![]() |
wenn der richtige kommt,
....wirst du schon die richtigen worte finden :))
|
????????????
ille de yabanci bir ile evlenmek istiyorsaniz evlenin. evet dogru, türklerin arasinda da cok bosanan var. ama niye? insanlar eskisi gibi asktan yahut sevgiden evlenmedikleri icin. bir anlik bir zevki ask zannediyorlar.
|
bradpitt LAVUK IYI OKU
ilk basta bu komikligi senden ögrendim ;-)
arti benim laflarimi bana satma tereciye tere satmaya kalkma yani ;-) ilk basta GIT türkce ögrende gel hokkabaz senin gibi ENIKLERI COK GÖRDÜM ... burada senin gibilerini cok hoplattim sira sende MÖCHTE GERN BRAD PITT senin gibiler, kapimdaki köpek boku kadar bile gururu olmayanlarla isim olmaz..yani senin gibi 5 para etmez ,bir bayanin kicina girmeye calisanla isim olmuyor benim ;-) yazdiklarinida sadece bir avrupai türkcesi KIT türkce ögrenmekten ACIZ Bir insan yazabilirdi ancak senin gibi yalakalik pesinde kosanlara cok haddini bildirdim sende haddini bil yoksa bok böcegi gibi apisip kalirsin burada erkeklik taslayipta arsena olsun yada baskasi olsun yalakalik yapmana gerek yok ben berlindenim gerekirs adreside vereyim gelde seni iyi bir güzel marsa cikarip ...... arti o yazdigin atasözü degil SENIN GIBI IPTEN SAPTAN KOPAN TÜRKCEDEN ZERRE KADAR NASIBINI BILE ALAMAYANLARIN SÖZÜDÜR AMA SANA BENIM SÖZÜMÜ SÖYLEYEYIM BESMELESIZ DOGRULMUS P.. UMARIM IYI ANLAMISSINDIR LAF YARUISINADA GIRME 3/1 lik türkcenle okmi yoksa elin oglu yamultur adami hadi simdi yagcilarda inebilirsin gurursuz yalakaci |
arsena IYICE SASIRMISSIN
ILK BASTA YAZISMAYLA HIC ALAKASIZ YAZINA GERCEKTEN PES BUKADARDA KAFANIN BOS OLDUGUNU BILEMEMISTIM VEYADA ZANNETMEDIM
kisilige gelince inanki okadar alcakca bir kisilige sahipsinki birak senin kisiligini kaldirmayi inanki YANINDAN BILE GECMEM O CAMURDAN BANADA SICRAR DIYE ;-) INAN COK CIRKEF OLDUGUN KADARDA CADISIN ;-) yazik sana ACIYORUM |
NAKADAR BANAL BIR SORU
ama sunu söyleyeyim istersen sen bu soruyu
burada sana yalakalik yapan erkek müsfettelerine sor onlar iyi bilir zannedersem hani bir laf vardir insan essek olduktan sonra semeri vuran cok olurmus diye , zannedersem bu yalakalara semeri coktan vurmussundur ;-) onlara sor |
BRAD AKILLI OL
terbiyeli yazis diyorsunda sen kendin KÖK HÜCRELERINE KADAR TERBIYESIZSIN
AKILLI OL YOKSA BURADA YERIN DIBINE SOKAR CIKARTIRIM |
blöde zicke
wie wäre es denn wenn du mal alles lesen würdest was du so alles geschrieben hasst,dann würdest du auch mich verstehen können was ich damit meine aba nein immer diese anmache immer diese strassen WÖRTER VON DIR ZU HÖREN
meint ich doch zickeeeeee |
SENIN KADAR OLAMADIM ARSENA
asil aptallik sen ve senin gibi kici kirik sokak kizlarina hak bir sözdür
ben atmiyorum bir millete laf o millet kendine atmis zaten o lafi ama senin gibi yobazlarin haberi bile yok iste ben türküm ve türk gibi yazisiyorum ;-)senin gibi kani bozuklardan degilim yani senin gibi terbiyesiz bir okadarda seviyesiz unserioes ayni zamandada bir kus akli kadar akli olmayana bu yazilar cok hatta artar bileee ben havalarda ucan karga degil havalarda ucan kartalim (cünkü gördügün gibi yalnizim) ama sen ve o pesindekiler kargalar gibi sürüde yasiyorsunuz...burada bile belli ne halt oldugunuz ;-) bukadari bile degmezdi yazilarimin ama egomu tatmin etmis oldum yani sana degmis degil buraya verilen emek cünkü sukadarcik emege bile yazik senin icin |
ahlaksiz ve terbiyesiz ARSENA
ne o biryerlerin kasindi galiba...
