korrigieren.jetzt zum thema sex vor der ehe.meine meinung ist,dass ein türkisches mädchen bis zur ehe warten sollte.jegliche andere sex.neigungen wie anal ,oral sollte ein tr. mädchen bis zur ehe warten.und "diktirmek" finde ich absolut daneben.so eure meinung dazu ist jetzt gefragt,bitte die oben gennaten namen nicht antworten.hat kein sinn,wir haben andere meinungen..size saygi duyorum

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 05:25 Uhr.