![]() |
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
Mich würde es echt interessieren, wie viele echte user Vaybee hat ;) |
Bazi insanlari anlamiyorum...Almanyada bir sürü ' Türk ' dedigim adam Ermeni, pkkli , kürt cikti, halen kendilerine mesaj yazan veya burada rahatsiz edildikleri insanlari garanti ' Türk ' olarak tanimliyorlar...
Su hayatta iki sey icin, Devlet yönetmek yada cok oy toplatip yönettirmek, hatta 3 Kita'yi ' Adam gibi bir Adam'a ' yönettirmek istiyorum, oda ; Yanlis anlasilan Islamiyet ve Yanlis anlasilan Türkler icin....... birgün is yerinde Almanin teki, '' Kürdistan'i niye kurdurtmuyorsunuz, Öcalan'i niye hapiste tutuyorsunuz, Siz Türkler Ermenilere niye katliam yaptiniz? '' diye ard arda sorular soruyordu...ben sadece ' Ben kimseye ayrimcilik yapmiyorum, ayriliga ne gerek var ' diye gecistirdim... Tesadüf'e bakin ki, 2 ay sonra 1 tane Kürt ve daha önce zaten orada calisan 1 tane ermeni , bu beni sürekli sorulariyla, Türkleri kötüleyen yorumlariyla rahatsiz etmeye calisan Alman'a küfür etmekten basla bir sürü rahatsizlik verdiler...her gelen kadinlara asildilar... sürekli türkce konustuklari icinde, almanlar türkce konusmalarindan rahatsiz olup bana söyleniyorlardi.. bende ' onlar türk degil ki, biri ermeni, biri kürt ' deyince cevap vermedi.. Isine gelmedi tabi! Türkleri kötüleyecek ya, hevesi kursaginda kaldi!! bunun gibi bir sürü Örnekler verebilirim...Özellikle Türk kizlariyla ilgilenip, irtibat kurup ilerde ' Türk kizlariyla oynastim ' demek icin türk forumlarinda , türk discolarinda geziniyorlar...ben bugüne kadar 4 ermeniyle sohbet ettim, benim kadar iyi Türkce konusuyorlar...Pkklilarin ve Kürtlerin türkce konustuklarinida siz zaten biliyorsunuz.. Birileri Türklerin kötülenmesini istiyor ve siz alet oluyorsunuz....Siz laf ediyorsunuz diye degil, Ecdadimin kemiklerinin sizladigini hissettigimden canim yaniyor..yoksa sizin laflariniz'a aldirmazdim... Ben hayatimda, Türkler kadar talihsiz bir millet olmadigini Tarihten'de, Yasadiklarimdanda sahit oldum. Lütfen bazi Türkce konusan ifritleri, Türk sanmayin!!! Bizimde kötü insanimiz var dogru, ama hic bir zaman bu kadar adilesen bir Millet olmadik.. Ve ben kimlerin adilik yaptigini cok iyi biliyorum... |
Zitat:
Benim yazilarimda ap acik yaziyor '' her Türkce konusan ifriti Türk sanmayin '' diyorum..'' her Türkce konusan ve kötülük yapanlar Ermeni , Pkkli ve Kürttür ''diye birsey mi yazdim sanki?? Kürtlere'de , Ermenilerede her zaman saygiyla yaklasmisimdir...Hrant dink mesela, adam gibi cikip ermeni oldugunu gizlemiyordu. ama benim anlattigim bazi sahislar, ermeni, pkkli ve kürt oldugunu Türk bayanlarindan ve Almanlardan gizleyenler...ben is yerinde Almanlara söylemeseydim, adamlar bunlarin Türk olmadigini bilmeyeceklerdi? Ben, gizlenipte baska milletleri, baska milletlere kötületenlere karsiyim. Adam gibi, ben ' Ermeniyim , Kürdüm ' diyen adama ne diyebilirim ki? Ayrica, Pkkliyi ve Kürdü ayri yazdigimi, ayirdigimi görüyorsunuzdur. Gelecege dogru, daha saglikli adimlar atmanin yolu da gecmisi iyi degerlendirmekten gecer. ama biz sürekli kendi insanimizin haksiz yere kötü gösterilmesine göz yumarsak, yarin önümüze eski Tarihimiz geldiginde, sogukluk hisseder birsey ögrenemeyiz... ben bunu engellemeye calisiyorum ve bunun icin bir yerden baslamak lazim. Evet bu kadar adilesen millet olmadik, cünkü burada bütün Türkler adiymis gibi gösteriliyor. Yabancilar icin yaptigin savunmayi, Türkler icin de yapsaydin elbette bunun farkina varacaktin.. Bak, bir kisi Yabancilari isin icine katinca, nasilda kosup geliyorsunuz!! Niye? Cünkü Kimlik bunalimi var sanirim...Türk olma bunalimi icine sokulmus insanlarimiz var ve kolaycada bundan kurtulacaga benzemiyorlar..ben baskalarida bu bunalim'in icine girmesin diye ugrasiyorum, benide engellemeye calisiyorsunuz. sen yapmiyorsan birak, bari yapabilecegine inananlar yapsin... Sana insan lazim ise, Ilk, Türklerin de insan oldugunu hatirla ki, senden olmayanlari bu sekilde daha kolay insan olarak görebilesin... |
Bu bana diyor. :-)
|
Zitat:
seid ihr eigentlich noch verheiratet? |
Zitat:
Ist auch mal was tolles. |
Zitat:
|
Zitat:
Doch hat es. Es rennen hier immer noch die selben bescheuerten schlampen rum die sich von jedem ficken lassen möchten. Nicht war? |
Zitat:
Zavalli yaratiklar SIZI ahlak ve terbiyeye aykiri ne vasa hepsi sizde mevcut!!! Zavalli, igrenc, asaglik yaratiklar!!! |
kacda batcak ona göre hazirlik yapalim:-)
batmadan önce parami harcayim... batsin artik bu dünya:-) |
Bizden göðe Göktürk, oradan bize Göktaþý...ayýp olmuyor mu...:D
|
Zitat:
|
Bu Hayat ne tuhaf bisiy, su gibi geciyor hersey, artik hic bir seyin
anlami ve manasi yok, yasama Sevinci yok, Ac Insanlar, Hasta insanlar Hep bir seylerin, paylasimlarin kavgasi,öksüzler, mutsuzlar, Adaletsiz olan ne ve kim?? Adalet ne, Hak ne , genclerimiz sokak köselerinde, ailelerinden kopuk hayatlari, uyusturucu bagimlilari, Bahnhof köselerinde 1 , 2 Eur, icin el acmalari... Artik cogu sözün ve düsüncenin bittigi yer, iste burasi...Allah hic kimseyi, hic bir sey icin hic kimseye muhtac etmesin...Amin!!!! |
Zitat:
|
Cakabey cidden yokmu oldu aceba?!