(bu sözü sana geri iade ediyorum ve kiniyorum bir bayanin bunlari nasil yazdiginada sasiriyorum ama seviye sözcügünün s sini bile uzaktan görmemis bir mahlukmussun) BURADA YUNANLILARA LAF ATIYORSAM SANANE SANAMI BATTI YANI ELALEMIN DERDI SENIMI GERDI BENIM TÜRKCEM YETERLI IYI DEGIL KÖTÜDE DEGIL AMA SENINKI BERBAT YAZDIKLARIM HAKIKKATLERI VE ADALETI GÖSTERIYOR ZATEN MERAK ETME AMA HAKSIZ OLUPTA SENIN GIBI yüzsüz yüzsüz HAKLIYIM DIYE YIRTINMIYORUM UTANMA OLS ABU LAFLAR KARSILIGINDA BURAYA UGRAMAZSIN BILE AMA NAKADAR YÜZSÜZ OLDUGUNU HERKEZ BILIYOR VE BEN KIMSEYE YALAKALIK YAPMADIM YAPMAMDA BURADADA ZATEN BELLI OLUYOR AMA SEN NERDEYSE YUNANLININ KICINA GIRDIN AYIB AYIB INSANLARA BIR ELESTIRIDE BULUNMADAN ÖNCE AYNADA BIR O YÜZSÜZ SURATINA BIR BAK |
fazla siniri zorlama YUNANOS PONTUS
ILK BASTA OKADAR AKILLI OLDUGUNU BURADA YAZISIMLARINDAN GÖRÜYORUZ
BU ARADA BILDIGIN PERFECT BIR DIL VAR SENIN ODA ALMANCA....türkceyi perfect bilmiyorsun cat pat yani ama ben almanca türkce perfect arapca ingilizce cat pat simdi kimin DAHA BEYINLI OLDUGUNU GÖRÜYORUZ BU ARADA FAZLA SINIRI ZORLAMA YOKSA TARIHINIZDEN BASLARIM KONUSMAYADA OZAMAN BURAYA BIRDAHA UGRAYAMAZSIN BILE UTANCINDAN TARIHINIZ BILE SENIN GIBI KOKMUS BIR VAZIYETTE |
WAHRHEIT IST NICHT BELEIDIGUNG
SCHÄTZCHEN OKIMI
ICH MEINE erzählmal von deiner geschichte was was gut war ??? garnichts und das was ich dir sage ist kein beleidigung sondern WAHRHEIT |
SADECE SOKAK SÜPRÜNTÜSÜNDEN...
baska birsey degilsin sokak sirfintilarindan degeri 5 para etmez bir insansin
sokaklara geri dön internet sana göre birsey degil ;-) |
wer von vornherein schon eine mischehe
eingeht um dann den partner zu ändern ,macht doch sowieso was falsch.Oder? Viele mischehen basieren doch meines erachtens eher auf die tatsache, das man sich so respektiert und mag wie man ist.Ich lebe in eine mischehe, und glaube mir, es gibt kein thema die demokratisch nicht zu lösen ist. religion, namen der kinder, urlaubsland usw. wenn ich eine mischehe eingehe, und diese punkte nicht durchdacht und abgesprochen habe..ja dann ist das scheitern doch vorprogrammiert. Du kannst nicht heiraten und dann sagen, z.B das kind wird ali genannt und basta...
