![]() |
mac nasil satilir hehe ; )
Yorum sizin!
Çok üzgünüm. Yorum yapmayacağım. Çünkü yazdıklarımı kanıtlamak zorundayım. Ben anlatayım, yorumu siz yapın. Buyrun efendim: 1- Beşiktaş özel uçakla Rize"ye geliyor. Otele giriş saati sabaha karşı 02.00. Futbolcuların yatış saati 04.00. Böyle ciddiyetsizlik olur mu? Beşiktaş kendi kaderini tayin etmeyecek, başkalarının da kaderini tayin edecek. Yani Beşiktaş büyük takım gibi sahaya çıkıp, oynayacak. Ama o ne yaptı? Sorumsuz ve ciddiyetsiz biçimde maça çıktı. Dahası var; Beşiktaş"ın en önemli oyuncusu Sergen Yalçın oynatılmıyor. Neymiş efendim; Elinin küçük parmağı uf olmuş amcası! (Bu kritik maçta Sergen Yalçın yedek kulübesinde otururken, oyuna 16 yaşını yeni bitiren Serdar Özkan giriyor. Söyle Lucescu ne yapmak istiyorsun?) Beşiktaş"ın böylesine çok önemli bir maça, böylesine ciddiyetsiz çıkmasının anlamı nedir? Beşiktaşlı oyunculara sevgi yoktu, şimdi de Türkiye"nin saygısı yok oldu. 2- Uykusuz ve yorgun Beşiktaş sahada ne yapmak istedi? Bana sorarsanız, hiçbir şey. Yenmek de istemedi, yenilmek de istemedi ve ciddiyetsiz bir maç oynadı. Böylesine çirkin futboldan 3 oyuncuyu ayrı tutuyorum. Kaleci Ramazan Kurşunlu harika oynadı, elinden geleni yaptı. Önünde oynayan genç Gökhan Zan da öyle. (Bay Lucescu genç oyuncu düşmanı olduğun belgelendi. Gökhan Zan harika oynadı. Gördün mü!) Bu ikiliyi içtenlikle kutluyorum. 3. isim ise çocuk yıldız Serdar Özkan. Bir özel not: Koskoca Beşiktaş"ın gol pozisyonu yok. Pardon bir tane var. Onu da Kaan Dobra kullanamadı. Atamadı değil, atmadı sanki. yorum bjk yazari Kazim Kant <a href="redirect.jsp?url=http://www.sabah.com.tr/yaz55-80-135.html gecen" target="_blank">http://www.sabah.com.tr/yaz55-80-135.html gecen</a> bize laf atanlara selam gönderiyorum hehe ; ))) anliyan anlar ; ) |
o.T.
1. P.v.H.
2. M. Nobre 3. M. Aurelio 4. F. Luciano 5. S. Tomas (Petkov, Rebrov -> "weg") Stimmt ! Da ist jetzt schon einer "zuviel" ... ... da Alex (wenn möglich) gekauft wird, muss einer weg ODER falls es wieder eine "Tribünen"-Regelung gibt, eben auf diese ... al" |
Weiß denn jemand, wieso jetzt wieder
weniger Ausländer geduldet werden??
|
Benimde sana bir sorum var :)
Sampiyon takimin son macinda kendi evinde yenilmesine ne diyorsun?
Ooh, önemsiz macti o diyeceksin. Önemsiz olur mu hic? Ya Malatya yerine Rize, Sebat, Istanbul yada Bursa olsaydi. Hafta boyunca süren eglenceler iptal mi edilecekti?? :)) Ich denke nicht! TRTyi izledim bu aksam. Aynen sunu diyorlardi: Sampiyon olmus bir takim son maca asilmamasi normal. Konsantre olamiyorlar falan filan. Hatta Werder Bremenin 2-6 lik maglubiyetini örnek olarak gösterdiler. Bende baska bir örnek veriyorum. Gecen sezon Besiktas sampiyon olduktan sonra son macini deplasmanda Samsunla oynamisti. 3 kez yenik duruma düstügü halde maci kazanmisti. Ciddiyet göstermislerdi anlayacagin! Bu sezon senin demek istedigin gibi her takimda eksik olan birsey!!! :)) |
Ist noch nicht 100% durch glaub ich ...
