Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Foren Archiv (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=402)
-   -   Mischpartnerschaften (http://localhost/forum/showthread.php?t=4451)

askdelisi21 29.04.2005 17:33

SOSYETE olmaya calisanlar anlamaz gazman

onlar biraz daha yabancilasmis ve zaten o hayata özenenler yani ne anlarlar kültürden dinden :-)

askdelisi21 29.04.2005 17:37

diyene bak

bence baskalarinin görüsüne saygili KENDIN OLMALISIN BU DEMEK ICIN

terbiyeni ilk basta kendin takinmalisin

sonrada millete söyle bunu

hayattin h sini bilmeyen bayan millete hayati ögretmeye kalkiyor

bu tereciye tere satmak gibi bir sey oldu

henrymiller 29.04.2005 23:36

Caniko daha yeni mi anladin?! :-D o.T.

ohne Text

henrymiller 29.04.2005 23:42

Frag" mich! ;-)

Aber niemals würde ich mich öffentlich, und erst recht nicht hier in diesem schwarz/weiss Pappnasen-Forum, darüber äußern. Für ein nicht öffentliches Interview stehe ich dir telefonisch zur Verfügung. Wohl bemerkt nur für ein Interview. ;-))

Ciao bella :-))

askdelisi21 02.05.2005 20:18

arsena AYNA VARMI EVDE AYNAAA

LÄCHERLICH YOK SÖYLEYDI YOK BÖYLEYDI
INAN BANA YASIN 17 yada 18 egerki normal yasin büyükse

ozaman bu yazdigim yas gurubuna dahil beynin .

tsk ler

03.05.2005 14:52

lächerlich......... dein 2 Vorname nicht

Bir kac günün yoklugundan faydalanmayalim ltf en ....

Sen kim benim Beynimin hangi derece oldugunu tesbit etmek kim ...

03.05.2005 14:54

kendini cok bilmis sanan cahil.....

senmisin acik gözlerle yasiyorum diyen ?? vayybee eger senin gözlerin acik ise acaba baskalarinki ne ? neyse .. anlamadigin KOnulara fazla burnunu sokmaya basladin...

lala1 03.05.2005 15:25

o.T.

&gt&gt&gt&gttabiki gitte bir kötü insana catma o baska bir konu ama burada bence anlasilabilecek türk var bence.
Kimin nasibine kim düser onu Allah bilir, ama ne Türkte nede yabancida garanti yoktur !
Bir Yabancida farkli kültürler agir basiyor tabiki, ama insanin kisiligi kültüre bagli degil bence ....

Die Angst die "eigenen Identität" etc zu verlieren ist blödsinn, derjenige, der diese wirklich verliert und sich dem Partner assimiliert, hat nicht während der Miaschpartnerschaft seine "eigene Identitt" verloren, sondern bereits viel früher.

&gt&gt&gtcevap bu yaziya:
zaten kisiligini kaybetmiski yabanciyi almis
;-)

najaaaaaa ... anasini babasini inkar eden, hirsizlik yapan, haram para yigen vs ... kisiligini kayip etmis bence ..

askdelisi21 03.05.2005 15:47

lala1 :-) buyur

elbette kimin nasibine kim düser allah bilir ancak ayni zamandada ALLAH kendi kitabina sunlari eklemis ehli sünnet (yani hiristiyan ve yahudiden) gelin alirsiniz müslüman etmek sarti ile ancak müslüman bayan asla ehli sünnetten alamaz dinden cikmis olur.
umarim ALLAH adini adindigina görede bunuda bilmek gerekir ;-)

elbette ikisindede garanti yoktur ancak sunu bilmeli ki türkte ayrilma faktörü atiyorum 40% ise bir yabancida 80% bunuda biliyormuydun.

bir insaninda kisiligi elbette kültürüne bagli bunu sakin ola KARISTIRMA LALA almanlarin esi aldattiginda surat asarlar bir saat sonra beraber sinemaya giderler eglene eglene,türkte ise KURSUNLAR KONUSUR....bence bu kisiligin kültürle alakasi vardir ve KÜLTÜRDE wiederrum DINLe alakasi vardir,lütfen biraz daha bilgili olalim bu konularda.

