![]() |
*KlatschindieHände*
oder diesem ouzo auf den Nacken !!!!!!!!!!!
|
mich hast du vergessen :-(
los meine süsse päpooooooooo
|
Das Forum heisst doch SEX&EROTIK
komm babe, berichte mal ein bisschen davon
|
grossmauliger kleiner Wicht.........
ich habe mal so nebenbei 10 Beiträge gelesen... In 8 davon schreibst du das selbe, mit jedem Beitrag steigt ( stinkt ) deine Ansicht "Keine die man akzeptieren muss" bis in den Himmel und solch einer wie du bist immer noch mit der laier Nummer hier!!
Raffst du das nicht ? Das du als Mensch völlig missraten bist ? Jungfräulich oder nicht ist jedes Menschen eigene Sache!!!!! BASTA!!!!! Deine Schwester (wenn überhaupt eine vorhanden) wird sicher nie im Leben so sein, wie du denkst sie sei es!!!!! |
Ach hier bin ich ja DOCH :)
Se efcharisto poli Koukla
|
mucuxxxxxxxxxxxxx o.T.
ohne Text
|
bence namus iki bacak arasindadir..
bence namus iki bacak arasindadir..sence benim düsüncem ist eine leie nummer hier.bence senin düsüncen hic biseyere yaramiyor.kennst du meine schwester?das du so ein urteil über sie gibst.nur zur info ich sage nicht alle tr mädels sind so dreckig..aber sehr viele?vlt auch du:)
|
ou mannnnn da sieht man
wie billig du bist,kannst ja nicht mehr richtig lesen.meine schwester ist sauber.bizde aile namusu var.wie oberflächlich du bist,ohne meine schwester zu kennen,gibst du ein urteil ab.herkesi kendin gibi bilme,ein guter ratschlag von mir.und werde nicht beleidigend..3günlük dünya:)
|
viele türkinnen sagen mittlerweile..
dass vor der ehe zu schlafen "modern" ist..iyi siz modernseniz ben sizden daha fazla modernim:)teker teker gelin:) ama grupta olabilir yani:)bin noch moderner stehe auf gruppensex..
|
Anlayamadim gittu
yahu dünyanin en tipsizleri, yanim bahnhofdaki freier arayan garilarin bilem 1000 euro karsiligi suratina tükürmedigi su tipsizlerden bahsediyom.... su tipsizler pervers fantazilerine hakim olmadigindan, sürekli tecavüz düsüncelerini bastirmakla mesgul olan su tipsizler gelmis burda namus satiyolar
gelde aglama, emme ben gülmeyi tercih ediyom. Ülen siz önce terbiye ögrenin. geldiyiniz aile ortami belli yazilarinizdan! Babalariniz annelerinizi sürekli dayak ve küfürle beslemis.... annelerinizde sorumluluktan kacmak icin minik beyninize bisiyler asilamis. icinizde disinizda bir iste. Nur dan bir kil payi vermemis yaradan sizeki, insanlar ayaklarini denk alsin sizin gibi aciz mahluklardan. sizin gibileride ancak emsalleriyle evlenir... oh olsun muahahhaaaaaaa |
ich find das immer lustig hier..
machen die sofort "rot" wenn man schreibt "eine richtige jungfrau" hat ehre und stolz.hehheheh da sind 2-3 leute hier,die denken die allgemenheit zu repräsentieren.habe ich recht arsena (moderatorin),henry (mein bester freund hier),benek alice( belirsiz kimligi) und düslerinkadini(türkcesini cok seviyorummmm,askim benim:) ) cok tatlisiniz,kirmizi yakisiyor size:)
|
cano isine ve düsüncene karismak
istemem,und fühle mich auch nicht angesprochen ( senin isin belli olmaz simdi dersinki bana,warum ich mich angesprochen fühle) AMA senin yazilarini burda cok okudum,sende evlenmeden önce cinsel iliski normmaldir diye düsÜnceye sayipsin.simdi sen geneliyerek herseyi burda yaziyorsunki,bazi insanlarda namus yokmus,annesi babasini dövmüs filan felan..ozaman senin düsüncene göre,evlenmeden önce cinsel ilsiki nomaldir diyen bi kisi olarak.senin annen sen evlenmeden önce onunla bununlami yatmis dicez?veya baban baska kadinlarla gezip,ben özgürümmü diyo?yani hersey aileden geliyorsa,ozaman senin ailende özgür bir ailedir:)anlatabildimmi? tabbi simdi yine kirmizi yap beni,kirmizi yakisiyo sana:)
|
ok
öyle serefli birini evninize götürde....bu arada sen öyle temiz serefli namuslumusun? bunu hic düsündünmü güzel arkadas?