... aber finde, daß das in Ordnung ist!
Obwohl es ein vermeintlicher Nachteil bei den UEFA CL/CUP Spielen ist! Schliesslich dürfen dort eine "unbegrenzte Anzahl EU-Ausländer" spielen! (türlich dürfen immernoch 11 "Mann" auf das Feld ;-)) Zumindest würde es unsere Nationalmannschaft weiter stärken! Ich kann ja von Fenerbahce schon sagen, dass es mit den "Ausländern" meiner Ansicht nach problematisch ist! Siehe Servet ! Nationalspieler der nicht eingesetzt werden kann, weil zwei bessere Ausländer in der Aufstellung sind! Anderseits stärkt es den Wettbewerb innerhalb der Mannschaft! Servet hätte es auch schaffen können, einen von beiden zu verdrängen: durch Leistung! Statt dessen hat er immer wieder lamentiert ... Tja ... es gab andere die haben sich durchgesetzt siehe Ümit Özat! al" |
Ich finde es ja auch gut. Avrupa macla-
rindada cok önemi kalmadi artik bence.
GS"in avrupada basari gösterdigi takimda kac yabanci vardi banko oynayan? Benim bildigim Hagi, Taffarel, Popescu und der andere ...cu, dessen Name mir entfallen ist. Oder??? |
Ich war enttäuscht !!!
Es ist mir egal, wenn es für Fenerbahce um die "Goldene Aubergine" oder sonstwas ging!
Ich wollte meine Mannschaft trotzdem siegen sehen! Wie es aussieht, hat sich C. Daum in der letzten Woche nicht durchsetzen können, so daß die Disziplin ausser acht gelassen wurde! Nur Malatya war weder ein Abstiegskandidat noch ging es um irgendwelche UEFA CUP Ränge. Letztendlich sollten die Besiktas Fans entscheiden wie sie darüber nachdenken! Kazim Kanat ist wohl kein Fenerbahce Anhänger oder ? ... und Barracuda hat nur einen Besiktas"ler "zitiert"! Während einige hier "Anwesende" Fenerbahce beschuldigt haben Spiele zu kaufen! Al" |
Schon wieder ein Märchen der 6S Anhänger
Hier der Kader der "UEFA"-Helden!
>>> ISTE MAC KADROSU: Taffarel, Capone, Bulent, Popescu, Ergun, Okan, Hagi, Suat, Umit, Arif, Hakan Sukur YEDEKLER: Kerem, Fatih, Ahmet, Mehmet Yozgatli, Hasan Sas, Marcio TEKNIK DIREKTOR: Fatih Terim <<< Ich zähle fünf Spieler in der Mannschaft: Taffarel, Capone, Popescu, Hagi, Marcio ... wieviele durften 1999/2000 im Kader sein? Also sollen die doch keine so großen Radau machen, weil Fenerbahce 7 Ausländer im Kader hat! Jetzt waren auch so viele erlaubt ganz einfach! Du kannst dir auch anschauen, wieviele Ausländer Galatasaray gekauft hat in den letzten zwei Jahren ... ;-) al" |
Besiktas Sampiyonlugu niye kacirdi?
Avrupa"da barinacak yer bulamayan bir romen cingenesini teknik adam yaparsan böyle olur.
Daum tebrikler, FB gibi basit bir mahalle takimini sampiyon yaptin. Alman kalitesi ! |
Was ich sagen will ist,
Besiktas son maclarini kaybetti. Fenerde son macini kaybetti.