najaaaaaa ... anasini babasini inkar eden, hirsizlik yapan, haram para yigen vs ... kisiligini kayip etmis bence

cevap: anaya babaya üf denilmez
hirsizlik yapilmaz
haram para yenilmez
vs bunlarin hepsi yasak degilmi dinimizce?????
EVET YABANCILARLADA EVLILIKLER BELIRLI BIR SINIRDA YASAK YUKARIDA ANLATILDIGI GIBI.

simdi soruyorum bunlar yasak olduguna göre ve bunlari yapanda kisiligini kaybetmis sayilmazmi??

yani birine ok birine no DENILEMEZ

bence biraz ADALETLI BIRAZDA HAKLININ YANINDA OLMAK LAZIM

TSK LER

askdelisi21 03.05.2005 21:07

ARSENA :-)

GÖRÜNENE KÖY KLAVUZ ISTEMEZ

icbenifanta 03.05.2005 21:12

GAZA GELME GAZMAN! *LACH* o.T.

ohne Text

icbenifanta 03.05.2005 21:14

DANN FANG MAL ENDLICH AN..;-) o.T.

ohne Text

icbenifanta 03.05.2005 21:15

ICH...;-) o.T.

ohne Text

04.05.2005 02:48

Das galt eher für Dich...

...Fanta Brainy, der mich ja besser zu kennen scheint, als meine Mutter, F.B., der doch so gut zwischen den Zeilen liest.
Hast Du mir schon oft bestätigt, insofern Du Deine Postings auch so meinst, wie Du sie schreibst.
Ich mag keine überheblichen Leute, die nicht wissen, was sie sagen.
Meine Ansprüche sind ein bißchen höher, als solche sinnlosen Kommentaren von Leuten, die von NICHTS ne Ahnung haben und keine Ansichten akzeptieren können, weil sie BESCHRÄNKT sind.
Kusura bakma.
;)

04.05.2005 10:28

yersiz ve küstah yazismalariniz can

sIkmaya basladi Millet...

Herkez haddini bilsin ! Görüsü varsa aciklasin ama burda küstahlasip baskalarina ne iftira nede karaktersiz bask kalksinlar !!
Insan saniz Insanliginizi elinize alin....

04.05.2005 10:33

birde unutmadan yazayim ...

artik ahlakin, dinin, karakterin savunmalarini yapan ama kesinlikle ne anlama geldiklerini azicik da olsa bilmeyen geri zekalilara yazmayacagim ...
degerse olur, degmedimi bondan sonra hava hos...

askdelisi21 04.05.2005 17:36

yersiz ve küstah yazismalariniz can

sIkmaya basladi Millet...

Herkez haddini bilsin ! Görüsü varsa aciklasin ama burda küstahlasip baskalarina ne iftira nede karaktersiz bask kalksinlar !!
Insan saniz Insanliginizi elinize alin....

askdelisi21 04.05.2005 17:37

birde unutmadan yazayim ...

artik ahlakin, dinin, karakterin savunmalarini yapan ama kesinlikle ne anlama geldiklerini azicik da olsa bilmeyen AVRUPAI geri zekalilara yazmayacagim ...
degerse olur, degmedimi bUndan sonra hava hos...

boer 04.05.2005 19:28

man kann sich darauf einlassen es

würde bei machen so den Horizont erweitern...oder auch nicht...übrigens unter "türken" gibt es auch regionale Unterschiede und blabla aber bei den Migranten in Deutschland heben sich so manche Unterschiede auch auf..und von "Kultur" den manche hier so hochalten keine Spur zu sehen cünkü hepsi "almancilar" :P

keabus 04.05.2005 19:57

MUSST DU GRAD MELDEN!!!!!!!!!!!!!!! o.T.

ohne Text

askdelisi21 04.05.2005 20:02

KÜSTAH ARSENA

kendini cok bilmis sanan cahil.....
CEVAP: BÜKEMEDIGIN BILEGI ÖPECEKSIN ARSENA

SEN HAYATA SADECE KENDI ACINDAN BAKIP SADECE KENDI HAYATINLA ILGILENEN APTALIN TEKISIN.

benim konulari anladigim belli ama sen KALMISSIN

SENIN GIBI SEVIYESIZ VE KÜSTAH KISILERINDE ZATEN AMACLARI BESBELLI OLUYOR

YARASI OLAN GOCUNUR DERLER YA ACTIGIM KONULARDA ÖZELLIKLE SENI YARALIDIGI BELLI
APTAL YARATIK?