Es gibt solche und solche. Aber alle über einen Kamm scheren sollte man auch nicht. In den Frauenhäusern in nRW sind es überwiegend türkinnen die ihre männer nicht mehr auhalten konnten und nur dorthin konnten.Das ist sehr schade und es ist eine schande für uns männer! sen ne dersen de. |
sag dem einfach die wahrheit, und warte
ab was passiert. mischpartnerschaften sind aber nicht einfach. sag aber auch, dass vor der ehe GAR NIX geht. erklär ihm wieso weshalb warum..
|
dativ, wen oder was? u know? :O) o.T.
ohne Text
|
Ich bin Grieche, oder ich bin Türke?!
Ist das so wichtig? Mein Vater sagt, wir sind Türken.. ich bin Enkel der Osmanen und damit hat sichs doch ;O)
Und noch was, sunnitische und schiitische Gruppen gibt es nicht seit dem Osmanischen Reich. Die gab es bevor die Turk-Völker überhaupt in Anatolien waren. Das hat Null mit Mischpartnerschaften zu tun! :D |
bin in holland aufgewachsen..nix
wissen deutsch :)
|
ER KENNT GAR NICHTS,LABBERT NUR RUM!;-)
ohne Text
|
die eine hats, die andere wirds nie ...
bekommen!!
Zicke uiyyy bin nun richtig aber richtig Verzweifelt ! Mich nennt ne Dumpfbacke eine Zicke *lächerlich* und wenn ich eine bin ! Was ist ? |
aciyacakmis Etrafindaki Mandalara aci
ama ilk BASTA KENDINE !!
Yaw kendini birde sen kesin Adam yerine koyuyorsundur !! Gülünc Yaratik Adamligi, Erkekligi birak sen Insanligi ögren gel... |
sen kimsin.....
cürümüs tavuk senden karga bile olamaz ..
Sokak Kiziymis yürü be isine senin gibilerin havasi aksam olmadan iner!! Tut ki benim gibi birine lat atmaya calisiyorsun, git Akil toparla etrafdan sonra gel!! Kansizliga gelince yakismaz aslinda ama yinede yaziyorum.. Kani bozuklugu etrafda kic sallamakla yerine getiriyorsun belli yoksa o kadar tecrübeli yazmazsin geri Zekali !! Kizim sen kimsin soruyorum yine ? Sende o Kic olsa burda Orospu Agidi yakmazsin ... Git kendine bak, baskasina ne karisma ne de konusma yetkisine sahibsin... |
Banal Soruysa cevabin cok Profesionel ..
idi ! Demek Esek, Esegin halinden bilirmis SÖZÜ dogruymus....
|
Berlinli Zekasiz....
Sen misin o Adres verecek yürege sahib ? Hadi bee git isine burda Millete birde Erkeklik taslama !!
Daha dogrusu burnundan büyük Islerin icine giripte REZIL olma... Bu kadar rezilligin yeterliydi... |
Salak ve Kokmuslara Meydan acik belli...
Türkcesi iyi mis yeterli geliyormus.. Git o Zekasiz Beynine ilk Zeka ögrettirmeye bak sen.. sonra gel geri benimle anlamadigin isleri tartis !!
Bana burda terbiye ayaklari yapma sahte sey .. sen ilk yazdiklarinla bak sonra baskalarin reaksyonlarini bir tart !! o kabiliyet olmasada sende tabii yinede dene ... beni yunanlilar , türkler kadar alaka eder buna sen karisamazsin zekasiz... |
SENI BÖYLE BÜYÜTENDE HATA
BU SEKILDE SENI BÜYÜTENDE HATA
HEPMI HAYVAN OLACAKSIN BIRAZDA INSAN TAKLIDI YAP ARSENA;-) AMA BERLINE GELIPTE YAGLI KAZIGA OTURMAK ISTEYEN VARSA HANDY NR INI YAZSIN GB ME ADRESS AYNI ZAMANDA GB NIZDE YANLISSIZ VE YALANSIZ AMA O YÜREGE SAHIP HIC KIMSE YOK DAHA DOGRUSU BELKI VARDIRDA INAN BANA O YALAKALIK YAPANLARIN HICBIRINDE YOKTUR ;-) SENDE GEL ARSENA BERLINE ;-) |