Besiktas maci satiyormus ama Fener satmiyormus mu?? :)) Besiktas son macinda ciddi degilmisde, Fenerbahce mi ciddiymis? :)) Besiktasli yazmis, yazmamis önemli degil. Degisik görüsler var. Fakat her perspektiften bakilmasi gerektigini düsünüyorum. |
antwort
naja berechtigt ist es, aber hier ging es wirklich um nix wenn man eure vergleicht glich 2 wochen hintereinander...
ich bin sicher dass fb anders gespielt hätte wenn es abstiegs oder um uefa plätze gingen würde....wir wollten gewinnen, aber letz endlich war es einfach falsch den pokal vor dem spiel zu geben ...öyle olunca kac tur döndüler zipladilar .... zaten takim koca hafta icmis ; ) anla artik yani bjk ile fb arasindaki fark daha cok ; ) selamlar |
Degil iste. Dedigim gibi, Fenerin son
hafta düsme tehlikesinde bir takimla veya uefaya gitme imkani olan bir takima karsi oynayacak olmus olsaydi yine sonuc ayni olacakti, hafta boyunca eglenecektiler.
Besiktasa gelince, durumu ortada. Kazanma arzusu yok, uefayi garantilemis. Yönetim degisecek. moraller sifir. Was hast du erwartet? Ayrica o begenmedigin Sebat ve Rize sizdende cok önemli puanlar kopardilar! :)) |
Was soll man dazu noch sagen !?!??!
Versucht dieser Mensch mit allen Mitteln seinen Posten zu retten !??!?
War er in einem anderen Stadion ??? Der Artikel ist zuuuuuu guuuuut! Also an alle türkischen Fussball Fans! PFEIFFT ULUSOY AUS und BUUUHT IHN AUS und fordert ihn zum RÜCKTRITT AUF !!! (Ulusoy: F.Bahçe taraftarı örnek ) "Mich dünkt der spricht im Schlafe!" al" ----------------------------------------------- Ulusoy: F.Bahçe taraftarı örnek İsmail ER Futbol Federasyonu Başkanı, ‘F.Bahçe ile gurur duydum. Taraftarları centilmen bir tavır gösterdi. Şampiyonluk maçında bana gösterilen ilgiden memnun kaldım’ dedi. FUTBOL Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy, Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı’ndaki atmosferin Avrupa’da bile yaşanmadığını ifade ederek sarı lacivertlilere övgü yağdırdı. Her takıma eşit mesafede olduğuna değinen Ulusoy, F.Bahçe’nin şampiyonluğundan gurur duyduğunu söyledi. Ulusoy şöyle dedi: ‘Son maça federasyon yönetim kurulu üyelerimle geldim. Taraftarların uzattığı F.Bahçe kaşkolunu takınca inanılmaz tebrik aldım. Ligde yüreği ve tribünleri ile mücadele ederek şampiyonluğu hak eden F.Bahçe ile gurur duydum. Sadece maça girişte ve çıkışta birkaç eleştiriye maruz kaldım. Bunun dışında şampiyonluğu ve başarıyı F.Bahçe yönetimi ve taraftarları ile paylaşmanın sevincini yaşadım. F.Bahçe taraftarları centilmen tavırları ile örnek oldular. Bana gösterilen ilgiden çok mutlu oldum. Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kuruluna organizasyondan dolayı teşekkür ederim.’ ----------------------------------------------- <a href="redirect.jsp?url=http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~413271,00.asp" target="_blank">http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~413271,00.asp</a> |
Was ist daran ein Märchen? :)
O sezonki yabanci kontenjanini bilmiyorum maalesef.
Evet, son iki sezonda degistirdikleri yabancilari toplasan bir takim kurarsin :)) |
M.K. Atatürk"ün takimi ...
"Mahalle" Takimi ha ???