|
o.T.
*************Zort**************
Afiyetle cek icine lol |
@Arsena
Und wo ist der Schütze? grrr
|
;-)
wenn etwas abgestimmter sein soll
Gebdatum ins GB wenn nicht hier gewollt :-) |
lass mich aus deinen BEITRÄGEN raus
Kapierst du das nicht wenn man OFFENSICHTLICH nichts mit deinem QUATSCH und hochgradig Idiotischen Beiträgen zutun haben möchte ????
Muss ich vielleicht einmal einen Beitrag in Deutsch,Türkisch,Kurdisch,Englisch verfassen damit ich sicher gehen kann das dein Hirn und Bestandteile ( wenn vorhanden ) es annehmen können???????? |
lieber das als
eine wie duch zu sehen:)bilmiyorum anlatabildimmi?seker:)
|
Ailem Gururumdur
abime söyle dediler vaktinde:
Kimi seviyorsan, kimle mutlu olacagina inaniyorsan, onunla evlen. Bizim ailemizde Saygi ön plandadir egitim esliginde. Annem ile babam sürekli biz cocuklara fikir sormustur önemli kararlarda. Bizim Egitim ve Bilgilerimiz icin hem emek hemde para harcamislardir Cahillik denen acizliye uzak olmamiz icin. Al sana babamin bir nasiyati: Zayif ve Cahil insanin tüm serveti bakirelige dayanan namusdur. Ilginc olan, bu namus görüsünün sirf kadinlarda uygulanmasidir. Cahil insan asla art niyetli erkekleri hor görmez, yargilamaz! Sürekli kadinlari ezik tutmaya cabalar. Türkiyedeki tecavüz ortamlari bunu gündeme yansitir. Tecavüze ugrayan kadinlar dislanir, fakat tecavüz yapan erkek hala toplumsal deger görür. Babalarimizin anlayis ve görüs farkini idrak edecek akil kapasiten varsa, buyur sana ahuzo lol |
lafi degistirme:)
hani sen öyle özgürsün ya,hani hersey ANNEDEN babadan geliyor ya...senin dedigin laflar.ozaman annen senin baya özgürmüs:) sorry senin laflarin..deine theorie
|
Ich bin ein Köter
yani cin burcum küpek oli.....
bekliyom lo lol |
auch für dich gilt des
wann geboren!!!!!!!!
|
Evet
Annem hep özgürdü ve sükür hala özgür.
Senin annen gibi pisirik, korkak ve gözü mor, köyde saman altinda su yürütmüyodu ;) |
ich schreibe nur...
dass du keine vernünftige madoratorin bist,taraflisin.BUNU DIREKT YÜZÜNEDE SÖYLEDIM,yani arkandan konusmak gibi olmasin...
|
valla
wann isch geboren bin, weis ich ned....
du bi düschinim... o zaman kar varmis diyolar, hemide yazin ortasinda sonram deprem olmus, ben dogunca deprem ardindan sel basmis bizim koyü sen hesaplayabildünnü? ;) |
deli sey
söyle hadi bende merak ettim ;-) GB me yaz!!!!!!!! Jan - Feb irgendwann ist klar aber Tag und Jahr interessiert mich!!
|
yahu aciz cocuk
sen harbi salakosun
loool oku evladim, bak ne yazmis ablan: icinde disinda bir senin..... Allah bos yere nursuz yaratmamis seni sana tükürügüm bilem haram lo sirf acidigim icin ilgi gösteriyomkine, sevap kontenjanim biraz dengeye gelsin... yoksa sana ancah ************furz*********** ama bol acili lol |
yok ben senin ailene laf atmadim..