BIRAZ INSAN TAKLIDI YAP ARSENA
ISTE O MANDALAR SEN VE O YALAKALR ARSENA SIZLERE ACIYORUM
KENDINI ADAM YERINE KOYUPTA SURADA APTALLCA VE ALAKASIZCA YAZILARINA GELINCE BU SEKILDE NE SEN NEDE SENIN YALAKALRINDAN BIR HALT OLMAZ COK KOMIK OLUYORSUN BAZENDE SANA VE SENIN GIBILERE ACIYORUM HEP HAYVAN OLMA ARSENA EN AZINDAN BAZEN INSAN TAKLIDI YAP |
EVET SENIN GIBILER OLDUKTAN SONRA
Banal Soruysa cevabiMIN profesyonelligin nedeni: senin gibi essekler olduktan sonra elbette cevaplar hep süper olacaktir
|
RUH HASTASI ARSENA
APTAL Salak VE BIR OKADARDA SOKAK SÜPRÜNTÜSÜ OLDUGUN BELLI
RUH HASTASI OLMUSSUN BURADA YIRTINIYORSUN SINIR DOKTORUNA BIR GÖRÜN. BELKI O SAMAN DOLU KAFANA AMALIYATLA BEYIN YERLESTIRIRLER TARTISMAYI ÖGREN ARTI BASKALARININ GÖRÜSLERINE SAYGILI OLKI BASKALARIDA SENIN GÖRÜSÜNE SAYGILI OLSUN DENGESIZ VE SAHTE SEY terbiyenin yanindan bile gecmemis ahlaksiz vede utanmaz yüzsüz arsena seni neyin alaka edip etmedigide beni ilgilendirmez ama o kafanda beyin olsa o beyin hücreleri olsa nedemek istedigimi anlardin senin kadar aptali daha yoktu burda rekora imza atmaya dogru gidiyorsun |
AKLi DENGESI BOZUK ARSENANIN
SEN BENIM TIRNAGIM BILE OLAMAZSIN
SOKAK KIZLARININ KONUSMASI AYNI ZAMANDA CIRKEFLIGI SADECE SENDE VAR KIMSEDEN AKIL TOPLAMAMA GEREK YOK SENIN GIBI CÜNKÜ KENDI AKLIM YETERLI COK COK BASKALARININ GÖRÜSÜNÜ SORARIM UMARIM LAFLARDAN ANLAYACAK KADARDA BEYINSIZ DEGILSINDIR ARTI BENI GÖRMEDIN BILE NERDEN BILIYORSUN KIC SALLADIGIMI? NAKADAR APTALCA YAZILARIN VAR BENCE SEN YAZ SONRA beitrag jetzt abschicken butonuna tiklamadan bir oku ne yazmissin sonra tikla okmi güzelim senin kanin bozuk olmasa zaten burada mischpartnerschaft cok normal demezdin buradada gene belliki kanin bozuk bak ispatli yaziyorum sana umarim bu laflarin üzerine oturursunda kalkamazsin burada en fazla senin gibiler hayat kadini gibi (sokak kizlari gibi) yani senin gibi yirtinir burada elestiri ve tartisma forumu olduguna görede tartisir baskalarinin yazdiginada karisirim ama bunu senin gibi SEVIYESIZ bir sekilde degil gayet seviyeli bir sekilde yaparim ok. hadi simdi gitte ANANDAN BABANDAN BIRAZ TERBIYENIN T SINI ÖGREN |
SOKAK KIZINI KAALE BILE ALMIYORUM o.T.
ohne Text
|
hey du Heinzspecht ...
naa was ist ? hat sich einer wohl gewaltig auf den Schlips getreten gefühlt was !! Witziger Wicht *lach*
Du sollst aus Berlin kommen so so ... dachte immer in Berlin wären die Leute nicht so verbissen zurück geblieben aber du bist ein enorm schlechtes Bild der City.... Kommst hier mit gegen Kommentaren kannst aber nicht einmal Stellung zu den an dich gerichteten abgeben .. Nichtsnutze gibts zu genüge irgendwann mal wenn du den Status eines Mannes erreichst kannst du dich ja wieder melden Missratener WICHT... |
hey du stinkde Missgeburt...
verstecke dich mal unter der Anonymität Gottseidank tust du es denn da wo solche wie ich oder auch Arsena herkommen werden Fotzen wie du es bist an den erst besten Zuhälter verkauft um buße zu tuen...