LOL Gut :-) Bizim Mahalle Türkiye !!! Ve degisik Liglerde ve zamanlarda aldigimiz 24.üncü Sampiyonluk ! al" PS: Lucescuyu seversin sevmezsin! Ama yaptigin bir hakarettir! "cingene" lafi bence yersiz! |
lucy yine konustu
du solltest unbedigt rebortage von lucy lesen ...seni anliyoruzda sen bizi anlamiyorsun hep bize atiyliyor bu tür demecler yok sampiyon yapilmisiz yo su yok bu ..bütün alem biliyo biz 3 senedir fedarasyonla kavgaliyiz yani laf/camur atmak belgesiz hep bjk den geldi bu sene o bakima ben sahsen sizin camiayaya bunu yakistiramadim ...kendi hatalarinizi aramadiniz ..bak daha gecen gün yien baskana küfür ... ve lucy lig bitti hala konusuyor ...
nasil is bu ????? böyle haliniz seneyede duma ; ) aidem bence akilli ol ; ) fenerli ol ; ) diyecegim hehe ; ))) aramizda ufak defek kizdirmalar ist schon oki ; ) benim deddigimi sen anliyon zaten ; ) selam |
Insana saygi göstermeyen insan degildir!
ohne Text
|
Das sie alles nur mit türk. Spielern
erreicht haben usw.
... und das Fenerbahce nur mit ausländischen Spielern gespickt sei! Wer war denn der Hauptfaktor in der Mannschaft von 99/00 ? War es ein Türke oder ein Rumäne ??? Dementsprechend sollten sie vorsichtig sein mit Vorwürfen dieser Art. "Wer ohne Sünde ist, der werfe den ersten Stein!" al" |
fark....
yanliz biz köpekler gibi kosarak kaybetik ; ))
hehe fark orada siz teslim oldunuz ; ) |
Lucy belki hala kaldiramamistir
kaptirdigi sampiyonlugu ve bu yüzden gitme gerektigini.
Ben ise kaldirdim :)) Bu kadar basit! |
!
katiliyorum aynen !!!
|
Maclari izlemedigim icin birsey
söyleyemem bu konu hakkinda :))
|
Ach soo...nein, das stimmt natürlich
nicht.
Und ich setze noch einen drauf! Wäre Hagi nicht in der Truppe, hätten sie weder die 4 Meisterschaften hintereinander, noch den Uefa und Superpokal geholt!! |
umfrage
ya lucy kalsinmi gitsinmi ??
buray bir sorsan diyorum ; ) bjkli olarak |
Ich war dagegen :)
|
Daum im Kölner Express:
Wie ich schon vermutete, ein C. Daum will auch im letzten Spiel nicht gegen Malatya verlieren!
al" PS: Ich finde es nicht gut, so große Töne zu spucken! Es setzt die ganze Mannschaft unter Druck! Hincal Uluc macht genau das gleiche! Die Erwartungen hochschrauben, damit alles andere als ein 20-0 Sieg im Finale gegen Chelsea/Arsenal/Real ein Misserfolg ist! ----------------------------------------------- Daum: Mein Leben ist eine lange Reise 40-Millionen-Investition: Fenerbahce will Champions League aufmischen ... „Jetzt“, fährt Daum fort, „geht die Arbeit erst richtig los. In der Stunde des Erfolges darfst du keine Fehler machen.“ ... Die 2:4-Niederlage gegen Malatya hat ihn zwar „ein bisschen“ geärgert, aber nicht die Laune verdorben. „Eine Woche haben wir nicht trainiert, dann gab’s den Pokal vor dem Anpfiff. Das war zu viel für meine Jungs.“ Längst plant der 50-Jährige seinen nächsten Coup. 40 Millionen Euro wollen die Chefs von Fenerbahce Daum zur Verfügung stellen. „Wir wollen die Champions-League aufmischen“, sagt er angriffslustig, „wir brauchen vor niemandem Angst zu haben. Nicht vor Manchester, auch nicht vor Real Madrid. Sie werden es schwer haben, gegen uns zu gewinnen.“ Für den Angriff auf Europas Fußball-Establishment hat Daum ein Konzept erarbeitet. „Und dieses Konzept müssen die Chefs von Fenerbahce Istanbul mittragen. Sonst bin ich der falsche Mann am falschen Ort.