SEN hemen benim böyle düsüncem var diye,annemi babami karistirdin.bende sana dedimki laut deiner theorie,müsste deine mutter auch vor der ehe mit anderen typen geschlafen haben
|
özgür olmayan kisi
saman altinda biseylermi yürütmesi gerekir:) herkesi kendin gibi bilme ablacim:)
|
dogrusu
bu beni hic ilgilendirmiyor. annemin evliliginden önce cinsel iliskide bulunup bulunmadigi sadece kendisini ilgilendirir.
fakat sanirim özgür ve olgun oldugundan ilgi duymamistir.... bilirsinya, genelde yasaklar cekici olur ;) senin annende özgürmü? yoksa yasaklarlami yasiyordu ve yasamakta? lol |
Ben özgürüm evladim lol o.T.
ohne Text
|
seninde icinde disinda ayni
yani furz..:)haklisin sonunda gördün gerceyi...bundan sana furz dicem:)heheh
|
..........
BIN Partei ergreifend!!!!!
JA UND ??????????????????? Ich ignoriere dich, solange du nicht zuweit gehst!! Es funktioniert zwar nicht wie gewollt, ja denn !! Es müssen immer Abstriche gemacht werden!!!!! Die Kapazität lässt es bei dir nicht zu!! OK !!!!!!!!! Aber lass mich pers. mit deinem Shit zufrieden, sonst werde ich bald wirklich unangenehm |
onu allah bilir..
hey koyun kendi bacagindan asilir.ich will nur sagen,dass ich ein mädchen heiraten werde die jungfar ist,diktirmemis,kein oral und kein analverkehr.habe eine feste beziehung.laut deiner phantasie wirst du jetzt sagen,die ist keine jungfrau oder sie hatte schon andere sex. erfahrungen gehabt.sen herseyi cokkkk iyi biliyon ya furz:)
|
bende özgürüm..stehe auf gruppensex
machst du mit?
|
cok komiksiniz..
milleti unreif görürsünüz,steinzeitmensch görürsünüz...ama seleber ne:) ihr seid schlimmmm:) habe geschrieben dass ihr meine forumeinträge mit einem rot beurteilt und jetzt macht ihr alle meine einträge "grün"...alemsiniz ..beni eglendiriyorsunuz:)furz
|
ARSENE SENINLE HER YERDE BULUSURUM
HER MAHKEMEYEDE CIKARIM.UNANGENEHM OL.
|
Für die Stier Dame
Bis zum Jahresende heisst es :
Ein ewiges Up and Down!!! 2 bedeutenden Planeten schaffen bei dir wirklich Hektik und Unruhe! Sag deinem Schatziii, dass er etwas mehr in Distanz geht! Du hast zwar das Harmonie bedürfniss, zugelassen wird’s aber nicht! Er müsste nun genauso viel für dich tuen !! Das kann und muss sogar auch sehbar für dich sein!!! Du bist eine sehr Loyale und Ehrliche Persöhnlichkeit!! Konservativ aber super Weltoffen.. Komisch das du das in einer sehr guten Harmonie vereinbaren kannst! |
jetzt sind meine einträge hier
"rot" geworden..düslerinkadini und arsena ihr seidddd schlimmmmm:)aglicam simdi cok duygusalim ben..bi yesil bi kirmizi yapmayin benim yazdiklarimmiiii bittteee:)
|
hier ein Schnuller
meinst du wirklich du wirst ERNST genommen ?
*lach* Du kannst es aber drauf ankommen lassen was du in deiner labilen Art und Weise ja auch irgendwie schon versuchst!!! Weiter so... |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 15:44 Uhr. |