arzucan 04.05.2005 20:27

arsenanin ne oldugunu biz biliyoruz

biz arsenanin nasil biri oldugunu gayet iyi biliyoruz

o sahisla tartismaya degmez bence

tclady18 05.05.2005 13:10

evet,dansöz! o.T.

ohne Text

06.05.2005 09:46

Schön :)

&gt&gtSolange wir uns nur durch das definieren, was uns vorgegeben wird werden wir es nie schaffen aus eigenem Willen und eigener Überzeugung zu handeln und dies mit unserem Wissen und Gewissen zu vereinbaren, weil wir einfach nicht nachdenken wollen bzw. uns damit nicht auseinandersetzen wollen.

Schön...

So individuell denken die meisten Menschen weder, noch handeln sie so.
Du sagst es doch selber.
Die Frage, wer man selbst ist, ist immer die, die sich für Menschen am schwierigsten beantworten läßt.
Wer sich selber genauer mit all seinen Eigenschaften kennt, kann sich auch dementsprechend verhalten und so, wie Du sagst, wieder auf das gute Glück verlassen, da es nie eine Garantie gibt.
Nur ist eben dieses Risiko höher, wie ich finde, daß es bei einer Mischpartnerschaft scheitern kann, gerade aus diesem Grunde, daß die Selbstreflektion der Menschen sehr schlecht ist, als bei einer monokulturellen Beziehung.
ABer wie gesagt, wer sich intensiv mit sich auseinandersetzt, dürfte damit aber weniger Schwierigkeiten haben.
Hast absolut den Nerv getroffen und recht!

06.05.2005 11:18

ay ay bir aglamadiginiz kalmis ....

zekasizlar hehe ne o yaraniz fazla derindenmis
:-)

neyse laf yerine gitti, oturdu ne fazlasi gerekir nede baskasi...

lala1 06.05.2005 14:05

sahsen mi taniyorsun bacim ?

burada su altindan ahlak dersi vermeye calisiyorsun ama kendi yaptigim ahlaki degerlere sigar mi?
Sana daha detayli anlatayim : tanimadigin bilmedigin selamin sabahin olmayan bir insanin hakkinda böyle yorumlar yapmak yakisirmi?

Eger Arsena dahi yapsa sende yapmak zorundamisin ?

Insanin ruhu ve kalbi temiz olsun !

Ama bu benim düsüncem sadece.

lala1 06.05.2005 14:16

"Geographische Mischehen" ...

die aufgrund osmanischer Vergangheit hervorgerufen wurden und deren "Nachkommen" ...

Wie z.B. griech.- türkische Mischehen
=&gt Selanik, Kibris, vs ...

Wie z.B. Armenisch-türk. Mischehen
=&gt Kars !!!

Wie z.B. arabisch--türkische Mischehen
=&gt Iskenderun, Antakya, Mardin vs. ...

Wie z.B. Kurdisch-türk. Mischehen
=&gt Urfa, G.Antep, Sanliurfa, Hakkari, malatya vs ...

und natürlich die daraus resultierenden unterschiedl. Sprachen sowie Regilgionsabzweigungen (Suniten, Aleviten etc...)

All diese sind real und existieren in der Türkei als auch in Deutschland, Frankreich, Holland und wo noch überall die Türken leben.

Wer weiß wessen Ursprung wo liegt ???
Solche Themen werden innerhalb der Familie gerne totgeschwiegen oder "geheim" gehalten.
Vielleicht gibt es auch hier einige User, die sich durch verbale Attacken und "allg." verpöhnte Aussage über Mischehen wollend oder unwollend angesprochen fühlen, daher würde ich es begrüßen sich ein wenig gemäßigter und ausgewählter auszudrücken.

LG

:))

tclady18 06.05.2005 18:31

wo du recht hast,hast du recht! o.T.

ohne Text

06.05.2005 21:09

Dito

Ganz viele aus meiner Familie.

Und es klappt bei allen sehr gut.

Bald ist auch das letzte Pärchen verheiratet.

Hab´alle samt ihren Familien sehr gern, wie meine Eltern auch.