“ Am Samstag gab es das erste Gespräch. Weitere sollen folgen. Eine Rückkehr nach Deutschland ist erst einmal ausgeschlossen. „Damit beschäftige ich mich nicht.“ ... ---------------------------------- <a href="redirect.jsp?url=http://www.express.de/servlet/Satellite?pagename=XP/index&pageid=1004370693804&rubrik=214&artikelid=10 82728701351" target="_blank">http://www.express.de/servlet/Satellite?pagename=XP/index&pageid=1004370693804&rubrik=214&artikelid=10 82728701351</a> |
6 Ausländer im Kader erlaubt:
Steht im Hürriyet (falls stimmt :-D )
-------------------------------- Yeni sezonda kadrosunda 6 yabancıdan fazla bulunduramayacak olan Alman teknik adam, kaleci Volkan ile Recep’ten memnun ancak yerli bir kaleci daha istiyor. -------------------------------- <a href="redirect.jsp?url=http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~413270,00.asp" target="_blank">http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~413270,00.asp</a> |
BratPitt: LOL bak ;-) Lucy de bana hak
veriyor sayilir hehhehehehhe
>>> Türkiye’de bir sistem tutturulmuş. Kimse sesini çıkartmıyor. Kimin şampiyon olacağı ocak ayında belli oluyor. <<< Bende sana o zamanlarda söylemistim ;-) Ama söylediklerinde birsey eksik ... kimin UEFA"ya gidecegini de söylemistim ;-) "Senin" büyük ve GITMEK ISTEMEYEN teknik direktörün söylentileri asagidaki link"de ;-) al" <a href="redirect.jsp?url=http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~413278,00.asp" target="_blank">http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,sid~14@nvid~413278,00.asp</a> |
Was war da genau ?
Ich habe noch mitbekommen, dass evtl. der für den Sport zuständige Sportminister die Vorgänge um Ankaragücü untersuchen lassen will!
(Was ich bezweifle! In der Fußball-Türkei muss ne echte "Revolution" her!) al" |
*Daumen drück* Alemania ;-)
Schliesslich war auch "Büyük Mustafa" mal da Trainer LOL ;-)
Ausserdem gibt es in Aachen ein "paar leute die ich mag" ;-))) Birisine Fenerbahce Formasi öbürsüne Galatasaray Formasi giydirecegim hehehheheh ;-) ... ausserdem habe wir den gleichen "ANFANG"! al"emania ;-) al" |
kazim kartal serefsizin teki
onun lafini dinleyende suc...
adam ne yazdigini bilmezin teki |
ah hör auf
also bitte, besiktas ist inzwischen schlecht, einfach schlecht... daher haben die verloren
und vergiss nicht, wie ihr letztes jahr jedem das spiel geschenkt habt. daher sowas kommt vor |
ali kazim kanat ist ein schwaätzer
mehr nicht...
|
hab auch 8 punkte o.T.
ohne Text
|
Hitzfeld geht, Magath kommt!
Hitzfeld Vertrag, das bis Ende nächster Saison lief, wird verkürzt!
Der neue Cheftrainer bei den Bayern wird ab 15. Juni Felix Magath! Quelle: kicker.de |
Besiktas sollte sich Hitzfeld angeln! :)
ohne Text
|
Bernd Schuster"s Meinung:
"Für Felix Magath bedeutet der Umzug zum FC Bayern eine große Umstellung. In München hat er es mit gestandenen Stars zu tun, nicht mit Kuranyis oder Hinkels. Man sah es seinerzeit auch bei Otto Rehhagel, der mit allen Wassern gewaschen ist und in München dennoch scheiterte: Es wird nicht leicht beim FC Bayern für Felix Magath."
|
Meister der europ. Topligen: o.T.
ohne Text
|
England: FC Arsenal --> 90Pkt/38Spiele
ohne Text
|
Italien: AC Mailand --> 82P/34Spiele o
ohne Text
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 18:24 Uhr. |