Uzun ama güzel yazilari vardi. Eveeeet 2013 ve ilerisi Sigarasiz olacak insallah. :) Zor Günleri onsuz atlattim. |
Zitat:
Sunguroglu zurückgekehrt....:) Ich habe mir heute eine Gitarre gekauft, schaue ich mal wie die besten Songs ,damit spielen kann..Ebenfalls Zeynep, ich höre auch auf, einiges wird sich ändern.... |
Zitat:
2. Mache ich gerne, wenn du bitte endlich lernst richtig zu Blasen, da musst du echt noch üben, und zur mündlcihen Prüfung lade ich gerne diesen Hawk ein. Guten Apetit ;) 3. Der ist eine Schlampe, ich bin einbfach nur Asozial, dass ist ein Unterschied Dumpfbacke! |
Zitat:
Weisst du egal welches Thema man hier aufführt, die meisten haben davon keine Ahnung und fangen dann an, weil sie auch ihren Senf dazugeben wollen, irgebdeinen Mist zu schreiben was dass Diskusionsthema kaputt macht. Und die Verantwortlichen machen sowieso nichts, denn die sind einfach machtlos. Sperren sie den einen Nick kommt der nächste wieder. Naja was will man machen....... |
Zitat:
Wie kommste denn darauf dass ichirgendwelche freundschaftlichen Gefühle hier für irgendeinen Spinner habe?! |
Zitat:
Ich bin grade am Überlegen wann du deine Anale Jungfräulichkeit verloren hast. |
Zitat:
Aligaycan müsste ihm mal zeigen "wo es in dieser Welt" lang geht.. Es ist einfach nur schade, dass kein türkisches Internetportal ein Mindestmaß an Niveau erarbeiten bzw. beibehalten kann. Wenn ich ein Verantwortlicher bei Vaybee wäre, würde ich es machen wie der ehemalige New Yorker Bürgermeister. Zero-Toleranz-Linie verfolgen. In New York haben die affenähnlichen Kreaturen, hipphoppend die Bronx immer zu einer Art "Dschungelfläche" gemacht. Doch ging da rigoros vor. Jede Wand die mit Grafiti beschmiert war, wurde neu gestrichen, jedes zur Bruch gegangene Fenster wurde durch ein neues ersetzt etc und siehe da Bronx ist zu einem "spießigen Viertel" geworden und :D So müssten es auch die Verantwortlichen bei Vaybee machen. Damit der "turn-around" gelingen könnte.... |
Zitat:
Aber du würdest in meiner achtung sehr steigen wenn du mir von diesem Tony die Adresse gibst, und dass meine ich ernst! |
Zitat:
mehr ist dass hier nicht mehr. |
Zitat:
|
Zitat:
Ich bring sogar noch ein paar Freunde mit die den auch richtig rannehmen werden! Also wenn du den nicht magst, und dem einen auswischen willst, gib mir seine Adresse, ich wäre dir sehr dankbar! |
Zitat:
|
Zitat:
|
aurum, du magst es wohl feucht :)
levo gib doch zu, dass du das chaos hier eigentlich gut findest. du hast dich schon verabschiedet aber musstest zurückkommen....es gibt übrigens ganz nette deutsche foren (mindestens eins) da könnte man ein türkischen bereich anschliessen. deren moderation ist auch zero toleranz. allerdings wird aurum dabei nicht geil. und darum gehts doch in erster linie. taaayt baby. |
Gabs hier nicht mal vaybee tv, was ist damit passiert? Vielleicht sollten die mal ein neues vaybee sitcom produzieren. Schräge figuren hätten wir ja. Und star älüren noch mehr.
|
Zitat:
|
Wenn man mit etwas zu sehr prahlt, hat man ein problem damit. Toni du übertreibst alles, was stimmt bloss mit dir nicht, dass du das immer tun musst. Du merkst es nicht selber, wenn du deine mitte verloren hast, deswegen sage ich dir das jetzt. Ich meine es nur gut.
|
Zitat:
Er hat nichts zu bieten, möchte aber auch zum Schuss kommen. Mehr ist dass bei dem Jungen nicht. |
Was dem einen wie Geistesfülle erscheint,
ist für den anderen nur Gedächtnis und Oberflächlichkeit. Luc de Clapiers Vauvenargues, (1715 - 1747) |
Das niveau von diesem forum kann ich nicht mehr lange ertragen... Wie kann man alles löschen lassen was man je geschrieben hat? Meine schuld das ich hier überhaupt was geschrieben habe.
|
Zitat:
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 18:23 Uhr. |