Sei froh darüber das du Anonym bist denn STOLZ würde jetzt etwaige Handlungen gegen dich schon rechtfertigen Du kleine möchtegern, hat wohl bei dir keiner mehr gejuckt sonst müsstest du nicht deinen Frust hier auf diese beschissene Art und Weise loswerden PASS auf mit wem du dich anlegst du sogennantes türkisches Weib TÜRKEN haben STOLZ du kennst das nicht einmal !!! Ich schwöre dir das du es bereuen wirst wenn du so weiter machst ich scheiss dann aufs Net und glaub mir das ich kein leeres Palaber mache wie du!! Sehe das als Bedrohung!! niemand und schon garnicht mein Blut muss sich hier von dir als Strassen..... bezeichnen lassen !! |
verfucktes kleines nullwertiges WEIB
verstecke dich mal unter der Anonymität Gottseidank tust du es denn da wo solche wie ich oder auch Arsena herkommen werden Fotzen wie du es bist an den erst besten Zuhälter verkauft um buße zu tuen...
Sei froh darüber das du Anonym bist denn STOLZ würde jetzt etwaige Handlungen gegen dich schon rechtfertigen Du kleine möchtegern, hat wohl bei dir keiner mehr gejuckt sonst müsstest du nicht deinen Frust hier auf diese beschissene Art und Weise loswerden PASS auf mit wem du dich anlegst du sogennantes türkisches Weib TÜRKEN haben STOLZ du kennst das nicht einmal !!! Ich schwöre dir das du es bereuen wirst wenn du so weiter machst ich scheiss dann aufs Net und glaub mir das ich kein leeres Palaber mache wie du!! Sehe das als Bedrohung!! niemand und schon garnicht mein Blut muss sich hier von dir als Strassen..... bezeichnen lassen !! |
schämst du dich,weil du jungfrau bist?
sag ihm du bist jungfrau und hast auch vor es zu bleiben.
warum kannst du das nicht direkt sagen??? ob er damit leben kann,ist dann ihm überlassen! |
was ist an dem motto auszusetzen??
wieso lese ich eine negative spannung aus deinem schreiben??
es ist kurz und beschreibt genau das was es soll. |
Sei doch stolz drauf
Aber gib deien Jungfräulichkeit nicht für ein Früchtchen aus.Das ist ein kostbarer Schatz den du mit dir trägst.
Pass auf dass es dir nicht irgendein Idiot, der von Liebe nix wissen will klaut, sondern der der für dich sein Leben geben würde verdient deine Jungfräulichkeit. Ich bin es auch noch und stolz drauf, dass ich solange durchgehalten habe. Yani kopf hoch es ist ein Supergefühl. Sei stolz auf dich und glücklich. Andere in deinem Alter oder jünger haben schon Sex und Kinder und beklagen sich drüber. Es ist keine schande sondern,es zeigt deine Stärke. |
Du hast anscheinend zuviel ...
...Bälle an den Kopf bekommen?! CimbomYilmaz, vielleicht ist dir Sepp Herberger"s Fussballweisheit "der Ball ist rund und ein Spiel dauert 90 Minuten" zu Kopf gestiegen oder nimmst es zu ernst. Versuch mal mit »Der Kopf ist rund, damit die Gedanken die Richtung wechseln kann.«
|
wie recht du hast..... o.T.
ohne Text
|
zu den mischehen
der Mensch an sich macht sich die probleme, die Ehe, seine Unwelt u.s.w!
was ich sagen will natürlich gibt es beispiele wo es zeigt das die Eheprobleme gibt wo beide parteien eine anderen Glauben haben, aber es es gibt auch fälle wo zwischen den paartnern harmonisch ab geht und sie zu KOMPROMISEN bereit sind..... was zählt ist sich einigzuwerden bevor es zu einem streit kommt....ich habe es auch selbst erlebt und ich kann nur sagen : SCHADE WIE MANCHE SO DENKEN, oder sich lenken lassen:-( sich seiner selbst bewusst sein und sein weg gehen..... |
süsses...
es lohnt sich für den Dreck nicht ;-)
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 19:04 Uhr. |