Es klappt, aber eben nicht immer.
Aus meinem Freundeskreis kenn´ich auch andere Beispiele.
Es gibt halt nie eine Garantie...

06.05.2005 21:17

Sag´mal...(!)

Hast Du Dein Geschriebenes Wort eigentlich schonmal im nochmal Nachhinein gelesen???????

SOWAS wie DU nennt sich MUSLIME??

SOWAS wie DU nennt sich ANSTÄNDIG??

Und SOWAS wie DU nennt sich KULTIVIERT??

Du bist vielleicht unter DEINES GLEICHEN die Sahne, aber wie gesagt, NUR unter DEINES Gleichen !

SOLCHE Leute mit einer solchen ACHTUNG vor FRAUEN(!)/Menschen, gehört einfach nur seinen BERG zurück, denn DA duldet man SOWAS vielleicht noch und da triffst DU auf Gleichgesinnte!

Sowas zu lesen, tut mir echt leid für Dich.
Einfach beschränkter, wie es nicht weiter geht...

06.05.2005 21:23

Die Türken sind doch...

...DER bunte Salat schlechthin!

Entweder beachten das diese extrem "Antis" das nicht, oder sie wissen es nicht, aber reden trotzdem vom Sein als "Osmanennachkömmlinge", die ja antürlich nur reinblütig* sein können.

Du hast recht mit Deinem Text!

08.05.2005 00:28

was bist du fürne Dumpfbacke ...

wer bist du überhaupt um behaupten zu können Arsena zu kennen ?

Hauptsache was sülzen wa....

08.05.2005 00:30

das muss gerade der jenige behaupten

der sich zum gespött al jener macht die er hier versucht zu Ehren tztztzzzz ein bisschen mehr Hirn würde dir und deines gleichen nicht schaden!!!

08.05.2005 00:32

und du Dumpfbolzen

versuchst dich Krampfhaft an etwas anzuklinken doch selber weisst du auch noch nicht ganz wieso !!
Nimm dir doch lieber vor solange nichts zum Thema zu schreiben bis du dir 100% sicher bist das es auch logisch ist

08.05.2005 00:35

Bist ein riesen Ochse !!

Schwachsinn und leeres gesülze !!
Mann hast du keinen Plan halt dich raus und versuche nicht hier einen auf Ehrenverteidiger zu spielen !! Es bringt nix wenn nix auf der Hand liegt

askdelisi21 08.05.2005 19:50

yunankizi BU NE APTALLIK?

WAS LIEGT NICHT IN DER HAND BITTE???

GEREKILEN ACIKLAMAYI YAPTIM DAHA NE ISTIYORSUN
ARSENANIN KIZ ARKADASIDA ANCAK ARSENA GIBI OLUR AYNI SEKILDE KÜSTAH TERBIYESIZ VE SAYGISIZ SEVIYESIZ

SIZIN GIBILERI ICIN BAKIRKÖYDE TATILMERKEZI VARMIS ;-)

askdelisi21 08.05.2005 19:52

YUNANKIZI YOKSA SEN ARSENAMISIN??

CIKMIS 2.NICKINLE BURADA YOKSA AKKASIK OLMAYAMI CALISIYORSUN???

askdelisi21 08.05.2005 19:53

LALA1 DÜSÜNCELERIN YANLIS

ARSENAYI BURADA TERBIYESIZ KÜFÜRBAZ SEVIYESIZ VE KÜSTAH OLARAK TANILDIGINDAN BU ACIKLAMALAR OLDUGU ICIN YAZILMIS

DEMEKKI ILLA YANINA GIDIPTE KENDISINI TANIMAYA GEREK YOK ÖYLEMI??

askdelisi21 08.05.2005 19:53

AYNEN DANSÖZ o.T.

ohne Text

askdelisi21 08.05.2005 19:56

YUNANKIZ YARANA FAZLA BASTIM GALIBA

ILK BASTA SENIN GIBI GERIZEKALILAR ASLINDA BURADA ISI YOK:::::NE ANLAR NEDE OKUMAKTAN ACIZ OLAN BIR INSANA GEREKILEN CEVAP BILE VERILMEZ

AMA SEN YUNANCAYI ÖGRENECEGINE TÜRKCEYI ÖGRENDE GEL

SONUCTA BURASI TÜRK SITESI ;-)

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 20:51 Uhr.